فیلتر






مکمل پوست و مو و ناخن

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448
%10 قرص پیور اسکین وشا دارو
%20 قرص فولیکوژن اروند فارمد
%10 ساشه کلاژن گلد هیر آدریان
%9 قرص اکوفاین  یوروویتال

قرص اکوفاین یوروویتال

292,500
266,000 تومان
%40 قرص پیلفود کمپلکس نیلز

قرص پیلفود کمپلکس نیلز

246,400
148,000 تومان
1 2 3 4

مکمل‌ پوست و مو و ناخن

استفاده از قرص های پوست و مو و ناخن برای هر فردی چه مرد، چه زن و حتی کودک بسیار مفید است. پوست، مو و ناخن‌ های انسان در طول روز در معرض آلودگی‌ها و مواد مضر هستند. در صورتی که به آن‌ها رسیدگی نشود، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. مواد مغذی و مورد نیاز برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن را می‌ توان با مصرف منابع گیاهی و حیوانی به دست آورد؛ اما در پاره‌ای از موارد به منظور رفع نیازها بهتر است تا زیر نظر پزشک، نسبت به مصرف مکمل‌ های سلامت پوست و مو و ناخن اقدام کرد.

مکمل‌ پوست

مصرف مکمل‌ پوست، به منظور داشتن یک پوست سالم و شاداب بسیار مفیداست. پوست انسان قابل دیدترین عضو بدن بوده و باید نسبت به سلامت و حفظ زیبایی آن بسیار حساس باشید. در صورتی که انسان به پوستش اهمیت ندهد، ممکن است، پوست دچار لک، چروک، جوش و غیره شود. به منظور جلوگیری از بروز چنین مواردی باید از مکمل‌ پوست استفاده کرد.

مکمل‌ مو

مکمل مو به منظور داشتن موهای سالم و شاداب ضروری هستند. موی سر علاوه بر شستشو به مراقبت نیاز دارد. به عبارت دیگر، موی سر در معرض رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی قرار داشته و ممکن است دچار خشکی، وزشدگی، پیچ‌خوردی و حتی موخوره شود. موی ناسالم خاصیت الکتریسیته پیدا کرده و همچنین شانه‌زنی سختی دارد. به منظور بهبود سلامت موها بهتر است از مکمل‌ مو استفاده شود.

مکمل‌ ناخن

مکمل‌های مخصوص ناخن برای داشتن ناخن‌های بلند و سالم توصیه می‌شوند. ناخن در حالت طبیعی، حالت شکننده دارد، بنابراین برای افزایش استحکام آن باید به مصرف مواد مغذی پرداخت. در صورتی که به ناخن‌ها رسیدگی نشود، ممکن است زرد، شکننده و کدر شوند. به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است نسبت به مصرف مکمل‌های مخصوص ناخن اقدام شود.

برای ناخن از محصولات تقویت کننده ناخن دیدن نمایید.

بهترین مکمل‌ پوست و مو و ناخن

خرید و انتخاب بهترین مکمل‌ های سلامت پوست و مو و ناخن به افرادی که به دنبال یک مکمل دارویی با کیفیت و دارای عملکرد بالا هستند توصیه می‌شود. داروخانه روشا ارائه‌دهنده بهترین مکمل‌های سلامت پوست و مو و ناخن بوده و درصدد است تا نیاز تمامی مشتریان را برآورده سازد.

همچنین داروخانه روشا با داشتن مکمل‌های سلامت پوست و مو و ناخن اورجینال نظیر کپسول هیرویت هلث اید، قرص یونی زینک ابیان، قرص سیستین ب6 زینک رازک و غیره می‌تواند بهترین مدل از این نوع محصول را در اختیار افراد قرار دهد. همچنین مشتریان گرامی می‌توانند از طریق بلاگ سایت روشا نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و با استفاده از شماره تماس موجود در سایت نسبت به دریافت مشاوره آنلاین اقدام حاصل فرمایند.

سوالات متداول:

خرید مکمل‌ پوست و مو و ناخن چه مزایایی دارد؟

استفاده از مکمل‌ های پوست و مو و ناخن برای هر فردی چه مرد، چه زن و حتی کودک بسیار مفید است. پوست، مو و ناخن‌ های انسان در طول روز در معرض آلودگی‌ها و مواد مضر هستند. در صورتی که به آن‌ها رسیدگی نشود، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

مکمل پوست و مو را از کجا می توان تهیه کرد؟

داروخانه روشا با داشتن مکمل‌های سلامت پوست و مو و ناخن اورجینال نظیر کپسول هیرویت هلث اید، قرص یونی زینک ابیان، قرص سیستین ب6 زینک رازک و غیره می‌تواند بهترین مدل از این نوع محصول را در اختیار افراد قرار دهد.