خرید محصولات برند درموسیس

ترکیبات گینر چیست؟

ترکیبات گینر چیست؟

ترکیبات گینر چیست؟ سوالی برای علاقه‌مندانِ کنجکاو عضله‌سازی!

استفاده از مکمل گینر به شما کمک می‌کند فعال و سالم بمانید. ممکن است فکر کنید که گینرها از چه طریق این کار را انجام می‌دهند و اصلا  این سوال برایتان پیش آمده باشد که ترکیبات گینر چسیت؟ گینرها حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها هستند که برای سلامت و تناسب اندام بدن شما ضروری هستند. همانطور که می‌دانید گینر نوعی مکمل است که معمولا برای کمک به افزایش وزن، عضله سازی و افزایش حجم در افراد استفاده می‎شود.

پودر سوپر ویت گینر اولترا پاور

آنها به ویژه در میان بدنسازان یا زمان و مردان لاغری که قادر به مصرف کالری کافی برای افزایش وزن نیستند، محبوب هستند. در دنیای پرشتاب امروزی، بسیاری از ما زمانی برای پیروی از برنامه ‎های غذایی سنتی افزایش وزن و دستیابی به نیازهای تغذیه‎ای خود نداریم. در نتیجه، افراد دارای کاهش وزن قادر به رسیدن به اهداف افزایش وزن خود نیستند. صرف نظر از زمان کمی که داریم، ظاهر ما تاثیر زیادی در الهام بخشیدن و افزایش اعتماد به نفس ما دارد.

در نتیجه، افزایش وزن می‌تواند به یک فرد لاغر کمک کند تا با بهبود شخصیت خود، اعتماد‌به ‎نفس خود را نیز افزایش دهد. با این حال، سوال اصلی این است که چگونه می‎توان این کار را کرد؟ یک راه ‎حل ساده این است که یک برنامه کالری کامل تنظیم کنید و هر روز از آن پیروی کنید. اما اگر کافی نباشد چه؟ بنابراین، چگونه می‎توانید به فرم عالی بدن خود برسید؟

    • جواب این سوال استفاده از مکمل‌‌های عالی گینر است که در این مقاله قصد داریم توضیحات کامل و اساسی در رابطه با این مکمل‌ها و ترکیباتشان ارائه دهیم؛ بنابراین تا انتهای این مقاله با ما باشید تا هر آنچه که باید درباره ترکیبات گینر بدانید به شما بگوییم.

آشنای با مکمل گینر؟

قبل از آن‌که به بررسی اثربخشی گینرها و ترکیبات آن‌ها بپردازیم، مهم است که مفهوم و هدف آن‌ها را به عنوان یک مکمل درک کنیم و برای انجام این کار نیاز به مروری بر فرآیندهای متابولیک درگیر در کاهش یا افزایش وزن خواهیم داشت. تعادل انرژی بسیار ساده است. برای ایجاد تعادل بین عملکردهای طبیعی بدن و فعالیت‎های خارجی آن، لازم است تا میزان مشخصی کالری در روز مصرف کنید. گینر چیست؟

پودر گینر سوپر نچرال نوتریشن

بدیهی است که اگر بیش از کالری مصرفی خود کالری دریافت کنید، وزن اضافه خواهید کرد و اگر کمتر مصرف کنید، وزن کم خواهید کرد. کیفیت وزنی که اضافه یا از دست می‎دهید تا حد زیادی به ترکیب درشت مغذی‎ها و نوع فعالیت شما بستگی دارد، در حالی که کمیت تغییر وزن تقریباً به طور کامل به کالری دریافتی بستگی دارد؛ بنابراین بسیار ساده است، هرچه کالری بیشتری دریافت کنید، وزن بیشتری اضافه خواهید کرد. و این نقطه اصلی اثربخشی هر مکمل گینر است.

مکمل های گینر، که معمولاً به آنها «مکمل افزایش دهنده وزن» نیز گفته می‎شود، نوعی پودر پروتئین هستند که به طور خاص برای کمک به افزایش وزن طراحی شده‎اند. آنها با ارائه کالری فراوان مفید به افزایش عضله به روشی کمک می‌کنند که مکمل‌های پروتئینی معمولی نمی‌توانند انجام دهند و اغلب به عنوان راه‌حلی برای بدنسازان و افراد لاغر به بازار عرضه می‌شوند؛ بنابراین اگر دچار کاهش وزن هستید یا به دنبال افزایش حجم عضله و ماهیچه‌ها مصرف مکمل‌های گینر را به شما توصیه می‌کنیم.

خرید گینر snn

برای آن‌که به فواید مصرف گینر پی برده و برای مصرف این مکمل اطمینان لازم را کسب کنید، بیایید نگاهی عمیق‌تر به آنچه که این نوع مکمل واقعاً ارائه می‌دهد و اینکه آیا برای شما مناسب است، بیاندازیم.

ترکیبات گینر چیست؟

در حالی که محصولات گینر شباهت هایی به بسیاری از پودرهای پروتئینی رایج دارند، اما برخی تمایزات کلیدی وجود دارد که فرمول و عملکرد آنها را از هم جدا می‌کند. محصولات گینر تقریباً همیشه حاوی کالری، پروتئین و کربوهیدرات بسیار بیشتری نسبت به پودرهای پروتئین استاندارد هستند. این مواد مغذی اضافی برای اضافه کردن توده بدن حیاتی هستند. در ادامه برای آشنایی هرچه بیشتر شما، به ارائه توضیحات کاملی در رابطه با ترکیبات گینر پرداخته شده است.

ترکیبات گینر چیست؟

گینرها سرشار از کربوهیدارت هستند

کربوهیدرات ها در گینرها فراوان هستند. این کربوهیدرات‎ها انرژی مورد نیاز برای یک تمرین سخت را به طور خاص در تمرینات بدنسازی به شما می دهند. برخلاف اکثر پودرهای استاندارد که بیشتر کالری کل خود را از پروتئین دریافت می‌کنند، محتوای کالری اضافی در انبوه گینرها عمدتاً از کربوهیدرات‎های اضافه شده به دست می‌‎آید.

بهترین مکمل‌های گینر

ترکیبات ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم در گینرها

 استفاده از گینرها به شما کمک می‎کند فعال و سالم بمانید. آنها حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‎ها هستند که برای سلامت و تناسب اندام بدن شما ضروری هستند. البته خوب است بدانید که چربی نیر در اکثر گینرها به طور قابل توجهی بالاتر از پودرهای پروتئین استاندارد است که بیشتر به شکل افزودنی های لبنی هستند. مقدار بالای کلسترول و سدیم نیز در این مکمل‌ها قابل ذکر است.

گینرها منبع غنی فیبر هستند

فیبر موجود در گینرها نفخ را تسکین داده و به هضم غذا کمک می‎کند. این یک رویکرد عالی برای بهبود سلامت عمومی و تناسب اندام است زیرا همه ما می‎دانیم که فیبر به دفع سریعتر مدفوع کمک می‎کند و جریان خون ثابت را در بدن حفظ می‏کند.

گینرها منبع غنی فیبر

گینرها غنی از پروتئین‎های ضروری هستند

در ترکیبات گینرها از بهترین کیفیت پروتئین آب پنیر استفاده می‎شود. مکمل‎های گینر حاوی پروتئین آب پنیر هستند که از آن‌ها یک مکمل بدنسازی با کیفیت بالا ساخته است. چندین مکمل گینر را نیز می‎توانید بیابید که حاوی چربی رژیمی نیز هستند. این چربی غذایی می‎تواند به رشد اندام های لاغر کمک کند.

مس گینر ها

گینر منبعی از مهمترین عناصری است که برای ریکاوری و رشد ماهیچه ها مورد نیاز است

مصرف مکمل gainer به‎ طور یقین به ترمیم و رشد عضله توسط افزایش ‎دهنده‎های توده کمک می‎کند. این امر به ویژه در زمانی که در یک رژیم بدنسازی منظم هستید مفید خواهد بود زیرا باید به نتایج مورد نیازی دست یابید که به یک فرآیند قوی ترمیم عضلانی نیاز دارد تا متمرکز و سازگار با تمرین خود بمانید. پیشنهاد می‌کنیم سری به مطلب پزشکی منتشرشده در 2022 یکی از معتربرترین ژورنال‌های علمی هم بزنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد