خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکملهای پمپ و نقشی که در افزایش انرژی دارند!

معرفی بهترین مکملهای پمپ و نقشی که در افزایش انرژی دارند!

شناخت بهترین مکملهای پمپ با تاییدیه‌ی کارشناسان روشا

اگر فعالیت‌های ورزشی داشته باشید شاید نام مکمل‌ها را شنیده باشید. مکمل‌ها برای اهداف مختلفی از جمله عضله‌سازی، تأمین انرژی، افزایش روحیه، رفع خستگی و … استفاده می‌شوند. مکمل پمپ یکی از انواع مکمل‌هاست که برای انجام تمرینات ورزشی استفاده می‌شود.

نکته مهم درمورد هر نوع مکمل این است که باید به‌اندازه و تحت‌نظر مربی مصرف شود. در کنار مصرف مکمل‌ها باید از مواد مغذی مانند کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و ویتامین‌های لازم استفاده کرد. مصرف مکمل به‌تنهایی برای عضله‌سازی کافی نیست بلکه انجام حرکات ورزشی مداوم تأثیر زیادی بر تناسب بدن دارد. 

در ادامه ابتدا به معرفی مکمل پمپ و مزایایی آن خواهیم پرداخت، سپس بهترین مکمل‌های پمپ و ویژگی هر یک از آنها بیان خواهد شد. پس اگر می‌خواهید مکملی خریداری کنید و اطلاعات کافی از آنها ندارید بهتر است که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مکمل‌های پمپ

مکمل پمپ و ویژگی‌های آن

مکمل پمپ حاوی انواع آمینواسیدهاست که با خون‌رسانی بیشتر به عضله‌ها عملکرد بدن را در انجام حرکات ورزشی بهبود می‌بخشد. تأثیر این مکمل بیشتر بر رگ‌های خونی بوده که با افزایش قطر آنها و ریلکس کردن بدن به خون‌رسانی کمک می‌کند.

این مکمل باعث می‌شود که انرژی ورزشکاران به هنگام ورزش تأمین شده و دیرتر خسته شوند. مکمل پمپ همچنین سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد بنابراین لازم است که مواد غذایی سرشار از کربوهیدرات، مواد معدنی و پروتئینی نیز مصرف شود.

فواید مکمل پمپ چیست؟

مصرف بهترین مکمل‌های پمپ امکان عضله‌سازی در بدن را افزایش می‌دهد. این مکمل خون بیشتری را به سمت بافت‌ها و سلول‌ها هدایت می‌کند و باعث می‌شود که به هنگام انقباض آنها عضله بیشتری ساخته شود. انقباضات بیشتر عضله‌سازی را امکان‌پذیر می‌کند. 

برای اینکه رشد عضلات بیشتر شود لازم است که حرکات ورزشی به طور مداوم انجام شود و ست‌ها به‌صورت متوالی و استراحت بین آنها کم باشد. علاوه بر عضله‌سازی با مصرف بهترین مکمل پمپ سوخت‌وساز بدن افزایش یافته و چربی‌ها را از بین می‌برد.

فواید مکمل پمپ چیست

رگ‌ها که جریان خون را به سمت بافت هدایت می‌کنند، حاوی مواد مختلفی از جمله اکسیژن‌ها هستند. با مصرف مکمل پمپ قطر رگ‌ها بیشتر شده و خون بیشتری به سلول‌ها و بافت‌ها آمده و اکسیژن‌رسانی در آنها را افزایش ‌می‌دهد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از انجام فعالیت‌های ورزشی عضلاتتان دچار گرفتگی شده و تا چند روز درد آن را باید تحمل کنید. علت این درد کاهش گلیکوژن و آسیب تاندون‌ها است. مصرف مکمل پمپ باعث شده که سطح گلیکوژن کاهش نیابد و از بروز این دسته از دردها جلوگیری شود.

معرفی بهترین مکمل‌های پمپ

مکمل‌های پمپ باید در مواقع تمرین و نیم ساعت قبل از آن مصرف شود. مصرف این مکمل‌ها منوط به ‌سلامت کامل بدن و تحت‌نظر مربی است. در ادامه به معرفی چند مکمل پمپ می‌پردازیم.

پودر پمپ نوتریشن پلاس

پودر پمپ نوتریشن پلاس

نحوه مصرف مکمل پمپ نوتریشن پلاس:

  • یک اسکوپ از پودر (معادل 6 گرم) را به همراه 200 میلی‌لیتر آب خنک و 30 دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید.

هشدار مصرف پودر پمپ NP:

  • در صورت داشتن بیماری، مصرف دارو و حساسیت به ترکیبات مکمل، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مصرف این مکمل برای افراد زیر 18 سال، زنان باردار و شیرده ممنوع است.
  • بیش از میزان تجویز شده مصرف نشود.
  • پس از هر بار مصرف درب محصول محکم بسته شود.

پودر بتا پمپ ویثر

پودر بتا پمپ ویثر

کافئین موجود در این مکمل، خستگی را از شما دور کرده و به افزایش انرژی نیز کمک شایانی می‌کند. ویتامین C این مکمل با داشتن خواص آنتی اکسیدانی نقش موثری در عملکرد بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن ایفا کرده و احتمال آسیب را کاهش می‌دهد.

نحوه مصرف مکمل بتا پمپ ویثر:

  • 2 پیمانه (5 تا 10 گرم) از پودر را با 150 میلی‌لیتر آب یا آبمیوه مخلوط کرده و 30 دقیقه قبل از تمرین میل کنید.

هشدار مصرف بتا پمپ ویثر

  • این مکمل فقط برای ورزشکاران حرفه‌ای بوده و از مصرف این محصول برای افراد مبتدی جدا خودداری شود.
  • در دوران بارداری و شیردهی طبق نظر پزشک مصرف شود.

پودر پرو ماسل پمپ ال اس پی نوتریشن

پودر پرو ماسل پمپ ال اس پی نوتریشن

این مکمل در افزایش توان هوازی ورزشکاران موثر بوده و می‌تواند در طول انجام تمرینات استقامتی تا حد زیادی روند خستگی بدن را به تعویق بیاندازد. پودر پرو ماسل پمپ ال اس پی نوتریشن با به حداکثر رساندن عملکرد ورزشی، به عضله‌سازی و ریکاوری بدن کمک کرده و انرژی‌بخش شما خواهد بود. این مکمل با بهبود روند خون‌رسانی به عضلات و کل اندام‌های بدن، در بهبود سنتز پروتئین و بهبود ترشح هورمون رشد و تستوسترون نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

نحوه مصرف پودر پرو ماسل پمپ:

  • 2 پیمانه پودر را در 250 میلی‌لیتر آب حل کرده و نیم ساعت قبل تمرین میل کنید.

هشدار مصرف پرو ماسل پمپ ال اس پی نوتریشن:

  • مصرف برای افراد زیر 18 سال ممنوع است.
  • در صورت بارداری و شیردهی طبق نظر پزشک مصرف شود.
  • در صورت حساسیت به هر یک از متشکلات فرآورده، از مصرف خودداری و با پزشک مشورت شود.

پودر پمپ جی تی سی دوبیس

پودر پمپ جی تی سی دوبیس

این پودر مکمل ورزشی برای افزایش انرژی، قدرت و استقامت در ورزشکاران بوده که به دلیل دارا بودن بتا آلانین، ال گلوتامین و تائورین، در به تعویق انداختن احساس خستگی بسیار موثر است. این مکمل حاوی کراتین بوده که به افزایش قدرت عضلانی کمک کرده و هم‌چنین در ریکاوری بعد از تمرین نقش به‌سزایی دارد. پودر پمپ جی تی سی دوبیس مکملی تخصصی حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم برای بدن ورزشکاران بوده و با تحریک تولید هورمون رشد، عملکرد ورزشی را تاثیرگذارتر می‌کند.

نحوه مصرف پودر پمپ جی تی سی:

  • دو پیمانه از پود را در 250 میلی‌لیتر آب حل کرده و 15 تا دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید.

هشدار مصرف پمپ جی تی سی دوبیس:

  • مصرف برای افراد زیر 18 سال ممنوع است.
  • خانم‌های باردار و شیرده از مصرف خودداری کنند.
  • مصرف برای افراد دیابتی و مبتلا به مشکلات کلیوی و کبدی، غیرمجاز است.

بسیار امیدواریم خواندن این مطلب به شما در انتخاب یک مکمل مناسبِ حالتان کمک کرده‌باشد، همچنین خواندن مطلبی پیرامون همین موضوع در هلث‌لاین را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد