خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکملهای چربی سوزی و قرص های لاغری

معرفی بهترین مکملهای چربی سوزی و قرص های لاغری

اصطلاح چربی سوز برای توصیف مکمل‌های غذایی استفاده می‌شود که ادعا دارند با افزایش مصرف انرژی و متابولیسم چربی، موجب مختل کردن روند جذب چربی شده و کاهش وزن را افزایش  و اکسیداسیون چربی را در طول ورزش افزایش می‌دهند، یا به نوعی باعث سازگاری طولانی مدت شده و متابولیسم چربی را ارتقا می‌دهند.

هر نوع مکمل غذایی و موادی که ادعا می‌کند چربی مازاد بدن را می‌سوزاند تحت عنوان چربی سوز شناخته می‌شود. بسیاری از مواردی که موجب چربی سوزی می‌شوند به طور طبیعی در محیط اطراف ما وجود دارند. این‌ها شامل کافئین و یوهیمبین است؛ اما برخی از آن‌ها یا بی اثر هستند یا حتی می‌توانند خطر ناک باشند.

یکی از مسیرهای سوزاندن چربی در بدن شما رژیم غذایی و ورزش است و مصرف مکمل گاها توانایی مختل کردن متابولیسم و سلامت کلی بدن شما را دارا است.  شایان ذکر است در خصوص چربی‌سوز بودنِ هرگونه قرص و مکملی هیچ مدرکی وجود ندارد؛ اما معمولاً حاوی موادی هستند که وقتی به تنهایی مصرف شوند در دوزهای کوچک به شما آسیبی نمی‌رساند.

بهترین مواد چربی سوز | معرفی بهترین مکملهای چربی سوزی

حتی ثابت شده است که برخی از آن‌ها در صورت مصرف طبیعی به چربی سوزی کمک می‌کنند؛ اما نمی‌توان مطمئن شد که چه میزان از مواد ذکر شده در مکمل استفاده شده است. حتی اگر میزان را روی برچسب مشخص کنند دشوار است بدانیم سازنده چگونه کل مقدار را ارزیابی کرده است.

سازندگان همیشه تمام مواد تشکیل دهنده را روی برچسب لیست نمی‌کنند و تنها تنظیم کننده‌ها در مواردی موظف به بررسی محصولات هستند که شکایت یا عواقب پزشکی ناشی از مصرف محصول وجود داشته باشد. افرادی که به مواد موجود در مکمل‌های چربی سوز حساسیت دارند یا مقدار زیادی از یک ماده مغذی خاص مصرف می‌کنند، بخشی از مسیر وقوع یک فاجعه را طی کرده‌اند؛ بنابراین بیایید به پنج مورد از محبوب‌ترین مواد چربی‌سوز مبتنی بر علم که می‌توانید در بسیاری از اشکال طبیعی  و در دسترس مصرف کنید بپردازیم.

قهوه از بهترین چربی سوزها

اولین چربی سوزی که قصد معرفی آن را داریم، قهوه است. شاید شما هم عادت به نوشیدن یک لیوان قهوه در شروع صبح داشته باشید. یکی از خواص قهوه بالا بردن گردش خون و انرژی است. با افزایش جریان خون، سوخت و ساز بدن افزایش می‌یابد و شما کالری بیشتری را حین فعالیت فیزیکی می‌سوزانید.

همچنین قهوه مناسب افرادی است که انرژی لازم برای انجام یک تمرین کاردیو را ندارند و اغلب پس از اندکی تمرین خسته می‌شوند. این خاصیت قهوه باعث شده است تا در برخی مکمل‌های ورزشی نیز از کافئین موجود در قهوه بهره ببرند. فقط به خاطر داشته باشید که بهتر است قهوه را بدون شکر و خامه میل کنید تا رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. اگر تحمل تلخی قهوه برای شما سخت است، شکر قهوه‌ای و قندهای طبیعی همچون خرما جایگزین‌های مناسبی هستند.

کاهش اشتها از دیگر خاصیت‌های قهوه است. قهوه سرکوب کننده میل و هوس شما برای خوردن مواد غذایی است. در نتیجه به شما در پایبندی به رژیم غذایی سالم کمک می‌کند. به همین دلیل این ماده غذایی به یکی از بهترین چربی سوزها تبدیل شده و یکی از پایه‌های اصلی مکمل‌های لاغری است. راه دیگر برای تاثیرگذاری بیشتر قهوه، ترکیب آن با دیگر مواد چربی سوز است.

کافئین در دوزهای بالا می‌تواند خطرناک باشد؛ اما کافئین طبیعی موجود در قهوه یا چای در حد اعتدال بی خطر است. قهوه بدون قند اضافی یا مواد افزودنی، حاوی آنتی اکسیدان‌های متعدد موجب حفظ سلامتی است. چندین مطالعه نشان داده‌اند که کافئین در واقع می‌تواند متابولیسم شما را تا 11 درصد افزایش دهد. این بدان معناست که بدن شما از چربی برای تولید انرژی موثرتر استفاده می‌کند و در نتیجه ورزش منظم  و حفظ یک رژیم غذایی سالم به راحتی چربی سوزی می‌کند. چندین مطالعه در سال 2019 نشان داد که مصرف کافئین ممکن است باعث کاهش BMI و کاهش چربی بدن شود.

فقط به خاطر داشته باشید که اگر به فشار خون بالا مبتلا هستید، قبل از مصرف روزانه قهوه با پزشک خود در مورد تاثیر آن بر فشار خون مشورت کنید.

قرص کارویل حکیم مومن تبریزی

چای سبز و کمر باریک

چای سبز یکی از دیگر چربی سوزهاست. این ماده با فعال کردن خاصیت گرمازایی برخی سلول‌های بدن، به افزایش متابولیسم و سوزاندن چربی کمک می‌کند. چای سبز دارای ماده‌ای به نام کاتچین است. این ماده بر کاهش چربی زیر پوست، کاهش سایز دور کمر و کاهش چربی کلی بدن تاثیر به‌سزایی دارد.

در هنگام رژیم لاغری بهتر است از چای سبز استفاده کنید. عصاره موجود در این گیاه به شما در کاهش احساس گرسنگی کمک می‌کند. همچنین به طور کلی چای سبز برای تقویت سلامت بدن بسیار مفید است.

فیبر محلول

فیبر محلول یکی از دو نوع فیبر است و نوع دیگر غیر قابل حل است. فیبر موجود در محلول با جذب آب، نوعی ژل در منبع قابل اعتماد روده شما ایجاد می‌کند. این به افزایش هورمون‌هایی مانند GLP-1 کمک می‌کند که باعث می‌شود احساس سیری کنید و در عین حال هورمون‌های اشتها مانند گرلین را سرکوب می‌کند.

یوهمبین چربی سوزی گیاهی

یوهمبین یک نوع محرک چربی سوزی است که از پوست درخت یوهیمب ساخته می‌شود. این درخت از گیاهان بومی آفریقای غربی و مرکزی است.

این مکمل غذایی با وجود اینکه در لیست بهترین چربی سوزها قرار دارد، برای افرادی که مستعد اضطراب هستند و همچنین اشخاص حساس نسبت به محرک‌ها باید با احتیاط مصرف شود. زیرا برخی افراد با مصرف یوهمبین دچار حالات عصبی و اضطراب می‌شوند. در برخی افراد نیز مصرف یوهمبین باعث مشکلات گوارشی می‌شود.

یوهمبین

بیماران با سابقه بیماری‌های قلبی، فشار خون و بیماری‌های مرتبط با کبد و کلیه نیز باید از مصرف این مکمل پرهیز کنند، چرا که احتمال بروز برخی عوارض برای این افراد وجود دارد.

دوز مصرفی پیشنهادی برای این مکمل 30 میلی گرم در روز است که بهترین حالت تقسیم آن به سه دوز کوچک‌تر خواهد بود.

در نهایت این مکمل را حتماً از داروخانه‌های معتبر تهیه کنید. متاسفانه برخی شرکت‌ها و کشورها دست به تولید برخی مکمل‌های تقلبی با نام یوهمبین زده‌اند.

برگرفته از منابع معتبر bodybuilding

اگر پس از مطالعه این مقاله تصمیم گرفتید در کنار مکمل‌های طبیعی از مکمل‌های شرکتی استفاده کنید پس با ما همراه باشید تا با چندتا از بهترین مکمل‌های چربی سوز آشنا شوید.

بهترین مکملهای چربی سوز  موجود در بازار 

با توجه به رقابت بیش از حد شرکت‌های تولید مکمل و وجود برندهای متعدد انتخاب یک مکمل ایده‌آل که در کنار حفظ سلامتی ما را برای رسیدن به اهدافمان یاری کند دشوار خواهد بود؛ بنابراین برای انتخاب بهترین مکمل‌های چربی سوز اعتماد به روشا می‌تواند یک میان‌بُر برای شما باشد . 5 مکمل چربی سوزی که به تایید کارشناسان روشا رسیده‌اند را در ادامه با هم بشناسیم.

قرص آلگومد

آلگومد

هم‌چنین با کاهش ژن‌های تولید و جذب چربی، قند خون و کلسترول را تا میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

کلرلا یک منبع طبیعی و غنی از چندین ماده مغذی کلیدی مانند پروتئین کامل، اسیدهای چرب ضروری و مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. هم‌چنین یکی از غنی‌ترین منابع رنگدانه‌های کلروفیل، بتاکاروتن و لوتئین بوده که همگی اثرات آنتی‌اکسیدانی در بدن دارند و ایمنی بدن را در زمان رژیم بهبود می‌بخشند.

نحوه مصرف آلگومد:

  • طریقه مصرف برای لاغری: حداقل 4 عدد قرص به مدت 3 ماه، همراه با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی
  • برای سنین 4 تا 7 سال: روزی 1 عدد
  • برای سنین 7 تا 10 سال: روزی 2 عدد
  • برای سنین 11 تا 14 سال: روزی 3 عدد
  • برای سنین 15 سال به بالا: روزی 3 تا 6 عدد

بهترین زمان مصرف مکمل آلگومد:

  • در 2 نوبت، به صورت میان‌وعده و با آب کافی

هشدار مصرف آلگومد:

  • این قرص حاوی ویتامین k است، در صورت مصرف وارفارین حتما با پزشک خود مشورت نمایند.
  • ممکن است در ابتدای مصرف این قرص، دچار کرامپ‌های گوارشی، اسهال و تهوع شوید.
  • خانم‌های باردار برای مصرف این قرص حتما با پزشک مشورت کنند.

کپسول اُبستاپ کارن

کپسول اُبستاپ کارن

این محصول، ساخت ایران بوده و دارای ترکیباتی چون عصاره چای سبز، کافئین، فیبرهای غذایی، فیبر سیب، کروم و کولین است که به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن کمک کرده و سبب تناسب اندام و کاهش وزن نیز می‌شود. این قرص به شما کمک می‌کند به راحتی و بدون تحمل گرسنگی و استفاده از برنامه‌های غذایی سخت، وزن کم کنید و به اندام دلخواه خود برسید.

نحوه مصرف اُبستاپ کارن:

  • روزی 3 عدد کپسول همراه با یک لیوان آب مصرف شود.

بهترین زمان مصرف اُبستاپ:

  • روزانه قبل از هر وعده غذایی اصلی (صبحانه، نهار، شام)

کپسول نیچرفیت دایموند

کپسول نیچرفیت دایموند

کپسول نیچر فیت دایمون در دسته قرص‌های چربی‌سوزی و کاهش وزن قرار دارد. این کپسول اشتها را کم کرده و فیبر موردنیاز برای سلامت روده‌ها را تامین می‌کند. اگر برنامه رژیمی خاصی دارید و می‌خواهید اشتهایتان را کمی کنید، می‌توانید با دستور پزشک از کپسول نیچر فیت دایموند استفاده کنید. خانم‌های بارداری و شیردهی که در این دوران از یبوست، رنج می‌برند، می‌توانند با مصرف کپسول نیچر فیت دایموند، این مشکل را برطرف کنند.

نحوه مصرف کپسول نیچرفیت دایموند:

  • روزانه 4 عدد کپسول

بهترین زمان کپسول نیچرفیت دایموند:

  • ۳ ساعت قبل از ناهار و ۳ ساعت بعد از ناهار است.

کپسول کاتس تری عرشیا مکمل

کپسول کاتس تری عرشیا مکمل

این کپسول یک مکمل غذایی برای کاهش وزن بوده و ساخت کشور ایران است. به شکل قوطی پلاستیکی بوده و حاوی 120 عدد کپسول است

با استفاده از این محصول می‌توانید به زودی به وزن و اندام دلخواه خود برسید و هیچ نگرانی بابت آسیب به بدن و عوارض جانبی نداشته باشید.

بهترین زمان مصرف کپسول کاتس تری:

  • یک عدد بعد از صبحانه و یک عدد بعد از میان‌وعده عصر

کپسول اسلیم مکس قائم دارو

کپسول اسلیم مکس قائم دارو

خرید کپسول اسلیم مکس قائم دارو

کپسول اسلیم مکس قائم دارو، مکملی گیاهی بوده که برای چربی سوزی بسیار موثر است. این محصول ساخت کشور ایران بوده و حاوی 30 عدد کپسول است. این مکمل متشکلل از عصاره گیاهانی مانند تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی بوده که با افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن در کاهش وزن و چربی سوزی بسیار موثر عمل می‌کند. این محصول علاوه بر کاهش وزن، به کاهش اشتها و عدم جذب چربی در روده کمک می‌کند.

از ترکیبات موثر موجود در این مکمل می‌توان به اپی گالو کاتشین گالات (EGCG) اشاره کرد که از بین‌برنده‌ای فوق‌العاده برای چربی‌های اضافی بدن بوده و مانع از تجمع این چربی‌ها در بافت‌های بدن می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مثبت این کپسول می‌توان خاصیت آنتی‌اکسیدانی، آرام‌بخشی، جلوگیری از فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب و استحکام دندان‌ها را نام برد.

نحوه مصرف اسلیم مکس قائم دارو:

  • روزانه 3 عدد کپسول

بهترین زمان مصرف کپسول اسلیم مکس:

  • یک ساعت بعد از هر وعده غذایی

قرص کیتوزان کارن

قرص کیتوزان کارن

هم‌چنین کروم موجود در این قرص در سوخت و ساز کربوهیدرات، چربی و پروتئینها از اهمیت بالایی برخوردار است. مصرف قرص کیتوزان کارن به همراه الگوی غذایی متعادل و فعالیت بدنی مناسب و کافی، به اثربخشی کاهش وزن کمک کرده و روند چربی سوزی را افزایش می‌دهد. این قرص با افزایش سوخت و ساز بدن به پایین آوردن کلسترول خون کمک کرده در نتیجه می‌تواند در سلامت قلب و عروق نیز موثر باشد.

نحوه مصرف قرص کیتوزان کارن:

  • روزانه 2 عدد قرص قبل از هر وعده غذایی اصلی مصرف شود.

8- قرص بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس

قرص بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس

این مکمل ساخت کشور ایران بوده و حاوی 30 عدد قرص در جعبه مقوایی است. قرص بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس متشکل از عصاره گارسینیا کامبوجیا، B1، B2، B5، فولیک اسید و ویتامین C است. این مکمل در کاهش وزن و کاهش اشتها تاثیر به‌سزایی دارد و به ترمیم و بازسازی بافت‌ها، پیشگیری از بیماری اسکوروی، کاهش کلسترول تام و تری گلیسیرید، رشد و عملکرد سلول‌های خونی، تقویت انرژی و متابولیسم بدن، محافظت از پوست و چشم‌ها کمک می‌کند و هم‌چنین با شکستن چربی و کربوهیدرات در تولید انرژی موثر است.

هشدار مصرف بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس:

  •  این محصول در دوران بارداری و شیردهی غیر مجاز است.
  • برای بزرگسالان بالای 18 سال مناسب است.

کپسول کاتس تری ساپلند نوتریشن

جمع‌بندی

مکمل‌های چربی سوزی و قرص‌های لاغری مزایای عمده‌ای را ارائه می‌دهند که باعث می‌شود به یک محصول کاهش وزن محبوب تبدیل شوند. این مزایا شامل: بهبود بخشیدن به متابولیسم بدن، افزایش انرژی، کنترل و کاهش اشتها، چربی سوزی در همه شرایط (چه در خواب و چه در زمان ورزش)، است. در این مقاله بهترین مکمل‌های چربی سوزی و قرص‌های لاغری را معرفی کردیم. امید بر این است که با انتخاب و مصرف درست این مکمل‌ها و قرص‌ها به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد