خرید محصولات برند درموسیس

فواید و عوارض مصرف گینر برای خانم‌ها

فواید و عوارض مصرف گینر برای خانم‌ها

هر ساله بر تعداد شرکت‌کنندگان زن در مسابقات ورزش های قدرتی افزوده می‌شود. به راحتی می‌توان دید که مسئله تناسب اندام تا جه حد در کانون توجه زنان ظاهر شده است. برخی از ورزشکاران می‌خواهند به ساخت بدنی عضلانی بپردازند و همچنین روی افزایش قدرت بدنی خود کار کنند. همچنین برخی دیگر از خانم‌ها در تلاش برای رسیدن به وزن نرمال هستند؛ بنابراین سوال پیش می‌آید که آیا در چنین مواقعی مصرف مکمل گینر انتخاب خوبی برای خانم‌ها خواهد بود؟ در این مقاله قصد داریم پاسخ این سوال را به طور کامل ارائه دهیم؛ تا انتهای این مطلب با ما باشید تا با فواید و عوارض مصرف گینر برای خانم‌ها آشنا شوید.

فواید و عوارض مصرف گینر برای خانم‌ها

هر آنچه که باید درباره مصرف گینر برای خانم‌ها بدانید

مکمل‌های پروتئین وکربوهیدرات که به عنوان منبع اضافی کالری و برای افزایش وزن بدن خانم‌ها توصیه می‌شوند، نام محبوب گینرها را به خود اختصاص داده‌اند. گینرها، به لطف ترکیبی مناسب از چندین منبع پروتئین و اشکال متنوع کربوهیدرات، رژیم غذایی روزانه خانم‌ها را با مواد لازم برای حفظ و توسعه توده عضلانی موجود غنی می‌کنند، که این کار همراه با تمرینات منظم می‌تواند به شکل قابل توجهی به شکل‌گیری فرم بدن خانم‌ها کمک کند.

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس

استفاده از مکمل گینر برای خانم‌هایی که دوست دارند اوقات فراغت خود را فعالانه بگذرانند مفید خواهد بود و این لزوما به معنای مصرف گینر به همراه ایروبیک یا ورزش‌های تناسب اندام نیست. امروزه بیشتر بانوان جوان تصمیم می‌گیرند قدرت و تناسب اندام خود را در کراس فیت، تمرینات قدرتی و استقامتی، هنرهای رزمی یا حتی در پاورلیفتینگ آزمایش کنند. نباید فراموش کنیم که توده عضلانی قابل مشاهده و حفظ زیبایی شناختی به طور عمده در این نوع ورزش‌ها مفید خواهد بود.

گینر اولترا پاور
خرید ویت گینر اولترا پاور

همچنین مصرف گینرها برای افرادی که متابولیسم بسیار بالایی دارند نیز گزینه‌ای عالی هستند. به خصوص زمانی که مصرف مقادیر زیاد کالری نتیجه ای به همراه ندارد و خوردن وعده های غذایی تهیه شده بسیار سخت است.

پودر جي تي مس ای اس اس

آیا مصرف مکمل‌های گینر به خانم‌ها توصیه می‌شود؟

یک انتخاب خوب مکمل پروتئین وکربوهیدرات برای خانم‌ها، مصرف مکمل گینر خواهد بود. این مکمل‎ها محصولاتی هستند که برای مبتدیان، حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان به سبک زندگی ورزشی ایجاد شده که می‌خواهند از تلاش‌های خود برای ایجاد توده عضلانی و تشدید کار خود بر روی بدن خود حمایت کنند. یک وعده از مکمل‌های گینر حاوی مجموعه ای از پروتئین های کامل (کنسانتره آب پنیر WPC، کازئین میسلار و سفیده تخم مرغ) است که با بخش جامد کربوهیدرات ها (مالتودکسترین، دکستروز) ترکیب شده‌اند.

فواید و عوارض مصرف گینر برای خانم‌ها

اما چه چیزی باعث می‌شود که متخصصان مصرف این مکمل‌ها را به خانم‌ها توصیه کنند؟ پاسخ به سادگی این است : پروتئین موجود در این مکمل‌ها با محتوای غنی از اسیدهای آمینه ترکیب می‌شود که یکی از اجزای اساسی تشکیل پروتئین در عضلات شما است. علاوه بر این، این مکمل‌ها حاوی کراتین مونوهیدرات هستند که اغلب در هنگام سوخت وساز بدن بر روی بهبود عملکرد فیزیکی در طول تمرینات کوتاه و فشرده توصیه می‌شود.

خانم‌ها با انتخاب مکمل gainer می توانند مطمئن باشند که یک مکمل غذایی دریافت خواهند کرد که استفاده از آن بی خطر بوده و مطابق با استانداردهای شرکت‌های داروسازی و با کمک راه‌حل‌های تکنولوژیک مدرن ایجاد شده است. به لطف گینرها می‌توانید محصولاتی را انتخاب کنید که مواد اولیه آنها به درستی از نظر خلوص آزمایش و مطابق با استانداردهای ایمنی لازم تهیه شده‌اند.

پودر ماسل مس 3000 کیو ان تی

نحوه مصرف گینر برای خانم‌ها

میزان مصرف گینرها برای خانم‌ها باید به صورت جداگانه و متناسب با نیازهای آنها تنظیم شود. هر خانمی باید خودش تعیین کند که چه بخشی از کالری دریافتی روزانه را می خواهد با مصرف گینر تکمیل کند. در اغلب موارد سازندگان مکمل گینر توصیه می کنند از 1 تا 3 وعده در روز استفاده شود که بهتر است قبل یا بعد از تمرین باشد. البته خانم‌ها باید توجه کنند که گینر باید به عنوان یک مکمل در کنار رژیم غذایی روزانه در نظر گرفته شود، نه جایگزینی برای آن.

فواید مصرف گینر برای خانم‌ها

مصرف گینر برای خانم‌ها فواید بسیاری را برای آنها به همراه دارد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره کرده ایم:

1. گینر سرشار از کربوهیدرات است

گینر حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است. این کربوهیدرات‎ها انرژی مورد نیاز شما را تامین می‌کنند که برای یک تمرین شدید بسیار مفید است.

پودر سوپر ویت گینر اولترا پاور

2. گینر حاوی پروتئین آب پنیر با کیفیت بالاست

gainer حاوی پروتئین آب پنیر با کیفیت بالایی است که مکملی شگفت انگیز برای بدنسازی است. برخی از گینرها با چربی‌های رژیمی نیز عرضه می‌شوند. این چربی غذایی می‌تواند به شما در دستیابی به اندامی لاغر کمک کند.

3. مصرف گینر به بازیابی و رشد عضلات خانم‌ها کمک می‌کند

مصرف گینر به ​​ریکاوری و رشد عضلات خانم‌ها کمک می‌کند. هنگامی که خانم‌ها از یک روند بدنسازی منظم پیروی می‌کنند با مصرف گینر کاملا به نتایج دلخواه خود می‌رسند. زیرا  در روند بدنسازی نیاز به فرآیند ریکاوری عضلانی دارند تا در تمرینات متمرکز و منظم بمانند، مکمل گینر در این زمینه کمک شایانی به آنها می‌کند.

پودر گینر سوپر نچرال نوتریشن

4. گینرها ترکیبی از مواد معدنی و ویتامین ها هستند

مکمل گینر شما را سالم و اندام  شما را متناسب نگه می دارد. مکمل‌های گینر ترکیب خوبی از مواد معدنی و ویتامین‌های مختلف هستند که منبع تغذیه مهمی برای سلامت و تناسب اندام شما به‌شمار می‌روند.

5. مکمل گینر سرشار از فیبر است

گینرها حاوی فیبر هستند. مصرف مکمل‌های گینر شما را از دچار شدن به نفخ دور نگه می‌دارد و هضم غذا در شما را بهبود می‌بخشد. در همین راستا مصرف گینر یک راه عالی برای دستیابی به سلامت کلی و تناسب اندام است.

عوارض مصرف گینر برای خانم‌ها

علاوه بر فواید بسیاری که مصرف گینر برای خانم‌ها دارد، مصرف این مکمل می‌تواند عوارض‌هایی را در برخی شرایط خاص به همراه داشته باشد. باید دقت کنید همیشه این عوارض با مصرف گینر اتفاق نخواهد افتاد. در ادامه به برخی از این موارد اشاره شده است.

ساشه گینر وی لایف بایوکس

1.مصرف گینر منجر به افزایش وزن ناسالم می شود

مصرف مکمل گینر به دلیل داشتن مقدار زیادی قند ممکن است منجر به افزایش وزن ناسالم در خانم‌ها شود. مسئله این است که قندها می‌توانند منبع بیش از حد کالری و کربوهیدرات باشند که منجر به عوارض جانبی افزایش حجم بدن مانند ذخیره چربی و ایجاد جهش تصادفی در سطح انسولین بدن می‌شود.

2. مصرف گینر خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد

محتوای قند بسیار بالای موجود در اکثر گینرها نه تنها می‌تواند منجر به افزایش وزن ناسالم شود، بلکه منجر به سایر عوارض جانبی گینر مانند افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 نیز می‌شود.

مصرف گینر خطر ابتلا به دیابت

3. مصرف گینر هضم را مشکل می‌سازد

مصرف بیش از حد مکمل‌های گینر اغلب می‌تواند منجر به عوارض جانبی افزایش وزن مانند گرفتگی عضلات و نفخ شود. از این رو هضم برخی مواد غذایی را برای شما مشکل خواهد کرد.

4. مصرف گینر باعث آسیب به کلیه می‌شود

مکمل‌های گینر در صورت مصرف بیش از حد، می‌توانند تأثیر بدی بر سلامتی شما بگذارند، به‌ویژه مکمل‌هایی که با پروتئین بیش از حد ترکیب شده‌اند. این امر می‌تواند منجر به اثرات افزایش‌دهنده جرم در کلیه مانند تشکیل سنگ کلیه و در نهایت آسیب به این عضو شود.

آسیب به کلیه

5.مصرف گینر باعث آسیب به کبد می‌شود

خرید مکمل گینر مصرف بیش از انداره برای کبد ضرر دارد. به گینرها مقدار مناسبی پروتئین نیز تزریق می‌شود تا خواص افزایش وزن خود را افزایش دهند. مصرف بیش از حد حجم دهنده‌ها می‌تواند غلظت پروتئین را در بدن شما تا حدی افزایش دهد که کبد نتواند به درستی آن را پردازش کند.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد