خرید محصولات برند درموسیس

افزایش انرژی به کمک چه مکمل‌هایی امکان‌پذیر است؟!

افزایش انرژی به کمک چه مکمل‌هایی امکان‌پذیر است؟!

مکمل‌های پمپ، کراتین و بتاآلانین چگونه باعث افزایش انرژی می‌شوند؟

احساس خستگی زیاد، کمبود انرژی و ناتوانی در ادامه تمرین، از مشکلاتی هستند که ورزشکاران با آن مواجه می‌شوند. همانطور که شما قبل از استارت موتور از میزان سوخت آن مطمئن می‌شوید، باید حواستان به میزان انرژی بدنتان نیز باشد! نیاز بدن به انرژی نباید مانع از ادامه فعالیت شما شود. اهمیت این موضوع در مسیر ورزش حرفه‌ای بیشتر خودش را نشان می‌دهد. ورزشکاران برای اینکه فعالیت خود را با قدرت بیشتری ادامه دهند و عضلاتشان در سریع‌ترین حالت ریکاوری شود، به مکمل‌های افزایش‌دهنده انرژی نیاز دارند.

پودر بتا پمپ ویثر

مصرف مکمل‌های قبل از تمرین، ترکیبات و مواد مغذی زیادی را در اختیار سلول‌های بدن شما می‌گذارند تا انرژی کافی در طول تمرین را داشته باشید. مکمل‌های پمپ، کراتین و بتاآلانین برای افزایش انرژی در طول تمرین استفاده می‌شوند، اما شاید بسیاری از شما از چگونگی عملکرد این مکمل‌ها اطلاعی نداشته باشید. به همین دلیل در این مقاله درباره تأثیر مکمل‌های پمپ، کراتین و بتاآلانین بر افزایش انرژی صحبت می‌کنیم..

تأثیر مکمل پمپ بر افزایش انرژی

مکمل بدن سازی پمپ اسم خود را از تأثیری که بر افزایش پمپ کردن خون به عضلات درگیر در فعالیت ورزشی دارد، گرفته است. این مکمل حاوی آمینواسیدها و ترکیباتی است که محرک افزایش خون‌رسانی در بدن می‌شوند. همانطور که می‌دانید نیاز سلول‌های بدن با استفاده از خون‌رسانی تأمین می‌شود. سلول‌های بدن اکسیژن و مواد مغذی موردنیاز خود را از خون می‌گیرند و دی‌اکسیدکربن و مواد دیگر را به خون دفع می‌کنند. زمانی که شما در حال فعالیت ورزشی هستید، بدنتان نیاز دارد تا خون‌رسانی را با سرعت بیشتری انجام دهید. این کار انرژی در دسترس سلول‌ها را افزایش می‌دهد. در این قسمت است که تأثیر مصرف مکمل پمپ بر افزایش انرژی مشخص می‌شود.

پودر رد ویلر الیمپ

مکمل‌های پمپ حاوی ترکیباتی هستند که تولید نیتریک اکسید را در بدن افزایش می‌دهند، رگ‌های خونی را گشاد می‌کنند و جریان خون را با فشار بیشتری به نقاطی از بدن می‌فرستند که درگیر فعالیت هستند. خون‌رسانی باعث افزایش اکسیژن و مواد مغذی در این نقاط می‌شود و سطح انرژی بدن ورزشکار و کیفیت تمرینات او را افزایش می‌دهد. به‌عبارت‌ دیگر، نتیجه نهایی استفاده از مکمل پمپ، افزایش عملکرد ورزشکاران است.

تأثیر مکمل کراتین بر افزایش انرژی

کراتین یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین مکمل‌های جهان برای عضله‌سازی و افزایش قدرت بدن است. شما حتی اگر تازه وارد رشته بدن‌سازی شده باشید، اسم این مکمل به گوشتان خورده است. مصرف مکمل کراتین بیشتر با هدف افزایش عضله‌سازی و حجم عضلات انجام می‌شود، اما افزایش انرژی نیز یکی از موارد مهم مصرف کراتین است.

پودر کراتین 100% ال اس پی نوتریشن

آدنوزین تری فسفات (ATP) نقش اساسی در متابولیسم و تأمین انرژی بدن دارد. بدن شما تنها می‌تواند برای ۸ تا ۱۰ ثانیه ATP را در طول ورزش‌کردن ذخیره کند. ورزشکارانی که با شدت زیادی ورزش می‌کنند به میزان ATP بیشتری در هر ثانیه نیاز دارند. در این مرحله اهمیت مصرف کراتین برای تأمین انرژی مشخص می‌شود. مکمل‌های کراتین ذخایر فسفو کراتین بدن شما را افزایش می‌دهند و بدن از این ذخایر برای تولید ATP جدید استفاده می‌کند. به همین دلیل است مصرف مکمل کراتین قبل از تمرین‌های ورزشی باعث افزایش انرژی در طول تمرین می‌شود. این افزایش انرژی هم باعث افزایش قدرت و استقامت ورزشکار شده و تمرین کردن با خستگی کمتری ادامه پیدا می‌کند.

تأثیر مکمل بتاآلانین بر افزایش انرژی

بتاآلاین یک اسید آمینه غیرضروری است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود. وقتی صحبت از افزایش قدرت، انرژی و استقامت عضلانی می‌شود، مکمل بتاآلالین سلاح مخفی ورزشکاران است. این مکمل به ورزشکاران کمک می‌کند تا کمیت و کیفیت تمرینات ورزشی خود را افزایش دهند. به‌عبارت‌دیگر، استفاده از این مکمل نه‌تنها مدت زمان تمرین شما را افزایش می‌دهد، بلکه شما عملکرد بسیار بهتری در طول تمرین خواهید داشت. حالا باید دید چرا مصرف این مکمل باعث افزایش انرژی می‌شود.

قرص بتاآلانین مگنوم

بتاآلانین اسید آمینه‌ای است که بدن برای تولید کارنوزین از آن استفاده می‌کند. ترکیب این اسید آمینه با هیستیدین، یک دی پپتید به نام کارنوزین را تشکیل می‌دهد. کارنوزین نیز در عضلات به‌عنوان بافر عمل کرده و از کاهش pH ناشی از تجمع اسید لاکتیک جلوگیری می‌کند. به همین دلیل است که مصرف مکمل بتاآلانین وضعیت بهینه عضلات را حفظ می‌کند و باعث می‌شود تا ورزشکاران خستگی کمتری در طول تمرین احساس کنند. علاوه بر این، این مکمل سرعت ریکاوری بعد از هر تمرین را نیز افزایش می‌دهد.

مکمل های انرژی‌زا را از داروخانه‌های معتبر بخرید

شما باید ۲ نکته بسیار مهم را درباره مکمل‌های انرژی‌زا در نظر داشته باشید. اول اینکه بدون مشورت پزشک و مربی از مصرف خودسرانه این مکمل‌ها خودداری کنید. دوم اینکه از داروخانه‌های معتبر مکمل‌های خود را بخرید. تولید مکمل‌های تقلبی کار سختی نیست و شما به‌راحتی نمی‌توانید قوطی مکمل اصل و تقلبی را تشخیص دهید. به همین دلیل خیلی مهم است که مکمل‌ها را مانند هر داروی دیگر از داروخانه‌ها و مراکز معتبر بخواهید. مصرف انواع مکمل‌های تقلبی نه‌تنها انرژی شما را تأمین نمی‌کنند، بلکه آسیب‌های جدی به سلامت بدن شما می‌زنند.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد