خرید محصولات برند درموسیس

27 روش که برای شاد زیستن باید به زندگی خود اضافه کنید!

27 روش که برای شاد زیستن باید به زندگی خود اضافه کنید!

چگونه شاد باشیم؟ 27 عادت و روش که باید در روتین زندگی خود اضافه نماییم!

برای داشتن یک زندگی خوب و رضایت بخش و رسیدن به خوشبختی واقعی باید تلاش کرد. تنها کافی ست چند تغییر موثر را رد روتین زندگی خود قرار دهید. برای مثال خواب کافی و ورزش منظم به شما در رسیدن به این اهداف بسیار کمک می نمایند. بله ترک عادات می تواند کمی چالش برانگیز باشد. اگر شما تا به امروز سعی کرده اید که یک کار بد خود را برای همیشه ترک نمایید، حتما با چالش های آن آشنا هستید. البته باید بدانید که عادات های خوب هم مانند عادات های بد در وجود شما نهادینه شده اند. به چه علت بر روی تغییر عادات برای کسب زندگی بهتر تلاش نمی کنید؟ در ادامه سعی داریم به بررسی برخی عادات روزانه، ماهانه و سالانه بپردازیم که برای شروع و کمک به خواسته شما برای ترک عادات بد و کسب عادات خوب بسیار موثر هستند. البته باید بدانید که هر کسی تعریف متفاوتی از شادی دارد. به همین علت مسیر افراد برای رسیدن به اهداف خود متفاوت است. گاهی ممکن است متوجه شوید که برخی از این عادات و روش ها استری و اضطراب بیشتری برای شما دارند. باید این نوع عادات را کنار بگذارید. تنها با گذشت زمان متوجه می شوید که چه نوع عاداتی برای شما مفید و سودمند است و کدام یک بی فایده هستند.

خرید مکمل های کاهش استرس

عادات طلایی برای رسیدن به شادی بیشتر

عادات طلایی برای رسیدن به شادی بیشتر

عادات معجزه برانگیز زیر به شما کمک می نمایند تا خیلی بهتر و سریع تر به زندگی شادتر برسید.

1. لبخند

 معجزه لبخند را دست کم نگیرید. تمامی افراد در هنگام خوشحالی تمایل به لبخند زدن دارند. دلیل لبخند زدن ما در این شرایط کاملا مشخص است و آن هم رضایت و خوشحالی ما است. لبخند زدن و خوشحالی باعث ترشح هورمون دوپامین در مغز می‌شود که باعث شادتر شدن می شود. بسیاری از محققان معتقد هستند که ارتباطی بین لبخند زدن و شادی وجود دارد که آن را می‌توان به "فرضیه بازخورد چهره" مرتبط کرد. حالات چهره می تواند تاثیراتی بر روی احساسات داشته باشد. منظور ای نیست که برای همیشه یک لبخند مصنوعی بر روی صورت شما باشد. اما در زمانی که احساس ضعف و ناراحتی داشتید، لبخند بزنید تا معجزه آن را مشاهده نمایید. هر روز، صبح خود را با لبخندی زیبا و دلنشین آغاز کنید.

 ورزش کردن

2. ورزش کردن

برخی از افراد تصور می کنند که ورزش کردن فقط برای بدن است. اما این باور کاملا اشتباه است. اگر ورزش کردن به صورت روتین و منظم باشد، می تواند کمک کننده کاهش استرس، احساس اضطراب و علائم افسردگی باشد. در عین حال باعث افزایش عزت نفس و شادمانی می شود. حتی اگر ورزش کردن و فعالیت بدنی به مقدار کمی باشد، باز هم باعث ایجاد تفاوتی در شما خواهد شد. حتی مقدار کمی فعالیت بدنی می‌تواند در شما تفاوتی ایجاد کند. حتما لازم نیست به ورزش های سخت و چالش برانگیز مانند صخره نوردی روی بیاورید، مگر اینکه واقعا از آنها لذت ببرید. منظور این است که نیاز نیست بیش از حد به خودتان فشار بیاورید. اگر سریع وارد یک روتین سخت و دشوار در زندگی شوید،  خیلی سریع خسته و ناامید خواهید شد.

برای شروع کافی است این تمرین ها را انجام دهید:

    • هر شب بعد از شام در نزدیک خانه خود قدم بزنید.
    • یوگا را برای شروع انتخاب کنید که به شما آرامش دهد.
    • روز خود را با 5 دقیقه حرکات کششی شروع کنید.
    • به دنبال فعالیت هایی باشید که در زمان گذشته از آن‌ها لذت می‌بردید، اما اکنون دیگر به سراغ آنها نرفته ایدو فراموش شده اند. حتی می توانید به دنبال فعالیت هایی باشید که همیشه به دنبال انجام آنها بوده اید اما فرصتی پیدا نمی کردید.

4953813

3. خوابیدن به اندازه کافی

حداقل 7 ساعت خواب شبانه برای بزرگسالان اهمیت دارد. اگر در طی روز کسل هستید و مدام حس خواب آلودگی دارید، باید بدانید که بدن شما نیاز به خواب بیشتری دارد. امروزه جامعه ما را به سمت خواب کمتر سوق می دهد، اما نباید توجهی به آن داشت. نکته حائز اهمیت این است که خواب کافی مهم ترین عامل برای سلامتی جسمی و عاطفی، عملکرد بهتر مغز و .... است. جالب است بدانید که خواب کافی خطر ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن مانند بیماری های قلبی، افسردگی و دیابت را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

نکاتی برای روتین خواب بهتر:

    • از یک کاغذ و یا اپلیکیشنی برای بررسی خواب خود استفاده کنید. تعداد ساعات خواب خود را در شب یادداشت نمایید. سپس باید متوجه شوید که چقدر احساس پرانرژی بودن دارید. تمامی این نتایج را تا یک هفته یادداشت نمایید.
    • روزهای جمعه در ساعات مشخص به رخت خواب بروید و از خواب بلند شوید.
    • ساعتی قبل از خواب را به استراحت اختصاص دهید. کارهای آرامش بخش مانند مطالعه را انتخاب کنید. از پرخوری در این زمان پرهیز کنید.
    • محیط اتاق خواب خود را تاریک، خنک و ساکت نگه دارید.
    • تخت خواب شما باید راحت و خوب باشد.
    • اگر تمایل به خواب در طی روز را دارید، بهتر است تنها 20 دقیقه باشد.

غذا خوردن به منظور سلامت روحیه

4. غذا خوردن به منظور سلامت روحیه

حتما شما هم می دانید که در بحث تغذیه، انتخاب‌های غذایی شما تاثیر شگفتی بر کل سلامت جسمانی شما دارد. اما جالب است بدانید که برخی از غذاها نیز می‌توانند بر وضعیت ذهنی شما نیز تأثیر گذار باشند.

به مثال های زیر توجه کنید:

    • کربوهیدرات‌ها سروتونین را ترشح می‌کنند. سرتونین یک نوع هورمون احساس خوب تلقی می شود. تنها غذاهای مملو از قند و نشاسته را به حداقل برسانید. زیرا آنها تنها در ایجاد انرژی کوتاه مدت موثر هستند و مابقی روز دچار کمبود انرژی می شوید. انتخاب کربوهیدرات‌های پیچیده گزینه ایده آلی است، مانند سبزیجات، لوبیا و غلات کامل باعث تامین انرژی مورد نیاز شما در طی روز می شود. به طوری که حتی باعث تامین سروتونین هم می شود.
    • گوشت بدون چربی، مرغ، حبوبات و لبنیات منبع بسیار خوبی از پروتئین هستند. ین نوع غذاهای سرشار از پروتئین دوپامین و نوراپی‌نفرین را آزاد می‌کنند که انرژی و تمرکز را افزایش می دهد.
    • اسیدهای چرب امگا 3، مانند اسیدهای چرب موجود در ماهی‌، بسیار اهمیت دارند، زیرا دارای اثرات ضد التهابی هستند که باعث سلامت کلی مغز می شود. گر تمایلی به ماهی خوردن ندارید، حتما با مشورت پزشک متخصص از مکمل ها مصرف نمایید.  
    • غذاهای بسیار فرآوری شده یا سرخ شده باعث احساس ناراحتی بیشتری در شما می‌شوند.  
    • اگر می‌خواهید با در نظر گرفتن خلق و خوی خود غذا بخورید، هر روز یک غذا را برای داشتن یک خلق و خوی تهیه کنید.
    • بهتر است عادات غذایی خود را به سبک زندگی سالم تر پیش ببرید. از غذاهای سالم تر به جای غذاهای ناسالم استفاده کنید. به گونه ای تمرین جایگزینی انجام دهید.

تمرین کردن شکرگزاری

5. تمرین کردن شکرگزاری

سپاس گزار بودن و تمرین شکرگزاری باعث بهتر شدن خلق و خوی شما می شود. طبق مطالعاتی، قدردانی بر روی روحیات، احساس امید و شادمانی افراد بسیار موثر است. هر روز صبح خود را با سپاس گزاری در مورد آن چیزی که دارید شروع کنید. این کار را قبل از بلند شدن از تخت خواب و یا حتی در حین مسواک زدن انجام دهید. به طور کلی در حین گذراندن روز خود مراقب چیزهای خوشایند زندگی خود باشید. مواردی که باعث خوشحالی شما می شوند، ممکن است حتی بسیار کوچک باشند. برای مثال شاید دوستی شما را به صرف یک فنجان قهوه دعوت کند که بسیار لذت بخش است. به طور کلی باید از چیزهای مثبت زندگی خود لذت ببرید و انرژی مثبت بیشتری را جذب خود کنید.

6. تعریف کردن

طبق تحقیقات انجام شده انجام اعمال محبت‌آمیز باعث ارتقای رفاه کلی زندگی شما می شود. اگر می خواهید یک روز زیبا برای خود و دیگران بسیازید، تعریف و تمجید صمیمانه بهترین راهکار است. این کار سبب تقویت روحیه در افراد است. حتما شما هم از ایجاد حس خوبی که دریافت می نمایید، تعجب خواهید کرد.

7. نفس عمیق بکشید

ممکن است روزهایی را تجربه کنید که احساس ناراحتی دارید و کنترل خود را از دست داده اید. گاهی اوقات هم چنین حالت هایی طبیعی است. در این حالات یک نفس طولانی و عمیق بکشید تا آرامش خود را به دست آورید. به طور کلی تنفس آهسته و تمرینات تنفسی عمیق باعث کاهش استرس در افراد می شود.

حتی در زمان های احساس خستگی و ناخوشایندی می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

چشم های خود را ببندید و به زمان های خوب و مفرح خود فکر کنید. به اتفاق های خوبی که برای شما افتاده است. 2. از طریق بینی خود یک نفس آرام و عمیق بکشید. 3.  به آرامی از طریق دهان یا بینی، نفس خود را بیرون دهید. 4.  این مراحل را ادامه دهید تا حال شما خوب شود.

8. تصدیق کردن لحظات ناخوشایند

نگرش مثبت به طور کلی در روحیه اف5راد تاثیر می گذارد، اتفاقات ناخوشایند برای همه افراد بوجود می آید. در واقع می توان این لحظات و اتفاقات خوب و بد را بخشی از زندگی دانست.  باید سعی کنید در لحظات ناخوشایند هم احساس منفی را از خود دور کنید. در واقع باید آن اتفاق بد را بپذیرید. برای هر احساس بدی تنها یکبار ناراحتی کنید و دیگر آن احساس ناراحتی را ادامه ندهید و فراموش کنید. سعی کنید این اتفاقات را به عنوان تجربه در زندگی خود بدانید. در زمان هایی که احساس خوبی ندارید، سعی کنید به کاری بپردازید که احساس شما را بهتر می کند. برای مثال به یک آهنگ ملایم گوش دهید، مطالعه کنید، پیاده روی کنید و با یک روش حس بهتر را به خودتان بازگردانید.  

 داشتن یک دفتر خاطرات

9. داشتن یک دفتر خاطرات

باید برای سازماندهی افکار، تجزیه و تحلیل احساسات و برنامه ریزی های خود یک دفترچه داشته باشید.  حتما نباید دارای قلم حرفه ای باشید. تنها کافی است هر آنچه که شما را خوشحال می کند را به سادگی یادداشت نمایید. اگر چیزی را نوشتید که احساس بدی نسبت به آن داشتید و یک اتفاق بد بوه است، می توانید بعد از نوشتن آن را پاره کنید. این کار باعث سازماندهی احساسات شما می شود.

10. روبرو شدن با استرس

در زندگی همه افراد استرس و ناراحتی وجود دارد و این موضوعی جدانشدنی در کنار اتفاق های خوب است. قبول این موضوع بیش از هر جیزی اهمیت دارد. شما باید قبول کنید که این تنها شما نیستید که گاهی استرس و اضطراب را در زندگی تحمل می کنید. این اتفاقات برای همه افراد ایجاد می شود. شما باید یاد بگیرید که در شرایط سخت و استرس زا قوی تر از همیشه باشید و با آن مقابله کنید. اجازه ندهید که عوامل استرس زا شما را غرق نمایند.سعی کنید به طور مستقیم به سمت عامل استرس‌زا بروید. در این صورت استرس شما خیلی سریع تر از بین می رود. برای رفع این مشکل میتوانید از مکمل کاهش استرس نیز کمک بگیرید.

خرید مکمل های انرژی زا

11. خود را با دیگران مقایسه نکنید

به هیچ عنوان در هیچ شرایط و مکانی خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. تفاوتی نمی کند در رسانه های اجتماعی باشد یا در محیط خانواده، در هر صورت مقایسه خود با دیگران باعث نارضایتی بیشتر، عزت نفس پایین‌تر و حتی افسردگی و اضطراب  می شود. برای پرهیز از مقایسه خود با دیگران نیاز به تمرین دارید، به علت آرامش و شادی درونی ارزشش را دارد. قطعا برای تمرین این موضوع هم راهکارهایی مانند نوشتن عادات روزانه، کمک گرفتن از یک مشاور، تنفس عمیق و ... همگی کمک کننده هستند. در ادامه نکاتی را یادآور می شویم که به احساس شادی بیشتر شما کمک می کند.

12. پاکسازی و مرتب کردن

اگر تنها روزی 20 دقیقه برای مرتب کردن فضای منزل و یا اتاق خود بگذارید، احساس بهتری خواهید داشت. در واقع در همین چند دقیقه کارهای بسیار زیادی می توانید انجام دهید. کشوهایی که بیش از حد به هم ریخته و نامرتب هستند را تمیز کنید. انرژی و حس منفی را به این ترتیب خارج خواهید کرد. وسایلی که هیچ وقت از آنها استفاده نمی کنید را به افراد دیگر ببخشید. اگر بتوانید هر روز تایمی را به مرتب سازی و تمیزی اختصاص دهید، به مرور زمان حس بهتری را به دست خواهید آورد.

دیدن دوستان

13. دیدن دوستان

ذات انسان به گونه ای اجتماعی است. در واقع انسان نیاز به رابطه اجتماعی با افراد دیگر دارد. در حال حاضر تحقیقاتی در حال انجام است تا رابطه بین اجتماعی شدن و تاثیر آن بر شادی را تصدیق نماید. به طور کلی داشتن روابط اجتماعی می تواند بر خوشحالی افراد تاثیرگذار باشد. گاهی به سراغ افرادی بروید که دلتان برای آنها تنگ شده استیک قرار ملاقات با آنها تنظیم کنید.حتی گاهی با افرادی که دوستشان دارید، مکالمه تلفنی داشته باشید.

در بزرگسالی، پیدا کردن دوستان جدید تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. اما این بدان معنا نیست که چه تعداد دوست دارید. این به معنای داشتن روابط معنادار است- حتی اگر فقط با یک یا دو نفر باشد.حتما در مجموعه‌ها و کلاس های گروهی شرکت کنید تا به اجتماعی شدن شما کمک کند. در این صورت می توانید در منطقه مورد نظر خود دوستان جدیدتری پیدا کنید و از معاشرت با آنها لذت ببرید. حتی می توانید حیوانات خانگی را هم در پیش خود داشته باشید و از وجود آنها لذت ببرید.

14. برنامه ریزی کردن برای هفته

اگر حس می کنید بیش از حد احساس آشفتگی دارید، بهترین کار این است که اول هفته تا پایان هفته را از قبل برنامه ریزی کنید. زمانی که شما کارهای خود را یادداشت نمایید، به نوعی مسئولیت برای شما ایجاد می‌شود. حتما برنامه هفتگی خود را در دید قرار دهید. برای مثال می توانید آن را بر روی میز خود قرار دهید و یا بر روی کمد خود بچسبانید تا در معرض دید شما باشد.

15. گوشی را کنار گذاشتن

از استفاده بی مورد و بیش از حد از گوشی همراه پرهیز کنید. طبق تحقیقاتی که انجام شده است استفاده بیش از حد از تلفن می‌تواند منجر به تغییراتی در مغز شود و بر خلق و خوی افراد تاثیر می گذارد. اجازه دهید کمی ذهن شما آرام شود. مدیتیشن و یوکا را حتما در برنامه های خود قرار دهید. منظور این است ساعاتی به جای استفاده از گوشی، یوگا انجام دهید.

وارد طبیعت شوید

16. وارد طبیعت شوید

طبق مطالعاتی که انجام شده است، در هفته حداقل نیم ساعت را به خود اختصاص دهید و در فضای باز و طبیعت بگذرانید. این کار باعث کاهش فشار خون و کاهش احتمال ابتلا به افسردگی می شود. منظور از فضای سبز  مکان هایی مانند پارک محله، حیاط خلوت خانه‌ باشد. به هر حال بهتر است از فضای باز و طبیعت لذت ببرید. اگر بتوانید در فضای باز به ورزش هم بپردازید، بسیار عالی می شود و تاثیر شگفتی بر روحیه شما میگذارد. زمانی که به صورت مرتب ورزش انجام دهید، بدن شما عادت می کند و باعث تقویت روحیه می‌شود.

مراقبه انجام دهید

17. مراقبه انجام دهید

برای انجام مدیتیشن راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد. راهکارهایی مانند حرکت، تمرکز و ... بسیار مفید هستند. مدیتیشن و یوگا را سخت نگیرید. خیلی راحت آن را انجام دهید. به اندازه 5 دقیقه بنشینید و  تمرکز کنید و افکار منفی را از خود دور کنید. حتی تمرینات تنفسی هم به نوعی مراقبه به حساب می آید که در قسمت بالاتر برای شما توضیح داده ایم.

18. در نظر گرفتن معالجه

باید یاد بگیریم که چطور با مشکلات کنار بیاییم. قطعا در این صورت حس بهتری پیدا خواهیم کرد. زمانی که مشکلی برای شما پیش می آید، بهترین روش این است که به گذشته فکر کنید. به دنبال اتفاق بدی باشید که در گذشته با آن مواجه شده اید و آن را برطرف کرده اید. ، مطمئناً خوشحال‌تر می‌شویم. وقتی با مشکلی روبرو می‌شوید، به این فکر کنید که شما چه چیزی مشابه همین را در گذشته پشت سر گذاشته‌اید. آی باز هم راه حل گذشته می تواند برای شما کمک کننده باشد؟ اگر احساس می‌کنید که به هیچ عنوان نمی توانید مشکل را به تنهایی برطرف کنید، از یک مشاور باتجربه و حرفه ای کمک بگیرید تا دوباره حس و حال خوب خود را به دست آورید.

19. اهمیت به خود مراقبتی

به هیچ عنوان در این دنیای شلوغ و پر از دغدغه نباید مراقبت از خود را فراموش کنیم. بدن ما مسئولیت هایی مانند به دوش گرفتن افکار، احساسات و روحیه را دارد. در طی هفته حسابی کار می کنیم و خسته می شویم. در این بین یک روتین مراقبتی هم داشته باشید تا دوباره حس و حال شما بازگردد و خستگی از بین برود. از بین بردن خستگی طول هفته با یک روتین مراقبت پوستی، تماشای فیلم مورد علاقه در آخر هفته و ... بسیار اهمیت دارد. در واقع نیاز است آخر هر هفته برای خود وقت بگذارید و از جسم و ذهن خود مراقبت کنید. این کارها علاوه بر تقویت روحیه شما، انرژی شما را هم برای کار در هفته آینده دوچندان می کند.

قرص مود پلاس نوتراکس

20. پس دادن

سعی کنید کارهایی انجام دهید که روحیه شما را شاد می کند. گاهی کمک کردن به دیگران باعث ایجاد حس خوب در افراد می شود. می توانید مقداری از درآمد خود را صرف کمک به بچه های بی سرپرست کنید. هر نوع کمکی که حال شما را بهتر می کند، انجام دهید.

21. خودتان را به بیرون دعوت کنید

منتظر نباشید تا کسی پیدا شود و شما را بیرون ببرد یا شما را به یک فنجان قهوه ترک داغ دعوت نماید. حتی خودتان هم می توانید برای خود وقت بگذارید و تنها بیرون بروید. در این مواقع خودتان را به یک رستوران دعوت کنید، به تماشای فیلمی بروید که از آن لذت می برید. به طور کلی کارهایی را انجام دهید که به آنها علاقه دارید. حتی اگر دارای دوستان زیادی هستید، گاهی بهتر است تنهایی به بیرون بروید و با خودتان خلوت کنید فعالیت هایی را انجام دهید که حسابی شما را خوشحال می کنند.

22. برای افکارتان فهرستی تهیه کنید

حتی برای شما هم در بین کارهایتان زمان هایی وجود دارد که ممکن است اتلاف شوند. برای مثال شاید به یک قرار کاری زودتر برسید. چه استفاده ای از آن زمان می کنید؟ آیا با گوشی همراه خود بازی می کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی چرخ می زنید؟ این کار کاملا اشتباه است. تلاش برای کنترل افکار خود در این بازه‌های زمانی کوتاه می‌تواند کمک بسیاری به شما بکند. در این مواقع یک تکه کاغذ بردارید و یا در تلفن همراه خود شروع به نوشتن چیزهایی که شما را شاد می کنند، بنمایید. زمان هایی که در صف هستید، زمانی که در انتظار ماشین هستید، تمامی این مواقع بهترین زمان برای نوشتن افکار شما است. در همین لحظات لیست خود را درست کنید.

وقتی برای تامل بگذارید!

23. وقتی برای تامل بگذارید!

همه ما می دانیم که بهترین زمان برای برنامه ریزی سالانه، ابتدای سال است. اما به طور کلی این یک قانون نیست. شما می توانید در هر زمانی از سال عادت ها و برنامه های سالانه خود را تنظیم کنید. سوال هایی را از خودتان بپرسید تا بیشتر با روحیه خود در آن زمان آشنا شوید.

    • حال شما چطور است؟
    • به چه کاری مشغول هستید؟
    • آیا نسبت به یک سال گذشته احساس بهتری دارید؟

البته در این حین نباید به خود سخت بگیرید و خود را قضاوت و سرزنش کنید. به هر حال یکسال را گذارنده اید و باید برای خودتان جشن بگیرید. اگر به مرور زمان متوجه شدید که خلق و خو  احساسات شما نسبت به سال گذشته کمتر شده است، حما با پزشک مشورت نمایید. ممکن است یک دوره افسردگی را بگذرانید که حتی خود شما هم از آن خبر ندارید.

24. ارزیابی مجدد اهداف

افراد به طور مداوم تغییر می کنند. باید بدانید که مسیر حرکت شما به کدام جهت است؟ آیا دقیقا مسیری هستید که انتهای آن اهداف شما قرار گرفته اند. آن دسته از اهدافی که دیگر به کار شما نمی آیند و برای شما موثر نیستند را کنار بگذارید و به فکر اهداف جدید باشید.

مراقبت از بدن

25. مراقبت از بدن

این موضوع را برای چندمین بار یادآور می شویم که سلامت جسمی و روانی شما ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. همانطور که عادت‌ها و روش هایی را برای احساس بهتر در خود انجام می دهید، کارهایی را هم باید برای کمک به سلامت بدن خود انجام دهید. در ادامه به برخی از این روش ها برای مراقبت از بدن می پردازیم: 

    • مراجعه به پزشک برای چکاپ سالانه
    • در صورت دارا بودن هر گونه بیماری مزمنی به آن توجه کنید و مراجعات منظم خود را به پزشک متخصص فراموش نکنید.
    • مراجعه به دندانپزشک برای چکاپ سلامت دندان ها
    • بررسی بینایی  

26. کینه ها را کنار بگذارید

زمانی که شما تصمیم می گیرید که کینه را از خود دور کنید، در واقع در اصل دارید به خودتان کمک می کنید. با این کار انرژی منفی و احساسات بد را از خود دور خواهید کرد. به همین علت گفته می شود گاهی بخشیدن و کنار گذاشتن کینه ها به منزله مراقبت از خودتان است. گاهی در صورت بوجود آمدن مشکل، به جای ایجاد کینه و نفرت با شخص مقابل صحبت کنید.

 برنامه ریزی برای یک سفر

27. برنامه ریزی برای یک سفر

در میان تمامی برنامه هایتان برای پر کردن روزهای شلوغ کاری، وقتی هم برای سفر بگذارید. در واقع شما گاهی نیاز به استراحت خواهید داشت. رفتن به سفر باعث ایجاد حس و حال خوب در افراد می شود. سفر دارای فواید فیزیکی و ذهنی بسیار زیادی است. به همین علت توصیه می شود تا آن را نادیده نگیرید و برنامه ریزی برای سفر داشته باشید. طبق تحقیقات انجام شده رابطه ای بین استرس و ضربان قلب با تعطیلات یافته اند. آنها دریافته اند که تعطیلات باعث کاهش استرس ها می شود. با رفتن به سفر، روحیه و انرژی بهتری برای آغاز روزهای کاری خود خواهید داشت.

سخن پایانی

در آخر باید بدانید که با رعایت این مواردی که برای شما توضیح داده ایم، به راحتی می توانید زندگی شادتری را تجربه کنید. تنها کافی ست که این 27 روش را رعایت نمایید. حداقل مواردی که برای شما بیشتر اهمیت دارد را در اولویت قرار دهید. امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی به دست آورده باشید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد