خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکملهای ویتامین ای (Vitamin E)

معرفی بهترین مکملهای ویتامین ای (Vitamin E)

بهترین مکملهای ویتامین ای از نظر کارشناسان روشا کدامند؟!

ویتامین E یکی از مؤثرترین ویتامین‌ها در حفظ و تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن، ویتامین ای است. کمبود این ویتامین موجب ضعف بینانی و عضلانی می‌شود. وجود مقدار کافی از مکمل ویتامین E به سبب خاصیت آنتی‌اکسیدان آن، روند پیر شدن سلول‌ها را کاهش داده و از بسیاری از انواع سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی جلوگیری می‌کند.

اگرچه می‌توان ویتامین ای را از منابع گیاهی مثل روغن و دانه آفتاب‌گردان، بادام (درختی و زمینی)، بروکلی، فندق، اسفناج و سویا دریافت کرد؛ اما برای سهولت و جبران کمبودها می‌توان از انواع کپسول‌ها استفاده نمود. در این مقاله به شما انواع بهترین قرص‌های ویتامین ای و خصوصیات آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

به شهادت مطالعه‌ای که در https://www.mayoclinic.org/ منتشر شده است «ویتامین E همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است. آنتی اکسیدان‌ها موادی هستند که ممکن است از سلول‌های شما در برابر اثرات رادیکال‌های آزاد محافظت کنند - مولکول‌هایی که هنگام تجزیه غذا یا قرار گرفتن در معرض دود تنباکو و تشعشعات تولید می‌شوند. رادیکال‌های آزاد ممکن است در بیماری‌های قلبی، سرطان و سایر بیماری‌ها نقش داشته باشند. اگر ویتامین E را به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن مصرف می‌کنید، به خاطر داشته باشید که این مکمل ممکن است مزایای مشابه آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در غذا را نداشته باشد.

همچنین شواهد و مدارک تحقیقات در مورد استفاده از ویتامین E برای شرایط خاص نشان می‌دهد:

    • بیماری آلزایمر. برخی تحقیقات نشان داده‌اند که ویتامین E با دوز بالا ممکن است پیشرفت بیماری آلزایمر را در افرادی که مبتلا به آلزایمر خفیف تا متوسط ​​تشخیص داده‌اند، به تاخیر بیاندازد. مطالعات دیگر این مزیت را نشان نداده اند. به نظر می رسد مکمل های ویتامین E تاثیری بر پیشرفت افراد مبتلا به اختلال شناختی خفیف به بیماری آلزایمر ندارند.
    • بیماری کبد. مطالعات نشان می دهد که ویتامین E ممکن است علائم بیماری کبد چرب غیر الکلی را بهبود بخشد. با این حال، برخی شواهد نشان می دهد که مصرف خوراکی ویتامین E برای این منظور به مدت دو سال با مقاومت به انسولین مرتبط است.
    • پره اکلامپسی افزایش مصرف ویتامین E برای جلوگیری از این وضعیت بارداری که بر فشار خون تأثیر می گذارد، نشان داده نشده است.
    • سرطان پروستات. تحقیقات نشان می دهد که مکمل های ویتامین E و سلنیوم از سرطان پروستات جلوگیری نمی کنند. همچنین این نگرانی وجود دارد که استفاده از مکمل های ویتامین E ممکن است خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش دهد.

معرفی بهترین مکمل‌های ویتامین E

کپسول ویتامین ای هلث اید

کپسول ویتامین ای 600 واحد هلث اید

این مکمل ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن، در به تعویق انداختن پیری سلول‌های بدن و هم‌چنین درمان بیماری‌های قلبی، تصلب شرایین و فشار خون بالا موثر واقع شده است. این مکمل بدن را از شر مشکلات بینایی و عضلانی خلاص کرده و از پوست و مو در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید و آلودگی‌های محیطی نیز محافظت می‌کند.

نحوه مصرف ویتامین ای 600 واحد هلث اید:

  • برای افراد 12 سال به بالا، روزی 1 عدد کپسول به همراه آب مصرف شود.

هشدار مصرف قرص ویتامین ای 600 واحد هلث اید

  • در دوران بارداری و شیردهی با مشورت و تایید پزشک مصرف شود.
  • این مکمل حاوی سویا است، در صورت ابتلا به آلرژی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمائید.

سافت ژل ویتامین ای هلث برست

سافت ژل ویتامین ای هلث برست

سافت ژل ویتامین ای هلث برست، یکی از داروهای تقویتی بوده که به منظور رفع نیازهای بدن نسبت به ویتامین ای مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قادر است تا به تقویت سیستم ایمنی بدن پرداخته و از ابتلا به بیماری ها جلوگیری کند. همچنین وجود ویتامین ای در این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و قادر است از ابتلا به سرطان سلول های بدن جلوگیری کرده و سلامتی را به فرد هدیه دهد.

نحوه مصرف سافت ژل ویتامین ای هلث برست:

  • روزانه، 1 عدد کپسول به همراه وعده غذایی مصرف شود.

هشدار مصرف ویتامین ای هلث برست:

  • استفاده از این محصول در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.
  • مصرف این دارو بیش از حد مجاز و تجویز شده توصیه نمی‌شود.
  • در صورت داشتن آلرژی به ترکیبات این محصول، از مصرف آن خودداری شود.

کپسول ویتامین ای یوروویتال

کپسول ویتامین ای 400 یوروویتال

این ویتامین در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی، کبدی و سرطان موثر بوده و در حفظ سلامت سیستم بینایی نقش به‌سزایی ایفا می‌کند. اگر می‌خواهید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و هم‌چنین مو و پوستی سالم داشته باشید، تاثیر این مکمل را به هیچ عنوان دست کم نگیرید.

نحوه مصرف ویتامین ای 400 یوروویتال:

  • روزی 1 عدد کپسول به همراه آب و ترجیحا با غذا میل شود.

هشدار مصرف قرص ویتامین ای 400 یوروویتال:

  • بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود.
  • مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفارین، با احتیاط و طبق نظر پزشک صورت گیرد.
  • در دوران بارداری و شیردهی، با دستور پزشک مصرف شود.

سافت ژل ویتامین ای 400 واحد ویواتیون

سافت ژل ویتامین ای 400 واحد ویواتیون

این مکمل در تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت کلی بدن نیز نقش به‌سزایی ایفا کرده و از آسیب به عضلات و اعصاب نیز جلوگیری می‌کند. مصرف این قرص سبب جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و فشار خون بالا شده و به علت خواص آنتی اکسیدانی بالایی که دارد، در پیشگیری از سرطان نیز موثر است.

نحوه مصرف ویتامین ای 400 واحد ویواتیون:

  • روزی 1 عدد قرص یه همراه آب و غذا میل شود.

هشدار مصرف کپسول ویتامین ای 400 واحد ویواتیون:

  • برای مصرف در دوران بارداری و شیردهی، با پزشک مشورت کنید.
  • بیش از میزان تجویز شده مصرف نشود.
  • در صورت ابتلا به بیماری زمینه‌ای یا مصرف داروهای ضد انعقاد و هرگونه داروی دیگر، حتما قبل از مصرف مکمل، با پزشک مشورت نمایید.

سافت ژل ویتامین ای 200 واحد ویواتیون

سافت ژل ویتامین ای 200 واحد ویواتیون

این مکمل در کنار تقویت سیستم ایمنی بدن، در بهبود وضعیت کبد چرب، بیماری‌های قلبی و فشار خون بالا موثر بوده و هم‌چنین سلامت پوست و مو را نیز تضمین می‌کند. این کپسول ژلاتینی برای ورزشکاران نیز فواید بالایی دارد که یکی از این نقاط مثبت جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات و قدرت بخشیدن به آن‌هاست.

نحوه مصرف ویتامین ای 200 واحد ویواتیون:

  • روزی 1 عدد کپسول به همراه آب و ترجیحا همراه با غذا میل شود.

هشدار مصرف قرص ویتامین ای 200 واحد ویوا تیون:

  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • از مصرف بیش از حد تجویز شده خودداری کنید.
  • در صورت داشتن بیماری یا استفاده از هرگونه دارو، قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت نمایید.

ویتامین‌ها هم می‌توانند مضر باشند

مصرف ویتامین‌ها اگرچه برای بدن مفید هستند، اما در شرایطی که بیش از حد توصیه شده باشند می‌توانند به بدن آسیب جدی وارد کنند. در بسته‌بندی انواع مکمل‌ ویتامین ای ذکر شده درصورتی‌که دارای بیماری، بارداری و شیردهی هستید حتماً با مشورت و توصیه پزشک این دارو را مصرف کنید. همچنین نسبت به دوز مورداستفاده ۲۰۰ یا ۴۰۰ میلی‌گرم در روز توجه کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد