خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین پروتئین‌های وی ایرانی و خارجی

معرفی بهترین پروتئین‌های وی ایرانی و خارجی

چرا باید مقاله‌ی معرفی بهترین پروتئین‌های وی ایرانی و خارجی را خواند؟!

اگر هر روز به مقدار کافی گوشت، مرغ، لبنیات، ماهی و تخم مرغ می‌خورید به‌احتمال قوی انواع اسید آمینه‌های مورد نیاز بدنتان تأمین می‌شود؛ در این صورت نیازی به خواندن این مقاله ندارید؛ ولی اگر برنامه‌ی غذایی شما تا این حد غنی نیست خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم با وبلاگ داروخانه آنلاین روشا همراه باشید.

محصولات وی لایف بایوکس

توضیحی در مورد پروتئین وی

پروتئین مولکولی ساخته شده از زنجیره‌ای از آمینواسیدهای مورد نیاز بدن انسان است. بیشترِ حجم عضلانی بدن انسان از پروتئین ساخته شده و این ماده یکی از مهم‌ترین عناصر بدن ما محسوب می‌شود؛ و اما پروتئین وی چیست؟ 20 درصد از پروتئینی که در تبدیل شیر به پنیر از آن جدا می‌شود، پروتئین وی نام دارد و  80 درصدِ مابقی آن «کازئین» (Casein) است.

پروتئین وی، متشکل از آمینواسیدهایی زنجیره‌ای است که به آن آمینواسید کامل هم گفته می‌شود و تمام آمینواسیدهای مورد نیاز بدن انسان را در خود دارد. برتری پروتئین وی بر پروتئین کازئین، هم در غنای آن و هم در این نکته است که بسیار سریع‌تر هضم می‌شود. اگر بخواهیم بدانیم که مزیت پروتئین وی ایزوله چیست باید بگوییم که 90 درصد از پروتئین وی ایزوله، پروتئین خالص است و فقط 10 درصدِ آن از کربوهیدرات و چربی تشکیل شده.

معرفی بهترین پروتئین‌های وی ایرانی و خارجی

پودر وی اس ان ان سوپر نچرال نوتریشن

پودر وی 100% سوپر نچرال نوتریشن

همچنین پودر وی 100% سوپر نچران نوتریشن دارای آنزیم‌های بهبوددهنده هضم و جذب است که به طور مؤثر به آزادسازی انرژی بدن، بالا بردن توان عضلانی، به حداکثر رساندن رشد عضلات، سرعت بخشیدن به مدت ریکاوری و درنهایت رفع خستگی بدن کمک می‌کند. اگر شما یک ورزشکار هستید و یا فعالیت بدنی بالایی دارید و هدف شما حداکثر عملکرد است، مصرف این محصول می‌تواند برای شما مفید باشد.

مقدار و نحوه مصرف پودر وی 100% سوپر نچرال نوتریشن

توصیه می‌شود 1 پیمانه از پودر وی 100% سوپر نچرال نوتریشن را که تقریباً چیزی معادل 36.4 گرم است را در 236 میلی لیتر آب سرد مخلوط کنید و بلافاصله پس از تمرینات این معجون عالی را نوش جان کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید.

پروتئين دلیشس وی كيو ان تی

پروتئين دلیشس وی كيو ان تی

پروتئین دلیشس وی كيو ان تی منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. این محصول حاوی پروتئین کامل و با کیفیت است که تمام اسیدهای آمینه ضروری را شامل می‌شود. علاوه بر این، بسیار قابل هضم است و در مقایسه با سایر انواع پروتئین، به سرعت توسط روده شما جذب می‌شود. این ویژگی‌ها آن را به یکی از بهترین منابع غذایی پروتئین موجود تبدیل کرده است. پروتئين دلیشس وی كيو ان تی به عنوان یک مکمل غذایی، به طور گسترده‌ای در بین بدنسازان، ورزشکاران و سایر افرادی که پروتئین بیشتری را در رژیم غذایی خود می‌خواهند، محبوب است.

پروتئين دلیشس وی كيو ان تی به طور ویژه باعث رشد عضلات نیز می‌شود. توده عضلانی به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می‌یابد. این امر معمولاً منجر به افزایش چربی می‌شود و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن را افزایش می‌دهد. با این حال، این تغییر نامطلوب در ترکیب بدن را می توان تا حدی کاهش داد، از آن جلوگیری کرد، یا با ترکیبی از تمرینات قدرتی و رژیم غذایی مناسب معکوس کرد. تمرینات قدرتی، همراه با مصرف این مکمل وی، یک استراتژی پیشگیرانه مؤثر در این زمینه است. پروتئین دلیشس وی كيو ان تی برای جلوگیری از از دست دادن عضله مرتبط با افزایش سن و همچنین برای بهبود قدرت بسیار مؤثر است. به طور کلی مصرف این محصول علاوه بر رشد عضلات، به ساخت آن ها و افزایش قوا در حین تمرین نیز کمک می‌کند. با مصرف پروتئین دلیشس وی كيو ان تی می‌توانید خستگی بعد از تمرین‌های سنگین و شدید را کاهش و سرعت ریکاوری را افزایش دهید.

مقدار و نحوه پروتئین دلیشس وی كيو ان تی

توصیه می‌شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب 2 پیمانه پروتئين دلیشس وی كيو ان تی را با 500 میلی لیتر آب در دو وعده بعد از انجام تمرینات میل کنید.

پودر پروتئین وی گلد دوبیس

پودر پروتئین وی گلد دوبیس

مصرف پودر پروتئین وی گلد دوبیس راهی مناسب برای ورزشکاران برای دریافت پروتئین مورد نیاز جهت حمایت از رشد و ترمیم عضلات آنهاست. می توان این محصول را برای مصرف با آب یا شیر مخلوط کرد یا به اسموتی ها اضافه کرد. پودر پروتئین وی گلد دوبیس همچنین منبع خوبی از ویتامین‌های B است که به تبدیل غذا به انرژی کمک می‌کند. پروتئین دریافتی از پودر پروتئین وی گلد دوبیس به بدن شما کمک می‌کند تا انرژی تولید کند و درنهایت می‌تواند به شما در حفظ توده عضلانی در طول ورزش کمک کند. از مزایای دیگر مصرف پودر پروتئین وی گلد دوبیس این است که می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب‌اندام کمک کرده و مواد مغذی مورد نیاز برای بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهد. به طور کلی با مصرف این محصول می‌توانید از داشتن عضلاتی حجیم، سالم و پرقدرت مطمئن بوده و از همه مهم‌تر آسیب‌های عضلانی را به سرعت ریکاوری و ترمیم کنید.

مقدار و نحوه پودر پروتئین وی گلد دوبیس

توصیه می‌شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب در روز 3 مرتبه از پروتئین وی گلد دوبیس مصرف کنید. لازم است برای حصول نتیجه 20 گرم قبل از تمرین، 40 گرم بعد از تمرین و 20 گرم قبل از خواب از این مکمل استفاده کنید.

پروتئين وی آرم استرانگ

پودر وی پروتئین آرم استرانگ

پودر پروتئین وی آرمسترانگ یکی از محبوب ترین محصولات ورزشی موجود در بازار ایران است که برای بهبود عملکرد بدنی و افزایش حجم عضلانی استفاده می شود. مکمل پروتئین وی حاوی تمام آمینواسیدهای مورد نیاز برای عضله سازی و بهبود بدن است. علاوه بر این پروتئین آب پنیر یا همان وی حاوی ترکیباتی است که بهتر جذب بدن می شود و تاثیر آن در بهبود فعالیت بدن بیشتر خواهد بود. سرعت هضم و جذب سریع آن، یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد پودر وی پروتئین آرم استرانگ است. برای ورزشکاران و بدنسازان، زمان مورد نیاز برای تولید انرژی و ریکاوری عضلات بسیار مهم است. از طرفی پروتئین ارائه شده این فرآیند را تسریع می کند. ناگفته نماند که مواردی مانند کاهش خستگی و ضعف عضلانی، بهبود سیستم ایمنی، تقویت عملکرد قلب، حفظ سلامت استخوان ها از جمله فواید مصرف این پروتئین برای ورزشکاران است.

توصیه می‌شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب روزانه یک پیمانه (معدل 33 گرم) پروتئین وي 100% اولترا پاور را با 120 میلی لیتر آب یا شیر در یک یا دو وعده میل کنید. برای اطلاع از قیمت پروتئین وی اولترا پاور کافیست که به فروشگاه روشا سر بزنید.

پودر کازئین یوروویتال

پودر کازئین یوروویتال

ورزشکاران برای کمک به ترمیم و بازسازی ماهیچه‌هایی که در طول ورزش تجزیه می‌شوند به پروتئین و اسیدهای آمینه نیاز دارند. پودر کازئین یوروویتال منبع بسیار خوبی از اسیدهای آمینه ضروری و پروتئین است که برای رشد و ترمیم عضلات مهم هستند. در حین ورزش، فیبرهای عضلانی شکسته می‌شوند و اسیدهای آمینه ضروری موجود در پودر کازئین یوروویتال به بازسازی عضلات می‌کنند. این امر همان چیزی است که منجر به رشد عضلات و افزایش قدرت می‌شود. همچنین مصرف این محصول به آزاد سازی انرژی و کاهش التهاب کمک می‌کند.

پودر کازئین یوروویتال

پودر کازئین یوروویتال همچنین می‌تواند به کاهش وزن ورزشکاران کمک کند. هنگامی که در تلاش برای کاهش وزن هستید، مصرف پروتئین کافی ضروری است زیرا به شما کمک می‌کند مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. پودر پروتئین می‌تواند به شما کمک کند به اهداف پروتئین روزانه خود برسید، که درنهایت می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. ورزشکارانی که به دنبال بهبود عملکرد خود هستند باید پودر کازئین یوروویتال را به رژیم غذایی خود اضافه کنند. پودر کازئین یوروویتال می‌تواند به افزایش قدرت و عملکرد کمک کند و در عین حال زمان ریکاوری بین تمرینات را کاهش دهد. به طور کلی، این محصول یک مکمل مهم برای ورزشکاران است زیرا مواد مغذی کلیدی بدن را فراهم می‌کند که به رشد و ترمیم عضلات آن ها کمک خواهد کرد.

مقدار و نحوه پودر کازئین یوروویتال

توصیه می‌شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب روزانه 30 گرم از پودر کازئین یوروویتال را با 300 میلی لیتر آب یا شیر مخلوط کرده و میل کنید.

پودر پروتئین وی 100% ام ایکس تری

پودر وی ویوا پاور

پودر وی ایزوله ویوا پاور

پروتئین وی ایزوله ویوا پاور که حاوی پروتئین وی خالص و 9 اسید آمینه ضروری در ترکیبات خود است یکی از قدرتمندترین محصولات موجود در بازار برای ساخت و ترمیم عضلات ورزشکاران به شمار می‌رود. به عنوان یک ورزشکار، مطمئناً از این واقعیت آگاه خواهید بود که مکمل های پروتئینی مانند پودر وی ایزوله ویوا پاور به بهبود عملکرد شما کمک می‌کنند. پروتئین موجود در پودر وی ایزوله ویوا پاور به عنوان بلوک ساختمانی سلول‌ها، به حفظ عضلات و کاهش تحلیل عضلات کمک می‌کند. همچنین پودر وی ایزوله ویوا پاور به افزایش متابولیسم برای مدت موقت نیز کمک می‌کند. وقتی بدن خود را با پروتئین بیشتری تغذیه می‌کنید، اثر حرارتی پروتئین که نسبت به سایر غذاها بیشتر است به بدن کمک می‌کند تا غذا را سریع هضم کند و درنتیجه متابولیسم شما را افزایش دهد

مصرف پودر وی ایزوله ویوا پاور علاوه بر موارد بالا به جلوگیری از تجزیه عضلات نیز کمک می‌کند. همچنین مصرف این محصول به شما کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. این امر به ورزشکارانی ورزش‌های سنگین در مدت زمان‌های طولانی انجام می‌دهند کمک می‌کند. درنهایت افزایش متابولیسم و ایجاد احساس سیری به مدیریت وزن کمک می‌کند زیرا پروتئین به کنترل سطح اشتها و گرسنگی کمک خواهد کرد. کسانی که روزانه پودر وی ایزوله ویوا پاور مصرف می‌کنند ممکن است پس از هر آسیبی سریعتر بهبود یابند. بنابراین مصرف این محصول ریکاوری و بازسازی عضلات را نیز تسریع می‌بخشد.

ویژگی‌های پودر وی ایزوله ویوا پاور

  • تعمیر آسیب و ریکاوری را تسریع می‌کند؛
  • به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی‌تری سیر بمانید؛
  • به بازیابی و رشد عضلات کمک می‌کند؛
  • به افزایش متابولیسم بدن شما کمک می‌کند؛
  • به ساخت ماهیچه‌ها و عضلات قدرتمند کمک می‌کند.

مقدار و نحوه مصرف پودر وی ایزوله ویوا پاور

توصیه می‌شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب روزانه 1 پیمانه (34 گرمی) از پودر وی ایزوله ویوا پاور را با 400 میلی لیتر آب مخلوط کرده و میل نمایید.

پودر پروتئین وی کاله

سوال این است که هزینه کردن و مصرف پودر پروتئین کاله با حجم 1800 گرم و طعم شکلاتی، وانیلی چه دستاوردهایی برای شما دارد؟

پودر پروتئین وی کاله

به‌طور خلاصه، ماهی، مرغ گوشت، لبنیات و تخم مرغ باید غذای هرروزه‌ی شما باشد تا بتوانید بگویید که نیازی به پروتئین وی کاله ندارید. تازه این در صورتی است که ورزشکار حرفه‌ای نباشید، چون به‌طور متوسط یک مرد بزرگ‌سال به 56 گرم و یک زن بزرگ‌سال به 46 گرم پروتئین در روز نیاز دارد. در این مورد می‌توانید مقاله‌ی مزایا و معایب پروتئین وی در زنان را هم مطالعه کنید.

پیشنهاد ما:  تفاوت گینر و پروتئین وی، کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟

پودر پروتئین وی کاله از نوع کنسانتره است. در پروتئین کنسانتره، غلظت پروتئین را تا 70 الی 80 درصد افزایش می‌دهند. بسته به مورد مصرف، پروتئین وی کنسانتره با مقادیر مختلفی از لاکتوز (نوعی قند) و مقدار بسیار کمی چربی تهیه می‌شود که پودر پروتئین وی کاله که یکی از بهترین برندهای ایرانی است هیچ چربی‌ای ندارد و چربی ترانس آن صفر است. مقدار بسیار کمی کربوهیدرات و خیلی جزئی شکر دارد.‌

پودر پروتئین وی کاله

(برای مشاهده‌ی میزان دقیق عناصر موجود این محصول به جدول محتویات آن مراجعه فرمایید). هم‌چنین چون این پودر لاکتوز ندارد، افرادی که دستگاه گوارشی آن‌ها به لاکتوز حساسیت دارد به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

پیشنهاد ما:  انواع پروتئین وی؛ تفاوت انواع وی پروتئین و کاربردهای آنها

فواید پروتئین وی کاله

ورزشکاران، بیشترین استفاده را برای عضله سازی از این پودر پروتئین وی می‌کنند. علاوه بر عضله سازی، این پودر باعث کاهش اشتها نیز شده و از پرخوری ورزشکاران جلوگیری خواهد کرد. دقت به نوع رژیم غذایی در زمان مصرف پودر پروتئین وی کاله نیز موضوعی است که اهمیت دارد و باید در نظر داشت.

ویدئو توضیحات پروتئین وی کاله

میزان مصرف پودر پروتئین وی کاله

میران مصرف این پروتئین به چندین فاکتور بستگی دارد که عبارت است از:

    1. جنسیت
    2. وزن
    3. قد
    4. توده (عضلات) خالص بدن
    5. درصد چربی
    6. اهداف تمرینی
    7. مقدار پروتئین دریافتی از منابع غذایی

فقط با در نظر گرفتن ترکیبی از معیارهای هفت‌گانه‌ی فوق است که می‌توانید به میزان مصرف درست پروتئین وی برای خودتان پی ببرید، البته شما می‌توانید به مشاوران تغذیه و یا به مشاوران داروخانه روشا برای دریافت راهنمای‌های بیشتر مراجعه کنید، یا با آن‌ها تماس بگیرید. اگر هم وقت تماس با مشاوران گفته شده را ندارید در حالت کلی برای هر کیلو از وزنتان می‌توانید مصرف 8 دهمِ گرم پروتئین را تعیین کنید؛ به این ترتیب، یک مرد 70 کیلویی، روزانه به 56 گرم و یک زن 70 کیلویی، به 46 گرم پروتئین وی نیاز خواهد داشت.

اندازه‌گیری پروتئین وی کاله

باید بدانیم که هر اسکوپ پروتئین وی چند گرم و چقدر کالری دارد تا میزان کالری‌های موجود در این محصول را حساب کنیم. به‌طور میانگین هر یک گرم پروتئین عادی 4 کالری انرژی دارد؛ پس با خریدن این محصول 1800 گرمی یک بمب کالری در اختیار خواهید داشت! اسکوپ موجود در کنار این محصول برای اندازه‌گیری‌ دقیق مصرف در هر نوبت به شما کمک خواهد کرد.

هر اسکوپ پودر پروتئین وی کاله 32.5 گرم حجم دارد؛ پس خیلی راحت میزان کالری هر اسکوپ پودر پروتئین وی کاله را حساب خواهید کرد. لازم است این محصول عالی را مقابل نور خورشید نگذارید و ترجیحاً در محل خشک و خنک نگهداری کنید.

پودر وی پروتئین 100 آیرون مکس

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد