خرید محصولات برند درموسیس

بهترین نوع کراتین چیست؟ گمانه‌زنی‌هایی بر سر کراتین مونوهیدرات

بهترین نوع کراتین چیست؟ گمانه‌زنی‌هایی بر سر کراتین مونوهیدرات

شناسایی بهترین نوع کراتین

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع ترکیبات کراتین که مورد توجه بسیاری از ورزشکاران و علاقه‌مندان به ساخت عضلات قرار می‌گیرد، کراتین مونوهیدرات است. به گفته‌ی متخصصین این مکمل را می‌توان «بهترین نوع کراتین» شناسایی کرد و ما هم قصد داریم در این قسمت از مجله‌ی روشا به این موضوع بپردازیم؛ پس با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

اگر نمی دانید کراتین چیست؟ و اطلاعات بیشتری در خصوص بهترین زمان مصرف کراتین و یا دوز مصرف این مکمل نیاز دارین حتما مقاله کراتین چیست؟ را مطالعه کنید.

بهترین نوع کراتین چیست؟ گمانه‌زنی‌هایی بر سر کراتین مونوهیدرات

مکانیزم کارکرد وراهنمای مصرف کراتین، موضوعی است که برای تکمیل مطالب سلسله‌وار پیرامون کراتین در وبلاگ روشا منتشر شده است؛ چنان‌چه علاقمند به دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، مقاله‌ی «مکانیزم کارکرد کراتین در بدن» این فرآیند را برایتان ساده می‌کند.

این گونه از کراتین‌ به‌اندازه‌ای مورد استفاده است که حتی تحقیقات علمی نیز روی این گونه از کراتین‌ها انجام می‌شود و درواقع تمامی نتایج و حقایقی که از این تحقیقات منتشر می‌شود، نشان از تأثیرات کراتین مونوهیدرات در بدن دارد. درواقع باید گفت این فرم از کراتین بهترین نوع آن به‌حساب می‌آید؛ البته مونوهیدرات تنها نمونه از CREATINE در بازار نیست و معمولا نمونه‌های دیگری نیز یافت می‌شود که هریک دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. ازجمله مهم‌ترین انواع کراتین باید به ترکیبات زیر اشاره کنیم:

    • کراتین هیدروکلرید؛
    • کراتین نیترات؛
    • کراتین همراه با بی‌کربنات یا سایر قلیایی‌ها.

آیا مونوهیدرات بهترین نوع کراتین است؟

آیا کارشناسان بهترین نوع کراتین را مونوهیدرات می‌دانند؟ 

به‌عنوان مثال کراتین هیدروکلرید درواقع همان اسید اکلریدریک است که با کراتین ترکیب شده است. زمانی‌که کراتین به یک مولکول نیترات ملحق می‌شود، کراتین نیترات حاصل می‌شود. از طرفی کراتین توانایی دارد که با بسیاری از قلیایی‌ها ترکیب شود که بی‌کربنات از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

برخی کارشناسان عقیده دارند که 3 نوعِ دیگر کراتین که در ترکیب با عناصر و مولکول‌های دیگر هستند، بسیار مناسب‌تر از مونوهیدرات است. آن‌ها براین باور‌ هستند این عوامل توانایی چسبندگی کراتین را به‌شدت افزایش می‌دهند. همین مسئله فرآیند جذب یا ذخیره‌سازی کراتین را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

پودر کراتین مونوهیدرات کیو ان تی

براساس این ادعاهای علمی، این مسئله سبب می‌شود افراد نیاز به مصرف دوزهای کمتری از کراتین‌های ترکیبی داشته باشند. به‌همین دلیل شاهد عوارض جانبی کمتری از سوی مکمل‌های کراتینه خواهید بود و بسیاری از اختلالات و مشکلات رایج نظیر ناراحتی‌های گوارشی، معده و همچنین نفخ شکمی به‌شدت کاهش می‌یابند.

«کراتین در بدن چگونه عمل می کند؟»، این سوال به کرات در سرچ گوگل ثبت شده است، تیم روشا برای این سوال یک مطلب جامع کار کرده است که با کلیک روی همین لینک می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

کراتین سال‌هاست که به‌عنوان یک مکمل غذایی مورد مطالعه قرار گرفته است. در واقع، بیش از 1000 مطالعه انجام شده است که نشان داده است کراتین یک مکمل برتر برای عملکرد ورزشی است. تقریباً همه آنها از همان فرم مکمل استفاده می کردند - کراتین مونوهیدرات. علاوه بر این، اکثر دانشمندانی که مکمل‌ها را مطالعه می‌کنند معتقدند که مونوهیدرات بهترین شکل است. در اینجا پنج دلیل علمی ارائه شده است که چرا این فرم بهترین است.

1. دارای بهترین رکورد ایمنی است؛
2. دارای بیشترین پشتیبانی علمی است؛
3. عملکرد ورزش را به خوبی یا بهتر از سایر اشکال بهبود می‌بخشد؛
4. پیدا کردن این مکمل بسیار ساده است؛
5. ارزان ترین است.

پودر کراتین مونوهیدرات سوپر نچرال نوتریشن

وقتی سوت آخر را عوارض جانبی می‌زند!

باوجود ادعاهای علمی مختلفی که درخصوص هریک از انواع ترکیبات کراتین مطرح می‌شود، همچنان این سوال مطرح می‌شود که در رقابت تنگاتنگ میان انواع این کراتین‌ها کدام‌یک برنده است؟ شواهد بسیاری نشان می‌دهد حلالیت کراتین مونوهیدرات در مقایسه با دیگر انواع کراتین بسیار بیشتر است که این مسئله مستقیما در فرآیندهای متابولیسمی نقش دارد.

ضمنا هرچه بیشتر در خصوص فواید کراتین و عوارض جانبی کراتین بدانید، امکان اینکه از فواید این مکمل بیشتر بهره‌مند شوید بالاتر می‌رود؛ چراکه خواهید توانست عوارض آن را مدیریت کرده و فوایدش را به نفع نیازهای بدنتان ضبط کنید.

این قابلیت باعث می‌شود روند جذب عضلات اسکلتی که نوعی از فرآیندهای زیستی محسوب می‌شود بهتر انجام شود. این درحالی‌است که دیگر  کراتین چنین قابلیتی ندارند و اثرگذاری آن‌ها در حد کراتین مونوهیدرات نیست و به همین دلیل  درنظر گرفته نمی‌شوند. درواقع یکی از دلایلی که باعث می‌شود ورزشکاران و علاقه‌مندان بسیاری به‌دنبال سایر ترکیبات کراتینه برای جایگزینی باشند، عوارض جانبی این قبیل مکمل‌هاست. این عوارض گاهی اختلالات گوارشی سخت و سنگینی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کنند.

کراتین ان اس پی

دوز مصرف انواع کراتین!

به‌همین دلیل کارشناسان این حوزه معمولا توصیه می‌کنند دوز مصرف کراتین را باتوجه به شرایط بدنی و نیازهای خود تعیین کنند و از مصرف دوزهای بیشتر منصرف شوند. به‌منظور جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی نظیر نفخ و ناراحتی‌های معده و از طرفی کاهش وزن در دوره‌های کوتاه‌مدت، توصیه برآن است که دوز مصرفی روزانه را تا 5 گرم در روز کنترل کنید.

شاید کاهش مقادیر کمی از کراتین به‌صورت تئوری تغییر قابل‌توجهی محسوب نشود؛ اما در طولانی‌مدت مانع از بروز مشکلات گوارشی مخصوصا برای معده خواهد شد. از طرفی از کاهش وزن غیراصولی و ناگهانی نیز جلوگیری خواهد شد. چنانچه بخواهید به یک  لیست از بهترین محصولات کراتین و قیمت کراتین  دسترسی داشته باشید، کافی است روی همین لینک کلیک کنید!

بهترین کراتین موجود در بازار

حال که تا حدودی با عملکرد کراتین‌ها در بدن آشنا شدید و به لینک‌هایی برای خواندن از فواید و مضرات این نوع مکمل، بهترین زمان مصرف و دوز مناسب مصرف دسترسی پید کردید بد نیست در این بخش شما را با سه مکمل کراتین موجود در بازار که مورد تایید کارشناسان روشا قرار گرفته است آشنا کنیم.

پودر كراتين مونوهیدرات اولترا پاور

کراتینی که در این محصول وجود دارد از نوع مونوهیدرات است. وقتی از مونوهیدرات صحبت می‌شود منظور همنشینی دو مولکول آب و کراتین است که به شیوه‌های مختلفی تولید می‌شود. یکی از این شیوه‌ها حذف آب از فرآیند تولید کراتین است که در آن صورت محصول ما کراتین بدون آب است.

هرگاه در فرآیند تولید آب را حذف کنیم این منجر به افزایش دوز مصرفی کراتین می‌شود. کراتین بدون آب دارای صد درصد کراتین است این در حالی است که در فرم مونو هیدرات 90 درصد کراتین موجود است. مونوهیدرات مضاف بر افزایش قدرت منجر به افزایش آب موجود در سلول‌های عضلانی شده و در رشد عضله تاثیرگذار است.

پودر كراتين مونوهیدرات اولترا پاور

پودر کراتین پیور 100% دوبیس

پودر کراتین پیور ۱۰۰ درصد دوبیس در هر وعده‌ی خود شامل ۵ گرم کراتین منوهیدرات میکرونیزه‌ی خالص است که از مقاومت، قدرت و افزایش توده‌ی عضلانی بدون چربی بدن پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های خوب این محصول عدم وجود مواد افزودنی است.

تامین سوخت لازم برای ماهیچه‌ها در طول تمرین‌ها وابسته به مصرف کراتین است. از مزیت‌های مونوهیدرات پر کردن ذخایر کراتین بلافاصله بعد از تمرین است. این محصول به واسطه‌ی بدون طعم بودن به شما این امکان را می‌دهد بعد از تمرین خود آن را با نوسشیدنی مورد علاقه‌ی خود میکس کرده و مصرف کنید.

پودر کراتین پیور 100% دوبیس

پودر كراتین مونوهیدرات مگنوم (400گرمی)

اگر بخواهیم ویژگی‌های این محصول را خلاصه و تیتروار شرح دهیم می‌شود هرآنچه در ادامه می‌خوانید:

    • حاوی کراتین با درجه خلوص و کیفیت بالا
    • افزایش حجم و توده عضلانی
    • افزایش قدرت بی هوازی
    • تسریع روند ریکاوری
    • افزایش انرژی

پودر كراتین مونوهیدرات مگنوم

پودر کراتین مونوهیدرات مگنوم از کراتین با درجه خلوص بالا بهره‌مند است. مصرف آن افزایش حجم عضلات شما را  در پی دارد و موجب بهبود عملکرد بدنی شما می‌شود. این مکمل بین بدنسازان بسیار محبوب است زیرا مصرف آن به دفعات باعث داشتن عضلات حجیم تر و در عین حال سیستم بدنی قوی تر می‌شود.  خستگی زودرس حین تمرین مشکل بسیاری از ورزشکاران است که به کمک این مکمل از پایین آمدن کیفیت تمرینات در اثر خستگی در امان خواهید ماند.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد