خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکملهای مس گینر موجود در بازار

معرفی بهترین مکملهای مس گینر موجود در بازار

استفاده از ورزش بدنسازی و رسیدن به تناسب اندام جزو مواردی است که محبوبیت بسیار زیادی نزد مردم دارد. این کار نیاز به تلاش و تغذیه مناسب دارد، در غیر این صورت نتیجه نخواهد داد. برای رسیدن به این هدف لازم است از مکمل‌های مختلفی همچون مس گینر استفاده کنید.

مس گینر جزو بهترین مکمل‌های ورزشی است که توسط ورزشکاران استفاده می‌شود. این مکمل‌ها مواد معدنی، پروتئین، کربوهیدرات و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند. در واقع مصرف این مکمل‌ها به ورزشکاران این امکان را می‌دهد که انرژی بدنی خود را افزایش داده و با تمرینات منسجم‌تر به بدن ایده‌آل خود یعنی بدنی سرشار از عضله برسند. اما سوال اینجاست که کدام مکمل مس گینر برای ورزشکاران بهتر است؟ در این مقاله بهترین مکملهای مس گینر موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مکملهای مس گینر

مس گینر جزو مکمل‌های پرمصرف بین ورزشکاران است که تاثیر بسیار زیادی در افزایش حجم عضلات و افزایش وزن بدن دارد. این مکمل‌ها انواع مختلفی دارند و توسط برندهای متنوع به بازار عرضه می‌شوند. در این بخش بهترین مکمل‌های مس گینر موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

پودر کریتیکال مس مایوجنیکس

پودر افترشارک کریتیکال مس مایوجنیکس

پودر کریتیکال مس مایوجنیکس، یک شوک قوی به بدن وارد می کند و در مدت کوتاهی شما را به حجم و اندام ایده آل خواهد رساند.

زمان و نحوه مصرف  کریتیکال مس مایوجنیکس:

  • 170 گرم پودر را در 350 تا 480 میلی لیتر آب مخلوط کرده و چند نوبت در روز (بعد از تمرین، بعد از صبحانه و قبل از خواب) بنوشید. برای دریافت کالری بیشتر، می توانید این پودر افترشارک کریتیکال مس مایوجنیکس را با کره بادام زمینی، آب میوه، شیر و بلغور جو دوسر پخته شده اضافه کنید.

پودر ماسل مس کیو ان تی

این مکمل حاوی انواع ویتامین‌ها، اسید آمینه، کربوهیدرات و پروتئین‌های مورد نیاز بدن است. مصرف پودر ماسل مس 3000 کیو ان تی به شما کمک می‌کند که با ذخایر گلیکوژن عضلات، انرژی بیشتری داشته باشید. از طرفی این مکمل به راحتی جذب بدن شده و هضم می‌شود. لذا اگر این مکمل به صورت اصولی مصرف شود نقش موثری در افزایش وزن و افزایش حجم عضلات خواهد داشت.

زمان و نحوه مصرف مکمل ماسل مس 3000 کیو ان تی:

  • روزانه یک الی سه پیمانه از این پودر را با 450 میلی لیتر اب مخلوط کرده و سپس میل کنید.

پودر گینر اس ان ان (سوپر نچرال نوتریشن)

پودر گینر اس ان ان (سوپر نچرال نوتریشن)

اگر ورزش را به صورت قهرمانی و حرفه‌ای دنبال می‌کنید، حتما به پودر گینر سوپر نچرال نوتریشن احتیاج پیدا می‌کنید. این پودر کالری بالایی دارد و از کربوهیدرات، پروتئین، کراتین مونو هیدرات و مواد مغذی تشکیل شده است. پودر گینر نوتریشن به ورزشکارهایی که در مرحله افزایش وزن هستند، توصیه می‌شود. با استفاده از پودر، فرایند ریکاوری بعد از تمرین سریع‌تر انجام می‌شود و در مدت‌زمان کمی هم به حجم دلخواه خودتان می‌رسید. پودر گینر سوپر نچرال نوتریشن دکستروز، ساکاروز و گلوتن ندارد و حساسیتی در شما ایجاد نمی‌کند.

زمان و نحوه مصرف پودر گینر اس ان ان:

  • پودر گینر سوپر نچرال نوتریشن را از دسترس کودکان دور نگهدارید و در جایی خشک و خنک بگذارید.

پودر گینر سولید مس ترک نوتریشن

پودر گینر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

لذا با مصرف پودر گینر سولید مس گلد کر لاین می‌توانید استقامت و انرژی بدنی خود را افزایش دهید و تمرینات را با قدرت بیشتری انجام دهید. در واقع این پودر به شما کمک می‌کند که بتوانید وزن خود را افزایش داده و عضلات پر حجمی برای خود بسازید.

زمان و نحوه مصرف مکمل گینر سولید مس گلد کر:

  • روزانه یک سروینگ از این پودر را با 250 میلی لیتر آب یا شیر مخلوط کرده و سپس در 4 وعده مختلف میل کنید.
  • در روزهای تمرینی یک وعده را بلافاصله پس از بیدار شدن، یک وعده حداکثر 1.5 ساعت بعد از تمرین و مابقی وعده‌ها را بین وعده‌های غذایی مصرف کنید.
  • در روزهای غیر تمرین نیز اولین وعده را بلافاصله پس از بیدار شدن و سایر وعده‌ها را بین وعده‌های غذایی مصرف کنید.

جمع بندی

مس گینر جزو مکمل‌های ضروری و مورد نیاز برای ورزشکاران است تا بتوانند انرژی بدنی خود را افزایش داده و با قدرت بیشتری سر تمرینات حاضر شوند. همه ورزشکاران دوست دارند که وزن بدن خود را افزایش داده و در نهایت اندامی زیبا با عضلات پرحجم داشته باشند. مصرف مکمل‌های مس گینر این شرایط را برای شما فراهم می‌کند که متابولیسم و سطح انرژی بدن خود را تقویت کرده و به اندام ایده‌آل خود برسید. در این مقاله بهترین مکمل‌های مس گینر موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. با مراجعه به سایت داروخانه روشا می‌توانید مکمل‌های ذکر شده و سایر مکمل‌های ورزشی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد