خرید محصولات برند درموسیس

مصرف گینر چقدر باعث اضافه وزن می‌شود؟

مصرف گینر چقدر باعث اضافه وزن می‌شود؟

در پاسخ به سوالِ مصرف گینر چقدر باعث اضافه وزن می‌شود؟!

در اکثر مواقع برای بسیاری از افراد، بزرگ‌ترین مشکل در رسیدن به یک اندام متناسب، دستیابی به هدف کاهش وزن است. با این حال، تعداد زیادی از افراد نیز وجود دارند که چالش اصلی آنها افزایش وزن به شمار می‌رود. این دسته از افراد اغلب افرادی هستند که دارای متابولیسم غیرعادی بوده یا به هر دلیلی دریافت کالری کافی در روز برایشان بسیار مشکل است. از «کاربردهای گینر» بیشتر بخوانید.

پودر گینر نوتریشن پلاس

با توجه به همه اینها، محصولاتی به عنوان «افزایش دهنده وزن» وجود دارند که برای افراد مبتلا به این مشکل بسیار جذاب هستند. این مکمل‌ها بسیار محبوب هستند و یکی از محبوب‌ترین آنها مکمل گینر است. افرادی که لاغر یا کم وزن هستند و می‌خواهند عضلانی‌تر به نظر برسند می‌توانند از مکمل‌های گینر استفاده کنند. برای افزایش وزن، باید کالری بیشتری نسبت به کالری مصرفی روزانه دریافت کنید.

مکمل‌ Gainer با داشتن این ویژگی برای افرادی که در تلاش برای افزایش وزن هستند بسیار مفید هستند. گینرها سرشار از کربوهیدرات، پروتئین، چربی و همچنین مواد دیگری مانند اسیدهای آمینه، مواد معدنی و ویتامین‌ها است. از این رو مصرف گینرها سبب اضافه وزن می‌شود. اما این‌که مصرف گینر چقدر باعث اضافه وزن می‌شود؟ سوالی است که می‌خواهیم در این مقاله به پاسخ آن بپردازیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما باشید تا هر آنچه که باید درباره مصرف گینر و تاثیرات آن بر اضافه وزن بدانید به شما بگوییم.

مصرف گینر چقدر باعث اضافه وزن می‌شود؟

آشنایی بیشتر با مکمل گینر؟

گینر مکملی است که با تأمین مقدار کافی پروتئین، کربوهیدرات و احتمالاً چربی به افزایش حجم عضلانی بیشتر افراد کمک می‌کند. به طور کلی، گینر یک پودر مکمل پر کالری است و باعث افزایش کالری دریافتی روزانه و افزایش وزن می‌شود. شما همیشه باید مکمل‌های گینر را همراه با یک رژیم غذایی سالم و متعادل مصرف کنید. با این حال، یک مکمل گینر قطعا حاوی پروتئین کمتری نسبت به سایر مکمل های پروتئینی است، اما حاوی سطح بالایی از کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها نیز هست که به افزایش وزن کمک می کند؛ بنابراین ممکن است گینر یکی از بهترین مکمل‌های مصرفی در این زمینه باشد به همین‌دلیل هم  انتخاب گینر مناسب یک بای جدی برای مصرف‌کننده‌ی آن محسوب می‌شود.

پودر سوپر ویت گینر اولترا پاور

چرا باید از گینر استفاده کرد؟

پودرهای پروتئینی زیادی برای افزایش وزن در بازار وجود دارد. اما چرا باید به سراغ مکمل گینر بروید؟ در ادامه به چند دلیل اساسی برای مصرف گینرها جهت افزایش وزن اشاره شده است:

1. اگر در تلاش برای مصرف کالری کافی هستید

اگر می خواهید وزن خود را افزایش دهید، باید بیشتر از آنچه کالری می‌سوزانید، کالری دریافت کنید. بنابراین شما باید حداقل سیصد تا پانصد کالری در روز بیشتر از آنچه از طریق ورزش یا از طریق برنامه روزانه خود کالری می‌سوزانید، مصرف کنید. اگر می‌خواهید کمی چاق شوید اما وزنی اضافه نمی‌کنید، یعنی به اندازه کافی کالری مصرف نکرده‌اید. برای افزایش وزن به مقدار زیادی کالری نیاز است. گینرها این کالری اضافی را به رژیم غذایی شما اضافه می‌کنند و سبب افزایش وزن شما می‌شوند.

پودر گین 2700 گرمی ویوا پاور

2. اگر به اندازه کافی درشت مغذی‌ها مصرف نمی‌کنید

برای افزایش وزن باید با کیفیت و کمیت مناسب از درشت مغذی ها مصرف کنید. مکمل‌های گینر معمولاً حاوی سطح متعادلی از ریز مغذی‌ها هستند که مصرف آنها برای افزایش وزن شما ضروری است. همچنین اگ بیشتر اوقات بعد از تمرین احساس گرسنگی می‌کنید، خوردن یک وعده غذایی بزرگ بعد از هر بار ورزش می‌تواند باعث ایجاد احساس نفخ در شما شود. مصرف مکمل‌های گینر می‌تواند کار را در این مواقع آسان‌تر کند و مواد مغذی و کالری مورد نیاز را بعد از ورزش به بدنتان برسد.


3. اگر رژیم غذایی متعادلی ندارید

برای افزایش وزن باید یک رژیم غذایی متعادل با کربوهیدرات، پروتئین و چربی کافی داشته باشید. اگر به دنبال داشتن یک رژیم غذایی متعادل با مقدار مناسب میوه، کربوهیدرات، چربی و فیبر هستید، مطمئناً می‌توانید به سراغ مکمل‌های گینر بروید. همیشه به یاد داشته باشید، برای افزایش حجم عضله و وزن، باید بیش از کالری که می‌سوزانید، کالری دریافت کنید و باید این کالری را به نسبت درست مصرف کنید. گینرها حاوی اندازه متناسبی از مواد مغذی مورد نیاز بدن است.

پودر گینر سوپر نچرال نوتریشن

مصرف گینر چقدر باعث افزایش وزن می‌شود؟

مطمئناً مصرف گینر به طور مطلق باعث افزایش وزن شما می‌شود؛ زیرا با استفاده از کالری اضافی که توسط مصرف گینر دریافت می‌کنید، مصرف انرژی روزانه (TDEE) کالری شما افزایش یافته و در نهایت سبب افزایش وزن می ‌شود. از این نظر، استفاده از گینر یک راه آسان برای تغییر تعادل انرژی در جهت افزایش وزن است.

با این حال خوب است بدانید که در بسیاری از موارد، مصرف گینر وزن مورد نظر شما را افزایش نمی دهد؛ آنها صرفا به عنوان یک روش کارآمد برای جذب سریع کالری‌های اضافی به بدن شما عمل می‌کنند؛ بنابراین بسیار آسان است که به جای افزایش حجم توده عضلانی، مقدار زیادی از وزنی که اضافه می‌کنید از چربی ناشی شود.

بهترین مکمل‌های گینر

برای روشن شدن این مسئله و پاسخ به سوال مصرف گینر چقدر باعث اضافه وزن می‌شود؟ ، باید بگوییم بله ممکن است با مصرف گینر خیلی سریع 5 یا 10 کیلو وزن اضافه کنید، اما بهتر است بدانید که بیشتر آن وزن ناشی از چربی است! اگر به‌گونه‌ای تمرین نکنید که رشد عضلانی را به حداکثر برسانید، یا در نهایت با تکیه بر این مکمل‌ها برای درصد زیادی از کالری‌های خود، پروتئین بسیار کمی در مقایسه با کربوهیدرات‌ها مصرف کنید، این احتمال بیشتر نیز می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم ضمن ارائه اطلاعات مفید در رابطه با مصرف گینر به ارائه پاسخی برای سوال مصرف گینر چقدر باعث اضافه وزن می‌شود؟ نیز بپردازیم. امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله برای شما مفید و در خرید مکمل گینر به شما کمک کرده باشد.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد