خرید محصولات برند درموسیس

راهنمای خرید بهترین مرطوب کننده آقایان، نکاتی که شما را در خریدی بهینه یاری می‌کند!

راهنمای خرید بهترین مرطوب کننده آقایان، نکاتی که شما را در خریدی بهینه یاری می‌کند!
هرآنچه باید درباره اهمیت مراقبت از پوست مردان بدانید!

«راهنمای خرید بهترین کرم مرطوب کننده برای آقایان» شاید یکی از جذاب‌ترین موضوعات برای مردانی باشد که نسبت به سلامت و زیبایی پوست خود همیشه حساس بوده‌اند. از این رو روشا این مطلب را برای شما مخاطب عزیزی در نظر گرفته است که اجازه نمی‌دهید کلیشه‌های جنسیتی توجه شما را از اهمیت دادن به شادابی و طراوت پوستتان باز دارد؛ چراکه زیبایی منحصر به جنیست خاصی نیست؛ اما متاسفانه در آقایان توجه کمتری به آن می‌شود.

همین موضوع باعث می‌شود تا آقایان با پیری زودرس، چین و چروک و مشکلات دیگر پوستی دست و پنجه نرم کنند. در این مطلب قصد داریم ابتدا تفاوت‌های پوست آقایان و خانم‌ها رو بشناسیم، درباره اهمیت استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده باهم صحبت کنیم و در نهایت راهنمای خرید «بهترین مرطوب کننده آقایان» را با معرفی محصولاتی که به تایید کارشناسان روشا رسیده‌اند به پایان برسانیم.

بهترین مرطوب کننده آقایان

بررسی تفاوت پوست در آقایان و خانم‌ها:

قبل از آن‌که درباره‌ی اهمیت استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده برای آقایان صحبت کنیم، بهتر است ببینیم پوست آقایان و خانم‌ها چه تفاوت‌هایی باهم دارند. تفاوت پوست آقایان و خانم‌ها یک موضوع ناشناخته نیست و تحقیقات زیادی بر روی آن انجام شده است.

بررسی تفاوت پوست در آقایان و خانم ها

دانشمندان به‌صورت کلی این تفاوت‌ها را در چهار مورد زیر خلاصه می‌کنند:

1) میزان ضخامت پوست؛
2) میزان چرب بودن پوست؛
3) نحوه‌ی تغییرات پوست در مرور زمان؛
4) ریش و موی صورت.

مرطوب کننده خوب مردانه چیست؟

در وبلاگ kiehls در خصوص چرا مهم است مردان مرطوب‌کنندۀ مخصوص خود را استفاده کنند آمده است: مردان و زنان می‌توانند در اکثر موارد از مرطوب‌کننده‌های مشابه استفاده کنند، اما از آنجایی که مردان و زنان دارای پوست‌های متفاوتی هستند، بهتر است مرطوب‌کننده‌ای که مخصوص مردان طراحی شده است، پیدا کنید.

یک مرد قبل از اینکه به دنبال مرطوب کننده مناسب برای خود باشد، باید نوع پوست خود را بشناسد. پوست های معمولی، حساس، خشک، چرب و مختلط پنج فرم اصلی هستند. قبل از افزودن چیزی، بهترین زمان برای بررسی پوست صبح است. پوست های چرب صاف به نظر می رسند، در حالی که پوست های خشک دارای لکه های خشن هستند و پوست های مختلط هم خشکی و هم درخشندگی دارند. اکثر مردان به خوبی می دانند که آیا پوست حساسی دارند زیرا به عطرها و مواد شیمیایی واکنش بدی نشان می دهد.

ترکیبات موجود در مرطوب کننده هایی که استفاده می کنید تفاوت عمده ای ایجاد خواهد کرد. بهتر است سراغ مرطوب‌کننده‌های تولید شده توسط شرکت‌های معروف بروید. گلیسیرین، پترولاتوم و لانولین نمونه هایی از مواد فعال هستند که باید به دنبال آنها باشید. پوست مردان مستعد التهاب است. در نتیجه، مرطوب کننده هایی را جستجو کنید که حاوی موادی مانند بلغور جو دوسر یا آلوئه هستند که ضد التهاب هستند. محصولاتی با خواص ضد پیری مانند ویتامین C انتخاب کنید که با بازسازی الاستین و کلاژن به ترمیم پوست کمک می کند. در ادامه به‌صورت مختصر موارد گفته شده را توضیح می‌دهیم.

میزان ضخامت پوست:

نخستین تفاوت پوست آقایان با خانم‌ها، میزان ضخامت آن است. تحقیقات زیادی نشان داده که پوست آقایان حاوی کلاژن بیشتری بوده و 20 تا 25 درصد ضخیم‌تر از پوست بانوان است. نکته‌ی جالب دیگر در این مورد میزان کاهش یافتن کلاژن پوست آقایان با بالا رفتن سن است، این میزان برعکس خانم‌ها که بعد از یائسگی با سرعت زیادی کاهش پیدا می‌کند، در آقایان همواره با سرعت ثابت و شیب نسبتا صافی پیش می‌رود.

میزان چرب بودن پوست:

میزان چرب بودن پوست

غدد چربی در مردان فعالیت زیادی داشته و به همین دلیل منافذ دفع عرق، اوره و… در آنها بزرگ‌تر از زنان است. البته این موضوع جزء نکات مثبت به حساب نمی‌آید؛ زیرا بزرگ بودن منافذ سبب افزایش میزان pH می‌شود و در نتیجه‌ی آن، آقایان بیشتر مستعدِ آکنه و سایر بیماری‌های پوستی هستند. همچنین براق و چرب دیده شدن پوست آنها نیز به همین دلیل است.

نحوه تغییرات پوست در مرور زمان:

همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، سرعت کاهش کلاژن در مردان بر خلاف زنان شیب ملایمی دارد؛ اما به همان اندازه نیز تاثیر بیشتری بر روی چهره‌ی آنها می‌گذارد. به عنوان مثال پیری پوست در آقایان بیشتر به شکل پف چشم و به‌همراه سیاهی در زیر پلک‌ها ظاهر می‌شود؛ همچنین شاید چین و چروک دیرتر در آنها به وجود بیاید؛ اما به دلیل ایجاد شیارهای نسبتا بزرگ، واضح‌تر دیده می‌شود.

ریش و موی صورت:

ریش و موی صورت

درست است که موی صورت هم در آقایان و هم در خانم‌ها وجود دارد؛ اما میزان و ضخامت آن تفاوت چشمگیری باهم دارند. تحقیقات نشان می‌دهد که به صورت میانگین یک مرد در طول زندگی خود، 16 هزار مرتبه صورت خود را اصلاح می کند.
اصلاح صورت ممکن است سبب از بین رفتن لایه‌هایی از پوست شود که به تازگی تشکیل شده و نازک هستند. متخصصان زیبایی معتقدند که بیش از 40 درصد مشکلات پوستی آقایان در قسمت صورت، ناشی از شیوه نادرست اصلاح‌شان است.
حال که می‌دانیم پوست آقایان با خانم‌ها چه تفاوت‌هایی دارد، در بخش بعدی می‌توانیم با دیدی بازتر درباره «اهمیت استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده» باهم صحبت کنیم. در مقاله‌ی «ویژگی های یک مرطوب کننده خوب» با شما از ویژگی‌های مرطوب کننده‌ها گفته‌ایم و ترکیب‌های ساختاری آن را برشمرده‌ایم. بی شک دانش شما در این بخش به شما در انتخاب محصولی مناسب، به دور از هیجان‌های دنیای رسانه بسیار کارساز خواهد بود.

چرا آقایان باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند؟

لاین مرطوب کننده آقایان کامان

کرم‌ مرطوب‌کننده احتمال وقوع بیماری و مشکلات پوستی را در شما کاهش می‌دهد؛ خشکی یا چرب بودن پوست اولین دلیل بروز مشکلات شایع پوستی نظیر آکنه است؛ بنابراین شما باید نخست جنس پوست خود را تشخیص داده و سپس براساس آن مناسب‌ترین مرطوب کننده را انتخاب کنید.
• اگر پوست چربی دارید بهتر است به جای کرم از لوسیون‌های مرطوب‌کننده که دارای ترکیبات لایه‌برداری هستند استفاده کنید.
• اگر پوست خشکی دارید بهتر است از کرم‌های مرطوب‌کننده‌ای استفاده کنید که ترکیبات چرب بیشتری دارند.
در ادامه مطلب به صورت مختصر به این سوال که «چرا باید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنیم؟» پاسخ می‌دهیم.

پیشگیری از لکه‌های پوستی:

کرم‌های مرطوب‌کننده می‌توانند سبب براق شدن و از بین رفتن لکه‌های پوستی شما شوند؛ برخی از مرطوب‌کننده‌ها در ترکیبات خود رنگ‌های مجاز مانند برنزه و… را نیز دارند که می‌توانید برای پوشش دادن لکه‌هایتان از آنها استفاده کنید.
چند مرطوب کننده

پوست شما به صورت مداوم سلول‌های خود را از دست داده و اقدام به جایگزین کردن مجدد آن می‌کند؛ این اتفاق در ناحیه‌ی صورت، گوش‌ها، گردن و قفسه‌ی سینه بیشتر از سایر نواحی بدن رخ می‌دهد. پوست‌اندازی روزانه این نواحی سبب می‌شود که آنها بیشتر در معرض خشکی قرار گرفته و بیشترین ریسک را برای ابتلا به سرطان پوست داشته باشند.کرم‌های مرطوب‌کننده به آب‌رسانی، حفظ رطوبت و ترمیم سریع‌تر پوست نواحی حساسِ شما کمک می‌کنند.

مبارزه با چین و چروک:

براساس تحقیقاتی که توسط نشریه‌ی پوست، مو و زیبایی انگلیس منتشر شده است، افرادی که پوست مرطوب‌تری دارند، بسیار کمتر از سایر افراد، در معرض ابتلا به چین و چروک قرار می‌گیرند و حتی در صورت وقوع در قسمت‌های کوچکتری بروز پیدا می‌کنند.

یک مکمل فوق‌العاده بعد از دوش آب گرم:

یک مکمل فوق‌العاده بعد از دوش آب گرم

دوش آب گرم با تمام مزایا و حس فوق‌العاده‌ای که به ما می‌بخشد، رطوبت پوست بدنمان را به‌صورت کامل از بین می‌برد؛ با استفاده از مرطوب‌کننده بعد از حمام، بگذارید علاوه بر حس خوب شما، پوست‌تان هم احساس خوبی داشته باشد. خواندنِ مقاله‌ی «تفاوت آبرسان و مرطوب کننده» برای شما بسیار جذاب خواهد بود، با خواندن آن خواهید دید چگونه واقعیات در رسانه وارونه جلوه داده می‌شوند.

معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده برای آقایان:

قطعا بعد از خواندن این مطلب، به این واقعیت پی برده‌اید که استفاده از مرطوب‌کننده‌ها در زندگی چقدر مهم هستند؛ اما سوال دیگری که پیش می‌آید این است که بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده برای آقایان توسط کدام برندها تولید می‌شوند؟
در ادامه به معرفی بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده برای آقایان می‌پردازیم.

معرفی مرطوب کننده های برند سینره:

برند سینره یکی از بهترین برندهایی است که در کنار محصولات بهداشتی برای زنان، برای مراقبت از پوست آقایان نیز محصولات فوق‌العاده‌ای تولید کرده است. یکی از وجه‌های تمایز این برند استفاده از مواد اولیه‌ی گیاهی برای تولید محصولاتش است.

کرم مرطوب کننده پوست آقایان سینر

مرطوب‌کننده و ضد آلودگی هوا سینره مخصوص آقایان:

آقایان بسیار در معرض آلودگی‌های پوستی ناشی از هوا هستند؛ استفاده از عصاره مورینگا در این محصول، سبب محافظت از پوست در مقابل آلودگی هوا می‌شود. همچنین تفاوت pH پوست -که در ابتدای مقاله درباره‌ی آن صحبت کردیم- در این کرم رعایت شده است. از دیگر ویژگی‌های کرم مرطوب کننده مخصوص آقایان سینره، بهره‌گیری از عصاره گیاهان دریایی است.

معرفی مرطوب کننده های برند سی گل:

برند سی گل جزء برندهای با سابقه و قدیمی است که تجربه‌ی همکاری با هولدینگ‌های معروف و بزرگ آرایشی و بهداشتی مانند اورآل را در کارنامه‌ی خود دارد. تنوع محصولات این برند به قدری زیاد است که شما با هر نوع ویژگی، می‌توانید بهترین مرطوب کننده برای پوست خود را انتخاب و استفاده کنید.

لوسیون مرطوب‌کننده آقایان سی گل

کرم مرطوب‌کننده آقایان سی گل:

کرم مرطوب‌کننده‌ی آقایان سی گل، با دارا بودن عصاره جنسینگ و pH مناسب برای پوست آقایان، رطوبت لازم را برای شادابی و جوان ماندن پوست شما تامین می‌کند. این محصول علاوه بر رطوبت‌رسانی، از بروز چین و چروک و پیری زودرس در شما پیشگیری کرده و همچنین پوست آسیب‌دیده یا ملتهب‌تان را نیز ترمیم می کند.

معرفی مرطوب کننده های برند کامان:

کامان، یکی دیگر از باکیفیت‌ترین برندهای آرایشی و بهداشتی است که محصولات آن در سوئیس تولید و تاییدیه های لازم را از وزارت بهداشت این کشور دارد.

معرفی مرطوب کننده های برند کامان

کرم آبرسان و مرطوب‌کننده مردانه کامان:

کرم آبرسان و مرطوب‌کننده‌ی مردانه‌ی کامان سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز پوست بوده و به مرور زمان سبب سفتی و روشنی پوست شما شده و قرمزی و تیرگی آن را نیز کاهش می‌دهد. استفاده از هیالورونیک اسید در ترکیبات این محصول، سبب نفوذ بیشتر رطوبت به لایه‌های زیرین پوست و ذخیره‌ی آن برای مدت زمان بیشتری می‌شود.

اگر از آن دست افرادی هستید که از تکنیک مقایسه برای خرید محصول مورد نظر خود استفاده می‌کنید تصور می‌کنیم این مقاله «برترین کرمهای مرطوب کننده» رضایت شما را تا حد قابل قبولی فراهم آورد. در این مطلب 10 برند تخصصی موجود در بازار ایران را مورد نقد و بررسی قرار داده‌ایم و شما می‌توانید با صرف کمی وقت به مناسب ترین انتخاب برای مرطوب کننده مناسب پوستتان دست پیدا کنید.

سخن پایانی

با خواندن این مقاله، حتما به این نتیجه رسیده‌اید که استفاده از مرطوب‌کننده‌ها فقط منحصر به بانوان نیست و اهمیت بالایی در پیشگیری از مشکلات پوستی - که بعضی از آنها مانند سرطان پوست ممکن است مشکلات زیادی برایتان ایجاد کنند - در زندگی شما دارد. با استفاده از «بهترین کرم مرطوب کننده برای آقایان» که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، می‌توانید با خیالی آسوده از سلامتی و شادابی پوست‌تان مطمئن شوید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد