خرید محصولات برند درموسیس

انواع خمیردندان و راهنمای خرید بهترین خمیردندان از نگاه کارشناسان روشا

انواع خمیردندان و راهنمای خرید بهترین خمیردندان از نگاه کارشناسان روشا

انتخاب درست یک خمیر دندان از بین تعداد زیادی از محصولات موجود در بازار، نوشتن مقاله‌ای با عنوان انواع خمیردندان و راهنمای خرید بهترین خمیردندان را ضروری می‌کند. با دستورالعملی که در این مقاله می‌خوانید همیشه خواهید توانست خمیردندان مناسب برای هر شخص را انتخاب کنید. در ضمن، برای کمک به انتخاب هرچه بهتر شما، چند نمونه از بهترین و پرکاربردترین انواع خمیردندان را نیز معرفی می‌کنیم.

انتخاب خمیردندان مناسب

انتخاب خمیردندان مناسب اگر که بدانیم نیازهای منحصر به‌ فردمان برای بهداشت دهان و دندان چیست، کار دردسرسازی نیست. برای این که بتوانید خمیردندان مناسب خود را انتخاب کنید با ملاک قرار دادن دسته‌بندی زیر می‌توانید خیلی زود به هدف خود برسید.

خمیر دندان کاپیتانو

انواع خمیر دندان و راهنمای خرید بهترین خمیردندان – فلوراید

در زمان خرید خمیردندان یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید دنبال آن باشید «فلوراید» است. فلوراید می‌تواند روند پوسیدگی دندان را متوقف و معکوس کرده و مینای دندان را تقویت کند.

کنترل پلاک و تارتار

ترکیب مواد پروتئینی و باکتری‌ها موجب ایجاد پلاک و «کلکولوس دندانی» (Dental calculus) یا همان «تارتار» می‌شود. تارتار از پلاک دندانی سخت‌تر و از بین بردن آن مشکل‌تر از رفع پلاک است؛ چون از مواد معدنی تشکیل شده است. در انتخاب خمیردندان مناسب، به قابلیت خمیردندان انتخابی‌تان برای رفع تارتار و پلاک دندان دقت کنید. موادی که عموماً برای رفع پلاک دندان و تارتار در خمیردندان‌ها مورد استفاده قرار می‌‌گیرد «سدیم اسید پیرو‌فسفات» و «سیترات روی» است. از علت بوجود آمدن بوی بد دهان همین عدم کنترل پلاک و تارتار است.

کنترل پلاک و تارتار

سفیدکنندگی خمیردندان

معیار مهم بعدی در انتخاب خمیردندانِ مناسب، مربوط به میزان قدرت سفیدکنندگی آن است که ویژگی مهمی محسوب می‌شود برخی افراد از عوارض مواد به‌کاررفته در خمیردندان‌ها برای سفیدکنندگی دندان‌ها نگران‌اند و می‌ترسند که اثر بدی در درازمدت بر روی دندان‌هایشان داشته باشد؛ باید گفت که محصولاتی که به تأیید مراکز بهداشتیِ ذی‌ربط رسیده‌ قابل استفاده بوده و نگرانی در این مورد جایی ندارد. برگرفته از  dentistwheatonil

معرفی بهترین خمیر دندانهای ایرانی و خارجی

با این همه تنوع محصول در بازار برای اینکه بدانید چگونه بهترین انتخاب را داشته باشید، خوب است که ابتدا با تعدادی از بهترین‌های موجود در بازار و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از آن‌ها آشنا شوید، اینگونه به‌هنگام خرید دچار تردید نخواهید شد و با اطمینان از نیازتان محصولی را انتخاب می‌کنید که برطرف‌کنندۀ نیازتان باشد.

خمیر دندان برای دندان‌های حساس

دندان‌های برخی افراد نسبت به گرما و سرما حساسیت بیشتری دارد. اگر شما هم جزو این اشخاص هستید باید در انتخاب نوع خمیردندانتان به این موضوع دقت کنید. معمولاً خمیردندان‌های مخصوصِ دندان‌های حساس، حاوی «نیترات پتاسیم» یا «کلرید استرانسیم» است. در ادامه معرفی و توضیح مزایای تعدادی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین خمیردندان‌های مناسب برای انواع شرایط بهداشتی دهان و دندان را می‌خوانید.

انواع خمیردندان و راهنمای خرید بهترین خمیردندان

انواع خمیر دندان و راهنمای خرید بهترین خمیردندان سفید کننده

مواد به‌کاررفته برای خاصیت سفیدکنندگی خمیردندان‌های در پی آمده و هر خمیردندانی که تأییدیه‌های قانونی داشته باشد مورد تأیید نهادهای مسئول بهداشتی بوده و استفاده از آن‌ها بلامانع است. برخی از خمیردندان‌های کاربردی سفیدکننده به شرح زیر است.

خمیردندان سفیدکننده کمفور

کشور مبدأ برند، اسپانیا است. خمیردندان سفیدکننده کمفور یک خمیردندان کاملاً حرفه‌ای از نظر سفیدکنندگی دندان است. کیفیت مواد به‌کاررفته در آن عالی و فاقد کف زیاداست و همین موضوع باعث نفوذ کامل مواد خمیردندان به حالت کِرم مانند به فواصل بین دندان‌ها و تمیزکاری کاملشان می‌شود. در برخی خمیردندان‌های سفید کننده، ماده‌ای به نام «گلوتن» به کار می‌رود و این موضوع باعث می‌شود افرادی که بیماری «سلیاک» (نوعی سوء جذب نسبت به گلوتن) دارند، دچار ناراحتی‌های مرتبط با این بیماری شوند.

خمیردندان سفیدکننده کمفور

خمیر دندان سفید کننده اس بی ان

«پراکسید اکسیژن» همراه با ذرات سایشی موجود در این خمیردندان خوب ایرانی، لکه‌های ناشی از مصرف چای، قهوه، سیگار و موارد مشابه را از روی مینای دندان بدون صدمه زدن به آن پاک می‌کند. خمیر دندان سفید کننده اس بی ان را نباید هر روز و به‌طور مداوم به کار ببرید بلکه در فواصل زمانی و به‌تناوب، مدتی از آن و مدتی از خمیردندان عادی استفاده کنید تا مانع جرم بستن مینای دندان شود. خمیردندان سفیدکننده اس بی ان ضد التهاب لثه و خوشبو کننده‌ی دهان بوده و مینای صدمه‌دیده‌ی دندان را نیز احیا و سخت می‌کند.

خمیر دندان سفید کننده اس بی ان

کشور مبدأ این برند سوئیس است. در انتخاب خمیردندان‌هایی که خاصیت سفیدکنندگی فوری دارند باید بسیار دقت کرده و مطمئن شد که در آن‌ها از مواد مجاز و باکیفیت استفاده شده است. یکی از بهترین خمیردندان‌های موجود در بازار ایرانی برای سفید کردن فوری دندان‌ها خمیردندان مطمئن میسویک است. این خمیر دندان با مواد ساخت سوئیس بدون ایجاد التهاب در مدت بسیار کوتاهی لکه‌های دندان‌های شما را کاهش داده و برطرف می‌کند.

خمیر دندان سفید کننده میسویک

خمیر دندان سفیدکننده روزانه پمپی میسویک

خمیر دندان سفیدکننده روزانه پمپی میسویک

انواع خمیردندان و راهنمای خرید خمیردندان ضد حساسیت

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دندان‌هایتان نسبت به گرما و سرما حساسیت بیشتری دارد؛ باید در انتخاب نوع خمیردندانتان حتماً به این موضوع دقت کنید. در ادامه، تعدادی از بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین خمیردندان‌های ضد حساسیت را معرفی می‌کنیم.

خمیر دندان ضد حساسیت وی_وان

خمیر دندان ضد حساسیت وی_وان

خمیر دندان سفید کننده سیگنال (مخصوص دندان‌های حساس)

کشور مبدأ برند، انگلستان است. خمیر دندان سفید کننده سیگنال (مخصوص دندان های حساس) در حقیقت چندکاره است و مهم‌ترین مزیت آن سفیدکنندگی دندان‌های حساس محسوب می‌شود. این سفیدکنندگی، بسیار ملایم و بدون وارد آمدن هیچ آسیب و ناراحتی به دندان‌های حساس انجام می‌شود. گذشته از این ویژگی بسیار مهم، «زینک سیترات» موجود در خمیر دندان سفید کننده سیگنال (مخصوص دندان‌های حساس) از التهاب لثه و تجمع باکتری‌ها و میکرب‌ها جلوگیری می‌کند.

خمیر دندان سفید کننده سیگنال (مخصوص دندان‌های حساس)

خمیر دندان ضد حساسیت بی اس ان

مکانیسم قطع درد دندان‌های حساس با استفاده از خمیردندان ضد حساسیت بی اس ان از طریق تغییر قطبیتِ رشته‌های عصبی دندان انجام می‌شود. این تغییر قطبیتِ رشته‌های عصبی دندان از طریق تغییر یونِ پتاسیم در داخل «توبول عاجیِ» مینای دندان صورت می‌گیرد. «توبول»‌ها مجراهایی با لوله‌های میکروسکوپی در عاج دندان هستند. از طرف دیگر، وجود عصاره‌های گل «همیشه بهار» و «مریم گلی» در این خمیردندان باعث خاصیت قوی ضد التهابی شده است و به همین دلیل بیماری لثه را در همان مراحل اولیه (ژنژویت) درمان می‌کند و مانع پوسیدگی دندان‌ها می‌شود.

خمیر دندان ضد حساسیت بی اس ان

تغذیه و سبک زندگی مناسب کودک با تغذیه و سبک زندگی فرد بزرگ‌سال البته که تفاوت زیادی دارد؛ پس چرا نحوه‌ی حفظ بهداشت دهان و دندان او نیز در مقایسه با افراد بزرگ‌سال متفاوت نباشد؟ همان‌طور که پیش‌تر نیز یادآوری کردیم رسیدگی به دندان‌های حتی شیری کودک باعث سلامت دندان‌های اصلی او و رشد طبیعی و سلامت آن‌ها برای تمام عمر خواهد شد. در ادامه، چند خمیر دندان بسیار مناسب برای کودکان معرفی می‌کنیم.

خمیر دندان کودکان کاپیتانو (با طعم توت فرنگی)

حتماً اطلاع دارید که مشکل پوسیدگی دندان در بین کودکان بسیار شایع‌تر از وجود بیماری‌هایی مانند آسم و حتی سرماخوردگی است. خمیردندان کودکان کاپیتانو (با طعم توت فرنگی) غنی شده با کلسیم و نمک فلوراید است و مانع از پوسیدگی دندان‌های شیری و اصلی کوکان می‌شود.

خمیر دندان کودکان کاپیتانو (با طعم توت فرنگی)

کشور مبدأ برند کاپیتانو، ایتالیا است و از خمیردندان کودکان کاپیتانو (عصاره توت فرنگی) کودکانِ سه سال به بالا می‌توانند استفاده کنند.

خمیر دندان کودک میسویک (طرح سونیک)

خمیر دندان کودک میسویک (طرح سونیک)

خمیر دندان کودکان با طعم آدامس وی_وان

محصولی کامل و مقرون‌به‌صرفه برای کودکان بین دو تا دوازده سال، تولید شده از سوی برند فعال و مطرح ایرانیِ وی_وان که استقبال خوبی از طرف خانواده‌ها از آن به عمل آمده. طعم خوب این محصول باعث محبوبیت بیش از پیش آن نیز شده و فرصتی برای آموزش دادن مسواک کردن توسط والدین به کودکانشان فراهم کرده.

خمیر دندان کودکان با طعم آدامس وی_وان

تمامی جنبه‌های پیشگیری از تشکیل جرم و پلاک، پیشگیری از پوسیدگی و ایجاد حساسیت دندان و رفع بوی بد دهان در فرمولاسیون ویژه‌ی این محصول اندیشیده و در نظر گرفته شده است. فرمولاسیونی که از آن سخن می‌گوییم شامل ترکیبات زیر است: پلی اتیلن گلیکول ۸، سدیم لوریل سولفات، طعم دهنده، سدیم کربوکسی متیل سلولز، تتراسدیم آب دیونیزه، سوربیتول، گلیسرین، سیلیکای هیدراته، پیروفسفات، سدیم فلوراید، میکا، سدیم ساخارین، سدیم بنزوات. این فرمولاسیون از دندان‌های در حال رشد کودک نیز به بهترین شکل محافظت می‌کند.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد