خرید محصولات برند درموسیس

بهترین کرمهای دور چشم ایرانی و بهترین کرمهای دور چشم خارجی، آنچه شما همواره از ما خواسته‌اید!

بهترین کرمهای دور چشم ایرانی و بهترین کرمهای دور چشم خارجی، آنچه شما همواره از ما خواسته‌اید!

بهترین کرمهای دور چشم ایرانی و خارجی

در مقاله‌ای با عنوان «کرم دور چشم چیست» نکات ارزشمندی را پیرامون مراقبت از پوست ظریف اطراف چشم در اختیار خوانندگان گرامی قرار داده‌ایم، پیام‌های زیادی دریافت کردیم مبنی بر اینکه چنانچه بخواهید از یک کرم تخصصی برای مراقبت از دور چشم خود استفاده کنید کارشناسان روشا کدام برندها را مورد تایید قرار می‌دهند.

صادقانه بگذارید به شما بگوییم که معرفیِ « بهترین کرمهای دور چشم ایرانی و خارجی» کار ساده‌ای نیست و مستلزم هزینه کردن زمان و منابع مالی بسیاری است؛ از این رو انجام آن تقریبا با توجه به رسالت ما غیر ممکن است. با این حال این بدان معنا نیست که نمی‌توان محصولات خوبی در این حوزه به شما مصرف‌کننده‌ی عزیز معرفی کرد.

بهترین کرمهای دور چشم ایرانی و خارجی / آنچه شما همواره از ما خواسته‌اید!

مصلحت رسیدن این محتوا به دست مصرف کننده ما را بر آن می‌دارد تا برای معرفی‌ها از عناوینی چون «معرفی بهترین کرمهای دور چشم» استفاده کنیم؛ با این حال بر خود لازم می‌دانیم بنا بر شرط راستی و صداقت به شما خواننده‌ی گرامی این آگاهی را بدهیم که منظور از «بهترین»، محصولاتی هستند که فاکتورهای استاندارد را از نظر کارشناسان روشا دریافت کرده و موفق به جلب رضایت حداکثر مصرف‌کنندگان بوده‌اند. وگرنه بنا به دلایلی که بالاتر توضیح داده‌ایم معرفیِ «بهترین» نیاز به تخصیص منابعی دارد که انجام آن هیچ توجیه اقتصادی ندارد.

معرفی بهترین کرمهای دور چشم ایرانی

در این قسمت به شما برند خارجی که محصولات خوبی را در حوزه‌ی مراقبت از پوست اطراف چشم با هدف‌های مشخص تولید کرده‌اند معرفی می‌کنیم و با بررسی ترکیبات آن‌ها به شما کمک می‌کنیم با توجه به نیاز خود کاربردی‌ترین محصول را انتخاب کنید.

کرم دور چشم درماسیف

این کرم رطوبت مورد نیاز پوست اطراف چشم را تامین کرده و همچون یک لایه‌ی محافظ پوست اطراف چشم را از گزند آسیب‌های عوامل خارجی مراقبت می‌کند. میزان کشسانی و حالت ارتجاعی پوست اطراف چشم را همزمان با بالا بردن استحکام دیواره‌ی مویرگ‌ها بالا می‌برد.

کرم دور چشم درماسیف دارای خاصیت ضد چروک، پف و تیرگی‌های دور چشم بوده و مصرف مداوم آن به رفع حلقه‌های تیره‌ی زیر چشم منجر می‌شود. فرمولاسیون ملایم این محصول جذب آن را روی پوست بالا برده بدون اینکه در نهایت منجر به باقی ماندن آثار چربی و سفیدی روی پوست شود.

کرم دور چشم درماسیف

مزایای استفاده از کرم دور چشم درماسیف:

مصرف آن همراه با باقی گذاشتن آثار چربی و رد سفید روی پوست نخواهد شد؛

    • بالا بردن استحکام دیواره‌ی مویرگ‌ها؛
    • حفظ پوست در برابر آلودگی‌ها و استرس محیطی؛
    • ضد چروک، پف و تیرگی‌های دور چشم؛
    • آبرسانی لازم اطراف دور چشم؛
    • بازسازی و ترمیم بافت دور چشم.

سرم دور چشم لافارر ( حاوی کافئین 10%):

سرم دور چشم لافارر ( حاوی کافئین 10%)

ضد آفتاب دور چشم آیسول:

قبل‌تر در مقاله‌ی «ضد آفتاب دور چشم» توضیح دادیم که به طور کلی ضرورتی ندارد برای محافظت از پوست اطراف چشم خود لزوما از یک ضد آفتاب مخصوص استفاده کرد؛ بلکه به شرطی که ضد آفتاب شما حاوی ترکیبات حساسیت‌برانگیز برای پوست نازک اطراف چشم نباشد می‌توان از همان برای محافظت از پوست چشم در مقابل آسیب‌های اشعه ماوراءبنفش بهره برد.

ضد آفتاب دور چشم آیسول

«درمان حلقه های سیاه دور چشم» خواسته‌ای که مسیر آن گاهی اوقات از شناخت درست محصولات مراقبتی پوست اطراف چشم می‌گذرد. تا اینجای مطلب به معرفی تعدادی از برندهای خوب ایرانی در حوزه‌ی محصولات مراقبتی دور چشم پرداختیم؛ البته که در ادامه هم معرفی محصولات همین ناحیه صورت می‌گیرد تنها با این تفاوت که در بخش دوم این مقاله به سراغ معرفی «بهترین کرمهای دور چشم خارجی» رفته‌ایم.

«معرفی بهترین کرمهای دور چشم خارجی»

خوشبختانه امروزه تنوع محصولات ایرانی و خارجی به اندازه‌ای بالاست که برای مصرف‌کننده‌ی ایرانی هیچ محدودیتی در هنگام انتخاب وجود ندارد و به سادگی می‌تواند در جهت رفع نیازهای خود دست به مقایسه و بررسی زده و به مناسب‌ترین محصول برای خود برسد. در این بخش به شما 6 محصول از برندهای خارجی که در سبد محصولات «روشا» هم وجود دارند را معرفی کرده‌ایم.

کرم دور چشم لاکویینتا

در همان شروع توصیف این محصول باید گفت این کرم نه تنها به جهت مراقبت از پوست حساس و نازک اطراف چشم فرموله‌شده است؛ بلکه در تقویت مژه‌های شما هم اثرگذاری ویژه‌ای از خود نشان می‌دهد. وجود ترکیبات مرطوب‌کننده در این محصول موجب می‌شود پوست مستعد چروک ناحیه‌ی چشم درخشان و شفاف به نظر برسد و به سبب خاصیت آبرسانی که دارد تیرگی‌های اطراف چشم را که به صورت حلقه‌های ناخوشایند ظاهر می‌شوند برطرف شوند.

کرم دور چشم لاکویینتا

کرم دور چشم لوسل:

این محصول به رفع 4 نیاز پوستی شما پاسخ می‌دهد. این 4 نیاز شامل رفع خشکی و کشیدگی اطراف پوست، طراوت بخشیدن به پوست، تسکین التهابات پوست حساس اطراف چشم و بهبود دهنده‌ی تیرگی‌ها و کبودی‌های زیر چشم است. بافت سبک این کرم منجر به جذب با سرعت بالای آن شده و به واسطه‌ی ترکیبات مغذی که در خود دارد گردش خون را افزایش می‌دهد. معولا افراد دارای پف چشم و چین و چروک‌های سطحی اطراف چشم از ستفاده‌ی مداوم این محصول نتایج رضایت‌بخشی می‌گیرند.

کرم دور چشم لوسل

کرم دور چشم ریچموند:

کرم دور چشم ریچموند که از برندهای شناخته‌شده برای مصرف  کنندگان محصولات پوستی محسوب می‌شود دارای آنتی‌اکسدان‌های قوی بوده و از این جهت قدرت بالایی در مهار رادیکال‌های آزاد دارد. از همین رو به سادگی مشخص می‌شود این کرم دور چشم خاصیت ضد آفتابی هم دارد. از دیگر مشخصه‌های این محصول قدرت روشن‌کنندگی حلقه‌های تیره‌ی اطراف چشم و لیفت فوری آن را می‌توان نام برد.

معمولا پوست اطراف چشم به دلیل حساسیت و ونازک بودن آن مستعد التهاب و قرمزی است که به کمک این کرم می‌توان به رفع این عارضه پرداخت. همچنین قدرت بالای این محصول در رفع چروک‌های عمیق اطراف چشم و لب از دیگر مشخصه‌های غیرقابل چشم‌پوشی است.

کرم دور چشم ریچموند

کرم دور چشم 4 در 1 اریکه

اگر به دنبال محصولی هستید که با چین و چروک‌های اطراف چشم و لب‌های خود مبارزه کنید احتمالا این محصولِ برند اریکه بتواند شما را به هدفتان نزدیک کند. این کرم به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی چون ضد التهاب بودن، مرطوب‌کننده بودن و تقویت کنندگی موفق شده است رضایت اغلب مصرف‌کنندگان را جلب کند.

دلیل اینکه این محصول را 4 در 1 نامگذاری کرده‌اند به این خاطر است که به شما وعده‌ی محقق شدن 4 هدف با مصرف این محصول داده شده است. این اهداف شامل:

    • جلوگیری از افتادگی پوست؛
    • آبرسانی ؛
    • ممانعت از ایجاد چین و چروک زود هنگام؛
    • رفع تیرگی و پفت‌های زیر چشم.

کرم دور چشم 4 در 1 اریکه

از ویژگی‌های بارز کرم دور چشم اریکه به خاصیت ضد آفتاب بودن آن باید اشاره کرد، به کمک این کرم در طی روز خواهید توانست پوست اطراف چشم را از آسیب‌های اشعه‌ی UV حفظ کنید.

این محصول را به این دلیل ضد پف می‌دانیم که پس از مصرف با اقدام به تخلیه‌ی آب میان بافتی،  از حجم مایع جمع شده در زیر چشم می‌کاهد، در نتیجه شاهد رفع خستگی چشم‌ها و شادابی آنها خواهیم بود.

ترکیبات به کار رفته در کرم دور چشم 4 در 1 اریکه:

پلی سوربات:

بهره بردن از این ترکیب منجر به اضافه شدن خاصیت تسکین‌دهندگی پوست، کاهش التهاب آن و ضد عفونی کردن نواحی زخمی پوست می‌شود.

گلیسیرین:

مایعی شفاف و مرطوب که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و کمک می‌کند محصول به خوبی از عهده‌ی مبارزه با چین‌ و چروک‌های سطح پوست برآید.

کرم دور چشم قوی بایو مارین (40+)

کرم دور چشم قوی بایو مارین (40+)

این مطلب را همین‌جا به اتمام می‌رسانیم و امیدواریم معرفی تعدادی از محصولاتی که بر اساس تجربه‌ی مصرف‌کنندگان و تاییدیه‌ی کارشناسان روشا کارنامه‌ی قابل قبولی از خود ارائه داده‌اند بتواند به شما در انتخاب مناسب‌ترین محصول کمک کرده باشد.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد