خرید محصولات برند درموسیس

راه‌های افزایش میل جنسی بانوان از تغییر سبک زندگی تا استفاده از دارو!

راه‌های افزایش میل جنسی بانوان از تغییر سبک زندگی تا استفاده از دارو!

در جامعۀ ما معمولاً درباره افزایش میل جنسی زنان صحبتی نمی‌شود و این موضوع ساده برای قشری از مردم تابو است، در نتیجه دربارۀ بهبود تمایلات جنسی در چهارچوب ازدواج گاهی راه و روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود که شاید بسیاری از آن‌ها اصلاً پایه و اساس علمی نداشته باشد و تهدیدی برای سلامت جنسی و جسمی‌تان باشد. به همین خاطر بیایید با نگاهی علمی دربارۀ روش‌های افزایش تمایلات جنسی در بانوان و بهبود سبک زندگی صحبت کنیم و بعد از معرفی این روش‌ها با داروهایی که عوارض کمتری دارد، آشنا شویم.

ما در روشا تلاش می‌کنیم نقش حداقلی خود را در بالا بردن اطلاعات به‌روز برای مخاطبین‌مان ایفا کنیم.

برای افزایش میل جنسی راه‌های مختلفی به‌صورت طبیعی وجود دارد که از یوگا و کاهش اضطراب تا تغییر سبک زندگی و رعایت رژیم غذایی را شامل می‌شود. در واقع استفاده از دارو، تغییر رژیم غذایی و افزایش اعتماد‌به‌نفس همگی سه ضلع مثلث افزایش تمایلات جنسی بانوان هستند که در ادامه مفصل به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

راه‌های افزایش میل جنسی بانوان

مصرف روزانه میوه

بیایید با برنامه غذایی شروع کنیم، شاید به نظرتان خیلی علمی نباشد که مصرف میوه در افزایش میل جنسی بانوان نقشی داشته باشد اما بر خلاف تصورتان میوه‌هایی مانند موز و آووکادو میل جنسی را بیشتر کرده و از طرف دیگر حاوی ویتامین‌ها و آن دسته از مواد معدنی است که باعث بهبود جریان گردش خون بدن و زندگی جنسی سالم می‌شود. شکلات را فراموش نکنید!

میوه و افزایش میل جنسی بانوان

شکلات در تاریخ سمبل و نماد تمایلات انسانی است که علاوه بر طعم خوبش باعث افزایش میل جنسی و البته بهبود کیفیت رابطه هم می‌شود.

به‌صورت کلی مصرف متعادل شکلات با آزاد کردن هورمون‌هایی مانند سروتونین در افزایش اعتمادبه‌نفس نقش مستقیم دارد و موجب برطرف شدن مشکلات فشارخون می‎شود، در نتیجه اگر روزانه مصرف متعادلی از شکلات داشته باشید تمایلات جنسی شما بیشتر شده و به موازات آن سروتونین بیشتری هم در بدنتان ترشح می‌شود. ارگاسم در روابط جنسی چه تأثیری در سلامت روان مردان دارد؟ نمی‌توان به بالا بردن کیفیت رابطه فکر کرد اما یکی از طرفین و تاثیر یک سکس خوب بر روانش را نشناخت.

حفظ سلامت روح و روان

حفظ سلامت روح و روان نه فقط در افزایش میل جنسی مؤثر است؛ بلکه تمایل و اشتیاق شما را به برقراری رابطه هم بیشتر می‌کند. از طرف دیگر با افزایش اعتماد‌به‌نفس احساس بهتری درباره خود و بدنتان دارید که باعث می‌شود در پیشنهاد رابطه جنسی حتی هم پیش‌گام شوید. در واقع آن احساسی که شما درباره خودتان و بدنتان دارید، در میزان تمایل جنسی‌تان مؤثر است.

سلامت روان و تاثیر آن روی سلامت جنسی

متأسفانه، در فرهنگ ما بروز تمایلات جنسی به‌خصوص برای بانوان نوعی شرم بوده و همین سرکوب روحی نیاز جنسی، تا حد زیادی اعتمادبه‌نفس شخص را گرفته و او را دچار شرم‌انگاری درباره خودش کرده است. این مسئله را می‌توانید با مراجعه به یک روان‌شناس مجرب به‌مرور برطرف کنید؛ اما این واقعیت را هم به‌خاطر داشته باشید که بخشی از این تصویر ضعیف و احساسی منفی درباره خود و بدنتان ناشی از واقعیت نیست و از فرهنگی اشتباه سرچشمه گرفته است. با افزایش اعتمادبه‌نفس در کنار رعایت رژیم غذایی سالم می‌توانید هم میل جنسی را بیشتر کرده و هم از آن لذت ببرید. در ضمن می‌توانید برای بهبود از یوگا و یا دیگر ورزش‌ها هم کمک بگیرید.

یوگا و کاهش استرس

همین مسئله شرم‌انگاری برای بسیاری از بانوان منجر به شکل‌گیری انواع استرس و اضطراب در حین رابطه شده است. تصور کنید میل جنسی که سال‌ها سرکوب شده، قرار است از طریق جریان ازدواج ناگهان به شکوفایی برسد و همیشه در اوج باشد. قاعدتاً چنین مسئله‌ای نه‌تنها از لحاظ علمی بلکه از نظر روان‌شناختی هم درست نیست و باید به زوجین فرصت کافی برای تطبیق با زندگی جدید را بدهیم.

یوگا چگونه روی میل جنسی تاثیر می گذارد؟

بسیاری از بانوان و حتی آقایان بخصوص اگر در خانواده‌های نسبتاً بسته و سنتی بزرگ شده باشند، برای برقراری رابطه جنسی یا اضطراب شدیدی دارند و یا دچار شرم، نگرانی و عدم اعتمادبه‌نفس می‌شوند.

مدیتیشن، تمرینات منظم ورزش‌هایی مانند یوگا و بادی بالانس، مدیتیشن و تمرکز می‌تواند به‌مرور استرس و اضطراب را کاهش دهد. یادتان باشد که فرقی نمی‌کند به لحاظ سلامت در چه وضعیتی هستید، در هر صورت استرس در تمایل جنسی افراد اختلال ایجاد کرده و در کیفیت زندگی جنسی آن‌ها مؤثر است.

شرکت در فعالیت‌های دونفره مانند دویدن، پیاده‌روی، تماشای فیلم، رقصیدن یا حتی آواز خواندن در کاهش استرس و افزایش تمایلات جنسی مؤثر است. علاوه بر این انجام برخی تمرینات ورزشی هم می‌تواند باعث ترشح آدرنالین شود و با افزایش هیجان و انرژی در بهبود میل جنسی مؤثر باشد.

خوب بخوابید!

مسیر زندگی مدرن به سمت و سویی رفته که ساعات طولانی مشغول کار هستیم و ممکن است زمان کافی برای خواب نداشته و همان ساعات کوتاهی هم که استراحت می‌کنیم، خوابمان باکیفیت نباشد.

خوب خوابیدن

برای زندگی سالم و فعال جنسی خواب کافی لازم است. در واقع خستگی و مشغله زیاد تمایلات جنسی در بانوان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد که وقتی مسئله ترشح هورمون‌ها در دوران قبل یا بعد پریود هم به آن اضافه شود، در میزان تمایلات جنسی بسیار مؤثر است. به همین خاطر اگر می‌خواهید زندگی جنسی سالم و فعالی داشته باشید، حتماً خوب استراحت کنید، بین کار و بقیه بخش‌های زندگی تعادل ایجاد کرده و با حفظ انرژی بدن سطح تمایلات جنسی‌تان را بالا نگه دارید.

رابطه‌تان را سالم نگه دارید!

سالم نگه‌داشتن رابطه از منظر روانی و عاطفی فقط برای ادامه مسیر زندگی نیست، بلکه برای حفظ اشتیاق و علاقه به برقراری رابطه جنسی هم لازم است، پس سعی کنید بعد از هر اختلاف‌نظر و دلخوری از طریق مشاوره و کمک شخص متخصص شانس خودتان را برای بهبود رابطه امتحان کنید. در واقع بعد از جروبحث اصلاً فضا مناسب برقراری رابطه نیست.

روابط خوب

پیش‌زمینه رابطه جنسی برای بسیاری از افراد همراهی احساسات و معاشقه است که در صورت دلخوری معمولاً تمایل به برقراری رابطه جنسی هم وجود ندارد. به همین خاطر برای افزایش میل جنسی، حفظ رابطه پرشور همراه با معاشقه فراوان لازم است که رابطه را سالم نگه دارید و اگر نیاز به مداخله مشاور بود، حتماً مراجعه کنید.

مشاوره پزشکی و شروع استفاده از دارو برای افزایش میل جنسی بانوان

حفظ سلامت جسمی برای افزایش میل جنسی بانوان لازم است به همین خاطر اگر مشتاق داشتن زندگی فعال جنسی و تجربه رابطه‌های طولانی و پرشور هستید، حتماً با مراجعه به پزشک متخصص وضعیت سلامت بدن و جسم‌تان را چک کنید.

دکتر معمولاً با چکاپ و سنجش سطح هورمون شروع کرده و سبک زندگی شما را بررسی می‌کند، در صورتی هم که نیاز به دارو داشته باشید، انواع قرص و کپسول خوراکی را برای افزایش میل جنسی و حتی بهبود وضعیت باروری و ترشح هورمون‌ها تجویز می‌کند. به همین خاطر و پیش از معرفی چند مورد از بهترین داروهای افزایش میل جنسی این مهم را یادآوری می‌کنیم که حتماً زیر نظر پزشک متخصص مصرف داروها را شروع کنید و به خوبی درباره عوارض و تداخل آن با داروهایتان خودتان آگاه باشید.

ساشه فرتی بیوتیک وومن فرتی فارم

ساشه فرتی بیوتیک وومن فرتی فارم

بهترین نحوه مصرف این ساشه روزانه یک عدد است که باید در آب حل شود تا در:

    • درمان ناباروری
    • پیشگیری از بیماری‌های عفونی سیستم تناسلی
    • پیشگیری از عفونت ادراری
    • تقویت تخمدان‌ها
    • بهبود عملکرد سیستم باروری و تولید تخمک

مؤثر باشد. این محصول کاملاً مکمل است و برای درمان بیماری خاصی تجویز نمی‌شود، اما بهتر است که پیش از تهیه آن حتماً با پزشک مشورت کنید.

کرم فموره امریکن هلث دیاگنوستیک

کرم فموره امریکن هلث دیاگنوستیک

مصرف این کرم برای بانوانی که دچار خشکی شدید ناحیه تناسلی هستند و یا حین رابطه درد و سوزش را احساس می‌کنند، مناسب است و با فعال‌کردن غدد بارتولین مانع از این درد و خشکی در واژن می‌شود. همچنین استفاده از کرم فموره در بهبود فرایند ارگاسم و تجربه اوج لذت جنسی مؤثر است و روش مصرف ساده‎ای دارد. پیش از شروع رابطه مقداری از کرم را برداشته و ناحیه حساس کلیتوریس را ماساژ دهید. اثر استفاده از کرم تا یک ساعت است؛ ولی در دوران خونریزی و قاعدگی اصلاً نباید استفاده شود. در ضمن همان‌طوری که گفتیم این کرم موضعی است. بهترین روش مصرف کرم فموره در بازه زمانی 90 روزه، هفته‌ای دو مرتبه است؛ ولی در طول یک روز نباید بیشتر از دو بار استفاده شود.

برای تهیه این دارو بهتر است که نظر پزشک را پرسیده و اگر دچار عفونت هستید یا در دوران بارداری و شیردهی به سر می‌برید، اصلاً از این کرم استفاده نکنید. برای تست حساسیت هم می‌توانید مقدار کمی از آن را روی پوست ساق دست مالیده و بعد از ده دقیقه اگر قرمزی و خارش نداشت، محصول را با خیال راحت استفاده کنید.

کپسول فرتیل اید بانوان فیرهون هلث

کپسول فرتیل اید بانوان فیرهون هلث

این مکمل افزایش میل جنسی بانوان برای تعادل در ترشح هورمون‌ها و تنظیم زمان تخمک‌گذاری توصیه می‌شود، در نتیجه برای بهبود بارداری مؤثر است. از طرف دیگر عوارض خاصی هم از آن گزارش نشده و همین باعث شده تا برخی پزشکان مصرف سه قرص در روز را همراه با سه وعده غذایی اصلی پیشنهاد ‌دهند.

کپسول نرم اووزن اروند فارمد

کپسول نرم اووژن اروند فارمد

نحوه مصرف این کپسول دو عدد روزانه صبح و عصر همراه با وعده غذایی است، پس یادتان باشد که اوزون را با معده خالی مصرف نکنید.

قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف

ایکس اید گلدن لایف هم از مکمل‌های افزایش میل جنسی بانوان است که با ترکیبی از ویتامین‌های خانواده B و ویتامین E، مواد معدنی مانند روی و منیزیم، ترکیبات گیاهی مانند جنسینگ تولید شده تا برای رفع اختلالات جنسی تجویز شده و افزایش میل جنسی را همراه داشته باشد. به همین خاطر پزشکان برای:

    • افزایش تحریک‌پذیری بانوان
    • بهبود فرایند ارگاسم و تجربه اوج لذت جنسی
    • افزایش قوای جنسی و نیروی جسمی برای شروع رابطه
    • کاهش استرس
    • درمان اختلالات ترشح هورمون‌ها
    • تقویت ماهیچه‌ها

این دارو را تجویز می‌کنند.

مصرف روزانه یک عدد از این قرص همراه با آب فراوان تأثیر خوبی در افزایش میل جنسی دارد. همچنین، در صورتی که به بیماری‌هایی مانند صرع، انعقاد خون، فشارخون بالا، بیماری قلبی و ابتلا به فیروئید رحمی مبتلا هستید و یا در دوران بارداری و شیردهی به سر می‌برید مصرف این دارو مناسب شما نیست و باید از پزشکتان بخواهید تا داروی دیگری را تجویز کند.

قطره خوراکی آفرودیت گل دارو

قطره خوراکی آفرودیت گل دارو

کلام آخر

تا اینجا بر اساس مقاله‌ای از health line با راه‌های آسان و ساده‌ای برای افزایش میل جنسی بانوان آشنا شدید که شامل بهبود وضعیت تغذیه و انجام تمرینات ورزشی برای کاهش استرس می‌شود. متأسفانه همان‌طوری که گفتیم شرم‌انگاری رابطه جنسی و سرکوب تمایلات جنسی در سال‌های طولانی باعث شده بسیاری از بانوان به اشتباه این حس را در خودشان سرکوب کرده یا آن را گناه بدانند که خوشبختانه این روند با افزایش آگاهی در نسل جدید به مرور کمتر شده است.

تغییر الگوهای فرهنگی و شکوفا کردن احساساتی که بخش زیادی از آن سال‌های طولانی سرکوب شده در برخی موارد نیازمند مراجعه به مشاور و تغییر سبک زندگی است، به همین خاطر با انجام برخی تمرین‌ها و تکنیک‌ها، میل جنسی شما هم بیشتر شده و در صورت تمایل بعد از مراجعه به پزشک می‌توانید از داروهای معرفی شده استفاده کنید تا تجربیات جدیدی از روابط جنسی پرشور و عاشقانه داشته باشید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد