خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکملهای کیوتن به روایت متخصصان در روشا!

معرفی بهترین مکملهای کیوتن به روایت متخصصان در روشا!

با توجه به سوالات مختلف کاربران برای کمک به انتخاب درست و بهترشان، در این مقاله با نگاهی به مقاله علمی منتشر شده در مایو کلینیک (Mayo Clinic) به معرفی بهترین مکملهای کیوتن پرداخته‌ایم.با وبلاگ داروخانه روشا همراه باشید.

معرفی بهترین مکملهای کیوتن 

در این بخش قرار است به شما محبوب‌ترین و موفق‌ترین محصولات کیوتن را معرفی کنیم که بتوانید برای خرید مکمل کیوتن با اطمینان بیشتری اقدام کنید.

قرص کو آنزیم کیوتن گلدن لایف (30 میلی گرم)

 کو آنزیم کیوتن گلدن لایف

بخش بزرگی از بیماری‌های عادی و صعب‌العلاج به علت افزایش رادیکال‌های آزاد در بدن که سلول‌هایی با پوسته‌های معیوب هستند به وجود می‌آید؛ اما در این مورد نقش کیوتن یا کوآنزیم چیست و چه فوایدی دارد؟ کوآنزیم Q۱۰ (یوبی کینونکیوتن) یک آنتی‌اکسیدان طبیعی است و علاوه بر آن در «میتوکندری سلول‌ها» که تولید انرژی می‌کنند ذخیره می‌شود.

بنا به دو ویژگی ذکر شده، قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی قادر است ضمن تقویت بسیار زیاد سیستم ایمنی بدن از بروز بیماری‌های مختلف و بخصوص بیماری‌های صعب‌العلاج پیشگیری کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن در چنین سطحی در ضمن به معنای به تأخیر انداختن پیری و عوارض مختلف ناشی از آن نیز هست؛ چون کیوتن به تولید انرژی در بدن و استقامت عضلات نیز کمک می‌کند.

مصرف قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف برای تمامی افراد و بخصوص سالمندان مفید است؛ چون با افزایش سن، مقدار کیوتن طبیعی بدن کاهش می‌یابد.قرص کوآنزیم کیوتن گلدن لایف علاوه بر فواید گفته شده در بالا برای تقویت سیستم قلبی عروقی و سیستم عصبی نیز مفید است. کیوتن گلدن لایف ساخت برندی ایرانی، تحت لیسانس استرالیا است.

یادآوری

افرادی که داروهای خاص مصرف می‌کنند و نیز اشخاصی که مشکلات کبد و افت قند خون دارند و خانم‌های باردار باید در مورد مصرف مکمل کیوتن با پزشک مشورت کنند.

سافت ژل کو کیوتن قرمز آنتی ایجینگ

سافت ژل کو کیو تن قرمز آنتی ایجینگ

فرمولاسیون کیوتن موجود در سافت ژل کو کیوتن قرمز آنتی ایجینگ، همراه با ویتامین‌های A و E علاوه بر فواید عمومیِ کیوتن ازجمله به تأخیر انداختن پیری، تولید انرژی بیشتر، بهبود سیستم ایمنی و سیستم قلبی عروقی و تقویت اعصاب، در تقویت جنسی و افزایش قدرت باروری نیز تأثیر ویژه‌ای دارد.

سایر فواید این محصول عبارت است از:

    • بهبود علائم پساقاعدگی زنان (اصطلاح مدرنِ پساقاعدگی به‌جای یائسگی مورد استفاده قرار می‌گیرد)
    • پیشگیری از سرطان، کاهش کلسترول بد خون
    • کاهش فشار خون

با توجه به این که در سال‌های اخیر به تاثیر مصرف مکمل کیوتن در سلامت پوست و مو بیشتر توجه می‌شود باید به این نکته اشاره کرد که تأثیر ویژه‌ی سافت ژل کو کیو تن قرمز آنتی ایجینگ نسبت به برخی محصولات مشابه، قدرت زیادتر آن در رفع چین و چروک‌های پوست به دلیل داشتن ویتامین‌های A و E است.هم‌چنین به دلیل روغنی شکل بودن این محصول، (کپسول ژلاتینی)، قدرت جذب آن نسبت به قرص‌های مشابه بیشتر است.بخشی از این محصول از تخمیر کامل سبوس برنج تهیه شده است. سافت ژل کوکیو محصولی از برند ایرانی آنتی ایجینگ با مبدأ برند آمریکایی است.

یادآوری

افرادی که داروهای خاص مثل «وارفارین» مصرف می‌کنند و اشخاصی که آلرژی‌های خاص دارند باید با پزشک مشورت کنند. هم‌چنین مصرف کیوتن در دوران بارداری نیز نیاز به مشورت با پزشک دارد.

کپسول کیوتن + سلنیوم نوتراکس

کپسول کیوتن + سلنیوم نوتراکس

کپسول کیوتن+ سلنیوم نوتراکس ترکیبی از کیوتن و مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و املاح ضروری برای بدن انسان است. فواید عمومی کوانزیوم کیوتن که در کپسول کیوتن + سلنیوم نوتراکس نیز وجود دارد به این شرح است:

    • تولید انرژی بیشتر
    • بهبود سیستم ایمنی
    • تقویت قلب و عروق
    • تقویت اعصاب
    • تقویت قدرت جنسی
    • افزایش قدرت باروری
    • کند کردن روند پیری
    • خواص ترکیبات کپسول کیوتن + سلنیوم نوتراکس

ترکیبات و ازجمله برخی از ویتامین‌ها و املاح موجود در این مکمل ایرانی عبارت است از:

1. کوآنزیم کیوتن: (فواید، طبق شرح بالا)

2. ویتامین E: برای محافظت از سلول‌ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، ترمیم پوست

3. ویتامین C: برای تقویت سیستم ایمنی بدن، محافظت از قلب و عروق، کم کردن بیماری‌های ارثی، محافظت سلامتی چشم، پیشگیری از چین و چروک دار شدن پوست

4. زینک: برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش التهاب، پیشگیری از آسم و آلرژی، تقویت حافظه و شناخت، ترمیم سریع زخم‌ها، بهبود اختلالات روانی، کاهش استرس، جلوگیری از ریزش مو

5. سلنیوم: برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی، خواص آنتی‌اکسیدانی، تقویت شناخت و حافظه، بهبود عملکرد تیروئید، بهبود آسم، جلوگیری از ریزش مو

6. بتاکاروتن: بتاکاروتن پیش‌ساز ویتامین A و دارای فوایدی مانند پیشگیری از سرطان، بیماری‌های قلبی، آلزایمر، تخریب سلولی و تقویت چشم است.

یادآوری

مصرف این مکمل می‌تواند با تعدادی از داروها تداخل ایجاد کند؛ بخصوص در موارد داروهای زیر:

    • داروهای ضد چربی خون
    • داروهای شیمی درمانی
    • داروهای رقیق کننده‌ی خون
    • آنتی‌بیوتیک‌ها (تتراسایکلین، فلوئورو، کینولون)
    • داروهای حاوی آهن، مس، منگنز، کلسیم و منیزیم.

لزوم مشورت با پزشک برای مصرف این مکمل، شامل زنان باردار، افراد دارای فشار خون و مبتلایان به عوارض کلیوی می‌شود.

کپسول کوکیوتن قرمز ویتافینیتی گلد شهاب درمان

کپسول کوکیوتن قرمز ویتافینیتی گلد

کیوتن ماده‌ای است که بعد از 25 سالگی در بدن انسان رو به کاهش می‌رود و افراد، بهتر است که کمبود کیوتن را با استفاده از قرص کیوتن استاندارد و دارای مجوز بهداشتی تأمین کنند.

کپسول کوکیوتن قرمز ویتافینیتی گلد شهاب درمان، علاوه بر داشتن فواید عمومی کیوتن که در معرفی محصولات قبلی به آن‌ها اشاره شد، با دارا بودن ویتامین‌های E و A چند ویژگی قوی‌تر در مقایسه با برخی کیوتن‌های مشابه دارد که عبارت است از:

1. تقویت قوای جنسی

2. بهبود عملکرد مغز (تقویت حافظه)

3. بهبود عملکرد قلب

4. بهبود سوخت و ساز سلول‌ها

7. کم کردن بیماری‌های ارثی،

8. محافظت از سلامتی چشم

9. پیشگیری از چروک شدن پوست

10. ارتقای سلامت کلی بدن.

یادآوری

در پایانِ معرفی بهترین مکملهای کیوتن مجدداً یادآوری می‌شود که خانم‌های باردار و افرادی که هر نوع داروی دیگری مصرف می‌کنند لازم است پیش از مصرف کپسول کوکیوتن قرمز ویتافینیتی نیز با پزشک مشورت کنند.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد