خرید محصولات برند درموسیس

از روتین پوست چرب تا معرفی محصولات مراقبتی مرتبط با آن

از روتین پوست چرب تا معرفی محصولات مراقبتی مرتبط با آن

اجرای روتین پوست چرب برگ برنده‌ای در خدمت زیبایی شما!

یک اصل مهم در تضمین سلامت و زیبایی پوست شناخت نوع آن است. طبعا انجام روتینی که مناسب پوست خشک باشد، ممکن است تاثیر عکس روی پوست چرب بگذارد و به جای پیشرفت در مسیر درمان، پوست را دچار آسیب‌های سخت جبران‌پذیر کند. پیشنهاد می‌کنم حتما خواندنِ مقاله‌ی «مراحل روتین پوستی» را در برنامه‌ی خود قرار بدهید تا در خصوص شناخت نوع پوست خود آگاهی‌های لازم را به دست بیاورید.

در این مقاله به عواملی که منجر به ایجاد پوست چرب می‌شود خواهیم پرداخت و از ویژگی‌های آن می‌گوییم. سپس با شرح ویزگی‌های بهترین روتین پوست‌ چرب، محصولاتی مناسب را به شما معرفی می‌کنیم.

روتین پوست چرب

معمولا افرادی که دارای پوست چرب هستند گلایه‌هایی ثابت دارند، چربی زیاد پوست فرد را کلافه می‌کند و آرایش دوام چندانی روی پوست ندارد. به طور کلی این که پوست صورت همیشه براقیِ ناشی از چربی اضافه دارد، برای عده‌ای عذاب‌آور است؛ اگر شما هم از دسته‌ی افراد دارای پوست چرب هستید، خواهش می‌کنم برای دقایقی گارد خود را کنار گذاشته و تصور داشتن بدترین پوست را از خود دور کنید.
به شما اطمینان می‌دهیم بعد از خواندن سطرهایی که در ادامه می‌آید، دیگر چنین حسی نسبت به پوست خودتان نخواهید داشت. واقعیت این است نمی‌توان با قطعیت پوستی را در زمره‌ی بهترین‌ها یا بدترین‌ها شمرد. آنچه پوست شما را در نهایتِ زیبایی خود نمایش می‌دهد، مراقبت جدی است که بر پایه شناخت دقیق نوع پوستتان شکل گرفته است.
ریحانا، آلیشا کیز، کامرون دیاز سلبریتی‌های شناخته شده‌ای که همیشه زیبایی پوست‌شان را تحسین کرده‌ایم از زمره افراد دارای پوست چرب هستند. باور کنید شما هم با مراقبت درست خواهید توانست از شفافیت پوست خود لذت ببرید. اجازه بدهید پیش از پرداختن به مزایای داشتن این نوع از پوست به تعریفی جامع از آن بپردازیم تا مشخص شود به چه نوع پوستی چرب گفته می‌شود.

به چه پوستی چرب گفته می‌شود؟

درون پوست غددی وجود دارد تحت عنوان سباسه که وظیفه‌اش ترشح چربی مورد نیاز برای پوست است. این چربی ترشح شده توسط سباسه را سبوم می‌نامند. سِبوم ماده‌ای چسبناک و چرب است که در لایه‌های میانی پوست و نزدیک به فولیکول‌های مو قرار دارد. از جمله مزایای ترشح سبوم جلوگیری از خشکی پوست با ایجاد لایه‌ی محافظ و پاکسازی منافذ پوستی از آلودگی‌هاست.

سبوم پوست چرب

میزان سبوم ترشح شده در افراد متفاوت است و همین معیارِ تعیین جنس پوست افراد است. بر اساس میزان سبوم ترشح شده، پوست افراد می‌تواند خشک، معمولی، چرب و یا حتی ترکیبی باشد. حال اگر سبوم ترشح شده در پوستی، بیش از حد مورد نیاز آن باشد، آن پوست در دسته‌ی پوست‌های چرب قرار می‌گیرد. در اینجا سبومی که قرار بود منافذ پوست را از آلودگی‌ها بزداید خود در اثر ترشح زیاد، منافذ پوستی را مسدود می‌کند. به همین دلیل است که اغلب صاحبین پوست‌های چرب مستعد جوش و آکنه هستند.

راه تشخیص پوست چرب

راه‌های مختلفی وجود دارد برای تشخیص این نوع از پوست که با یک سرچ کوتاه در اینترنت به آن‌ها خواهید رسید. یک راه ساده اما این است که پوست خود را با یک شامپو بچه یا هر شوینده‌ صورت ملایم دیگری بشویید و با ملایمت خشک کنید. چند ساعت بعد در نور طبیعی به پوست خود در آینه نگاه کنید؛ اگر براق بود پوست شما چرب است.

گاهی اما پوست حالتی ترکیبی دارد به این صورت که سبوم در برخی نقاط پوست بیش از سایر جاها ترشح می‌شود. برای این منظور به قسمت T شکل صورت خود که شامل نواحی پیشانی، بینی و چانه است دقت کنید. ممکن است این بخش‌ها براق و سایر بخش‌های پوست شما خشک باشد در این صورت شما صاحب پوست مختلط هستید.

ناحیه T ZONE

ناحیه T ZONE

خوب است بدانید نوع پوست شما می‌تواند در بازه‌های مختلف سنی دستخوش تغییر شود و این اصلا یک چیز ثابت نیست عوامل زیادی از جمله محیطی و ژنتیکی می‌توانند در این مسیر تعیین‌کننده باشند. شناسایی پوست چرب از طریق یک سری ویژگی‌های ثابت هم قابل تشخیص است، این ویژگی‌ها شامل مواردی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

• چین و چروک کمتر روی پوست؛
• براق بودن آن؛
• منافذ باز پوستی؛ ( در برخی این منافذ بسیار بزرگ و قابل مشاهده هستند.)
• رنگ کدر پوست؛
• عدم ماندگاری آرایش روی پوست؛
• وجود آکنه، جوش‌های سرسیاه، لکه‌های پوستی.

اگر صاحب پوست خشک هستید، مقاله‌ی «روتین پوست خشک» برای شما نوشته شده است، مطمئن هستیم نکات قابل توجهی در راستای مراقبت از پوستتان در آن خواهید یافت.

داشتن پوست چرب چه مزایایی دارد؟

اگرچه مراقبت از پوست چرب گاهی خیلی سخت است، اما پوست چربِ مورد گلایه‌ی شما مزایایی هم دارد که بد نیست به آن‌ها هم توجه کنید و نیمه‌ی پر و خالی لیوان را با هم ببینید.

مزایای پوست چرب

    •  نرم و لطیف شدن پوست به دلیل چربی ترشح‌شده توسط غدد سبابه؛ البته در این مورد همیشه باید مراقب چربی‌های اضافه هم باشید!
    • عدم نیاز جدی به مرطوب‌کننده‌ها در برخی از افراد. دقت کنید گفتیم بعضی نه همه! در واقع این مورد بستگی به میزان چربی ترشح شده دارد.
    • کاهش سرعت روند پیری در مقایسه با افراد دارای پوست خشک؛ چراکه چربی طبیعی پوست در نقش یک آبرسان طبیعی مانع از ایجاد چین و چروک و خطوط اخم و خنده می‌شود.
    • عملکرد قوی‌تر پوست چرب در مقابل آلودگی‌های محیطی.  همان‌طور که می‌دانید پوست اولین لایه‌ی دفاعی بدن در برابر عواملی محیطی نظیر آلودگی‌ها، گرد و خاک و تشعشع نور خورشید است. حال اینکه چربی پوست در مقابل این عوامل مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این‌ها سردی و خشکی هوا به ویژه در فصول سرد سال از دسته عواملی است که چربی پوست در برابر آن مقاومت بهتری دارد.
    • پوست چرب در نقشِ یک ضدآفتاب طبیعی. اصلا تصور نکنید حالا که پوست چربی دارید، دیگر نیازی به استفاده از ضدآفتاب ندارید. شما با هر نوع پوستی باید همواره در روتین خود از یک ضدآفتاب مناسب با شرایط پوستی خود استفاده کنید. با این حال دانستن این نکته می‌تواند یک قوت قلب باشد که چربی پوست، به عنوان یک ضدآفتاب طبیعی عمل می‌کند. از این رو افراد دارای پوست چرب مقاومت بیشتری در مقابل آفتاب دارند.

کرم ضدآفتاب پوست چرب بر پایه آب بیوتی درما (SPF 50)

حالا که از مزایای پوست چرب گفتیم، احتمالا قانع شده‌اید که نه تنها بدترین نوع پوست را ندارید؛ بلکه در مواردی حتی صاحب بهترین نوع پوست هستید. با این حال بهتر است به معایب این جنس از پوست هم بپردازیم تا بتوانیم بهترین راه مراقبت از آن را بیابیم.

این همیشه پوست‌های چرب نیستند که مراقبت از آنها همراه با دردسرهای مخصوص به خود است، پای درد دل صاحبین پوست‌های مختلط اگر بنشینید از دردسرهای «مراقبت از پوست مختلط» گلایه‌ها دارند؛ اگرچه واقعا هیچ یک از انواع پوست بی‌نیاز از مراقبت جدی نیست. شاید باید کمی نگاهمان را به خودمان مهربان‌تر کرده و از مراقبت پوستی خود همچون یک مراقبه لذت ببریم.

معایب پوست چرب چیست؟

    • بسته شدن منافذ پوست در اثر ترشح اضافه سبوم که منجر به ایجاد جوش و آکنه می‌شود.
    •  اگر چه براق بودن پوست را نمی‌توان لزوما یک عیب دانست؛ اما برخی از افراد از این ویژگی دل‌خوشی ندارند؛ چرا که می‌تواند آرایش آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.
    •  نیاز به شست‌وشوی مداوم نیاز همه‌ی پوست‌هاست. با این‌حال این نیاز در پوست‌های چرب بیشتر خودش را نشان می‌دهد؛ چرا که از تجمع چربی جلوگیری کرده و مانع از انسداد منافذ و در نتیجه ایجاد جوش می‌شود؛ اما بهرحال چه کسی است که نداند این کار گاهی چقدر خسته‌کننده است.

حالا که از چیستی پوست چرب و معایب و مزایای آن گفتیم، بد نیست به ذکر عواملی بپردازیم که موجب به وجود آمدن پوست چرب می‌شود. شاید برخی از این عوامل را توانستیم تحت کنترل خود درآوریم.

تفیرات آب و هوایی

عواملی که موجب به وجود آمدن پوست چرب می‌شوند:

ژنتیک

اولین و مهم‌ترین دلیل در پیدایش این نوع از پوست «ژنتیک» است. کافی است یک از والدین زیستی شما دچار پوست چرب باشد، در این صورت احتمال اینکه پوست شما هم چرب باشد بسیار بالاست.

سن

عامل سن یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده است. همان‌طور که می‌دانید با افزایش سن ترشح سبوم و کلاژن به طور طبیعی رو به کاهش می‌گذارد. می‌دانیم که با افت تولید این مواد به طور طبیعی در بدن، بستر برای به وجود آمدن چین و چروک هم بیشتر می‌شود. از همین رو افراد در سنین بالا و با صورت‌های پرچین و چروک پوست چربی ندارند. با این همه خبر خوش این است که اگر دارای پوست چرب هستید این پیری دیرتر از سایرین به سراغ شما خواهد آمد.

کرم ضد آفتاب پوست چرب و جوش دار درموبای (SPF50)

محل زندگی

شاید تصور نکنید این عامل تا چه حد می‌تواند در جنس پوست شما تاثیر گذار باشد. به طور مثال اگر اهل مناطق جنوبی کشور باشید در مقایسه با اهالی غرب نشین به طور طبیعی پوستتان چربی بیشتری ترشح می‌کند؛ چراکه چربی ترشح شده لایه محافظی روی پوست ایجاد می‌کند تا از بین رفتن رطوبت پوست در هوای گرم و خشک جلوگیری کند. اگر به حافظه‌ی تصویری خود هم مراجعه کنید به یاد می‌آورید که هموطنان جنوبی‌مان پوست براق‌تری از هموطنان کوهستان نشین‌مان دارند.

وجود منافذ بزرگ پوست

معایب پوست چرب

پیش‌تر گفتیم منافذ بزرگ از ویژگی‌های پوست‌های چرب محسوب می‌شود. در واقع گاهی عواملی چون بالا رفتن سن منجر به بزرگ‌تر شدن منافذ پوست می‌شود، هرچه اندازه این منافذ بزرگ‌تر باشد میزان چربی ترشح شده از آن‌ها بیشتر خواهد بود. لازم است بدانید شما قادر به حذف این منافذ نخواهید بود؛ اما با روش‌هایی می‌توان اندازه‌ی آنها را کوچک‌تر کرد.

انتخاب لوازم آرایشی اشتباه

انتخاب لوازم آرایشی که مناسب پوست شما نباشد، می‌تواند میزان چرب بودن پوست شما را تشدید کند. حالا که به همه‌ی ابعاد شناخت پوست چرب پرداختیم وقتش رسیده است تا به سراغ بهترین روتین مناسب برای پوست چرب برویم.

روتین پوست چرب چگونه انجام می‌شود؟

1-شست‌وشوی مداوم بخش ابتدایی و اصلی روتین پوست چرب است.

نگران نباشید که در اثر شست‌وشوی زیاد پوست متحمل آسیب شود. به طور کلی پوست‌های چرب تاب و توان بیشتری برای تحمل پاک‌سازی از خود نشان می‌دهند. به این منظور افراد دارای پوست چرب لازم است هر صبح و شب پوست خود را بشویند.
شست‌وشوی پوست در هنگام صبح مهم‌تر از شب است؛ چرا که به طور معمول شب‌هنگام پوست فعالیت بیشتری کرده و چربی زیادی تولید می‌کند؛ بنابراین حتی اگر شب پوست خود را شسته باشید ضروری است که بعد از بیدار شدن از خواب مجددا پوست را با شوینده‌ای مناسب بشویید تا لایه‌های مرده پوست حذف شوند.

شست و شوی پوست چرب

2- درمان پوست، بخش جدا نشدنی از هر روتینی است.

دراین مرحله ضروری است مشکلات پوستی شما شناسایی شوند، مثلا اگر از جمله افرادی هستید که به واسطه پوست چرب مستعد جوش و آکنه هستید، یکی از بهترین انواع شوینده برای پوست شما صابون‌های گوگردی محسوب می‌شود. همراه با صابون‌های گوگردی می‌توانید برای کسب نتایج بهتر، از ماسک‌های ضد جوش هم بهره ببرید. به جز این ترکیب انواع زیادی ژل، فوم، صابون و پن مخصوص پوست‌های چرب مستعد آکنه در بازار موجودند که با توجه به بودجه‌تان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

3- مرطوب‌کننده‌ها پای ثابتِ سلامت پوست

بالاتر در بخش ویژگی‌های پوست چرب به این مهم اشاره کردیم که بعضی از انواع پوست چرب نیاز جدی به مرطوب‌کننده ندارند. با این‌حال نمی‌توان این موضوع را تعمیم داد. در یک روتین اصولی بهتر است که حتما از یک مرطوب‌کننده استفاده کرد؛ اما ضروری است آن را با توجه به نوع پوست چرب خود انتخاب کنید.
مناسب‌ترین مرطوب‌کننده برای پوست‌های چرب آن‌هایی هستند که عاری از چربی بوده و بر پایه‌ی آب فرموله شده‌اند. یک نکته برای انتخاب مرطوب‌کننده مناسب، وجود آلوئه‌ورا در ترکیبات آن است. بر اساس یک تحقیق در سال 2014 آلوئه‌ورا بهترین مرطوب‌کننده و آبرسان برای پوست چرب است.

4-تونر و روغن‌های گیاهی را فراموش نکنید.

تونرها به واسطه دارا بودن میزانی از الکل نقش بسیار مهمی در کاهش چربی پوست دارند، به همین سبب بسیار مهم است که در یک روتین پوست چرب از تونرها بهره ببریم. با این‌حال اگر تمایل به استفاده از یک تونر طبیعی برای پوست چرب خود دارید توصیه‌ی ما تهیه روغن فندوق یا روغن انار است.

نمونه تونر ها

5- استفاده از لایه‌بردارها نقطه‌ی قوت روتین پوست چرب

این مرحله می‌تواند در انواع روتین‌ها مورد استفاده قرار بگیرد؛ اما در روتین پوست چرب اهمیت آن بیش از سایر پوست‌هاست. در پوست چرب سلول‌های مرده به صورت لایه‌ای روی پوست تجمع پیدا می‌کنند و در نتیجه رنگ شفاف پوست را به مرور کدر و بدرنگ می‌کنند. استفاده از یک لایه‌بردار مناسب به شما کمک می‌کند که لایه‌های مرده‌ی پوست را حذف کنید؛ اما مهم است در این پروسه موجب تحریک پوست نشوید.

6- ضدآفتاب راز سلامتی هر نوع پوستی

یکی از عواملی که موجب تحریک تولید چربی توسط پوست می‌شود نور آفتاب است، شما به کمک یک ضدآفتاب فاقد چربی می‌توانید مانعی در برابر این عامل محیطی ایجاد کنید تا منجر به ترشح چربی پوست نشود. حداقل SPF برای ضدآفتاب مورد استفاده‌ی شما باید 30 باشد.

نمونه ضدآفتاب ها

معرفی برندهای خوب در حوزه‌ی پوست چرب

بعد از شناخت کاملی که از ماهیت پوست چرب و عوامل تاثیرگذار در به وجود آمدن این نوع از پوست، به دست آوردید حالا زمانش رسیده است تا به شما محصولاتی را که سازگاری مناسبی با پوست چرب دارند و جایشان در یک روتین پوستی خالی است معرفی کنیم تا رسالتمان را به درستی انجام داده باشیم.

روتین پوست چرب ژیناژن

روتین پوست چرب ژیناژن

برند ژیناژن با وجودی که عمر کوتاهی دارد؛ اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته است با استفاده از فرمولاسیون‌های شرکت‌های معتبری چون کرودا محصولاتی با کیفیت فوق‌العاده تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. در این بخش به سراغ محصولاتی از این برند می‌رویم که مناسب برای یک روتین پوست چرب هستند.

ژل شست‌وشوی صورت مناسب پوست چرب ژیناژن

این ژل به دلیل بهره‌مندی از یک ساختار بسیار ملایم، سازگاری فوق‌العاده‌ای با پوست چرب دارد. به همین منظور نه تنها پاک‌سازیِ فوق‌العاده مطلوبی روی پوست شما انجام می‌دهد؛ بلکه لطافت، شادابی و نرمی پوستتان را هم تامین می‌کند.

نمونه تونر ها
پاکسازی توسط این ژل با حذف سلول‌های مرده و آلودگی‌های موجود روی سطح پوست اتفاق می‌افتد. در نتیجه‌ی این پاکسازی، ترشح چربی، تنظیم و منافذ مسدود از چربی باز می‌شود. به این ترتیب احتمال بروز آکنه و انواع جوش‌های دیگر کاهش پیدا می‌کند. این ژل شست‌وشو بهره‌مند از روغن جوجوبا، عصاره گزنه، عصاره بابونه و روغن درخت چای است. این ترکیبات تاثیر به سزایی در رفع التهابات پوست چرب داشته و موجب نشاط در سطح پوست می‌شود.

کرم مرطوب‌کننده و آبرسان ژیناژن

در ترکیبات این محصول از ویتامین A و C ، روغن جوجوبا، کراتین، سرامید و روغن درخت چای استفاده شده است. کنار هم جمع شدن این ترکیبات منجر به کاهش خارش و قرمزی‌های ناشی از خشکی، کمک به کاهش چین و چروک، آبرسانی، حفظ لطافت و شادابی پوست و تنظیم چربی پوست می‌شود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب ژیناژن

به طور مشخص به کمک کرم مرطوب‌کننده و آبرسان پوست چرب ژیناژن با ایجاد یک لایه رطوبتی، از پوست محافظت می‌شود و به حفظ طراوت آن در طی روز کمک می‌کند. همچنین با تنظیم میزان تولید سبوم اجازه‌ی انسداد منافذ و آماده شدن بستری برای آکنه را نمی‌دهد؛ اگر در طی روز ساعات زیادی خارج از منزل هستید خوب است بدانید به کمک این محصول خواهید توانست از پوستتان در مقابل سموم و آلاینده‌ها محافظت کنید.

ژل ضدجوش رنگی و غیر رنگی ژیناژن

در ترکیبات ژل ضدجوش رنگی و غیر رنگی ژیناژن از ویتامین A و زینک استفاده شده است و بسیار مناسبِ بخش درمانی روتین پوست چرب است. اگر پوست چرب شما مستعد آکنه و جوش‌های چرکی است، این محصول می‌تواند به واسطه آزلائیک اسید به کار رفته در آن به شما در پاکسازی منافذ پوستی و ممانعت از انسداد منافذ کمک بسیاری کند.

ژل ضد جوش رنگی ژیناژن

همچنین همزمان با حفظ تعادل رطوبت پوست اقدام به لایه‌برداری ملایمی می‌کند تا اثری از جای جوش‌ها روی پوست شما باقی نماند. این محصول در دو نوع رنگی و بی‌رنگ تولید شده است که شما بسته به نیازتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
فراموش نکنید از این محصول نباید در اطراف چشم، دهان و مخاط بینی استفاده کرد.

ضد آفتاب بی رنگ SPF50 پوست چرب ژیناژن

این محصول فاقد الکل و مقاوم در مقابل تعریق و آب است. وجود ویتامین E در این محصول همچون یک ضدچروک قوی عمل می‌کند؛ چرا که ذات آنتی‌اکسیدانی آن به جنگ با رادیکال‌های آزاد سطح پوست می‌رود و فرآیند پیری را کند می‌کند. فارغ از اینکه پوستتان رطوبت (نَم آب) داشته باشد یا کاملا خشک باشد، می‌توانید از این محصول روی پوست استفاده کنید.

روتین پوست چرب درمالیفت

روتین پوست چرب درمالیفت

درمالیفت یک برند ایرانی بسیار موفق که قریب به 7 سال از شروع فعالیت‌هایش می‌گذرد به شکل تخصصی به ارائه محصولات درمانی پوست و مو می‌پردازد. تاکید این برند بر استفاده از مواد گیاهی و گرفتن نتایج مثبت مصرف‌کنندگان موجب اعتبار درمالیفت شده است. این برند همکاری‌های موفقی با اکسپنساینس و سولابیای فرانسه و ایندوکم سوئیس دارد. این برند در حوزه روتین پوست چرب هم محصولات درخوری را به بازار معرفی کرده است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

ژل شستشوی پوست چرب و جوشدار درمالیفت مدل سبولیفت

این محصول حاوی اسید سالیسیلیک، آ اچ آ و زینک پی سی ای است. استفاده از ژل پوست چرب سبولیفت به تنظیم ترشح بیش از حد سبوم کمک می‌کند. تعدیل ترشح سبوم منجر به جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه می‌شود.

جذب چربی‌های اضافه و کاهش لایه‌های شاخی غدد چربی و در نهایت کمک به درمان جای جوش‌ها از مهمترین مزیت‌های استفاده از این ژل شست‌وشو برای پوست‌های چرب است. این محصول فاقد مواد نگهدارنده و صابونی است به همین علت بسیار مناسب برای مصرف روزانه است.

میسلارواتر سبولیفت درمالیفت

به کمک این محصول آرایش خود را به سادگی پاک کنید. میسلار واتر سبولیفت از عصاره برگ چای سبز، عصاره آویشن، عصاره تمشک قرمز و سیاه و عصاره مریم گلی استفاده شده است. بر این اساس نه تنها آرایش را پاک می‌کند؛ بلکه به کاهش ترشحات چربی پوست و جمع شدن منافذ پوست کمک شایان توجهی می‌کند. محصولی که فاقد پارابن و الکل است و برای پاک کردن آرایش لب‌ها هم بسیار مناسب است.

میسلار واتر مناسب پوست چرب درمالیفت

مرطوب کننده و آبرسان درمالیفت

این محصول به طور همزمان اقدام به تامین رطوبت لازم پوست و جلوگیری از دفع رطوبت موجود در پوست می‌کند. از ویژگی‌های مهم این مرطوب‌کننده و آبرسان، کاهش ترشح چربی از غدد سباسه است که در نتیجه منجر به رفع جوش‌های فعال پوست می‌شود.

روتین پوست چرب فارماسریز

محصولات پوست چرب فارماسریز

برند فارماسریز یک برند لهستانی است که به واسطه‌ی فعالیت‌هایی که در حوزه تولید محصولات بدون پارابن، رنگ، صابون و به طور کلی ضد حساسیت داشته است، موفق به دریافت جوایز متعددی در سرتاسر جهان شده است. نقطه قوت این برند تولید محصولاتی است که بر پایه‌ی دانش متخصصان پوست، آلرژیست، داروساز، بیولوژیست و زیست شناسان مولکولی شکل گرفته است. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در محصولات این برند به تایید اغلب متخصصین رسیده است.

فوم پاک‌کننده پوست چرب فارماسریز

این محصول برای پوست‌های چربی که مستعد آکنه و جوش هستند بسیار مناسب است. به دلیل ترکیبات به کار رفته در آن مناسب استفاده‌ی روزانه است. وجود اسید میوه طبیعی در این فوم سلول‌های مرده سطح پوست شما را به بهترین شکل حذف و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

فوم پاک کننده پوست چرب فارماسریز

کاهش اختلالاتِ، پوستی که به دلیل ترشح بیش از حد سبوم چرب شده است، به کمک عصاره بابا آدم و زینک موجود در این فوم تنظیم و به تعادل می‌رسد. حتی اگر پوست خشکی دارید هم، از این فوم به عنوان محصولی برای شروع درمان آکنه می‌توانید بهره ببرید.

ژل شستشو پوست مختلط تا چرب اشااونی

ژل شستشوی آنتی باکتریال صورت فارماسریز

برای شست‌وشوی پوست نیازی نیست از ژل و فوم با هم استفاده کنید. انتخاب بافت متفاوت این دو نوع از شوینده در واقع با تجربه‌ی خوشایند شما از مصرف گره می‌خورد. اینکه کدام شوینده با بافت منحصر به فرد خود در شما احساس مطلوب‌تری به وجود آورده است.
ژل شستشوی فارماسریز به طور عمیق اقدام به پاکسازی ناخالصی‌ها می‌کند. در طی روند پاکسازی، ترشح چربی تنظیم شده و رطوبت پوست تامین می‌شود. این محصول در رفع جای جوش بسیار قوی عمل می‌کند و حتی به نوعی در نقشِ پیشگیری از ابتلا به جوش و آکنه هم نقش‌آفرین است.

محلول آنتی باکتریال میسلار

میسلار آنتی باکتریال فارماسریز در بالانس وضعیت باکتریایی پوست‌های مستعد جوش عالی عمل می‌کند. همچنین کمک می‌کند منافذ باز تنگ شده و ظاهر پوست صاف‌تر دیده شود. به کمک این میسلار آرایش صورت و چشم خود را به راحتی پاک کنید بدون اینکه اثری از آلودگی روی پوست شما به جا بماند.

میسلار پوست چرب فارماسریز

ویژگی‌های این میسلار به طور خلاصه شامل مواردی است که در ادامه می‌آید:

• پاک‌کننده‌ی آرایش صورت و چشم؛
• متعادل کننده ترشح چربی در پوست‌های مستعد جوش؛
• قابض منافذ باز؛
• از بین برنده جوش‌های سرسیاه؛
• آبرسان پوست؛
• کاهش سوزش و قرمزی پوست.

تونر متعادل کننده پوست صورت

فایده‌ی استفاده از تونرها بعد از شست‌وشوی پوست با شوینده‌ها، متعادل کردن PH پوست است. پوست شما ماهیتی اسیدی دارد که در اثر شست‌وشو به سمت قلیایی شدن پیش می‌رود. یک پوست قلیایی بستر مناسبی برای رشد میکروب‌ و باکتری است. بنابراین حالا که با شوینده تعادل PH پوست را برهم زده‌اید لازم است به کمک این تونر حالت اسیدی را به پوست خود بازگردانید.

تونر پوست چرب فارماسریز
این محصول با بهره‌گیری از تمبرهندی در ترکیبات خود دارای ویژگی ضدباکتریایی است و از این جهت برای افراد دارای پوست چرب و مستعد زدن جوش و آکنه بسیار مناسب است.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد