خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکمل‎‌های ویتامین سی و قرص‌های جوشان ویتامین سی

معرفی بهترین مکمل‎‌های ویتامین سی و قرص‌های جوشان ویتامین سی

اگر وقتی به ویتامین سی فکر می‌کنید تصویر یک پرتقال در ذهنتان نقش می‌بندد، حق با شماست. این میوه و همچنین سایر مرکبات، نیروگاه ویتامین سی هستند. دکتر گیل فاینبرگ، رئیس بخش مراقبت‌های اولیه در دانشگاه تورو کالیفرنیا، می‌‌گوید ویتامین سی مجموعه‌ای از مزایای سلامتی را برای بدن ارائه می‌دهد.

معرفی بهترین مکمل‎‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی

او می‌گوید: «بیشتر مردم روزانه ویتامین سی را از غذا‌های معمول خود دریافت می‌کنند، که عموما برای بدن کافی نیست. برای آنکه میزان ویتامین سی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید ناچار به استفاده از مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی هستید. از این رو در این مقاله به معرفی بهترین مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی پرداختیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره مکمل‌های ویتامین سی بدانید به شما بگوییم.

با ویتامین سی بیشتر آشنا شویم

خرید مکمل ویتامین سی (Vitamin C)

ویتامین سی که به نام اسید ال اسکوربیک نیز شناخته می‌شود، یک ویتامین محلول در آب است، به این معنی که اگر بیش از نیاز بدن خود آن را  مصرف کنید، به طور طبیعی از بدن شما دفع می‌شود. (از طرف دیگر ویتامین‌های محلول در چربی مانند A و D بیشتر در بافت‌های چربی و کبد شما ذخیره می‌شوند و به کندی دفع می‌شوند.) چون بدن شما ویتامین سی را خودش نمی‌سازد، باید آن را به طریقی دریافت کنید.

فرمول ویتامین ث

طبق گفته دفتر مکمل‌های غذایی مؤسسه ملی سلامت، شما می‌توانید این ویتامین را از طریق غذاهایی که به طور طبیعی حاوی آن‌ها هستند یا از طریق مکمل‌های  غنی شده از ویتامین سی دریافت کنید. در مکمل‌ها، ویتامین سی معمولاً به شکل اسید اسکوربیک وجود دارد. با این حال، برخی مکمل‌ها حاوی اشکال دیگری مانند آسکوربات سدیم، آسکوربات کلسیم یا اسید اسکوربیک با بیوفلاونوئیدها نیز هستند. طبق گفته NIH، همه اشکال ویتامین سی در مکمل‌ها به طور مشابه برای بدن مفید هستند.

مزایای بی‌نظیر استفاده از مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی برای سلامتی

قرص جوشان ویتامین سی

قبل از آنکه به معرفی بهترین مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی بپردازیم لازم است تا شما را با مزایایی که مصرف آنها برای شما به همراه دارد، آشنا نماییم. در این بخش نتیجه تحقیقات متعدد در مورد فواید مختلف مصرف مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی آورده شده است:

1. محافظت در برابر رادیکال های آزاد

 ویتامین سی یک آنتی اکسیدان طبیعی است، به این معنی که به محافظت در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد یا مولکول‌هایی که می‌توانند به سلول‌های شما آسیب برسانند، کمک می‌کند. بدن شما همیشه در حال تولید رادیکال‌های آزاد است، اما برخی از تجربیات مانند سیگار کشیدن، آفتاب گرفتن و حتی ورزش کردن می‌تواند باعث افزایش بیشتر آن شود.

ویتامین ث و محافظت در برابر رادیکال های آزاد

رابین فروتن می گوید: از آنجایی که ویتامین سی یک پاک‌کننده رادیکال‌های آزاد است، متعادل کردن آبشار التهابی با ویتامین ها و سایر مواد مغذی ضد التهابی (مانند سلنیوم، روی و ویتامین های A و E) و عدم کنترل التهاب می‌تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید. با مصرف میزان مناسب مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی می‌توانید بدن خود را در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کنید.

2. سلامت بافت‌های بدن

شربت ویتامین ث ویتالند

فروتن می‌گوید استفاده از مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین ث برای پوست و مو، استخوان و مفاصل و سلامت قلب و عروق کلیدی است؛ زیرا یک کوفاکتور مهم در سنتز کلاژن ما به شمار می‌رود. به عبارت دیگر مصرف مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی، به بدن شما کمک می‌کند تا کلاژن‌سازی کرده و سلامت و جوان‌سازی بافت‌های بدن را منجر شود. در مورد رگ‌های خونی نیز مصرف آن‌ها کمک می‌کند رگ‌ها را انعطاف‌پذیر نگه دارید و به راحتی منقبض و منبسط کنید.

3. کمک به سلامت چشم‌ها

چشمان شما حاوی غلظت بالایی از ویتامین سی است، که ممکن است به توضیح اینکه چرا برخی از تحقیقات نشان داده‌اند افرادی که رژیم غذایی غنی از ویتامین سی دارند، ممکن است کمتر به آب مروارید مبتلا شوند، کمک کند. همچنین، طبق گفته آکادمی چشم پزشکی آمریکا، ویتامین C ممکن است برای افراد مبتلا به نوع خاصی از دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن مفید باشد.

کمک به سلامت چشم‌ها

مصرف روزانه 500 میلی گرم مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی می‌توانند به کند کردن این بیماری کمک کند. مهم است که به خاطر داشته باشید که ویتامین سی و سایر مکمل‌ها درمانی برای AMD نیستند، اما به گفته آکادمی می‌توانند به کاهش آن در برخی از افراد مبتلا به مراحل اولیه تا میانی بیماری کمک کنند.

4. کنترل وزن

قرص جوشان ویتامین سی (Vitamin C)

فروتن می‌‌گوید: برخی تحقیقات مصرف مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی را با شاخص توده بدنی و درصد چربی بدن پایین‌تر مرتبط کرده‌اند. ایزابل میپلز، متخصص تغذیه در هایمارکت، ویرجینیا و سخنگوی ملی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی، می‌گوید: مصرف مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی برای جذب بهینه آهن نیز مفید است، به خصوص زمانی که آهن دریافتی از گوشت نباشد. برای بهبود مصرف مکمل آهن، مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی را با یک غذای غنی از آهن همراه کنید.

5. کاهش شدت و مدت سرماخوردگی

کاهش شدت و مدت سرماخوردگی

بسیاری از پزشکان بر این باورند که مصرف مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی چیزی شبیه به گلوله جادویی در مبارزه با سرماخوردگی است و می‌تواند شما را در برابر مجموعه‌ای از بیماری های مزمن و جدی دیگر محافظت کند.

6. پیشگیری از بیماری‌ها

به گفته فاینبرگ، در حالی که برخی از مردم بر این باورند که مصرف مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی ممکن است به پیشگیری از بیماری‌های مختلف از بیماری قلبی و سرطان گرفته تا افسردگی و بیماری آلزایمر کمک کند، اما هنوز تحقیقات کافی برای حمایت از این ادعاها به اندازه کافی وجود ندارد.

مکمل های ویتامین ث

معرفی بهترین مکمل‎‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین ث

تا این بخش از مقاله به ضرورت و اهمیت مصرف مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی آشنا شدیم، حال نوبت به آن رسیده که به معرفی بهترین مکمل‌ها و قرص‌های جوشان ویتامین سی بپردازیم تا به راحتی بتوانید از بین آن‌ها مکمل مناسب خود را برای مصرف بیابید. 

ساشه ویتامین ث 1000 میلی گرم یوروویتال

ساشه ویتامین ث 1000 میلی گرم یوروویتال

ساشه ویتامین ث 1000 میلی گرم یوروویتال حاوی 1000 میلی‌گرم ویتامین C است که باعث تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت عمومی بدن می‌شود.
ویتامین ث آنتی‌اکسیدان قوی است، که از آسیب رادیکال آزاد به سلول‌ها و بافت‌های بدن جلوگیری می‌کند و باعث تقویت دستگاه ایمنی می‌شود. این ویتامین موجب محافظت از پوست در برابر آثار مخرب اشعه ماورای بنفش نور خورشید می‌شود و به افزایش قدرت ایمنی بدن استحکام لثه‌ها و دندان‌ها کمک می‌کند.

نحوه مصرف ساشه ویتامین ث یوروویتال

  • بزرگسالان روزانه یک عدد در یک لیوان آب حل و میل شود. از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری شود.

قرص جوشان ویتامین ث یوروویتال

قرص جوشان ویتامین ث یوروویتال

مصرف ویتامین ث در افزایش جذب آهن موثر بوده و هم‌چنین به تحریک ساخت کلاژن در بدن کمک کرده و پیری را به تعویق می ‌اندازد و هم‌چنین از ایجاد چین و چروک جلوگیری خواهد کرد.

نحوه مصرف جوشان ویتامین ث یوروویتال:

  • روزی 1 عدد قرص جوشان را در یک لیوان آب حل کرده و سپس بنوشید.

کپسول ویتامین ث پلاس زینک یوروویتال

کپسول ویتامین ث پلاس زینک یوروویتال

این مکمل با دارا بودن فرمولاسیون اختصاصی، با آزادسازی تدریجی ویتامین C، به افزایش فراهمی زیستی این ویتامین کمک شایانی می‌کند. این مکمل تغذیه‌ای به علت دارا بودن زینک، قوای بویایی و چشایی را تقویت کرده و به دید در تاریکی کمک شایانی می‌کند. با مصرف این قرص علاوه بر خداحافظی با بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا، به سلامت پوست، مو و ناخن خود کمک خواهید کرد.

نحوه مصرف ویتامین ث پلاس زینک یورو ویتال:

  • روزی 1 عدد کپسول به همراه غذا و با آب کافی مصرف شود.

کپسول ویتامین ث 1000 میلی گرم او پی دی فارما

کپسول ویتامین ث 1000 میلی گرم او پی دی فارما

نحوه مصرف کپسول ویتامین ث 1000 میلی گرم او پی دی فارما:

  • به طور کلی برای هر فرد بزرگسال روزانه یک کپسول توصیه شده است.

ساشه ویتامین ث یوهلث فارمد سلامت سینا

ساشه ویتامین ث یوهلث فارمد سلامت سینا

ساشه ویتامین ث یوهلث فارمد سلامت سینا به‌عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در تقویت سیستم ایمنی موثراست و  از سلول‌های بدن در برابر اثرات  مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. مکمل ویتامین ث به فرم ساشه دایرکت با طعم پرتقال می باشد که سریع و بدون نیاز به آب مورد استفاده قرار میگیرد. مصرف این ویتامین بعلت کاهش فشارسیستولیک و دیاستولیک منجر به کاهش فشار خون بالا می گردد. این ویتامین با کاهش اسید اوریک خون باعث محافظت در برابر حملات نقرس می شود و با ساخت کلاژن از تخریب سلول ها جلوگیری کرده و به ترمیم زخم‌ها کمک می‌کند. کمبود ویتامین ث می‌تواند منجر به پاسخ ایمنی ضعیف علیه عفونت‌ها، تاخیر در بهبود زخم، خشکی پوست و مو، درد و تورم مفاصل و افزایش وزن ناشی از کند شدن سوخت و ساز بدن شود. قرص ویتامین C با زینک و آهن اثر هم افزایی داشته و جذب و عملکرد آن‌ها در بدن را تقویت می‌نماید.

نحوه مصرف ساشه ویتامین ث یوهلث:

  • کودکان 9 الی 18 سال و بزرگسالان: یک تا دو عدد ساشه در روز، یا طبق تجویز پزشک مصرف کنید، بدین صورت که محتوای ساشه را مستقیما بر روی زبان بریزید تا به آرامی حل شود و سپس آن را ببلعید، و یا محتوای ساشه را در یک لیوان آب حل نموده و میل کنید.

قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم نیچرز پلنتی

قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم نیچرز پلنتی

با مصرف این مکمل تغذیه‌ای، نیاز بدن خود را به ویتامین ث تامین کرده و به حفظ و تقویت سیستم ایمنی بدن خود کمک خواهید کرد. جوشان ویتامین ث 500 میلی گرم نیچرز پلنتی، علاوه بر بهبود عملکرد طبیعی بدن، دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بوده و از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌ها محافظت می‌کند.

هم‌چنین در ترمیم بافت‌‌های آسیب‌دیده و زخم‌ها بسیار موثر عمل کرده است. یکی از مهم‌ترین نقش‌های ویتامین ث در بدن، کلاژن‌سازی است که می‌تواند پیری زودرس پوست را به تعویض انداخته و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند.

نحوه مصرف ویتامین ث 500 میلی گرم نیچرز پلنتی:

  • روزی 1 تا 2 عدد، هر عدد داخل یک لیوان حل و نوشیده شود.

قرص قرص جویدنی ویتامین ث +زینک هلث برست

قرص جویدنی ویتامین ث +زینک هلث برست

قرص جویدنی ویتامین ث +زینک هلث برست یک نوع مکمل آنتی اکسیدانی است که کمک زیادی به بهبود سلامت پوست، مو، ناخن و سیستم ایمنی بدن می کند. زینک یک نوع عنصر کاملا ضروری و مهم برای سلامت سیستم ایمنی است، کمبود یا نبود آن فرد را مستعد ابتلا به بیماری می‌کند. روی عنصری است که عملکردهای زیادی در بدن دارد و باعث تحریک شدن بیش از 100 نوع آنزیم مختلف در بدن می شود. فقط مقدار کمی از روی برای بهره مندی از مزایای کامل آن مورد نیاز است. 

نحوه مصرف اقرص جویدنی ویتامین ث +زینک :

  • بعد از غذا روزی یک عدد الی دو عدد قرص جویدنی ویتامین ث +زینک هلث برست را مصرف نمایید
قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد