خرید محصولات برند درموسیس

بررسی تخصصی 10 برند معتبر از بهترین کرم های مرطوب کننده موجود در ایران

بررسی تخصصی 10 برند معتبر از بهترین کرم های مرطوب کننده موجود در ایران

معرفی «بهترین کرم های مرطوب کننده» موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. استفاده‌ی مداوم و روزانه از مرطوب‌کننده باکیفیت، بسیار مهم است و در سلامت پوست شما نقش حیاتی دارد. مصرف روزانه‌ی مرطوب‌کننده‌ها در یک روتین پوستی صحیح پوستتان را شاداب و جوان نگه می‌دارد. بخش مهمی از پوست، از آب تشکیل شده است؛ بنابراین یکی از فاکتورهای زیبایی و شادابی، حفظ رطوبت پوست است. این موضوع به خصوص راجع به پوست دست و صورت که به‌طور مستقیم در تماس با محیط خارج هستند اهمیت پیدا می‌کند؛ چراکه عوامل محیطی مانند آلودگی هوا، اشعه UV نور خورشید، گرما و سرما بیشترین آسیب را برای پوست ایجاد می‌کنند. اگر در مورد مرطوب کننده‌ها اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی «انواع مرطوب‌کننده‌» را مطالعه کنید.

مرطوب کننده ها

کارشناسان روشا با گردآوری مجموعه‌ای از بهترین مرطوب‌کننده‌های موجود در بازار ایران به شما کمک می‌کنند تا بتوانید متناسب با نوع پوست خود، از میان مجموعه‌ی ارائه شده یک محصول با کیفیت، برای مراقبت و حفظ زیبایی پوستتان انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا پس از شرح کوتاهی بر چرایی اهمیت استفاده از مرطوب‌کننده‌ها به سراغ معرفی برندهای قابل دفاعِ موجود در بازار ایران برویم.

برای مراقبت از پوست چرب در روتین پوستی خود نیاز است مرطوب‌کننده قرار داد یا آبرسان؟ پاسخ این سوال را در لینک «تفاوت آبرسان و مرطوب کننده» بخوانید! در این مقاله که با عنوان «از واقعیت تا دروغ تفاوت مرطوب کننده و آبرسان» در وبلاگ روشا منتشر شده است، برخی شایعات پیرامون این دو محصول به نقد کشیده شده‌اند.

آنچه در این مقاله خواهیم خواند

اهمیت کرم های مرطوب کننده در روتین پوستی از کجا می آید؟

آب برای پوست و مخصوصا لایه اپیدرم بسیار حیاتی است؛ از این رو بافت میانی به طور مداوم تلاش می‌کند رطوبت مورد نیاز را به سطح پوست برساند. به همان اندازه که تامین این آب برای پوست اهمیت دارد؛ حفظ رطوبت موجود هم حائز اهمیت است. به همین دلیل غدد چربی با ترشح چربی، روی سطح پوست یک لایه محافظتی ایجاد کرده و مانع از تبخیر آبِ موجود در پوست می‌شوند.
ترشح بیش از حد این چربی به صورت یک لایه‌ی روغنی روی پوست، خود را نشان می‌دهد که اغلب با انواع جوش‌های سرسیاه، آکنه‌ها و جوش‌های چرکی همراه است. همچنین ترشح چربی، کمتر از میزانی که پوست لازم دارد؛ ظاهری خشک و پوسته پوسته روی پوست ایجاد می‌کند.

بررسی تخصصی 10 برند معتبر از بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده موجود در ایران

دقت به همین نکته اهمیت استفاده از مرطوب‌کننده‌ها را روشن می‌کند. استفاده از یک مرطوب‌کننده خوب در صورتی که مناسب با نوع پوست شما انتخاب شود در به تعادل رساندن میزان ترشح چربی پوست و حفظ رطوبت آن نقش حیاتی داشته و مانع از ایجاد مشکلات پوستی ناشی از عدم کافی رطوبت می‌شود.

رطوبت‌رسانی مداوم پوست چه فوایدی دارد؟

  1. جوان سازی پوست: پوست با گذشت زمان با افزایش سن و مواجهه با عوامل محیطی مثل سرما، گرما، نور خورشید و غیره شادابی و جوانی خود را از دست می‌دهد که با علائمی مانند چین‌وچروک، کاهش حجم و تغییرات در لایه‌های پوست خود را نمایان می‌کند. رسیدن رطوبت کافی و منظم به پوست از ایجاد این تغییرات در پوست پیشگیری کرده و مانع بروز پیری زودرس پوست می‌شود.
  2. درمان خشکی پوست: مصرف منظم کرم مرطوب کننده مناسب، پوست را از خشک‌شدن و پوسته‌پوسته‌شدن محافظت می‌کند. این محصولات با فراهم کردن رطوبت کافی برای پوست از بروز لک، تغییرات رنگ و خشکی نیز جلوگیری می‌کنند. پس برای داشتن یک پوست شاداب، نرم و لطیف مصرف مرطوب کننده‌ها را فراموش نکنید.
  3. جلوگیری از ایجاد جوش: یکی از دلایل به‌وجود آمدن جوش و آکنه بر روی پوست، ترشح بیش از حد چربی است. هنگامی که پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد، غدد چربی پوست برای جبران خشکی و حفاظت از اندک رطوبت باقی مانده در پوست، شروع به ترشح چربی (سبوم) بیشتر می‌کنند. مسدود‌شدن منافذ پوست به دنبال باقی ماندن این چربی‌ها بر روی پوست، باعث بروز انواع آکنه می‌شود.
  4. مراقبت از پوست حساس: استفاده از کرم مرطوب کننده‌ صورت بخصوص محصولات حاوی مواد التیام بخش مانند بابونه و آلوئه‌ورا، برای حفظ سلامتی پوست‌های حساسی که دچار اگزما، التهاب، قرمزی یا لک‌های خارش‌دار هستند ضروری است.

این فقط خانم‌ها نیستند که باید از مرطوب‌کننده‌ها در روتین پوست خود استفاده کنند؛ بلکه مردان هم به مراقبت از پوست خود نیاز دارند و چه بسا به علت مواجهه بیشتر پوست آقایان با عوامل محیطی مثل گرما، سرما و نور خورشید، مرطوب‌کننده برای ایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است. در مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین مرطوب کننده آقایان» مفصل از این موضوع گفته‌ایم.

حال که از اهمیت کرم‌های مرطوب‌کننده و نقش آن در حفظ جوانی و سلامت پوست گفتیم، وقتش رسیده تا به سراغ معرفی محصولاتی برویم که برای انواع پوست فرموله شده‌اند. هدف روشا از گردآوری این مجموعه از محصولات، این بوده که شما بتوانید محصولی درخور و متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. آن هم بدون سردرگمی از تبلیغاتی که گاه به دلیل عدم آگاهی کافی، موجب خریدهای هیجانی و اشتباه می‌شوند.

بررسی 10 برند معتبر از بهترین کرم های مرطوب کننده موجود در بازار ایران

همچنین برای آشنا شدن با پیشنهادهای روشا در حوزه‌ی آبرسان‌ها شما را دعوت می‌کنیم به مقاله‌ای که بهترین آبرسان‌های موجود در بازار ایران را معرفی کرده است سری بزنید.

cream all skin

بر اساس آنچه تا به اینجا گفتیم مشخص شد مرطوب‌کننده‌ها پای ثابتِ قرار گرفتن در مسیر سلامت و زیبایی پوست هستند؛ اما مهم‌تر از این نکته انتخاب مرطوب‌کننده مناسب با پوست فرد است. در غیر این صورت با خرید محصولی که سازگار با نوع پوست شما نباشد؛ این فقط پولتان نیست که بیهوده به هدر می‌رود؛ بلکه پوست خود را در معرض صدماتی دیرجبران‌پذیر قرار داده‌اید که قطعا انتخاب شما نخواهد بود. بر این اساس در ادامه لیستی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران را تهیه و دسته‌بندی کرده‌ایم تا به سهولت اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود کنید. بدیهی است این لیست همه محصولات خوب موجود در بازار نیستند؛ اما به شما اطمینان می‌دهیم در لیست بهترین‌ها این موارد جای ثابتی دارند.

کرم مرطوب کننده مناسب پوست خشک

1- کرم مرطوب کننده هیدراسل ریچ لایسل

 

لایسل هیدرا ریچ

وجود روغن آرگان برای پوست نقش رطوب‌رسان را ایفا می‌کند و به حفظ رطوبت در لایه‌های عمقی پوست کمک می‌کند.     حضور شی باتر منجر به شفافیت پوست شده و ویتامین C موجود در عصاره آووکادو، مانع از بروز چروک و پیری زودرس پوست شما می‌شود.

چرا این محصول انتخاب مناسبی برای پوست خشک شماست:

• رطوبت رسانی عمیق پوست؛
• دارای مواد مغذی پوست؛
• نرم کننده و درخشان کننده پوست؛
• حاوی ویتامین سی و عصاره‌های گیاهی؛
• جلوگیری از ترک‌خوردگی پوست؛
• حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان؛
• مناسب برای پوست خشک؛
• آبرسانی قوی؛
• فاقد پارابن؛
• کنترل چربی پوست.

2- کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک درماتیپیک

آبرسان درماتیپیک

کرم آبرسان از برند درماتیپیک مدل REFRESH با ترکیب انحصاری PATCH20 سبب آبرسانی با دوام به سطح و عمق پوست می‌شوند. این کرم آبرسان مناسب پوست خشک بوده و به دلیل داشتن کوانزیم Q10 به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی مانند آلودگی هوا و اشعه UV محافظت می‌کند.

ترکیبات موثر این کرم شامل: آلوئه ورا، روغن آووکادو، روغن آرگان و روغن جوجوبا است که مصرف روزانه آن باعث شفاف شدن و روشنی پوست می‌شود. این ترکیبات خواص ضد میکروبی، ضد التهابی، آنتی اکسیدان، افزایش رطوبت، افزایش کلاژن، بهبود آثار پیری، نرم کنندگی، رطوبت رسانی و بازسازی پوست را دارا هستند. بهره‌مندی این محصول از روغن جوجوبا به دلیل غنی بودن این روغن از ویتامین E تا 25 درصد بیشتر از بروز چین‌وچروک‌های زودهنگام ممانعت می‌کند.

چرا این محصول انتخاب مناسب پوست شماست:

• از بین برنده لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، لیزر، نیش حشرات، قرمزی و التهاب‌ها؛
• جلوگیری کننده از بازگشت مجدد لک؛
• فرمولاسیون فرانسه؛
• مناسب انواع پوست. (مخصوصا پوست‌های خشک و حساس، به دلیل وجود عصاره آلوئه ورا)

3- کرم مرطوب کننده درمان خشکی و اگزما میلیتو

آبرسان میلیتو

کرم مرطوب کننده بسیار قوی مناسب پوست‌های خشک، خیلی خشک و در معرض آتوپی که توسط برند میلیتو تولید شده است. این کرم برای همه‌ی سنین حتی نوزادان و کودکان بسیار مناسب بوده و برای تمام فصول تولید شده است. در فرمولاسیون مرطوب کننده میلیتو از روغن جوجوبا، آلوئه ورا و اوره استفاده شده که در درمان بیماری درماتیت آتوپیک بسیار موثر است.

کرم مرطوب کننده مناسب پوست چرب:

1- کرم مرطوب کننده هیدراسل لایت لایسل

آبرسان پوست چرب لایسل

برعکس آنچه به نظر می‌رسد، اهمیت رطوبت رسانی به پوست چرب دو چندان است؛ زیرا به طور معمول این دسته از افراد به اشتباه ترشح سبوم در سطح پوست را دلیلی بر وجود رطوبت مناسب در پوست می‌دانند؛ در حالیکه ازدیاد چربی بر روی پوست نشانه‌ی خشکی و عدم رطوبت کافی در لایه‌های عمیق‌تر پوست است.

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل لایت هیدراسل مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه است که سبب رطوبت رسانی طولانی مدت و موثر به پوست، تنظیم ترشح چربی (سبوم)، کنترل عوامل مولد آکنه و جلوگیری از ایجاد لک و چین و چروک صورت می‌شود. این کرم غنی از هیالورونیک اسید، ویتامین آ، گروه ویتامین‌های ب و ویتامین سی است که با جذب فوق العاده سریع سبب نرمی، لطافت و روشن شدن پوست می‌شود. علاوه بر آن حاوی میتوکینیل به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی است که این ترکیب ضد آلودگی اثرات مخرب آلاینده‌ها و رادیکال‌های آزاد را کنترل نموده و در یکنواخت نمودن رنگ پوست نقش موثری دارد.

چرا این محصول یک انتخاب مناسب برای شماست:

• مناسب برای پوست چرب؛
• ساختار سبک و جذب سریع؛
کنترل ترشح چربی سطح پوست؛
رطوبت رسانی دائمی به لایه‌های پوست؛
• حاوی هیالورونیک اسید برای کمک به مرطوب کنندگی بیشتر پوست؛
• حاوی ویتامین C برای روشن کنندگی و جلوگیری از بروز چین و چروک؛
• فاقد پارابن.

2- کرم ژل مرطوب کننده اکنس ساین اسکین

 

آبرسان پوست چرب ساینسکین

این کرم مرطوب کننده نسبت به بقیه محصولات موجود در بازار دارای حداقل چربی بوده و به واسطه بافت سبک و جذب سریعی که دارد مورد توجه افراد دارای پوست چرب است. وجود ویتامین A در این محصول از تشدید آکنه در پوست‌های چرب و مستعد آکنه جلوگیری می‌کند. کرم مرطوب کننده اکنس ساین با داشتن ویتامین B5 و روغن جوجوبا، گلیسیرین و اوره در تامین رطوبت و کنترل چربی پوست نقش بسیار مهمی داشته و تبخیر آب از سطح پوست را نیز کاهش می‌دهد.

3- کرم مرطوب کننده دوتینی (مخصوص پوست های چرب)

 آبرسان دوتینی

کمپلکس مرطوب کننده، آنتی آکنه، آنتی باکتریال و متعادل‌کننده چربی پوست از ویژگی‌هایی است که می‌توان به این مرطوب کننده از برند دوتینی نسبت داد. این کرم دارای عصاره فندق است که باعث لایه برداری، حذف آکنه و رفع التهاب می‌شود و به دلیل بافت نرم و سبکی که دارد، بسیار سریع جذب پوست می‌شود. جذب سریع از آن ویژگی‌هایی است که برای افراد دارای پوست چرب یک مزیت محسوب می‌شود؛ چرا که از آن حس کلافه‌کننده و سنگینی مزاحم پس از مصرف مرطوب کننده روی پوست خبری نیست.

4- کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی فاقد چربی ریچموند

آبرسان پوست چرب ریچموند

این کرم مرطوب کننده روزانه، فاقد نگهدارنده‌های مضر (پارابن) و فاقد چربی بوده و بدون به جا گذاشتن اثر چربی بر روی پوست صورت و گردن به راحتی جذب می‌شود. وجود روغن فندوق در ترکیبات این محصول مانند یک ضدآفتاب طبیعی عمل کرده و مانع از صدمات رادیکال‌های آزاد بر روی پوست می‌شود. مرطوب کننده برند ریچموند در کاهش چین‌و‌چروک و خطوط ریز پوستی ایجادشده در صورت و گردن بسیار موثر و کار آمد عمل می‌کند.

چرا این محصول به شما پیشنهاد می‌شود:

• نرم کننده و استحکام بخش پوست؛
• جلوگیری از کاهش رطوبت مورد نیاز پوست؛
• رفع و کاهش عوارضی مانند التهاب، قرمزی خارش و ترک خوردگی پوست؛
• کمک به کاهش چین‌و‌چروک و خطوط ریز پوستی؛
• مناسب پوست‌های چرب؛
• آبرسان قوی.

5- فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک

 

آبرسان پوست چرب درماتیپیک

نوبت به معرفی پنجمین محصول این راهنمای خرید رسیده است. فلوئید مرطوب کننده درماتیپیک ساخت ایران تحت لیسانس بهترين كمپانی‌های اروپا با فرمولاسیون ویژه خود، می‌تواند عملکردی تاثیرگذار و قابل قبول بر روی پوست چرب شما داشته باشد.
فرمولاسیون فلوئید با ساختاری آب دوست، سبک و حاوی چربی بسیار اندک انتخابی مناسب برای زیر آرایش در افراد دارای پوست مختلط تا چرب است.
این فلوئید با داشتن کوآنزیم Q10 به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد رادیکال آزاد قوی از پوست در برابر آلودگی و پیری زودرس محافظت می‌کند. این محصول به کمک عوامل تنظیم‌کننده، ترشح چربی را کم کرده و منافذ باز پوست را جمع می‌کند. دکسپانتنول موجود در این کرم خارش پوست ناشی از گزیدگی و نیش حشرات را تسکین داده و در مواردی همچون اگزما و بیماری‌های پوستی خفیف باعث ترمیم پوست می‌شود.

چرا این محصول به شما پیشنهاد می‌شود:

• جمع‌کننده منافذ باز پوستی؛
• ممانعت از براق شدن پوست؛
• تنظیم ترشح چربی؛
• تقویت لایه‌ی دفاعی در مقابل عواملی محیطی.

6- کرم آبرسان صورت و دست مناسب پوست‌های نرمال و مختلط لافارر

 

آبرسان پوست مختلط لافارر

برند لافارر یکی از نام‌های آشنا در حوزه تولید محصولات باکیفیت تخصصی پوست بوده و این بار یک کرم رطوبت رسانی طولانی‌مدت را برای مشتریان فراهم آورده است. محصولی که علاوه بر پوست صورت مناسب پوست دست شما هم بوده و اینگونه نیازی به تهیه‌ی همزمان دو محصول متفاوت نخواهید داشت. ترکیبات استفاده شده در این محصول شامل: عصاره گیاه آلوئه‌ورا، بابونه و گل همیشه بهار است. خاصیت آنتی اکسیدانی بابونه منجر به رفع التهابات پوستی و درمان جوش و آکنه‌ها می‌شود. از طرفی وجود روغن‌هایی نظیر روغن زیتون و روغن بادام شیرین در این محصول به لطافت و حفظ رطوبت پوست بوده که منجر به جوان‌سازی و کندی روند پیری پوست می‌شود. همچنین این کرم فاقد مواد کومدوژن و براق کننده بوده و از پوست در مقابل رادیکال های آزاد نیز محافظت می‌کند.

چرا این محصول به شما پیشنهاد می‌شود:

• محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد؛
• مرطوب کننده دست و صورت؛
• احیای نرمی و لطافت پوست؛
• کند کردن روند پیری پوست؛
• رطوبت رسانی طولانی مدت.

کرم مرطوب کننده مناسب پوست حساس

1- کرم مرطوب کننده صورت و دست مناسب پوست های حساس لافارر

و اما آخرین محصول این لیست راهنمای خرید!

مرطوب کننده شماره 4 لافارر: استفاده از این کرم موجب پیشگیری از قرمزی و حساسیت‌های پوستی می‌شود. این کرم مرطوب کننده برای نواحی دست و صورت قابل مصرف بوده و باعث کندشدن روند پیری پوست می‌شود. به دلیل داشتن بافت سبک، استفاده از این محصول توصیه می‌شود. همچنین عصاره گریپ ‌فروت موجود در این محصول از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و شفافیت و درخشندگی آن را چندین برابر می‌کند.

مرطوب کننده پوست های حساس

چرا این محصول به شما پیشنهاد می‌شود:

• التیام بخش و ضد حساسیت؛
• محافظت در برابر آفتاب؛
• مرطوب کننده و آبرسان؛
• کاهش التهاب پوست.

در این مقاله سعی کردیم برای انواع پوست‌، به معرفی مرطوب‌کننده هایی بپردازیم که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و همچنین به سادگی می‌توان آنها را از هر آنلاین شاپ معتبری تهیه کرد. محصولات فوق در داروخانه روشا هم موجود است و برای خرید آنلاین مرطوب کننده کافی است روی لینک کلیک کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد