خرید محصولات برند درموسیس

تاثیر مکمل مس گینر (Mass) بر تراکم استخوان

تاثیر مکمل مس گینر (Mass) بر تراکم استخوان

تاثیر مکمل مس بر تراکم استخوان

تاثیر مکمل مس گینر (Mass) بر تراکم استخوان چیست؟ در این مقاله‌ی کوتاه به جنبه‌ای کمتر توجه شده در زمینه‌ی مکمل مس گینر پرداخته شده است.

تاثیر مکمل مس بر تراکم استخوان

تاثیر مکمل مس گینر بر تراکم استخوان

تحقیقات آزمایشگاهی متعددی درباره‌ی «استئوبلاستیک» (یاخته‌هایی که استخوان جدید می‌سازند) و «استئوکلاستیک» (یاخته‌های کاهنده‌ی استخوان) و مقاومت استخوان انجام شده است؛ اما بیشتر این تحقیقات بر روی حیوانات بوده و نه انسان، با این حال، نتیجه‌ی این تحقیقات، امیدوار کننده بوده است. پیش از بررسی کوتاهی درباره‌ی تاثیر مکمل مس گینر بر تراکم استخوان بندی بهتر است برای یادآوری نگاهی به گینر و مس گینر داشته باشم. برگرفته از  medicalnewstoday

تاثیر مکمل مس بر تراکم استخوان

گینر و کاربرد آن

گینر چیست؟ گینر مکملی است دارای اسید آمینه‌های ضروری، کربوهیدرات پیچیده یا ساده و تعداد زیادی مواد معدنی و ویتامین. از مهم‌ترین کاربردهای گینر کمک به افزایش وزن و حجم عضلات است.  گینر حاوی پروتئین و مقادیری چربی سالم نیز هست. فواید و عوارض مصرف گینر برای خانمها را در این مطلب بخوانید!

ماسل مس کیو ان تی

انواع گینر

گینرها به دو بخش اصلی تقسیم می‌شوند:

    • افزایش دهنده‌ی وزن-«ویت گینر» (Weight gainer)
    • افزایش دهنده‌ی حجم- «مس گینر» (mass gainer)

«ویت گینر»‌ سرشار از کربوهیدرات است، کالری اضافی را تأمین می‌کند و از آن بیشتر برای افزایش وزن بدن استفاده می‌شود. مکمل مس گینر مکملی است که اغلب از آن برای فرم دادن و افزایش حجم عضلات استفاده می‌کنند.

پودر گین 2700 گرمی ویوا پاور

مس گینر از کربوهیدرات، پروتئین و چربی تشکیل شده است.

میزان پروتئین مس گینر از چربی و کربوهیدرات آن بیشتر و برای حجم دهی به عضلات، مناسب‌تر است.

آیا مصرف ویت گینر و مس گینر عوارضی هم دارد؟

در صورت مصرف درست توأم با برنامه‌ی ورزشی صحیح و نداشتن حساسیت‌های قبلی به موادی نظیر مواد لبنی مصرف این مکمل‌ها فاقد عوارض یا در حد ناراحتی موقتی گوارشی خواهد بود. در صورت رعایت نکردن موارد فوق این عوارض مصرف گینر و مس گینر می‌تواند کم و بیش در برخی اشخاص به این شرح مشاهده شود:

زیاد شدن چربی خون

    • حساسیت
    • جوش
    • درد شکم و دل‌پیچه
    • زیاد شدن چربی خون
    • چاقی موضعی بر اثر ورزش نکردن کافی

 تاثیر مکمل مس بر تراکم استخوان

میزان تراکم استخوان یکی از مهم‌ترین معیارها برای تعیین ریسک شکستگی استخوان در انسان‌ها است. تقویت تراکم استخوان در کودکی و جوانی احتمال شکستگی استخوان در میان سالی و سال‌های پیری را به حداقل می‌رساند. اصولاٌ بهترین طریق افزایش تراکم استخوان توسط مصرف مکمل‌های کلسیم انجام می‌شود.

پودر ماسل مس 3000 کیو ان تی

مس گینر بیشتر برای افزایش وزن یا افزایش حجم عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما در کنار آن حاوی مقدار قابل توجهی کلسیم است که می‌تواند نقش مهمی در افزایش تراکم استخوان شما ایجاد کند. در ادامه به معرفی یک نمونه مکمل مس گینر و میزان کلسیم و مواد استخوان ساز به کار رفته در آن می‌پردازیم.پودر مس گینر سوپر نچرال نوتریشن

میزان کلسیم مس گینر سوپرنچرال نوتریشن حدود 275 میلی‌گرم و برابر با 28 درصد از نیاز روزانه به کلسیم است. این مکمل برای اشخاصی که اصطلاحاً تیپ بدن «اکتومورف» دارند مناسب‌تر است. سیستم بدنی اکتموروف عبارت است از اشخاصی که استخوان بندی ظریف، شانه‌های خیلی باریک، سینه‌ی تخت، چهره‌ی کشیده و پاهای باریک و لاغر دارند.

 

پودر مس گینر سوپر نچرال نوتریشن

علاوه بر تاثیرمکمل مس گینر بر تراکم استخوان محصول سوپر نچرال، غلظت بالایی از کربوهیدرات و پروتئین دارد و یکی از مهم‌ترین اثرات آن ریکاوری کردن و حجم‌دهی به عضلات نیز هست. 

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد