خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکمل‌های دوران پریود و قاعدگی

معرفی بهترین مکمل‌های دوران پریود و قاعدگی

اکثر بانوان در طول زندگی خود در دوران قاعدگی احساسات بدی مثل درد شکم، ضعف، مشکلات گوارش و … را تجربه کرده‌اند. شاید همیشه برای شما سوال باشد که در دوران قاعدگی برای از بین بردن این علائم و احساسات ناخوشایند چه مکمل‌هایی باید استفاده شود. ما در این مقاله برای سوالات شما پاسخ مناسبی در نظر داریم.

معرفی بهترین مکمل‌های دوران پریود و قاعدگی

در طول قاعدگی، بسیاری از زنان در ناحیه کمر و پایین شکم احساس درد می‌کنند. این علائم با جهش سطح هورمون در بدن همراه است. تغییر هورمون‌‌ها باعث انقباض رحم و رد آندومتر طبقه‌بندی‌شده، می شود. درد در دوران قاعدگی به ویژه در روز اول قاعدگی زیاد است. علاوه بر گرفتگی دردناک شکم، بسیاری از زنان علائم دیگری مانند حالت تهوع، مشکلات روده، تورم، سردرد و مشکلات روحی را نیز تجربه می‌کنند. شما می‌توانید با مصرف مکمل‌های مناسب دوران پریود و قاعدگی این موارد را کاهش دهید:

کپسول موتا دورست هوم

کپسول موتا دورست هوم

کپسول موتا دورست هوم برای رفع اختلالات هورمونی زنانه از جمله مشکلات مربوط به تخمدان بسیار مؤثر است. در کنار تغییر سبک زندگی و استفاده از رژیم‌های غذایی سالم، این دارو می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که مربوط به تخمدان است را برطرف کند. توجه داشته باشید اگر این اختلالات برطرف نشوند منجر به بیماری‌های دیگر خواهند شد.

نحوه مصرف کپسول موتا دورست:

  • طول دوره درمان با این دارو حدود ۹۰ روز است. روزانه، ۳ عدد کپسول را بعد از غذا، همراه با یک لیوان آب میل کنید.

سافت ژل منو هالت پلاس ویواتیون

سافت ژل منو هالت پلاس ویواتیون

این مکمل به دلیل داشتن فیتواستروژن‌های گیاهی در تنظیم فعالیت هورمونی ناشی از کاهش فعالیت تخمدان‌ها موثر بوده و با دارا بودن عصاره شبدر قرمز، ایزوفلاوون سویا و عصاره رازک به کاهش علائم به ویژه گرگرفتگی و تعرق زیاد شبانه کمک می‌کند. با مصرف این مکمل قوی، علاوه بر کمک به کاهش علائم خود، به پیشگیری و بهبود ناراحتی‌های قلبی، کنترل اعصاب و کاهش تغییرات روحی خود نیز کمک شایانی خواهید کرد.

نحوه مصرف منو هالت پلاس ویواتیون:

  • روزانه 2 عدد قرص همراه با آب میل شود.

سافت ژل فنلین باریج اسانس

سافت ژل فنلین باریج اسانس

این مکمل با تنظیم هورمون‌ها به کاهش حساس شدن سینه‌ها کمک کرده و در کاهش دردها و سندروم‌های پیش از قاعدگی نیز مناسب است. علاوه بر این، این مکمل برای دفع سنگ‌های کلیوی و درمان نفخ نیز موثر است.

نحوه مصرف فنلین باریج اسانس:

  • هر 4 ساعت، 1 عدد به همراه آب میل شود.

کپسول پی ام اس پوز بهتا دارو

کپسول پی ام اس پوز بهتا دارو

کپسول پی ام اس پوز بهتا دارو، یکی از محصولات گیاهی مناسب برای دوران قاعدگی و دوران یائسگی است. این محصول قادراست تا از علائم پیش‌از‌قاعدگی نظیر درد سینه‌ها، تغییرات هورمونی و علائم آزاردهنده یائسگی جلوگیری کرده و این علائم را کاهش می‌دهد.همچنین این محصول برای درمان تغییرات هورمونی، حساسیت‌های پوستی، اگزما و و بهبود عفونت‌های ویروسی بسیار موثر است.

نحوه مصرف کپسول پی ام اس پوز بهتا دارواُ:

  • روزانه، 2 مرتبه و هربار 1 عدد کپسول مصرف شود.

قرص فمودین دینه

قرص فمودین دینه

این مکمل به کاهش شدت علائمPMS ، نوسانات خلقی، اضطراب، پرخاشگری، افسردگی، بی‌قراری، نفخ، سردرد و کاهش حساسیت و درد سینه کمک شایانی می‌کند. هم‌چنین در کاهش علائم یائسگی مانند گرگرفتگی، اختلالات روحی و بی‌نظمی خواب موثر است.

نحوه مصرف فمودین دینه:

  • روزی 1 عدد قرص، نیم ساعت قبل از صبحانه میل شود.

قرص سویا گل گل دارو

قرص سویا گل گل دارو

نحوه مصرف سویا گل گل دارو:

  • روزی 1 تا 2 عدد قرص همراه با آب مصرف شود.

سافت ژل اونینگ پرایم رز (روغن گل مغربی) نورم لایف

قرص منو اورت یوروویتال

نحوه مصرف قرص منو اورت یورو ویتال:

  • روزانه یک عدد قرص منو اورت یورو ویتال به همراه غذا و به همراه آب کافی مصرف شود.

حرف پایانی

دردها، اسپاسم‌های غضلانی و هم چنین اختلالات روحی مثل افسردگی، استرس اضطراب در دوران قبل و حین پریود، می‌توانند در روند زندگی فرد و کیفیت آن تاثیر گذارند. در این مقاله با معرفی بهترین مکمل‌های دوران پریود و قاعدگی، راه‌های ساده‌ای برای تسکین این علائم به شما داده شد. شما می‌توانید با استفاده از این مقاله، مکملی مناسب برای خود انتخاب و خرید کنید و این دوران را بدون درد و ناراحتی پشت سر بگذارید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد