خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکمل های بی سی ای ای

معرفی بهترین مکمل های بی سی ای ای

آمینو اسیدهای شاخه‌دار جزو موادی هستند که وجود آن‌ها برای رشد عضلات، افزایش قدرت عضلات و همچنین ریکاوری آن‌ها ضروری است. این آمینو اسیدها با نام بی سی ای ای شناخته می‌شوند و تامین آن‌ها برای ورزشکاران از نان شب هم واجب‌تر است.

بدون شک همچون سایر مواد، می‌توان بی سی ای ای را نیز از مواد غذایی دریافت کرد. اما با توجه به هزینه‌های بالای تغذیه غذایی و همچنین سرعت پایین جذب این مواد از این طریق، بهتر است از مکمل‌های BCAA استفاده کنید. این مکمل‌ها فاقد هر گونه مواد اضافی بوده و هیچ‌گونه عوارضی به همراه ندارند. لذا با مصرف آن‌ها می‌توانید عضلات خوش فرم و ایده‌آل برای خود بسازید. در این مقاله بهترین مکمل‌های بی سی ای ای موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مکمل های بی سی ای ای

مکمل‌های بی سی ای ای حاوی آمینو اسیدهای شاخه دار (لوسین، والین و ایزولوسین) هستند. این مواد نقش مهمی در بهبود علمکرد ورزشی و کمک به افزایش حجم عضلات بدن دارند. لذا ورزشکاران باید بتوانند به سرعت این آمینو اسیدها را جذب کنند. در این بخش بهترین مکمل‌های بی سی ای ای موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم تا با تهیه آن‌ها بدنی ورزیده و خوش فرم برای خود بسازید.

پودر بی سی ای ای 2:1:1 پی ان سی

پودر بی سی ای ای 2:1:1 پی ان سی

مکمل بی سی ای ای کارن با فرمول آنتی کاتابولیک بهترین انتخاب برای ورزشکاران است. نسبت اسیدهای آمینه لوسین، ایزولوسین و والین در این محصول 2:1:1 می باشد که بر اساس نتایج حاصل از مطالعات این نسبت بهترین نسبت برای ساخت عضله می باشد. ضمنا این محصول هم به صورت قرص و هم پودر تولید می شود تا ورزشکاران بهترین انتخاب و راحت ترین روش مصرف با توجه به شرایط خود را داشته باشند.

همه ورزشکاران چه قدرتی و چه استقامتی به مکمل بی سی ای ای نیاز دارند. ورزشکاران برای افزایش سنتز پروتئین در توده عضلانی، کاهش کوفتگی عضلانی بعد از ورزش، پیشگیری از تحلیل عضلات و افزایش سطح انرژی می توانند از این مکمل استفاده کنند. مکمل بی سی ای ای کارن از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده و به همین علت بیشترین تاثیرگذاری را به همراه خواهد داشت. این مکمل دارای سه طعم مختلف نیز می باشد که استفاده از آن را دلپذیرتر می کند.

نحوه مصرف مکمل بی سی ای ای کارن:

قرص: روزانه ٣ عدد قرص یک ساعت قبل از تمرین و ٣ عدد قرص نیم ساعت بعد از تمرین مصرف شود.

پودر: یک الی دو پیمانه در 200 میلی لیتر آب حل شده، قبل یا بلافاصله پس از تمرین مصرف شود.

قرص بی سی ای ای یوروویتال

قرص بی سی ای ای یوروویتال

در واقع این مکمل با این هدف ساخته شده است که شما بتوانید با کاهش میزان خستگی هنگام تمرین، با انجام تمرینات قدرتی توده‌های عضلانی سالم بسازید. قرص بی سی ای ای باید قبل از انجام هر گونه فعالیت ورزشی مصرف شود تا نتیجه بدهد. اگر به صورت روزانه از این محصول استفاده کنید، جواب‌گوی نیاز شما به مدت 15 روز خواهد بود.

نحوه مصرف بی سی ای ای یوروویتال:

  • روزانه 8 عدد از این قرص‌ها را همراه با مقدار کافی آب و ترجیحا قبل از تمرین مصرف کنید.

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

کپسول بی سی ای ای + گلوتامین مایوجنیکس

این مکمل یکی از بهترین محصولات برای عضله سازی و ریکاوری است. همانطور که می دانید در ورزش بدنسازی، ورزشکاران با انجام فعالیت های سخت به نوعی فشار به بدن خود وارد می نمایند. اما ریکاوری و تغذیه مناسب در این بین برای آنها بسیار اهمیت دارد. زمانی که ورزشکار همراه با انجام فعالیت های شدید ورزشی به استراحت و تغذیه خود هم اهمیت دهد، قطعاً پیشرفت خواهد کرد. در این صورت دیگر هیچ گونه آسیبی به بدن ورزشکار وارد نمی‌شود و حتی عضلات هم رشد می کنند. در نتیجه داشتن تغذیه سالم و ریکاوری در انجام فعالیت‌های ورزشی بسیار ضروری است. کپسول بی سی ای ای و گلوتامین مایوجنیکس دقیقا برای همین اهداف تولید شده است. به همین علت ورزشکاران از این محصول استفاده می نمایند. 

نحوه مصرف کپسول بی سی ای ای و گلوتامین مایوجنیکس:

  • 5 عدد از این مکمل را 3 بار در روز ، بهتر است قبل از انجام تمرینات ورزشی و یا زیر نظر پزشک متخصص مصرف شود.

پودر آمینو 2 مایوجنیکس

پودر آمینو 2 مایوجنیکس

پودر آمینو 2 مایوجنیکس حاوی انواع آمینو اسیدهای شاخه دار است که به تجزیه عضلات افراد ورزشکار کمک خواهد کرد و آن را به یکی از بهترین مکمل ها برای سوزاندن چربی تبدیل می کند. داشتن اندام زیبا و ایده آل یکی از اصلی ترین هدف های هر ورزشکاری است که باید با حجم بدن آن ‌ها تناسب داشته باشد. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید و به داشتن اندام مناسب علاقه دارید برای رسیدن به هدف خود باید میزان مناسبی از آمینو اسیدهای پروتئینی را در اختیار بدنتان قرار دهید. 

نحوه مصرف آمینو 2 مایوجنیکس:

  • برای این کار باید یک پیمانه حاوی 12.5 گرم پودر آمینو 2 مایوجنیکس را در یک یا دو لیوان آب ترکیب کنید. ایده آل ترین زمان مصرف این پودر قبل، بعد یا موقع تمرین کردن است. در روزهای استراحت ( آن روز که تمرین نمی کنید) می توانید پودر آمینو 2 مایوجنیکس را صبح زود مصرف کنید.

پودر ام تور ایکس تی 8:1:1 استارلبز نوتریشن

ام تور ایکس تی 8:1:1 استارلبز نوتریشن

ام تور ایکس تی 8:1:1 استارلبز نوتریشن یک پودر بی سی ای ای برای کمک به متابولیسم پروتئین و گلیکوژن است. این پودر مناسب ورزشکاران و افرادی ست که قصد عضله سازی دارند. ورزشکاران به کمک این پودر می توانند روند عضله سازی شان را تقویت کنند و سرعت آن را بالا ببرند.

نحوه مصرف مکمل ام تور ایکس تی 8:1:1 استارلبز نوتریشن :

  • بهترین زمان مصرف این فرآورده بلافاصله پس از تمرین ورزشی می باشد که به ساخت و ترمیم عضلات کمک می کند.

پودر بی سی ای ای ترک

پودر بی سی ای ای های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

در واقع مکمل‌های اسپید گلد کر لاین به شما کمک می‌کند که روند ریکاوری بدن را بهبود ببخشید و تمرینات خود را با قدرت بیشتری انجام دهید. لازم به ذکر است که این مکمل حل‌شوندگی بالایی دارد و در کوتاه مدت تاثیرگذاری خود را نشان خواهد داد.

نحوه مصرف بی سی ای ای های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن:

  • روزانه دو پیمانه (10 گرم) از این مکمل را با 300 میلی‌لیتر آب مخلوط کرده و در دو وعده مصرف کنید.
  • روزهای تمرین:دو پیمانه از مکمل را سی دقیقه قبل از تمرین و دو پیمانه دیگر بلافاصله پس از تمرین مصرف شود.
  • روزهای غیر تمرین:دو پیمانه از این محصول را صبح و دو پیمانه دیگر بین وعده‌های غذایی مصرف شود.
  • زمان مصرف:روزانه

پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپرت

پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپرت

این محصول با بالاترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است که برای عضله سازی بدنسازان بسیار کاربردی است. جالب است بدانید که این مکمل کمک شایانی به تمرکز ذهنی می نماید و باعث حمایت از سنتز پروتئین عضله ها، ریکاوری عضلات با سرعت بسیار بالایی پس از انجام تمرینات ورزشی دشوار می شود. به طور کلی تمامی افرادی که به انجام تمرینات ورزشی می پردازند نیاز به اسید آمینه های مهم در بدن دارند. نکته قابل توجه این است که اسید آمینه BCAA برخلاف دیگر اسید آمینه ها در کبد شکسته نمی شود.

نحوه مصرف بست بی سی ای ای بی پی آی اسپرت:

  • روزانه یک پیمانه از پودر بست بی سی ای ای بی پی آی اسپرت را با 250 سی سی آب مخلوط کرده و میل نمایید. این مکمل را میتوان قبل و یا در حین و یا بعد از انجام تمرینات ورزشی مصرف کرد.

جمع بندی

مکمل‌های بی سی ای ای جزو محصولات پرفروش و پرطرفدار بین ورزشکاران هستند. این مکمل‌های حاوی آمینو اسیدهای شاخه‌دار بوده و نقش مهمی در افزایش حجم عضلات، بهبود فرآیند ریکاوری و خوش فرمی عضلات دارند. در این مقاله بهتری مکمل‌های بی سی ای ای موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. با مراجعه به داروخانه معتبر، می‌توانید مکمل‌های معرفی شده و سایر مکمل‌های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد