خرید محصولات برند درموسیس

معرفی 7 مدل از بهترین مکمل‌ افزایش قوای جنسی در آقایان

معرفی 7 مدل از بهترین مکمل‌ افزایش قوای جنسی در آقایان

یکی از مشکلات رایج بین آقایان و خانوم‌ها، کاهش میل و توان جنسی است. میل جنسی یکی از نیازهای اساسی انسان است که اگر از وضعیت عادی خود خارج شود مشکلات زیادی را به همراه دارد. به همین دلیل است که اکثر افراد به دنبال راه‌حلی سریع برای افزایش قوای جنسی و بهبود روابط خود هستند. برای این موضوع روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به وضعیت خود از آن‌ها استفاده کنید. اما به طور کلی برای تقویت قوای جنسی و جسمی خود می‌توانید از مکمل‌های دارویی استفاده کنید. چرا که این مکمل‌ها تاثیرگذاری زیادی دارند و هیچ عوارض جانبی برای شما نخواهند داشت.

بهترین مکمل‌ افزایش قوای جنسی در مردان

همانطور که اشاره کردیم یکی از بهتری راه‌های افزایش قوای جنسی در مردان استفاده از مکمل‌های دارویی است. این مکمل‌ها انواع مختلفی داشته و هر کدام می‌توانند به تنهایی پاسخگوی نیازهای شما باشند. به طور کلی بهترین مکمل‌ های افزایش توان جنسی عبارت‌اند از:

قرص ایکس اید گلدن لایف

ایکس اید گلدن لایف

این محصول از ترکیبات سازنده‌ای همچون ویتامین‌های گروه B، ویتامین ای، منیزیم اکساید، زینک گلوکونات، جینسینگ، خارخاسک و گیاه بز شاخدار ساخته شده است. لذا مصرف این قرص به شما کمک می‌کند که بتوانید میزان انرژی و قوای جنسی خود را افزایش دهید. مصرف این قرص در مردان به منظور رفع اختلال نعوظ مردانه و در زنان برای افزایش تحریک‌پذیری استفاده می‌شود.

زمان و نحوه مصرف قرص ایکس اید:

روزانه یک عدد از این قرص را همراه با غذا مصرف کنید.

هشدار مصرف ایکس اید گلدن 

از مصرف بیش از اندازه این قرص خودداری کنید. در صورت داشتن بیماری‌های قلبی، فشار خون و انعقاد خون قبل از مصرف این قرص با پزشک خود مشورت کنید.

کپسول ماکاویت ام یوروویتال

ماکاویت ام یوروویتال

اگر در نعوظ مشکل دارید و می‌خواهید میل و توانایی جنسی خود را افزایش دهید، استفاده از این کپسول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با مصرف اصولی کپسول ماکاویت به راحتی می‌توانید به تولید انرژی بدن خود کمک کنید و با ناتوانی‌های جنسی خود را برطرف کنید.

نحوه مصرف کپسول ماکاویت ام:

روزانه 4 عدد از کپسول را همراه با غذا و مقدار زیادی آب مصرف کنید.

هشدار مصرف قرص ماکاویت ام یوروویتال

از مصرف بیش از اندازه این کپسول خودداری کنید. اگر سابقه حساسیت یا بیماری‌های خاص را دارید باید از مصرف این کپسول پرهیز کنید.

کپسول زینگا لایف س لامت گستر آرتیمان

کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان

کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان، یک محصول دارویی با ترکیبات گیاهی و مواد معدنی فراوان است. این محصول قدرت دارد تا در معالجه مشکلات جنسی و ناتوانی‌های جنسی کمک نماید. علاوه بر این، این کپسول می‌تواند به بهبود سیستم عصبی افراد کمک کرده و تنظیم ترشح هورمون‌ها را ایجاد کند. همچنین، مصرف این محصول در زنان ممکن است از کاهش اشتهای جنسی جلوگیری نماید.

زمان و نحوه مصرف کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان:

روزانه یک عدد از این قرص را همراه با غذا مصرف کنید.

قرص دابل بول نیچرز اونلی

دابل بول نیچرز اونلی

برای ساخت این قرص از ترکیبات سازنده‌ای همچون جینسینگ کره‌ای، ویتامین‌های گروه B، کافئین، عصاره ریشه جینسینگ، دانه گوارانا و تائورین استفاده شده است. مصرف قرص دابل بول هیچ‌گونه عوارضی ندارد و می‌توانید از آن برای افزایش استقامت بدن، افزایش باروری در آقایان، سلامت جنسی در زنان و همچنین مقابله با علائم یائسگی در زنان استفاده کنید.

زمان و نحوه مصرف دابل بول نیچرز اونلی:

روزانه 1 یا 2 عدد قرص را همراه با یک لیوان آب مصرف کنید.

 هشدار مصرف مکمل دابل بول نیچرز اونلی

در صورت داشتن حساسیت یا تداخل دارویی حتما با پزشک خود مشورت نمایید. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان استفاده نمی‌شود.

قرص ایکسوویت فورت هلث اید

ایکسوویت فورت هلث اید

این قرص حاوی ویتامین ث، ویتامین ای، زینک، سلنیوم، عصاره جینسینگ، عصاره جینکو و … است. این محصول به صورت روزانه و به منظور افزایش سلامت جنسی و جسمی مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا با توجه به وضعیت جنسی که دارید، می‌توانید روزانه یک الی سه عدد از این قرص را مصرف کنید.

 نحوه مصرف ایکسوویت فورت هلث اید:

روزانه یک الی 3 عدد قرص را همراه با آب میل کنید.

هشدار مصرف ایکسوویت فورت

مقدار توصیه شده را سر خود افزایش ندهید. اگر داروهای دیگری را مصرف می‌کنید، حتما با پزشک خود در جریان بگذارید.

کپسول ماسل هرب بهتا دارو

کپسول ماسل هرب

این کپسول دارای یک قوطی بزرگ حاوی 60 عدد دارو است که با مصرف روزانه آن می‌توانید بر ناتوانی‌های جنسی خود غلبه کنید. کپسول ماسل هرب از عصاره تریبولوس ساخته شده است و به شدت تاثیرگذار است. لذا با مصرف این کپسول‌ها می‌توانید هورمون‌های مردانه خود را تحریک کرده و قدرت جنسی خود را افزایش دهید.

زمان و نحوه مصرف ماسل هرب بهتا دارو:

روزانه 2 عدد کپسول مصرف شود.

هشدار مصرف قرص ماسل هرب بهتا دارو

مصرف این دارو برای افراد زیر 18 سال ممنوع است. از مصرف همزمان این دارو با سایر داروها خودداری کنید یا قبل از آن با پزشک خود مشورت نمایید.

قرص منز پرفورمنس ابورنز

قرص منز پرفورمنس

قرص منز پرفورمنس ابورنز به عنوان یک مکمل جنسی فوق‌ العاده شناخته می‌شود که از آن برای افزایش کیفیت و تعداد اسپرم‌ها، افزایش قوای جنسی مردان و بهبود سلامت بدن استفاده می‌شود. لذا اگر از مشکلات جنسی رنج می‌برید و علاقه کافی برای برقراری رابطه جنسی ندارید، این قرص گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

زمان و نحوه مصرف منز پرفورمنس ابورنز:

روزانه یک عدد از این قرص را همراه با غذا و مقدار زیادی آب مصرف کنید.

هشدار مصرف منز پرفورمنس

اگر به مواد سازنده این قرص حساسیت دارید، از مصرف قرص بپرهیزید. در صورت مصرف مکمل‌های دیگر، قبل از استفاده از این قرص حتما با پزشک خود مشورت کنید.

قرص آفرودیت گل دارو

جمع بندی

کاهش میل و توان جنسی یکی از مشکلات رایج جنسی است که در جوامع مختلف رخ می‌دهد. این موضوع کاملا آزاردهنده بوده و باعث سردی بین زوج‌ها می‌شود. لذا باید در اولین فرصت به فکر چاره باشید و قوای جنسی خود را افزایش دهید. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد، اما بهترین روش استفاده از مکمل‌های افزایش میل و توان جنسی است. در این مقاله بهترین مکمل‌های افزایش زمان رابطه جنسی را به شما معرفی کردیم. شما با توجه به نوع نیاز خود می‌توانید این مکمل‌های معرفی شده را خریداری کرده و به کمک آن‌ها قوای جسمی و جنسی خود را بهبود ببخشید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد