خرید محصولات برند درموسیس

عوامل بزرگ کردن الت تناسلی آقایان چیست؟

عوامل بزرگ کردن الت تناسلی آقایان چیست؟

چرا مردان به دنبال بزرگ کردن سایز اندام جنسی خود هستند؟ تمایل به افزایش سایز اندام جنسی بین بسیاری از مردان شایع است که احتمالاً تا حدی خودتان بدانید که چرا بیشتر مردان چنین تمایلی دارند. بررسی وضعیت سلامت جنسی در ایران گواه این تمایل به شکل اغرا‌آمیزی در میان مردم است. از جذابیت ظاهری و حفظ قدرت مردانه تا باور به اینکه کیفیت رابطه به سایز اندام جنسی بستگی دارد باعث شده تا بسیاری از مردان و حتی زنان چنین باوری داشته باشند، به همین خاطر معمولاً به دنبال استفاده از محصولاتی هستند که بدون ضرر و عوارض باشد؛ اما به کیفیت رابطه‌شان کمک کند و البته در افزایش سایز اندام جنسی مردانه نیز مؤثر باشد.

به همین دلیل می‌خواهیم خیلی خلاصه و کوتاه به عوامل مؤثر در افزایش سایز اندام جنسی مردانه نگاهی داشته باشیم و در انتها هم محصولات افزایش قوای جنسی بدون عوارضی را معرفی کنیم که برای افزایش کیفیت رابطه جنسی و لذت بیشتر می‌توانید با اطمینان از آن‌ها استفاده کنید، پس با ما همراه باشید تا اول از همه با بررسی ژنتیکی شروع کنیم.

تأثیر همه جانبۀ ژنتیک

ژن‌هایی که ما از والدین و اجدادمان به ارث بردیم، از آن چیزی که فکر می‌کنیم مهم‌تر هستند و نقش اصلی را در شکل‌گیری ظاهر و حتی رفتارمان دارند. اگر بخواهیم دقیق‌تر و علمی‌تر به ژن‌هایمان نگاه کنیم باید بگوییم که ما به‌عنوان انسان ۲۳ جفت کروموزوم داریم که در تعیین جنسیت ما نیز دخیل هستند. در واقع این ژن‌های ما هستند که جنسیت و شخصیت جنسی ما را می‌سازند.

ماکاویت

جنسیت مردانه یک کروموزوم Y از پدر و یک کروموزوم x از مادرش به ارث می‌برد و جنینی که قرار است دختر شود از هر والدش دو کروموزوم X را به ارث می‌برد و جنسیتش از همان بدو تولد شکل می‌گیرد. در نتیجه اندام جنسی هر فردی با هر شکل، سایز و اندازه‌ تا حد زیادی از ژن‌هایش تأثیر گرفته و اگرچه این ژن‌ها تنها و اصلی‌ترین عامل در اندازه سایز جنسی مردانه نیستند؛ اما در آن تأثیر اصلی را دارند.

تاثیر هورمون در گرایش جنسی

همان‌طوری که استروژن و پروژسترون در شخصیت جنسی و البته گرایش‌های جنسی زنان مؤثر هستند، در مردان هم هورمون تستوسترون در تمایلات جنسی، سایز اندام جنسی و تولید اسپرم مؤثر است.

قاعدتاً اگر میزان ترشح هورمون در بدن مردان به هم بریزد و دچار مشکل شود، در باروری و اندازه اندام جنسی و حتی کیفیت رابطه جنسی و تمایلاتشان تأثیر دارد و در چنین شرایطی به‌جای خرید محصولات افزایش قوای جنسی بهتر است که حتماً از پزشک متخصص کمک بگیرید.

محیط و سبک زندگی

سبک زندگی، عادات غذایی، میزان تحرک و ورزش، آلودگی هوایی که تنفس می‌کنیم و آبی که می‌خوریم همگی در سلامت ما مؤثر هستند، پس اگر بگوییم که سایز اندام جنسی مردانه هم از این فاکتورهای محیطی تأثیر می‌گیرد، اشتباه نگفتیم. متأسفانه چنین فاکتورهایی یعنی سبک زندگی نادرست یا آلودگی محیطی به بیماری‌های مختلفی مانند سرطان، کبد چرب، نارسایی ریه و … منجر شده و از آن مهم‌تر تأثیر منفی در کیفیت روابط و تمایلات جنسی دارد. در کنار سبک زندگی نادرست به عوامل محیطی و مسئله تغذیه هم اشاره کردیم. احتمالاً خودتان هم می‌دانید غذایی که می‌خوریم در شدت تمایلات عاطفی و جنسی‌مان مؤثر است و می‌توانید ما را نسبت به برقراری رابطه مشتاق‎تر یا حتی سرد کند. به‌صورت کلی سبک زندگی یعنی میزان تحرک و عادت‌های غذایی در میزان ترشح هورمون‌ها مؤثر است، در نتیجه مستقیماً در شکل‌گیری تمایلات عاطفی، کیفیت رابطه و البته سایز اندام جنسی مردانه نقش داد.

برخی مواد غذایی مانند زنجبیل و دارچین برای رابطه پرشور همیشه پیشنهاد شدند و قاعدتاً در سایز اندام جنسی هم تأثیراتی ولو نامحسوس دارند.

خرید قرص اسپریژن اروند فارمد

فاکتور موثر در سایز اندام جنسی

در کنار این موارد فاکتورهای دیگری هم هستند که در سایز اندام جنسی مردانه مؤثر هستند. به‌عنوان سلامت و وزن یک مرد تأثیر مستقیمی در اندازه اندام جنسی او دارد. میزان چربی در بدن، فشارخون و حتی دمای بدن از آن فاکتورهایی است که شاید تا امروز نمی‌دانستید که چقدر در تمایلات جنسی مؤثر هستند.

خوشبختانه چنین فاکتورهایی با مداخله غذایی به‌راحتی قابل‌درمان است و نیازی به پزشک متخصص یا داروی شیمیایی ندارد. با کمی ورزش، اصلاح عادات غذایی و … می‌توانید فشارخون و حتی طبع بدن را تغییر داده و انرژی و تمایل بیشتری برای برقراری رابطه جنسی داشته باشید، قاعدتاً چنین مسئله‌ای در سایز اندام جنسی مردانه هم تأثیر مثبت دارد.

شایعات را کنار بگذارید!

تا اینجا با فاکتورهای مؤثر در کیفیت رابطه جنسی آشنا شدیم و وقتش رسیده محصولاتی چون ژل روان کننده، اسپری تاخیری، کاندوم و غیره را معرفی کنیم که بدون عوارض در افزایش سایز اندام جنسی تأثیر مثبت دارد، اما پیش از آن بیایید با چند شایعه هم آشنا شویم تا برای همیشه آن را کنار بگذاریم.

در بین مردم درباره عوامل مؤثر در سایز اندام جنسی مردانه شایعاتی هم ردوبدل می‌شود که چندان پایگاه علمی درستی هم ندارد و برای بسیاری از شهروندان به استرس و اضطراب منجر می‎شود، در نتیجه اگر می‌خواهید رابطه لذت‌بخشی را تجربه کنید باید این شایعات نادرست را بدانید و آن را برای همیشه کنار بگذارید.

شایعات در رابطه افزایش اندازه اندام جنسی

متأسفانه، بعضی اعتقاد دارند که شکل ظاهری در سایز اندام جنسی مؤثر است. مثلاً هر چقدر یک مرد قدبلندتر باشد یا پای بزرگ‌تری داشته باشد، اندام جنسی او هم بزرگ‌تر است در صورتی که علم پزشکی چنین مسائلی را رد کرده است.

بر همین اساس خوب است بدانید که وقتی یک نوزاد پسر دنیا می‌آید، دقیقاً از زمان تولدش اندام جنسی او در حال رشد است و در سن بلوغ یعنی از 12 تا 16 سالگی رشد قابل‌توجهی دارد. در نهایت وقتی فرد به 18 سالگی برسد بلوغ جنسی او کامل و اندام جنسی‌اش نیز نهایت رشد را داشته است.

بر اساس مطالعات علمی انجام شده روی ده‌ها مرد از نژادهای مختلف سایز اندام جنسی از 9 سانتیمتر شروع شده و بعد از تحریک و زمانی که آماده برقراری رابطه و دخول باشد تا 13 یا 14 سانتی‌متر هم تغییر دارد، بعد از ارضا مجدد به حالت عادی باز می‌گردد که این اندازه بر اساس همان عواملی که گفتیم؛ یعنی ژنتیک، محیط، سبک زندگی و عادات غذایی بین افراد مختلف متغیر خواهد بود. خب حالا با این مقدمه کوتاه ببینیم که چرا مردان به دنبال بزرگ کردن اندام جنسی خود هستند.

چرا مردان به دنبال بزرگ کردن سایز اندام جنسی خود هستند؟

اگر یادتان باشد در ابتدای مقاله گفتیم که وقتی اندام جنسی بزرگ باشد، فرد از رابطه خود رضایت بیشتری داشته و کیفیت رابطه‌اش را در بزرگ بودن سایز اندام جنسی‌اش می‌بیند. البته بسیاری از روان‌شناسان چنین مسئله‌ای را رد کردند و کیفیت رابطه جنسی را وابسته به مواردی مانند معاشقه قبل از رابطه، محیط آرام، احساسات بین دو طرف و آرامش هر دو می‌دانند. این دسته از روان‌شناسان افسانه کیفیت رابطه جنسی را که فقط وابسته به سایز اندام جنسی یا شکل ظاهری آن باشد را بیشتر باوری مردسالارانه می‌دانند که خود مردان را هم تحت‌فشار قرار داده و برای رسیدن به سایز بزرگ‌تر استرس و اضطراب بسیاری به آن‌ها می‌دهد.

جستجو راهکارهای برای افزایش قوای جنسی

دسته دیگری از متخصصان که با گروه بالا مخالف هستند علاقه مردان به افزایش سایز اندام جنسی را نشانه قدرت و حتی توانایی باروری و نشانی از مردانگی می‌دانند. به همین دلیل در کنار افزایش کیفیت رابطه جنسی، رابطه لذت‌بخش و خوشایند، تأثیرگذاری بیشتر در همسر و کسب رضایت او مواردی از جمله:

 تأثیر تبلیغات رسانه‌ای
باورهای نادرست دربارۀ سایز اندام جنسی
تصور تأثیر سایز اندام جنسی در میزان تولید اسپرم و باروری

محصولات مؤثر در افزایش سایز اندام جنسی

در نهایت اگر واقعاً سایز اندام جنسی خود را دوست ندارید می‌توانید اول از همه از یک مشاور رابطه جنسی یا همان سکس تراپیست کمک بگیرید. این متخصصان به شما کمک می‌کنند تا با روش‌های گوناگون رابطه جنسی بهتر و خوشایندتری را تجربه کرده و از بدن خود راضی باشید. علاوه بر این هم محصولاتی را چون اسپری تاخیری، اسپری حجم دهنده و غیره به شما معرفی می‌کنند که در افزایش سایز اندام جنسی مردانه مؤثر است. سه محصول مهم و مؤثر در افزایش سایز اندام جنسی مردانه سه مورد زیر هستند که عموما در زمان خرید محصولات جنسی در سبد خرید مشتریان روشا قرار می‌گیرند:

ژل حجم دهنده ایموشن مدل confidence
ژل لوبریکانت گالاردو مدل confidence
ژل لوبریکانت حجم دهنده پلی ژل
ژل لوبریکانت حجم دهنده ایموشن:

لوبریکانت ایموشن

نحوۀ مصرف لوبریکانت ایموشن:

برای مدت 2ماه روزانه 2بار از این ژل را روی اندام جنسی خود ماساژ دهید. طریقۀ ماساژ آلت باید از سمت شکم به سمت بیرون برای مدت 2 تا 5 دقیقه باشد.

ژل لوبریکانت گالاردو:

ژل لوبریکانت گالاردو (Easier)

نحوۀ مصرف ژل گالاردو:

برای گرفتن بهترین نتیجه از این محصول باید اندام جنسی مردانه را سی دقیقه قبل از رابطه با این ژل ماساژ داده و حتماً پیش از دخول اندام جنسی را بشویید.

ژل لوبریکانت حجم دهنده پلی ژل:

حجم دهنده پلی ژل

بامصرف این ژل، گردش خون در آلت جنسی فرد افزایش پیدا می‌کند و موجب افزایش خون‌رسانی به آن می‌شود. عملی که باعث تغذیه، رشد و تکثیر هرچه بیشتر بافت‌های اندام جنسی شده و حجیم‌تر شدن آن را باعث می‌شود.

نحوۀ مصرف ژل حجم دهنده پلی ژل:

پیش از مصرف، اندام جنسی خود را با آب گرم و صابون شسته و سپس خشک کنید. مقداری از ژل را روی محل موردنظر بریزید و به مدت ۳ تا ۵ دقیقه با دست ماساژ دهید.

می‌توانید تمامی این محصولات و دیگر محصولات ضروری در رابطه جنسی مانند کاندوم و ژل روان‌کننده را به‌صورت آنلاین از داروخانه روشا تهیه کرده و درب منزل دریافت کنید. همچنین اگر عطش بیشتر دانستن در این مورد را دارید شاید خواندن مقاله‌ای با این مضمون چاپ‌شده در وبسایت medicalnewstoday برایتان جذاب باشد.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد