خرید محصولات برند درموسیس

10 ایده خوب برای افزایش تحرک روزمره

10 ایده خوب برای افزایش تحرک روزمره

اگر عادت به ورزش کردن در طی روز نداشته باشید، احتمالا این که به شما بگویند باید از همین فردا یک برنامه‌ی ورزشی سخت را دنبال کنید تصورش هم برایتان طاقت فرسا خواهد بود. برای همین هم متخصصان اکیدا توصیه دارند تلاش کنید با صبوری و به آرامی سبک زندگی خود را تغییر دهید. به طور مثال برای اینکه ورزش کردن را به جزئی جدایی ناپذیراز روتین خود تبدیل کنید بهتر است در ابتدا تحرک خود را افزایش دهید. در این مطلب که با الهام از توصیه‌های یک فیزیوتراپیستِ مادر با مشغله‌های بی‌شمار نوشته شده است به شما ایده‌هایی خواهیم داد برای افزایش تحرک روزمره خود.

10 پیشنهاد برای افزایش تحرک روزمره

1. از پله‌ها غافل نباشید.

احتمالا شما هم شنیده باشید که افراد به هنگام خرید خانه به دنبال خانه‌هایی هستند با آسانسور تا مشکل پا دردشان در منزل نو تشدید نشود و شاید همین باعث شود عده‌ای به خطا گمان کنند که استفاده از پله برای سلامت زانوهایشان تهدیدآمیز است. در حالی که استفاده از پله‌ها به شما در بالا بردن ضربان قلب‌تان کمک می‌کند و این در ادامه تعادل و افزایش قدرت اندام تحتانی شما را در پی خواهد داشت.یک پیشنهاد فوق‌العاده برایتان این است که اگر جسارت و توانش را در خود احساس می‌کنید برای استحکام ساق پا چند بار بالا بردن پاشنه از لبه یک پله انجام دهید یا هر بار از پله ها دو بار بالا بروید. باور کنید چشم پوشی از آسانسور مراتب تشکر قلب و بدنتان را در پی خواهد داشت.

گنجاندن پیاده روی در روتین روزانه خود

2.پیاده‌روی را باید در روتین روزانه خود بگنجانید.

گاهی برای افراد اینکه بتوانند در یک ساعت شخص به پیاده روی بروند کاری سخت و غیرقابل مدیریت خواهد بود. در چنین اوضاعی پیشنهاد ما این است که تلاش کنید فعالیت های روزانه‌ی خود را به پیاده‌روی گره بزنید. به طور مثال چنانچه دور کار هستید و از خانه کارهای خود را پیش می‌برید و در طول روز چندین کنفرانس آنلاین دارید به سادگی خواهید توانست یکی از این جلسات را با پیاده‌روی گره بزنید اینگونه به دلیل تمرکز بر جلسه متوجه نخواهید شد چه مقدار تحرک داشته‌اید و از این رو منفعت برده‌اید. حتی می‌توانید پادکست مورد علاقه‌ی خود را از طریق هدفون گوش کنید و همزمان با پیاده‌روی فضای گفتگو را به تخیل بصری خود گره بزنید. اگر بدانید که پیاده روی خلاقیت شما را افزایش می‌دهد و به شما در رسیدن به ایده‌های بهتر یاری می‌رساند آن‌گاه این موهبت را از خود دریغ نخواهید کرد.

قرص جوشان های درینک های هلث

3. حمال خریدهای خود باشید.

به هنگام خرید ماهانه وقتی حجم زیادی از پلاستیک در دست داریم شاید بهترین خبر ممکن برایمان این باشد که یک ناجی برسد و تمام خریدهای‌مان را تا ماشین و سپس از پارکینگ تا درب منزل حمل کند. اما پیشنهاد بهتر این است که از این فرصت برای افزایش تحرکات روزمره خود بهره ببریدو ورزش مقاومتی که فقط با دمبل زدن محقق نمی‌شود، به سادگی می‌توانید با حمل کردن کیسه‌ی خریدتان تا منزل به اندازه یک ست ورزشی عضلاتتان را تقویت کنید.

پیشنهاد می‌کنم حرکت لانج وزن بدن را همین الان گوگل کنید و بعد از این با خریدهای خود این حرکت را در طی مسیر رسیدن تا خانه انجام دهید.

4.همین امروز یک توپ ورزشی بخرید.

صندلی کار خود را با یک توپ ثابت تعویض کنید و با همین یک اقدام کمک شایانی در بهبود وضعیت بدن خود داشته باشید. حتی توامان با نشستن روی توپ می‌توانید کشش‌های حرکتی ملایمی را برای گردن، لگن و ستون فقرات خود هم انجام دهید. برای کمک به فعال کردن تثبیت‌کننده‌های هسته، حرکت هولاهوپ و تاک کردن و باز کردن لگن را امتحان کنید. اگر می‌خواهید کمی کار شکم را اضافه کنید، می‌توانید حرکت‌های نشسته یا سایر تمرین‌های روی توپ را نیز امتحان کنید – همه‌ی این تمرینات را در همان زمانی که مشغول انجام کار هستید به تحرکات روزمره خود بیفزایید.

استفاده از توپ ورزشی

5.ماشین خود را دورتر از مقصد پارک کنید.

همین یک اقدام کوچک به شما کمک می‌کند در بلند مدت به تعداد قدم‌هایی که در طی روز برمی‌دارید اضافه کنید. بر هیچ کس پوشیده نیست افرادی که در طی زندگی خود بیشتر پیاده‌روی می‌کنند کمتر نیازمند پزشک و مراجعه به کلینیک‌های درمانی خواهند شد.

6.سکس کنید هرچه بیشتر بهتر!

انجام سکس منظم در طی زندگی شما نه تنها منجر به بهبود روابط شما و پارتنرتان خواهد شد؛ بلکه بنا به تحقیقات صورت گرفته تا به امروز رابطه جنسی برای زنان و مردان فعال همراه با سوزاندن کالری خواهد بود. بنابراین همان اندازه که به روتین پوستی، روتین غذایی و روتین ورزشی خود باید اهمیت بدهید باید مراقبت خارج نشدن روتین سکس خود از نظم هم باشید. درست است که سکس شبیه به دویدن نیست اما عرق شما را درخواهد آورد. سراغ پوزیشن‌های جدید و جذاب بروید و این فعالیت را برای خود دل‌انگیز کنید.

کپسول پاورفیت هولیستیکا

7.به سرپرستی از یک پت فکر کنید.

بر کسی پوشیده نیست مراقبت از یک سگ و یا گربهی خانگی همراه با افزایش فعالیت بدنی برای مراقبت‌کننده است. فارغ از منفعتی که مراقبت از حیوانات برای خانواده و در اشل بزرگ‌تر برای جامعه دارد، این اقدام فواید مثبتی در بالا بردن مسئولیت‌پذیری، آرامش روانی و رسیدن به شادی‌های مقطعی روزانه دارد. بنابراین شما درگیر یک فرآیند برد برد به نفع خود و جامعه‌تان هستید. فراموش نکنید برای نگهداری از یک حیوان خانگی به فکر خرید و دامن زدن به مافیای کثیف خرید و فروش حیوان نباشید. کافی است در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام آمادگی کنید برای به سرپرستی گرفتن یک بچه‌ی نیازمند به خانواده. همین امروز اقدام کنید.

به سرپرستی گرفتن یک پت

8.رقص دوای هر درد.

چرا برای برپایی یک مهمانی رقص منتظر یک فرصت ویژه باشد؟ همین امشب دوستانتان را خبر کنید و از شادترین‌شان بخواهید فلش جدیدترین آهنگ‌هایش را هم با خودش بیاورد وبرای چند ساعت متوالی پایکوبی کنید. حتی اگر دوستی ندارید و یا ترجیح می‌دهید کسی به مهمانی منزلتان نیاید هم دست خیال خود را بگیرید و به یک رقص دو نفره خود را مهمان کنید. رقصیدن راهی عالی برای سوزاندن کالری و کار بر روی تعادل و هماهنگی شماست. به علاوه، می‌توانید آن را به یک بازی یا مسابقه با بچه های خود تبدیل کنید. قرار نیست در یک مسابقه رقص شرکت کنید پس به خودتان سخت نگیرید و هر ایده‌ای که منجر به تکان بیشتر دست و پایتان می‌شود را جدی بگیرید.

ویال نوروبین بنیان سلامت کسری

9.استارت شب‌نشینی‌ها را بزنید.

شب‌نشینی‌هایی که همراه با  دوستان اهل بازی است را جدی بگیرید. به اتفاق دوستانی که می‌توانید اوقات خوشی را با آن‌ها سپری کنید شب نشینی‌هایی را ترتیب بدهید تا میزان تحرک ذهنی و فعالیت بدنی شما را بالا ببرد. البته که منظورمان بساط مشروب و قلیون و سایر دخانیات نیست. از بازی‌های مفرح و سلامت محور صحبت می‌کنیم. در اینجا لیستی از این فعالیت‌ها را برایتان آورده‌ایم: قایم موشک، مافیا،  لگد زدن به قوطی، شکار لاشخور، چرخاندن، رقص انجماد، مسابقه گونی سیب زمینی ، صندلی های موزیکال، هاپسکاچ، طناب پرش، مسابقات هولاهوپ، برزخ... بازی هایی که زمانی در دوران کودکی انجام می دادید اکنون به همان اندازه سرگرم کننده هستند.چنین بازی هایی را می توان با افراد در هر سنی و همچنین در داخل خانه یا خارج از خانه انجام داد.

دورهمی دوستانه

10. همزمان با تماشای فیلم مورد علاقه‌ی خود حرکات کششی داشته باش.

در حالی که از تلویزیون شوی مورد علاقه خود را دنبال می‌کنید  روی تردمیل راه بروید، از دوچرخه ثابت استفاده کنید، روی زمین حرکات کششی انجام دهید، از وزنه‌ها برای تقویت بالاتنه و کل بدن استفاده کنید، هرکاری که می‌توانید بکنید تنها یک جا ثابت نمانید.اگر یک برنامه 30 دقیقه ای تماشا می کنید و تمام مدت حرکت می کنید، این 30 دقیقه ورزش است که قبلاً نداشتید! حتی می‌توانید آن را به زمانی محدود کنید که آگهی‌های تبلیغاتی پخش می‌شوند، هرکاری کردن بهتر از هیچ کاری نکردن است.وسایل ورزشی خود را در نزدیکی محل " تماشای پرخوری " خود نگه دارید و در طول نمایش خود چند تمرین با وزن بدن یا حتی فوم رولینگ انجام دهید. فقط چند بار فر کردن دو سر بازو، پرس سه سر، یا بالا بردن بازو با وزنه های سبک دست، تفاوت زیادی در قدرت، وضعیت و سلامت بازوی شما ایجاد می کند.این امر به ویژه برای زنانی که در معرض خطر بیشتری برای پوکی استخوان هستند، صادق است. تمرینات با وزنه را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا استخوان های خود را سالم و قوی نگه دارید .
شاید برای شما هم سوال باشد که کدام مکمل ها به افزایش انرژی کمک می‌کند؟ می‌توانید با مطالعه این مقاله به پاسخ سوال خود برسید.

جمع بندی:

برای تیم روشا بسیار خوشحال کننده است که بعد از خواندن این مطلب ایده‌هایی برای افزایش تحرکات روزمره به دست آورده باشید. همه‌ی ما می‌دانیم حفظ یک روتین منظم تا چه اندازه می‌تواند موجب دشواری و سختی باشد با این حال اگر به خودتان سخت نگیرید و تنها با انجام یکی از کارهای فوق به سمت تغییر سبک زندگی خود گام بردارید احتمالا در پایان 1402 فردی سلامت‌تر از همیشه باشید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد