خرید محصولات برند درموسیس

لزوم شناخت فواید و خواص رویال ژلی برای مردان یک ضرورت است.

لزوم شناخت فواید و خواص رویال ژلی برای مردان یک ضرورت است.

دانستن فواید و خواص رویال ژلی برای مردان خیلی مهم است زیرا امروزه ناباروری یک مشکل جدی برای زوج‌های جوان است که به دلیل عوامل متعدد اتفاق می‌افتد. این مشکل روزبه‌روز در حال افزایش است. حدود 50 درصد از علل ناباروری در مردان وجود دارد. رفع این مشکل گاهی نیاز به اقدامات سخت و پرهزینه دارد. یافتن روشی آسان و کم‌هزینه برای حل این مشکل، امید دوباره‌ای به زوج‌های نابارور خواهد داد. با ما همراه باشید تا یکی از این روش‌های درمانی آسان و مؤثر را به شما معرفی کنیم.

تأثیرات رویال ژلی بر ناباروری مردان 

برای درمان ناباروری مردان می‌توان از داروهای شیمیایی استفاده کرد، اما این داروها عوارض زیادی ایجاد می‌کنند. البته در بسیاری از موارد این داروهای شیمیایی تأثیر خاصی بر ناباروری ندارند و فقط هزینه‌های زیادی را به زوج‌های جوان تحمیل می‌کنند. استفاده از روش‌های طبیعی و طب جایگزین می‌تواند برای حل این مشکل بسیار تأثیرگذار باشد.

تحقیقات نشان می‌دهند که 37 درصد از مردان نابارور دارای پارامترهای غیرطبیعی ازجمله 24 درصد آستنواسپرمی، 10 الی 15 درصد آزواسپرمی و اولیگواسپرمی در اسپرم هستند. رویال ژلی غدد جنسی ملکه زنبورعسل را پرورش می‌دهد، زیرا ملکه زنبورها 2 هزار تخم در روز تولید می‌کند؛ یعنی هر روز 21.2 برابر وزن بدن خود تخم می‌گذارد.

خواص رویال ژلی برای مردان

ژل رویال به‌عنوان یک مکمل غذایی برای طیف وسیعی از مشکلات ازجمله افزایش باروری مصرف می‌شود. درواقع این ماده نه‌تنها برای تقویت باروری در مردان و زنان بلکه برای سایر زمینه‌های سلامت باروری ازجمله افزایش میل جنسی نیز استفاده می‌شود. مردان نیز با هدف افزایش قدرت جنسی، میل جنسی و تعداد اسپرم از رویال ژلی استفاده می‌کنند.

پیشنهاد ما:  رویال ژلی چیست؟ 13 فایده‌ای که مصرف این محصول شگف‌انگیز به شما می‌رساند!

رویال ژلی نه‌تنها قبل از لقاح، بلکه در حین لقاح و بعد از بارداری نیز برای کمک به تعادل و تنظیم هورمون‌ها مورداستفاده قرار میگیرد، زیرا این ماده می‌تواند به حمایت از سیستم غدد درون‌ریز کمک کند.

پیرامون خواص و فواید رویال ژلی باید گفت این ماده حاوی مواد مغذی زیادی مانند پروتئین‌ها، انواع ویتامین‌های B، فولیک اسید، اسیدهای چرب و مواد معدنی است. تمام این مواد برای بدن لازم هستند و می‌توانند منجر به بهبود عملکرد اسپرم‌ها و درنهایت باروری مردان شوند. البته بهتر است که قبل از مصرف ژل رویال برای باروری با متخصص مشورت کنید.

«رویال ژلی و افزایش انرژی» از جمله موضوعات مورد علاقه‌ی افرادی است که به دنبال بالا بردن سطح انرژی و کیفیت زندگی خود کیفیت مواد غذایی خود را با وسواس بیشتری انتخاب می‌کنند. شما هم با مطالعه‌ی این مطلب به اطلاعات جامعی پیرامون این مطلب دست خواهید یافت.

اثر رویال ژلی بر اسپرم مردان

در یک مطالعه‌ی منتشر شده در وبسایت https://www.ncbi.nlm.nih.gov/ اثرگذاری مصرف رویال ژلی بر اسپرم در مردان را با بررسی یک آزمایش توضیح داده است. در این مطالعه آمده با استفاده از یک دوز ۱۰۰ میلی‌گرم رویال ژلی و بررسی تاثیر آن بر تولید تستوسترون و پارامترهای اسپرم به نتایج جالبی رسیدند. رویال ژل سلطنتی باعث افزایش تعداد اسپرم، بلوغ، حرکت و میزان تستوسترون پلاسما شده‌بود.

علاوه بر این، این ماده می‌تواند باعث کاهش درصد آسیب DNA شود که می‌تواند ناشی از این واقعیت باشد که ژله سلطنتی عمدتا شامل پروتئین‌ها، قندها، لیپیدها، ویتامین‌ها، و آمینو اسیدها آزاد است در مطالعه‌ی دیگری همچنین مشخص شد رویال ژلی، دارای فعالیت ضد عفونی، فعالیت ضد توموری، فعالیت ضد التهابی و مهار زخم است.

خواص رویال ژلی بر درمان ناتوانی جنسی

طبق نتایج به دست آمده از مطالعات موجود مصرف ژل رویال سبب بهبود مورفولوژي اسپرم‌ها و نیز افزایش تحرک اسپرمها و افزایش سطح تستوسترون در مردان نابارور شد، از این رو رویال ژل به عنوان یک داروي مکمل جهت تقویت توان جنسی مردان توصیه می‌شود. تا به همراه سایر داروها جهت درمان ناباروري مورد استفاده قرار گیرد، چرا که تا کنون درمان ناباروري در مردان علیرغم پیشرفت‌هاي مدرن درمان ناباروري هنوز در حیطه مقالات و مطالعات آکادمیک با ضعف‌هایی روبه‌رو است و لزوم مطالعه و تحقیقات هر چه بیشتر و وسیعتر را در این زمینه می‌طلبد.

مطالعات انجام‌شده بر روی ناباروری مردان و تأثیر رویال ژلی بر آن

مطالعات نشان داده است که مصرف رویال ژلی به‌صورت خوراکی باعث افزایش ترشح تستوسترون و اسپرم زایی در موش‌های نر بالغ می‌شود. این ماده اثرات منفی ناشی از آستنوزواسپرمی را کاهش می‌دهد.

پیشنهاد ما:  معرفی بهترین مکمل‌های رویال ژلی | 4 مکملی که به تایید کارشناسان روشا رسیده‌اند.

در مطالعه‌ی دیگری که روی خرگوش‌ها در مصر انجام شد، سطح تستوسترون در خرگوش‌های نر پس از مصرف ژل رویال افزایش یافت. در یک مطالعه دیگر، استفاده از ژل رویال هیچ تأثیری بر سطح تستوسترون در موش‌ها نداشت، اما کیفیت اسپرم پس از استفاده از ژل رویال کاملاً تحت تأثیر قرار گرفت و تغییرات قابل‌توجهی در تعداد و تحرک اسپرم‌ها قابل‌مشاهده بود.

سافت ژل رویال ژلی او پی دی فارما

چه عواملی باعث ناباروری مردان می‌شود؟

در زندگی شهری امروزه که آلودگی‌ها حرف اول را در محیط‌زیست می‌زنند، عوامل مختلفی باعث ایجاد ناباروری در مردان می‌شود. شکی نیست که میل جنسی در زمان‌های مختلف زندگی کاهش می‌یابد. استرس، بیماری، یا افزایش سن می‌تواند تأثیر منفی بر زندگی داشته باشد. ژل رویال قرن‌ها است که به‌عنوان یک روش درمانی طبیعی برای تقویت میل جنسی و افزایش باروری استفاده می‌شود.

در اینجا تعدادی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در ناباروری مردان را برای شما بیان می‌کنیم:

    • سیگار کشیدن
    • استفاده از الکل
    • استفاده از داروهای غیرقانونی خاص
    • اضافه‌وزن
    • داشتن عفونت‌های خاص در گذشته یا حال
    • قرار گرفتن در معرض سموم، آفت‌کش‌ها و مواد شیمیایی
    • اختلال باروری ژنتیکی
    • مصرف برخی داروها یا انجام درمان‌های پزشکی، مانند جراحی یا پرتودرمانی برای درمان سرطان

سیگار کشیدن

خواص رویال ژلی برای مردان می‌تواند اثرات ناشی از بسیاری از این موارد را کاهش دهد و به افزایش باروری در مردان کمک کند.

رویال ژلی چگونه باعث باروری مردان می‌شود؟

خواص رویال ژلی برای مردان بسیار زیاد است. رویال ژلی با تأثیرات مفید که بر بدن مردان دارد می‌تواند مشکل ناباروری را در مردان حل کند. این ماده باعث موارد زیر می‌شود:

    • افزایش تعداد اسپرم‌ها
    • افزایش تحرک پذیری اسپرم‌ها
    • افزایش زنده ماندن اسپرم
    • افزایش هورمون تستوسترون
    • افزایش کیفیت و باروری اسپرم‌ها
    • بهبود وضعیت DNA

این موارد درنهایت می‌توانند باعث باروری مردان شوند. تجویز خوراکی 200 میلی‌گرم رویال ژلی یک روز در میان به مدت 6 هفته باعث ایجاد تحرک در اسپرم می‌شود. بهبود تحرک اسپرم ممکن است به دلیل افزایش سطح تستوسترون باشد که مسئول تحرک اسپرم است. همچنین، رویال ژلی باعث افزایش تولید اسپرم از اندام‌های جنسی ثانویه می‌شود که نقش اصلی را در تحرک و زنده ماندن اسپرم توسط منبع تغذیه ایفا می‌کنند. رویال ژلی به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان نقش مهمی در کاهش استرس اکسیداتیو و زنده ماندن اسپرم‌ها دارد. در مورد استرس اکسیداتیو در مقاله‌ی «رویال ژلی چیست؟» بیشتر بخوانید.

بایوتن رویال ژلی

هر یک از مواد مغذی موجود در رویال ژلی از سلول‌های بدن ازجمله اسپرم حمایت می‌کنند. آن‌ها تعادل هورمونی را تقویت می‌کنند، از غدد آدرنال برای یک پاسخ استرس سالم حمایت می‌کنند، از کبد محافظت می‌کنند و باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی و میل جنسی می‌شوند. ژل رویال همچنین ضدالتهاب، ضد باکتری و آنتی‌بیوتیک است و به دلیل توانایی آن در تنظیم فشارخون و کلسترول شناخته شده است.

مطالعه‌ای که در مجله گیاه‌پزشکی ابن‌سینا گزارش شده نشان می‌دهد که میزان بلوغ، تعداد، تحرک و یکپارچگی DNA اسپرم پس از درمان با ژل رویال بهبود پیدا می‌کند.

پژوهشگران ایرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گزارش‌هایی را به اشتراک گذاشته‌اند که نشان می‌دهد ژل رویال به کاهش فعالیت استروژن‌های مضر مانند BPA که در ایجاد استروژن اضافی نقش دارند، کمک می‌کند.

برای افزایش باروری در مردان چند دوز ژل رویال باید مصرف شود؟

بسیاری از مردم می‌پرسند که دوز بهینه برای افزایش میل جنسی یا باروری در مردان چقدر است. به‌طورکلی مصرف حدود 1000 میلی‌گرم رویال ژلی در روز برای باروری مردان توصیه می‌شود. این ماده را می‌توان به‌راحتی در قالب قرص یا کپسول مورداستفاده قرار داد.

تستسترون تست

کلام آخر

مصرف ژل رویال می‌تواند پارامترهای مربوط به اسپرم به‌ویژه تعداد و تحرک اسپرم را بهبود بخشد و همچنین می‌تواند با افزایش سلول‌های بالغ و فعال بر ساختار میکروسکوپی بیضه تأثیرگذار باشد. این اثرات برای مردان ناباروری که دارای تعداد اسپرم کم و تحرک ضعیف اسپرم هستند مفید خواهد بود تا به آن‌ها برای باروری کمک کند.

ژل رویال یک ماده طبیعی با امکان استفاده در پزشکی است. درنتیجه افزایش داده‌ها در مورد اثرات مفید آن‌ها در تولیدمثل حیوانات و انسان، موردتوجه قرار گرفته است. سطوح و روش‌های افزودن رویال ژلی به رژیم غذایی بسیار مهم است، زیرا تأثیرات متعددی بر کیفیت اسپرم، توانایی زنده ماندن اسپرم، تحرک اسپرم و باروری دارد. همچنین رویال ژلی با فعالیت هورمون‌هایی مانند تستوسترون، LH و FSH مرتبط است؛ بنابراین، مکمل ژل رویال یک روش جایگزین برای مدیریت تولیدمثل در سیستم‌های پزشکی است. برای بهره‌مند شدن از خواص رویال ژلی برای مردان می‌توانید از این ماده استفاده کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد