خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مولتی ویتامینهای ایرانی و خارجی موجود در بازار

معرفی بهترین مولتی ویتامینهای ایرانی و خارجی موجود در بازار

 

  • حاوی جینسینگ
  • کمک به حفظ سلامت عمومی فرد
  • حاوی 23 نوع ویتامین‌ و مواد معدنی مورد نیاز بدن

با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که مولتی‌ویتامین‌ها از چنان اهمیتی برخوردارند که اختصاص مقاله‌ای به معرفی بهترین مولتی ویتامینهای ایرانی و بهترین مولتی ویتامینهای خارجی ضرورت داشته، چون طبق تحقیقات، سیزده نوع ویتامین و پانزده نوع ماده‌ی معدنی برای سلامتی بدن انسان ضروری است که همه‌ی آن‌ها را در مولتی‌ویتامین‌هایی که در اینجا معرفی خواهیم کرد یکجا خواهید یافت!

سافت ژل مولتی ویتامین و مواد معدنی ویتالی تون

مولتی ویتامین و مینرالها در شکلهای مختلفی به بازار عرضه شده اند. بلی از این انواع به صورت قرص می باشد که بسته به مواد تشکیل دهنده خود می تواند قیمتی از نیاز روزانه بدن به این موارد را تامین نماید.

چند نکته در مورد مولتی‌ویتامین

مکمل‌های حاوی مواد معدنی و ویتامین‌ها را مولتی ویتامین می‌نامند. مولتی‌ویتامین‌ها به ترکیبی از ویتامین‌ها و گاه به یک نوع ویتامین هم گفته می‌شود. مولتی ویتامین، علاوه بر ویتامین و مواد معدنی می‌تواند حاوی اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب و عناصر گیاهی در مقادیر کم یا زیاد هم باشد. همه‌ی ما انسان‌ها به سیزده نوع ویتامین احتیاج داریم ولی مصرف ویتامین توسط افراد سالخورده و گیاه‌خواران ضرورت بیشتری دارد. مولتی ویتامین در قالب‌های مختلف مثل قرص، کپسول و شربت عرضه می‌شود. برگرفته از منابع معتبر medlineplus

معرفی بهترین مولتی ویتامینهای ایرانی و خارجی

فواید کلی مولتی‌ویتامین‌ها

    • سلامتی قلب: ناراحتی‌های قلبی یکی از شایع‌ترین علت‌های مرگ و میر در دنیای امروزی است. برخی از تحقیقات علمی نشان داده که مولتی ویتامین‌ها ناراحتی قلبی را کم می‌کنند ولی در برخی تحقیقاتِ دیگر این نتیجه به دست نیامده است.
    • پیشگیری از سرطان: برخی از تحقیقات علمی بر مؤثر بودن مصرف مولتی ویتامین در پیشگیری از مبتلا شدن به سرطان صحه گذاشته است.

سایر فواید عمومی مولتی ویتامین‌ها شامل موارد زیر است:

    • پیشگیری از سکته‌ی مغزی
    • تقویت چشم

تقویت چشم

ضررهای مولتی ویتامین

برخی از مضرات مولتی ویتامین عبارت است از مصرف با دوز بالا همراه با خوردن غذاهای پر ویتامین که می‌تواند اثرهای مضری داشته باشد. به‌طور مثال، سیگاری‌ها باید از مصرف زیاد ویتامین A و «بتاکاروتن» خودداری کنند چون خطر ابتلا به سرطان ریه را در آن‌ها افزایش می‌دهد.

هم‌چنین مصرف بیش از حدِ آهن بخصوص در مردان می‌تواند منجر به ناراحتی‌های معده و عوارض دیگر شود. در صورت داشتن بیماری خاص و یا بارداری باید با پزشک مشاوره شود، در باقی موارد اگر فرد، بیشتر از دوز مناسب، مولتی ویتامین مصرف نکند، هیچ ضرری او را تهدید نخواهد کرد.

معرفی بهترین مولتی ویتامینها و بهترین مینرال های موجود در بازار

مولتی ویتامین ایرانی و خارجی

سافت ژل اورامین اف کوشان فارمد

سافت ژل اورامین اف کوشان فارمد

کپسول ژلاتینی اورامین اف، یک مولتی ویتامین کامل شامل انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. اورامین اف علاوه بر ویتامین‌های ضروری حاوی دو ترکیب مهم رویال ژلی و جینسینگ است که باعث افزایش انرژی و کاهش خستگی می‌شود.

نحوه مصرف کپسول ژلاتینی اورامین اف:

  • کودکان بالای 12 سال و بزرگسالان روزانه 1 کپسول نرم را مصرف کنند.

قرص مولتی‌دیلی آلفا ویتامینز

قرص مولتی‌دیلی آلفا ویتامینز

قرص مولتی دیلی آلفا ویتامینز، یکی از محصولات تقویتی حاوی موادمعدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است که به تقویت سیستم ایمنی بدن می‌پردازد. این محصول به عنوان یک مکمل تقویتی به‌شمار آمده و می‌تواند به‌صورت عمومی سلامت تمامی اعضا و سیستم‌های فعال بدن را افزایش و بهبود دهد.

نحوه مصرف قرص مولتی دیلی آلفا ویتامینز:

    • روزانه، 1 عدد کپسول بعد از وعده غذایی مصرف شود.

قرص قرص میلو اید اروند فارمد

قرص میلو اید اروند فارمد

قرص میلو اید نانو حیات دارو، یک مکمل خوراکی است که علاوه بر تامین مواد مورد نیاز بدن، از بروز بیماری‌ها پیشگیری و شادابی را به شما هدیه می‌دهد. ویتامین‌ها نقش مهمی را در بدن ایفا و به عنوان تنظیم‌کننده در برخی از واکنش‌های حیاتی بدن ایفا می‌کنند. اگر ویتامین‌ها و مواد مغذی به اندازه کافی استفاده نشوند، اختلالاتی را در بدن ایجاد می‌کنند.

نحوه مصرف میلو اید نانو حیات دارو:

  • 2 عدد از این قرص (صبح و عصر) به همراه یک لیوان آب مصرف شود.

قرص دیلی فرش ویتسکای نوتریشن

قرص دیلی فرش ویتسکای نوتریشن

قرص دیلی فرش ویتسکای نوتریشن، یکی از محصولات تقویتی حاوی موادمعدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است که به تقویت سیستم ایمنی بدن می‌پردازد. این محصول به عنوان یک مکمل تقویتی به‌شمار آمده و می‌تواند به‌صورت عمومی سلامت تمامی اعضا و سیستم‌های فعال بدن را افزایش و بهبود دهد.

نحوه مصرف دیلی فرش ویتسکای نوتریشن:

  • روزانه، 1 عدد قرص به همراه آب کافی و پس از صبحانه مصرف شود.

قرص دِی ویت اکتیو هلث اید

قرص دِی ویت اکتیو هلث اید

دِی ویت هلث اید یکی از بهترین مکمل‌های مولتی‌ویتامین موجود در بازار است که به‌ خوبی می‌تواند ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین کند. این مکمل فاقد هرگونه مواد اضافی و مضر برای بدن همچون طعم‌دهنده، رنگ مصنوعی، نگهدارنده، مخمر و گلوتن است.

با مصرف قرص دی ویت اکتیو می‌توانید نیاز روزانه بدن را تامین کنید و بدنی شاداب و بانشاط داشته باشید. این مکمل حاوی انواع ویتامین‌ها و ترکیبات موثر گیاهی است، به همین دلیل برای افراد گیاهخوار نیز مناسب است. پس اگر می‌خواهید کمبود ویتامین‌های مورد نیاز برای بدن خود را جبران کنید، به شما خرید قرص دی ویت اکتیو هلث اید را پیشنهاد می‌کنیم.

نحوه مصرف دِی ویت اکتیو هلث اید:

  • روزانه یک عدد از این قرص را همراه با مقدار کافی آب مصرف کنید.
  • زمان مصرف: روزانه

قرص مولتی ویتامین مینرال پلاس لوتئین نکستایل

قرص مولتی ویتامین مینرال پلاس لوتئین نکستایل

این مکمل حاوی ۲۸ نوع ریزمغذی از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و لوتئین است و مصرف آن نیاز روزانه بدن به این مواد را تامین می‌کند.  ویتامین‌های گروه ب با کمک به متابولیسم کربوهیدرات و چربی، انرژی بدن را تامین کرده و سیستم ایمنی را تقویت می‌‌کنند؛ استفاده از این محصول موجب کاهش افسردگی و بهبود عملکرد عصبی می‌شود.

    نحوه مصرف مولتی ویتامین مینرال پلاس لوتئین نکستایل:

      • روزانه ۱ عدد به‌همراه غذا مصرف می‌شود. این محصول را در جای خشک و خنک، دور از نور و رطوبت نگهداری کنید.

    قرص جوشان مولتی‌ویتامین نیچرز پلنتی

    قرص جوشان مولتی‌ویتامین نیچرز پلنتی

    با مصرف روزانه این مکمل می‌توانید ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کرده و سیستم ایمنی خود را تقویت کنید. علاوه براین، قرص جوشان مولتی‌ویتامین نیچرز پلنتی به ترمیم بافت‌های بدن و سلامت عمومی بدن نیز کمک می‌کند. پس اگر از کمبود ویتامین رنج می‌برید و می‌خواهید انرژی بیشتری در طول روز داشته باشید، خرید قرص جوشان مولتی‌ویتامین نیچرز پلنتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

    نحوه مصرف جوشان مولتی‌ویتامین نیچرز پلنتی:

    • روزانه یک عدد از این قرص جوشان را داخل یک لیوان آب حل کرده و سپس میل کنید.
    • زمان مصرف: روزانه

    .

    قرص فولیکوژن اروند فارمد
    بازخوردها
      ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
      ارسال نظر
      • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
      • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد