خرید محصولات برند درموسیس

بررسی و معرفی خرید بهترین کرمهای آبرسان پیشنهادیِ روشا

بررسی و معرفی خرید بهترین کرمهای آبرسان پیشنهادیِ روشا

بهترین کرمهای آبرسان‌، کرم‌هایی هستند که به پوست شما طراوت ببخشند و اجازه ندهند در طول زمان کم‌آبی موجب پیری زود رس پوست شما شود. در این مقاله قصد داریم به سراغ معرفی تعدادی از برندهای شناخته شده که در حوزه‌ی محصولات پوستی، از خود کارنامه‌ی قابل دفاعی ارائه کرده‌اند برویم و به شما مخاطبین عزیزی که به دنبال آبرسان‌های با کیفیت هستید کمک کنیم تا یک خرید عالی را تجربه کنید. در این مطلب با بررسی و معرفی خریدبهترین کرمهای آبرسان‌ با شما خواهیم بود؛ اما پیش از آن اجازه بدهید خیلی خلاصه از آبرسان‌ها و نقشی که در حفظ زیبایی و سلامت پوست شما ایفا می‌کنند، بگوییم. همان‌طور که در مقاله‌ی «ترکیبات کرم آبرسان» اشاره کردیم، آبرسان‌ها در مقایسه با سایر مرطوب‌کننده‌ها از بافت سبک‌تری برخوردار هستند. دلیل این سبکی میزان استفاده‌ی زیر 10 درصد روغن در ترکیبات این محصول است. به همین دلیل بافت آبرسان‌ها سبک و دارای سرعت جذب بسیار بالایی است.

زن میانسال با پوستی زیبا

عمده‌ی ترکیبات آبرسان‌ها آب و ترکیبات محلول در آب است، از موثرترین آن‌ها می‌توان به هموکتانت‌هایی نظیر گلیسرین اشاره کرد. همچنین در مقاله‌ی « از واقعیت تا دروغ تفاوت آبرسان‌ها با مرطوب‌کننده‌ها» به نقش تبلیغات اشاره کردیم و از تفاوت‌های واقعی و غیر واقعی این دو محصول به تفصیل صحبت کردیم. توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید. آبرسان‌ها به طور اختصاصی برای صاحبین پوست‌های چرب و مختلط فرموله شده‌اند، با این‌حال افراد با پوست خشک هم می‌توانند از بافت سبک این محصول بهره ببرند منتها از آن‌جا که ممکن است میزان لازم رطوبت برای یک پوست خشک توسط این آبرسان‌ها تامین نشود لازم است با توجه به میزان خشکی پوستتان از یک مرطوب‌کننده هم بهره ببرید؛ اگرچه یک مرطوب‌کننده به تنهایی پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود و نیازی به استفاده‌ی همزمانِ این دو محصول نیست. اگر شنیدن چنین توصیه‌ای مغایر با دانسته‌های شما تا به امروز است، توصیه‌ی جدی می‌کنیم مقاله‌ی « از واقعیت تا دروغ تفاوت آبرسان‌ها با مرطوب‌کننده‌ها» را مطالعه کنید و اطلاعات غلط قبلی را با اطلاعات درست جایگزین کنید.

3+1 بهترین کرمهای آبرسان که باید بشناسید

اگر دو مقاله‌ی پیشنهادی در بالا را خوانده باشید حالا دیگر به طور کامل اطلاعات لازم برای شناخت آبرسان‌ها را در اختیار دارید، در ادامه‌ی مطلب به سراغ معرفی محصولاتی می‌رویم که ویژگی‌های مطرح شده در بالا را در خود دارا هستند و برای افراد با پوست چرب و مختلط گزینه‌های خوبی خواهند بود. اجازه بدهید قبل از اینکه به سراغ معرفی این محصول برویم، اندکی مفهوم واژه‌ی «فلوئید» را شفاف‌سازی کنیم. به نظر می‌رسد بعد از تمام توضیحاتی که بالاتر به آن اشاره کردیم پر واضح باشد که نسبت مواد ترکیب شده در محصولات مرطوب‌کننده در مناسب‌سازی آن برای پوست‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است.
فلوئیدها به آن دسته از مرطوب‌کننده‌هایی اشاره می‌کند که نسبت آب استفاده شده در آن بیش از روغن است؛ بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که فلوئیدها همان آبرسان‌هایی هستند که مناسب پوست‌های چرب و مختلط فرموله شده‌اند.

شناخت ویژگی‌های هر نوع پوست و چگونگی اجرای روتین پوستی منطبق با آن، مهم‌ترین تاثیر را در رسیدن به یک پوست سلامت و زیبا می‌گذارد. به این منظور مطالعه‌ی مقاله‌ی روتین پوستی نه تنها با روتین‌های موفق پوستی آشنا شوید؛ بلکه یاد بگیرید از چه راهی نوع پوست خود را تشخیص بدهید. این مقاله پیشتر در وبلاگ روشا منتشر شده است.

مرطوب‌کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک

فلوئید مرطوب کننده درماتیپیک

این فلوئید دارای بافت ژل کرمی است که علاوه بر تامین نیاز رطوبتی پوست، نسبت به تنظیم ترشح غدد چربی هم عملکرد مناسبی دارد. ساختار سبک و جذب سریع آن از امتیازهای این محصول برای صاحبین پوست چرب است به ویژه اینکه روی پوست ظاهری مات ایجاد می‌کند و اصلا حالتی از براقی روی پوست به جای نمی‌گذارد.

ژل کرم مرطوب و شفاف کننده پوست چرب و مختلط سین بیونیم:

این محصول هم همان‌طور که از عنوانش پیداست بافت ژل کرمی دارد و از دسته‌ی مرطوب‌کننده‌هایی قرار دارد که ترکیبات آب بیش از روغن در آن به کار رفته است. به دلیل ساختار مات خود و همچنین میزان روغن پایین در آن مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط است.
ساختار آن فلوئیدی است و به عنوان جاذب‌الرطوبه از اسید هیالورونیک و گلیسرین به فراوانی استفاده کرده است، ساختار سبک و قدرت جذب بالای آن به سرعت چربی اضافه پوست را جذب می‌کند.

ژل کرم مرطوب و شفاف کننده پوست چرب و مختلط سین بیونیم

وجود آنتی‌اکسیدان در این آبرسان به تقویت سد دفاعی طبیعی پوست کمک قابل توجهی می‌کند. همچنین برای افرادی که به دنبال یک پایه‌ی مناسب برای آرایش خود هستند این آبرسان می‌تواند بسیار زیرساز مناسبی باشد.

کرم مرطوب کننده ریچموند فاقد چربی:

کرم مرطوب کننده ریچموند فاقد چربی

بنابراین اگر پوست چرب و مختلط دارید این محصول نیاز شما را به آبرسانی تامین می‌کند و دیگر نیازی نیست سراغ مرطوب‌کننده‌ی دیگری بروید.

کرم مرطوب کننده پوست چرب اورین بیوتک

این مرطوب‌کننده را هم می‌توان از دسته‌ی آبرسان‌هایی معرفی کرد که نسبت آب و ترکیبات محلول در آب به کار رفته در آن بیش از روغن است و از همین رو مناسب برای افراد با پوست چرب و مختلط است؛ اگر خاطرتان باشد بالاتر گفتیم اگر محصولی علاوه بر آبرسانی پوست به دنبال رفع نیاز دیگری هم باشد در آن از اکتیوهای مناسب با آن نیاز استفاده می‌شود.

کرم مرطوب کننده پوست چرب اورین بیوتک

ویژگی غیر کومدون‌زا بودن این آبرسان شرایطی را برای پوست چرب فراهم می‌کند که پوست فرد آکنه و جوش نزند. در مورد خاصیت Non-comedogenic یا غیر کومدون‌زای این محصول شاید بد نباشد یک تعریفی از کومدون‌ها داشته باشیم.

در واقع برجستگی‌های روی سطح پوست که به واسطه‌ی انسداد منافذ پوستی ایجاد می‌شوند، مستعد تبدیل شدن به جوش و آکنه را دارند. در برخی از محصولات پوستی ترکیبات کومدوژنیک استفاده شده است که در نتیجه مصرف آن موجب مسدود شدن منافذ پوست و در نتیجه آکنه می‌شود؛ اما محصولاتی نظیر این کرم آبرسان به دلیل دارا بودن ترکیباتِ غیرکومدن‌زا به انسداد منافذ کمک نمی‌کند و در نتیجه برای افرادی که پوستشان مستعد جوش زدن است، محصولی مناسب است.

این کرم آبرسان به کمک ویتامین و مواد معدنی پوست شما را تغذیه می‌کند و اجازه‌ی فعالیت را به باکتری‌هایی که مولد جوش زدن هستند نمی‌دهد. بافت سبک و جذب سریع از مشخصه‌های آبرسان‌هاست که این محصول هم از آن بهره برده است.

علاوه بر محصولات معرفی شده، تنوع آبرسان‌ها با قیمت‌های متفاوت در بازار ایران موجود است؛ بنابراین کافی است با شناخت نسبت به پوست خود و نیازهای آن به سراغ محصولاتی بروید که ترکیبات به کار رفته در آن بهترین نتیجه را برای پوست شما به ارمغان بیاورد؛ اگر تجربه‌ی استفاده از محصولات بالا را دارید، تیم روشا مشتاق خواندن تجربیات شما در این زمینه است، ما را از خواندن تجربیات خود محروم نکنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد