خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکمل‌های درمان کم خونی با تاثیرگذاری بالا

معرفی بهترین مکمل‌های درمان کم خونی با تاثیرگذاری بالا

کم خونی به عناون یکی از بیماری‌های رایج و شناخته شده در سراسر جهان است که برای افراد مختلف رخ می‌دهد. این بیماری انواع و علائم مختلفی دارد. کم خونی تاثیر منفی زیادی روی بدن می‌گذارد و اگر به موقع درمان نشود مشکلات زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بیماری کم خونی هم در آقایان و هم در بانوان رخ می‌دهد. بهترین روش برای درمان کم خونی استفاده از قرص‌های آهن، مکمل‌های درمانی کم خونی و اصلاح رژیم غذایی است. در این مقاله بهترین مکمل‌های درمان کم خونی را به شما معرفی می‌کنیم؛ بنابراین اگر از بیماری کم خونی رنج می‌برید و می‌خواهید این بیماری را به طور کامل درمان کنید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مکمل‌های درمان کم خونی

برای اینکه بتوانید کم خونی خود را درمان کنید باید آهن مورد نیاز بدن را تامین کنید. اگر بخواهید این کمبود را از طریق مواد غذایی دارای آهن برطرف کنید هزینه سرسام‌آوری خواهد داشت. لذا همه افراد نمی‌توانند به روش طبیعی این مشکل را درمان کنند.

به طور کلی بهترین مکمل‌های درمان کم خونی عبارت‌اند از:

قرص آیرون و ید و فولیک یوروویتال

قرص آهن و ید یوروویتال

این قرص منحصر‌به‌فرد دارای ترکیباتی همچون ید، آهن، انواع ویتامین B و ویتامین C است. قرص آیزن به صورت عمومی مصرف می‌شود و هیچ محدودیتی از این حیث ندارد. مادران شیرده و باردار با مصرف این قرص می‌توانند به رشد و تکامل سیستم عصبی جنین کمک کرده و سلامتی خود و نوزاد را تضمین کنند.

نحوه مصرف ید و فولیک یوروویتال:

  • با مصرف روزانه 1 عدد قرص آیرون و ید و فولیک‌اسید یوروویتال می‌توانید به درمان کم خونی خود کمک کنید.

زمان مصرف قرص آیرون و ید یوروویتال:

  • روزانه یک عدد به همراه غذا

قرص آیزن پلاس یوروویتال

آیزن پلاس یوروویتال

این قرص ارزش غذایی بالایی دارد و از ترکیباتی همچون آهن، ویتامین C، فولیک‌اسید، ویتامین B6 و ویتامین B12 ساخته شده است. قرص آیزن پلاس به راحتی جذب می‌شود و هیچ‌گونه عوارض گوارشی ندارد. لذا با مصرف روزانه آن می‌توانید از فقر آهن در دوران قاعدگی در خانم‌ها، خستگی و کم خونی جلوگیری کنید.

نحوه مصرف کپسول آیزن پلاس یوروویتال:

  • بزرگسالان باید روزانه یک عدد قرص آیزن پلاس یوروویتال را مصرف کنند تا نتیجه مطلوبی از آن بگیرند.

زمان مصرف قرص آیزن پلاس:

  • روزانه به صورت همراه با غذا

کپسول آهن پلاس فولیک اسید ویواتیون

کپسول آهن پلاس ویواتیون

با مصرف کپسول آهن فولیک‌اسید ویواتیون می‌توانید متابولیسم بدن را تنطیم کنید و عملکرد مغز و سیستم عصبی را بهبود ببخشید. این کپسول‌ها دارای ترکیبات سازنده‌ای همچون آهن و فولیک‌اسید بوده و برای مصرف آقایان و خانوم‌ها مناسب هستند.

نحوه مصرف کپسول آهن پلاس فولیک اسید:

  • هر روز یک عددکپسول آهن پلاس را همراه با مقدار زیادی آب مصرف کنید.

زمان مصرف  آهن پلاس فولیک اسید ویواتیون:

  • روزانه مصرف شود.

کپسول ففول اینترافارم

کپسول ففول اینترافام

کپسول ففول اینترافام برای رده سنی بزرگسالان یعنی بالاتر از 12 سال تجویز می‌شود و برای هر دو جنسیت آقا و خانوم مناسب است. لذا با خرید این کپسول و استفاده صحیح از آن می‌توانید کمبود آهن و اسیدفولیک موجود در بدن خود را جبران کنید.

نحوه مصرف ففول اینترافارم:

  • آقایان و بانوان بالای 12 سال باید روزانه یک عدد از این کپسول را مصرف کنند.

زمان مصرف قرص ففول اینترافارم:

  • به صورت روزانه مصرف می‌شود.

کپسول فروگلوبین ب12 ویتابیوتیکس

کپسول فروگلوبین B12

لذا اگر از کمبود آهن رنج می‌برد و مدام کسل هستید می‌توانید مصرف این کپسول را در دستور کار خود قرار دهید. کپسول فروگلوبین B12 برای رده سنی بالای 14 سال مناسب است و تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری و درمان کم خونی دارد. پس با مصرف روزانه یک کپسول از این محصول می‌توانید ضعف بدنی خود را از بین ببرید و میزان آهن بدن‌تان را به حد نرمال برسانید.

نحوه مصرف کپسول فروگلوبین ب12 ویتابیوتیکس:

  • برای نتیجه گیری بهتر از این کپسول باید روزانه یک عدد از آن را همراه با غذا مصرف کنید.

زمان مصرف کپسول فروگلوبین ب12 ویتابیوتیکس:

  • باید همراه با غذا مصرف شود.

کپسول آیروویت ویتان

آیروویت ویتان

از این مکمل برای تامین آهن مورد نیاز بدن مادر و فرزند در زمان بارداری نیز استفاده می‌شود. با توجه به خصوصیاتی که این کپسول دارد به راختی می‌توانید وضعیت جسمانی خود را بهبود ببخشید و خستگی‌های ناشی از کم خونی را به طور کامل برطرف نمایید.

نحوه مصرف آیروویت ویتان:

  • هر روز یک عدد کپسول آیروویت ویتان را با معده خالی مصرف کنید. اگر شرایط مساعد نبود می‌توانید پس از غذا ابن کپسول را مصرف نمایید.

زمان مصرف آیروویت:

  • با معده خالی مصرف شود.

کپسول فرو فورت گاین عبیدی

کپسول فرو فورت گاین

این کپسول از سولفات آهن و فولیک‌اسید ساخته شده است و اگر به طور مرتب مصرف شود خستگی‌های ناشی از کم خونی همچون ضعف، سرگیجه، عدم تمرکز و خستگی را به طور کامل برطرف خواهد کرد. کپسول فروفورت گاین عبیدی ساخت ایران بوده و مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو دارد. لذا با خیال راحت می‌توانید این کپسول را خریداری کرده و از آن برای درمان کم خونی خود استفاده کنید.

نحوه مصرف کپسول فرو فورت گاین :

  • برای دریافت نتیجه بهتر باید روزانه یک عدد از این کپسول‌ها را مصرف کنید.

زمان مصرف کپسول فرو فورت:

  • با فاصله زمانی مناسب بعد از چای، لبنیات، قهوه و … مصرف شود.

جمع بندی

کم خونی یکی از بیماری‌های رایج در سراسر دنیاست که مشکلات زیادی را به همراه دارد. کمبود آهن در بدن علائمی همچون ضعف، سستی، عدم تمرکز، سرگیجه و … را از خود نشان می‌دهد. لذا در صورت چنین علائمی باید هر چه زودتر به فکر درمان کم خونی خود باشید. برای این کار روش‌های مختلفی از جمله اصلاح رژیم غذایی و استفاده از مکمل‌های دارویی وجود دارد. با توجه به این که مصرف غذاهای آهن دار هزینه زیادی را به همراه دارد، استفاده از قرص‌ها و مکمل‌های درمان کم خونی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این مقاله بهترین مکمل‌های درمان کم خونی را به شما معرفی کردیم.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد