خرید محصولات برند درموسیس

مکملهای مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان، همراهی مطمئن برای عبور از عوارض PCOS!

مکملهای مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان، همراهی مطمئن برای عبور از عوارض PCOS!
سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) شایع‎ترین سندرم هورمونی و متابولیک در زنان است. اگر شما مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک تشخیص داده شده‌اید، احتمالاً قبلاً اینترنت را جست‌وجو کرده‌اید تا بفهمید «چه مکمل‌هایی برای کمک به مدیریت این بیماری باید مصرف کنید».

سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) شایع‎ترین سندرم هورمونی و متابولیک در زنان است. اگر شما مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک تشخیص داده شده‌اید، احتمالاً قبلاً اینترنت را جست‌وجو کرده‌اید تا بفهمید «چه مکمل‌هایی برای کمک به مدیریت این بیماری باید مصرف کنید». ما این مقاله را تهیه کرده‌ایم تا مکمل‌های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان را به شما معرفی کنیم. همانظور که می‌دانید علائم سندرم تخمدان پلی کیستیک می‌تواند شامل مجموعه‌ای از موارد زیر باشد:

    • پریودهای نامنظم (کمتر از هر 35 روز)
    • علائم افزایش تستوسترون، مانند آکنه یا رشد موهای زائد
    • کیست های متعدد روی تخمدان‎ها که از طریق سونوگرافی لگن یافت می‌شوند
    • انسولین بالا (یعنی شواهد مقاومت به انسولین)
    • افزایش وزن، یا مشکل در کاهش وزن
    • مشکل باردار شدن

مکملهای مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان

سندرم تخمدان پلی کیستیک ممکن است با علائم بسیار خفیفی ظاهر شود که ممکن است برای سالها تشخیص داده نشود، یا ممکن است علائم  کاملا آزاردهنده باشند. این بیماری با ترکیبی از رژیم غذایی و حمایت از شیوه زندگی و دارو (در برخی موارد) درمان می‎شود.  یکی از اجزای کلیدی مدیریت سندرم تخمدان پلی کیستیک رسیدگی به مقاومت به انسولین در سلول‌ها است. به همین دلیل برای بسیاری از زنان مبتلا به این بیماری، علاوه بر درمان دارویی، مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان نیز تجویز می‌شود. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با تمامی این مکمل‌های مفید به‌طور کامل آشنا شوید.

مکملهای مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان

مکمل‌ها می‌توانند به تنظیم هورمون، مقاومت به انسولین و التهاب مرتبط با سندرم تخمدان پلی کیستیک کمک کنند. توصیه می‌کنیم قبل از مصرف هر مکملی با پزشک خود صحبت کنید. درواقع برخی از آنها می‌توانند با سایر درمان ها و داروهای سندرم تخمدان پلی کیستیک تجویز شده تداخل داشته باشند.

مکمل‌های کرومیوم

مکمل‌های کرومیوم یکی دیگر از مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان ممکن است این مکمل شاخص توده بدنی شما را بهبود بخشد که می‌تواند در نهایت به درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک کمک کند. آنها همچنین ممکن است مقاومت به انسولین را با کمک به بدن در متابولیسم قند تثبیت کنند.

قرص کروم 200 آپوویتال

مکمل دارچین

دارچین از پوست درختان دارچین به دست می‌آید. عصاره دارچین اثر مثبتی بر مقاومت به انسولین دارد. دارچین همچنین ممکن است قاعدگی را برای زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک تنظیم کند؛ بنابراین دارچین نیز یکی از مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان است که به راحتی می‌توانید از آن در این راستا استفاده کنید.

مکمل زردچوبه

ماده موثر موجود در زردچوبه کورکومین نام دارد. زردچوبه یکی از مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان است که برای کاهش مقاومت به انسولین و به عنوان یک عامل ضد التهابی در این راستا بسیار امیدوار کننده است.

مکمل روی

روی یک عنصر کمیاب است که می‎تواند باروری و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. رشد بیش از حد یا ناخواسته مو و آلوپسی ممکن است با مکمل‌های روی بهبود یابد. همچنین می‌توانید گوشت قرمز، لوبیا، آجیل درختی و غذاهای دریایی مصرف کنید تا روی بیشتری را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

قرص اولترا زینک ویتابیوتیکس

مکمل روغن گل مغربی

یکی دیگر از مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان روغن گل مغربی است. روغن گل مغربی برای کمک به درد پریود و قاعدگی نامنظم استفاده می‌شود. همچنین ممکن است سطح کلسترول و استرس اکسیداتیو را بهبود بخشد، که هر دو با سندرم تخمدان پلی کیستیک مرتبط هستند.

مکمل ترکیبی ویتامین D و کلسیم

ویتامین D هورمونی است که برای سیستم غدد درون ریز شما حیاتی است. کمبود ویتامین D در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک رایج است. ویتامین D و کلسیم ممکن است قاعدگی های نامنظم را بهبود بخشد و به تخمک گذاری کمک کند.

قرص استئوکینون هولیستیکا

روغن کبد ماهی کاد

رغن کبد ماهی نیز یکی دیگر از مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان است. روغن کبد ماهی حاوی ویتامین های D و A و همچنین مقادیر بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 است. این اسیدها می‌توانند به بهبود منظم قاعدگی و به خلاص شدن از شر چربی دور کمر شما کمک کنند.

گیاهان آداپتوژن

وقتی بدن شما نمی تواند انسولین را تنظیم کند، باعث افزایش سطح هورمون های جنسی مردانه به نام آندروژن در بدن شما شود. گیاهان آداپتوژن یکی دیگر از مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان است که به بدن شما در متعادل کردن این هورمون ها کمک می‌کنند. همچنین برخی از گیاهان آداپتوژن سایر علائم سندرم تخمدان پلی کیستیک مانند پریودهای نامنظم را کاهش می‌دهند.

گیاهان آداپتوژن

ریشه ماکارو

ریشه گیاه ماکا یک گیاه سنتی است که برای تقویت باروری و میل جنسی استفاده می‎شود. ریشه ماکا ممکن است به تعادل هورمون ها و کاهش سطح کورتیزول کمک کند. همچنین ممکن است به درمان افسردگی، که می تواند یکی از علائم سندرم تخمدان پلی کیستیک باشد، کمک کند.

مکمل ریشه شیرین بیان

یکی دیگر از مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان ریشه شیرین بیان است. ریشه گیاه شیرین بیان حاوی ترکیبی به نام گلیسیریزین است که خواص منحصر به فردی دارد. ریشه شیرین بیان به عنوان یک منبع مورد اعتماد به عنوان یک عامل ضد التهابی پیشنهاد شده است. این مکمل به متابولیسم قند و متعادل کردن هورمون ها کمک می‌کند.

مکمل ریشه شیرین بیان

مکمل خارخاسک

خارخاسک منبع مورد اعتماد برای کمک به تحریک تخمک گذاری و حمایت از قاعدگی سالم و یکی از مکمل‎های مفید برای درمان پلی کیستیک تخمدان است.

پروبیوتیک ها

پروبیوتیک‌ها فقط به هضم و سلامت روده شما کمک نمی‎کنند. آنها می توانند منبع مطمئن نقش مهمی در درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک ایفا کنند. آنها همچنین می توانند التهابات را کاهش دهند و هورمون های جنسی مانند آندروژن و استروژن را در بدن تنظیم کنند. مصرف مکمل‌های پروبیوتیک و خوردن غذاهای پروبیوتیک مانند کیمچی و کومبوچا را حتما در رژیم غذایی خود در نظر بگیرید.

کپسول پایلوشات بی اس کی بنیان سلامت کسری

مکمل‌های مورد تایید کارشناسان روشا برای درمان پلی کیستیک تخمدان

علاوه‌بر مواردی که تا به‌اینجا به آن‌ها اشاره شد، صنعت دارویی مکمل‌های بسیار قوی با تکیه بر ترکیباتِ یادشده به بازار معرفی کرده است که شما می‌توانید با راهنمایی پزشک خود از آن‌ها برای درمان هرچه سریعتر خود بهره ببرید. در ادامه شما را با برخی از این مکمل‌ها که مورد تایید کارشناسان روشا قرار گرفته‌اند آشنا می‌کنیم:

قرص آی پی ۶ ام پلاس

قرص آی پی 6 ام پلاس دارویی که حاوی اینوسیتول هگزا فسفات است در نقش جلوگیری از ایجاد کیست‌های تخمدانی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. تقویت سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از ابتلا به سرطان از دیگر مزایای این محصول به‌شمار می‌رود. در ادامه با ویژگی‌های این مکمل به طور تیتروار آشنا شوید:

قرص آی پی ۶ ام پلاس

خرید قرص آی پی ۶ ام پلاس

    • دارای خاصیت آنتی اکسیدان
    • حاوی اینوسیتول هگزا فسفات
    • کمک به تقویت سیستم ایمنی
    • کمک به درمان کیست تخمدان
    • کمک به پیشگیری و درمان دیابت
    • کمک به جلوگیری و درمان انواع سرطان‌ها
    • کمک به پیشگیری و درمان بیماری‌های قلبی
    • کمک به پیشگیری و درمان سنگ‌های کلیوی

کپسول موتا دورست هوم

برای رفع اختلالات هورمونی زنانه از جمله همین سندرم پلی‌کیستیک تخمدان مصرف موتا دورست هوم بسیار کمک‌کننده خواهد بود، با مصرف این کپسول قند خون و تری گلیسرید خون کاهش می‌یابد. همچنین این محصول برای مادرانی که به نوزادشان شیر می‌دهند با افزایش شیرشان عالی عمل می‌کند. در نظر داشته باشید برای مصرف این کپسول مشورت با پزشک ضروری است؛ چراکه به دلیل اثر کاهندگی قند خون لازم است شرایط فردی شما توسط متخصص بررسی شود و سپس متناسب با شرایط تجویز صورت گیرد.

کپسول موتا دورست هوم

کپسول زیلپا سلامت گستر آرتیمان

 عصاره‌ی گیاهانی چون گیاه پنج انگشت، گیاه شبدر قرمز، گیاه کوهوش سیاه، گیاه وایلد یام، ایندول ۳ کاربینول ترکیبات سازندۀ کپسول زیلپا سلامت گستر آرتیمال هستند. کافی است در گوگل نام هریک از گیاهان را سرچ کنید تا بر اثر شگفت‌انگیزشان بر تنظیم هورمون در زنان آشنا شوید. حال جمع شدن این تعداد عصارۀ اثربخش در کنار هم منجر به تولید محصولی شده که با تنظیم میزان هورمون‌های ترشح شده در دوران قاعدگی و یائسگی از ایجاد مشکلات در این بازه‌های زمانی جلوگیری می‌کند.

کپسول زیلپا سلامت گستر آرتیمان
خرید کپسول زیلپا سلامت گستر آرتیمان
    • کاهش و بهبود سندروم دردهای پیش از قاعدگی
    • درمان اختلالات و بی نظمی‌های دوران قاعدگی
    • کنترل میزان ترشح هورمون استروژن
    • بهبود و کاهش علائم یائسگی مثل گرگرفتگی
    • حاوی عصاره‌های گیاهی
    • تنظیم کننده میزان هورمون‌های ترشحه از تخمدان‌ها
    • ضد اسپاسم
    • پیشگیری از سرطان تخمدان

در این پست بلاگ به شما مکمل‌های غذایی و دارویی که مورد تایید متخصصان و کارشناسان روشا بوده‌اند معرفی کرده‌ایم، این تاییدیه به معنای رد شدن از فیلترهای بسیاری است که سلامتی افراد را لحاظ می‌کند؛ با این‌حال توجه داشته باشید همچنان مسئولیت مشورت گرفتن از پزشکتان به عهده‌ی شماست.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد