خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکمل های انرژی زا از داروخانه روشا

معرفی بهترین مکمل های انرژی زا از داروخانه روشا

برای دور کردن احساس خستگی از بدن و افزایش توانایی برای فعالیت‌های فیزیکی و ذهنی، خواب کافی، یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن بسیار مهم است که با مصرف ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توانیم این موراد را بهبود بخشیم. مکمل‌های انرژی‌زا با افزایش سطح انرژی در بدن و داشتن برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی، تاثیر موثری در عملکرد مناسب بدن خواهند داشت. امروزه این مکمل‌ها طرفداران بسیاری در بین اکثر افراد و به خصوص ورزشکاران به دست آورده است.

بهترین مکمل های انرژی زا

امروزه با تولید گسترده و متنوع مکمل‌های انرژی‌زا ممکن است موقع انتخاب کمی گیج شوید اما به هیچ عنوان نگران نباشید. ما در اینجا بهترین مکمل‌های انرژی‌زا را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با مصرف آن‌ها انرژی مورد نیاز بدن خود را در طول روز یا در حین تمرینات بدنسازی و ورزشی به خوبی تامین کنید. این مکمل‌ها شامل موارد زیر هستند:

قرص جوشان قرص جوشان انرژی فورمولا نیچرز پلنتی

قرص جوشان انرژی فورمولا نیچرز پلنتی

این قرص جوشان نیچرز پلنتی حاوی حاوی کافئین، تائورین و ب کمپلکس است و بهترین مکمل برای افزایش انرژی، هوشیاری، سوخت و ساز و کاهش خستگی است. شما می توانید از این مکمل برای بهبود عملکرد و استقامت بدن استفاده کنید، به خصوص اگر در حال انجام کارهای سخت و سنگین یا ورزش هستید. رانندگان یا دانشجویان نیز می توانند از مزایای قرص جوشان انرژی فورمولا نیچرز پلنتی برای افزایش تمرکز و هوشیاری بهره مند شوند. 

نحوه مصرف قرص جوشان انرژی فورمولا نیچرز پلنتی:

  • روزی یک یا دو عدد از قرص جوشان انرژی فورمولا نیچرز پلنتی را درون یک لیوان آب حل کنید یا میتوانید طبق تجویز پزشک از آن استفاده کنید

قرص جوشان انرژی یوروویتال

جوشان انرژی یوروویتال

این مکمل در کنار انرژی بخشیدن به بدن، از کم خونی، افت عضلات و ابتلا به بیماری‌ها جلوگیری کرده و در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز بسیار موثر عمل می‌کند.

نحوه مصرف جوشان انرژی Eurhovial:

  • روزی یک عدد قرص در یک لیوان آب حل و میل شود.

قرص کافئین + تائورین آلامو

قرص کافئین + تائورین آلامو

نحوه مصرف کافئین + تائورین آلامو:

  • روزانه 1 عدد قرص را در یک لیوان آب حل کنید و بنوشید.

قرص جوشان های درینک های هلث

قرص جوشان های درینک های هلث

نحوه مصرف جوشان های درینک های هلث:

  • روزانه یک عدد قرص در آب حل و مصرف شود.

قرص انرژکس گلدن لایف

قرص انرژکس گلدن لایف

زینک، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین B6 و جینسینگ به تقویت سیستم ایمنی بدن و خارمریم موجود در آن به سم‌زدایی کبد کمک می‌کند. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت که این قرص، مکملی تخصصی برای آقایان است.

نحوه مصرف مکمل انرژکس گلدن لایف:

  • روزی یک عدد قرص میل شود.
  • بهترین زمان مصرف: صبح‌ها بعد از صبحانه

حرف پایانی

سبک زندگی، تغذیه و میزان فعالیت بدنی در هر فرد، می‌تواند به طور مستقیم در سطح انرژی بدنی او تاثیر بگذارد. برای داشتن زندگی شاداب و پرانرژی و به دور از خستگی، می‌توانید از مکمل‌های انرژی‌زا استفاده کنید. در این مقاله بهترین مکمل‌های انرژی‌زا به شما معرفی شد تا با داشتن اطلاعات کافی بتوانید انتخابی راحت داشته و بدنی سالم و پر از انرژی برای خود ایجاد نمایید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد