خرید محصولات برند درموسیس

هر آنچه که باید در مورد گلدن سیز بدانید!

هر آنچه که باید در مورد گلدن سیز بدانید!

اسیدهای چرب امگا 3 جزو اسیدهای چرب ضروری هستند که همه ما به مصرف روزانه آنها نیاز داریم چون بدن قادر به ساختن آنها نیست و باید از طریق غذا یا مکمل غذایی دریافت شوند. امگا 3 شامل 3 اسید چرب ضروری آلفا لینولنیک اسید(ALA)، ایکوزاپنتانوئیک اسید(EPA) و دوکوزاهگزانوئیک اسید(DHA) است.

اسیدهای چرب امگا 3 اثرات سودمند زیادی برای بدن دارند شامل:

    • - کاهش تری گلیسرید خون که به کمتر شدن ریسک بیماری های قلبی عروقی کمک می کند
    • - جلوگیری از لخته شدن خون که تشکیل پلاک های داخل رگ و تصلب شرائین را کاهش می دهد
    • - کاهش التهاب در بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید
    • - بهبود علائم افسردگی و کمک به سلامت روان

منابع غذایی امگا 3 شامل ماهی های روغنی، بذر کتان، دانه سویا و بعضی روغن های گیاهی است. از آنجا که منابع غنی امگا 3 در رژیم غذایی ایرانیان کمتر وجود دارد باید از مکمل آن بخصوص در افرادی که نیاز بیشتری به امگا 3 دارند مانند خانم های باردار و شیرده یا بیماران قلبی عروقی استفاده شود. محصول گلدن سیز، مکمل امگا 3 تولید شرکت کارن هست، این محصول حاوی 1200 میلی گرم روغن ماهی است که نیمی از آن اسیدهای چرب ضروری EPA و DHA می باشد و همین نسبت بالای این دو اسید چرب اثربخشی آن را افزایش داده است.

چرا گلدن سیز؟

1- محصول گلدن سیز ساخت شرکت کارن است که جزو پیشگامان تولید مکمل های تندرستی، بیمارستان و ورزشی در کشور می باشد و مواد اولیه آن تماما از DSM سوئیس تهیه شده است. شركت DSM سوئیس، تامین كننده مجموعه ویتامین ­ها و مواد معدنی داروسازی کارن بوده و یكی از بزرگترین شركت­های معتبر و شناخته شده در دنیا در زمینه تولید ریزمغذی­ها با بالاترین استانداردهای كیفیت محصول می ­باشد.

2- از جمله فازهای نظارتی برنامه بین المللی استانداردهای روغن ماهی، آنالیز مستقیم محصولات است. این آنالیز با هدف بررسی میزان خلوص محصول، پایداری و سطح آلودگی آن انجام می شود. در این راستا شرکت DSM سوئیس که meg-3 از جمله برندهای تجاری آن است،  تمامی گواهی های بین المللی لازم را دریافت کرده و به عنوان قابل اطمینان ترین منبع روغن ماهی و امگا3 شناخته شده است.

منبع همه مکمل های امگا 3 شرکت کارن از جمله گلدن سیز ، DSM سوئیس است و برروی محصول نشان MEG_3 درج شده است.

3- یکی از نگرانی هایی که درمورد مکمل های حاوی روغن ماهی وجود دارد وجود آلودگی به فلزات سنگین در آنها می باشد. به علت تامین مواد اولیه مکمل امگا 3 گلدن سیز از منابع معتبر و استاندارد این محصول فاقد هرگونه آلودگی با فلزات سنگین مانند جیوه و همینطور پارابن می باشد. این موضوع توسط اداره غذا و دارو وزارت بهداشت به تایید رسیده و برای محصول تائیدیه صادر شده است.

4- محصول امگا 3 گلدن سیز به شکل سافت ژل یا کپسول های نرم ژلاتینی است که اندازه کوچکی دارد و بلع و استفاده از آن برای همه آسان است.

5- معمولا مکمل هایی که حاوی روغن ماهی هستند بو و طعم ماهی دارند و بسیاری از افراد به راحتی نمی توانند آنها را مصرف کنند. خوشبختانه مکمل گلدن سیز کارن فاقد پس طعم و بوی ماهی است و برای دلپذیرتر شدن به آن طعم پرتقال اضافه شده است.

6- همانطور که می دانید منبع اسیدهای چرب امگا 3 موجود در مکمل گلدن سیز، روغن ماهی است که نسبت به منابع گیاهی امگا 3 دارای EPA و DHA بسیار بالاتری است، ضمنا گلدن سیز حاوی نسبت تقریبا برابری از اسیدهای چرب EPA و DHA است، بنابراین همه افراد می توانند با مصرف یک مکمل از فواید هر دو اسید چرب بهره ببرند.

7- امگا 3 گلدن سیز فاقد اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 9 بوده بنابراین بدن را دچار دریافت اضافه این اسیدهای چرب که در رژیم غذایی به وفور وجود دارند، نمی کند.

هر آنچه که باید در مورد گلدن سیز بدانید

موارد مصرف گلدن سیز:

    • - کمک به پیشگیری و درمان بیماری های التهابی مزمن مانند بیماری قلبی عروقی، چاقی و سندرم متابولیک ، آلزایمر، آرتریت روماتوئید، دیابت، افسردگی، بیماری های خود ایمنی
    • - بهبود عملکرد مغزی
    • - کاهش اضطراب و استرس
    • - تقویت سیستم ایمنی
    • - ارتقاء سلامت عمومی

ترکیبات گلدن سیز:

هر دو سافت ژل گلدن سیز کارن حاوی1200 میلی گرم روغن ماهی ( 360 میلی گرم EPA و 240 میلی گرم DHA)می باشد.

سوالات رایج:

- مکمل امگا 3 گلدن سیز چند دوره باید مصرف شود؟

مکمل های امگا 3 درصورت موجود نبودن منابع آن در رژیم غذایی بصورت مداوم قابل استفاده هستند

- زمان و دوز مصرف گلدن سیز به چه صورت است؟

روزانه دو تا چهار عدد سافت ژل همراه با غذا یا طبق دستور پزشک

- آیا در بارداری یا شیردهی قابل استفاده است؟

بهتر است قبل از مصرف هر نوع مکمل در دوران بارداری و شیردهی با پزشک مشورت کنید

- موارد احتیاط مصرف گلدن سیز چیست؟

زنان باردار و شیرده، افراد زیر 18 سال و افراد مصرف کننده داروهای خاص به ویژه داروهای رقیق کننده خون، فشار خون و ضد التهاب های غیر استروئیدی مانند آسپرین و ایبوپروفن پیش از مصرف با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنند

- آیا مکمل امگا 3 کارن از روغن کبد ماهی استخراج می شود؟

خیر، از روغن ماهی و نه روغن کبد ماهی استخراج می شود.

- من مشکل بلع دارم ایا امکانش هست محتویات کپسول را خارج کنم و استفاده کنم؟

با توجه با اینکه به محصول طعم پرتقال اضافه شده، روغن ماهی داخل کپسول مزه و بوی ماهی ندارد بنابراین بله میتوانید روغن ماهی داخل کپسول را خارج کرده و مصرف کنید

- عوارض جانبی گلدن سیز چیست؟

عوارض خاصی برای این مکمل گزارش نشده است. اگر بیماری خاصی دارید یا به هر یک از مواد تشکیل دهنده آن حساسیت دارید قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت کنید.

- آیا مکمل گلدن سیز با سایر داروها و مکمل ها تداخل دارد؟

استفاده همزمان امگا 3 و بعضی داروها ممکن است روی اثربخشی دارو یا مکمل تاثیر بگذارد. اگر داروی خاصی به ویژه داروهای رقیق کننده خون، فشار خون و ضد التهاب های غیر استروئیدی مانند آسپرین و ایبوپروفن استفاده می کنید، پیش از مصرف با پزشک و متخصص تغذیه مشورت کنید

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد