خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکمل‌های کروم (کرومیوم) موجود در بازار

معرفی بهترین مکمل‌های کروم (کرومیوم) موجود در بازار

در این مقاله برای آگاهی هرچه بیشتر شما عزیزان به معرفی بهترین مکمل‌های کرومیوم ایرانی و خارجی موجود در بازار پرداخته‌ایم. مکمل کرومیوم یک ماده معدنی است که نقش کلیدی در متابولیسم مواد مغذی دارد. این ماده مغذی به طور طبیعی در انواع غذاها از جمله بروکلی، سیر و سیب زمینی یافت می‌شود.

چنانچه مایلید بیش‌از این در مورد موضوع «کرومیوم چه فوایدی برای بدن دارد؟» می‌توانید از طریق لینک فوق اقدام کنید! همچنین برای استفاده از مکمل‌ها لازم است علاوه بر پیگیری فواید نگاهی هم به عوارض آن داشت؛ بنابراین مقالۀ «عوارض کرومیوم» به‌این‌منظور برای شما بسیار کارآمد خواهد بود.

قرص کروم 200 یوروویتال

بسیاری از مردم کرومیوم را به عنوان یک مکمل برای کمک به بهبود سطح قند خون یا جلوگیری از سندرم متابولیک، گروهی از علائم که خطر بیماری قلبی و دیابت را افزایش می‌دهد، مصرف می‌کنند. ورزشکاران و بدنسازان معمولاً از کرومیوم برای مزایای افزایش عملکرد آن استفاده می‌کنند.

معرفی بهترین مکمل‌های کرومیوم (کروم)

با این حال، همه مکمل‌های کرومیوم یکسان ساخته نمی‌شوند و انتخاب محصولی که ایمن و مؤثر باشد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این مقاله چند مورد از بهترین مکمل‌های کرومیوم ایرانی و بهترین مکمل های کرومیوم خارجی موجود در بازار را به شما معرفی خواهد کرد.

قرص کروم پلاس B3 یوروویتال

قرص کروم پلاس B3 یوروویتال

این قرص روند بهبود سندرم تخمدان پلی کیستیک را تسریع بخشیده و تاثیر به‌سزایی در درمان خواهد داشت. این قرص با تنظیم متابولیسم (سوخت و ساز) بدن، به کاهش وزن و لاغری نیز کمک کرده و اشتها را نیز کنترل می‌کند.

نحوه مصرف کروم پلاس B3 یوروویتال:

  • روزی 1 عدد قرص همراه با غذا و آب کافی میل شود.

هشدار مصرف کروم پلاس ب3 یوروویتال:

  • برای مصرف در دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف با پزشک یا دکتر داروساز مشورت شود.
  • در صورت مصرف همزمان این مکمل با داروهای کاهنده قند خون، حتما با پزشک مشورت کنید.
  • در صورت ابتلا به نقص عملکرد کبدی و کلیوی، با احتیاط و طبق نظر پزشک مصرف شود.

قرص کرومیوم هلث برست

قرص کرومیوم هلث برست

قرص کرومیوم هلث برست در تنظیم متابولیسم ریز مغذی‌های مختلف در بدن تاثیر زیادی داشته، تا حدی که میزان زیادی قند خون افراد را کنترل کرده و هم‌چنین به تنظیم سوخت و ساز چربی بدن نیز کمک شایانی می‌کند. این مکمل با تثبیت میزان قند خون، اشتها را کنترل کرده و در افزایش روند لاغری نیز نقش به‌سزایی ایفا می‌کند. این قرص برای افراد مبتلا به دیابت و نارسایی‌های قلبی و مبتلایان به عدم تحمل گلوکز بسیار مفید واقع شده است.

نحوه مصرف کرومیوم هلث برست:

  • روزی 1 عدد قرص به همراه غذا و آب کافی میل شود.

هشدار مصرف کرومیوم:

  • در صورت داشتن بیماری و مصرف هر نوع دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.
  • برای خانم‌های باردار و شیرده، فقط با نظر پزشک قابل استفاده است.

کپسول کرومیوم پلاس ویواتیون

بنر 

این مکمل نقشی مهم در متابولیسم طبیعی درشت مغذی‌ها در بدن ایفا کرده و علاوه بر آن، در بهبود حساسیت به انسولین، کاهش قند خون و جلوگیری از آسیب سلولی موثر عمل می‌کند. این کپسول به علت دارا بودن ویتامین B6، سطح انرژی را بهبود بخشیده و در کاهش احساس خستگی موثر است.

نحوه مصرف کرومیوم پلاس ویواتیون:

  • روزی 1 عدد کپسول به همراه آب میل شود.

هشدار مصرف قرص کرومیوم پلاس ویواتیون:

  • در صورت بارداری و شیردهی، قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.
  • در صورت ابتلا به هر نوع بیماری و مصرف سایر داروها، برای مصرف این مکمل با پزشک مشورت کنید.

قرص کروم 200 آپوویتال

قرص کروم 200 آپوویتال

کروم عنصری معدنی و کمیاب بوده که برای تنظیم سطح قند خون در بدن بسیار ضروری است. قرص کروم 200 آپوویتال می‌تواند در برخی افراد مبتلا به دیابت، با کمک به تنظیم سطح قند خون مفید واقع شود و هم‌چنین میزان نیاز بدن به کروم را تامین کند. این مکمل به افزایش حساسیت به انسولین در بدن کمک کرده و بهترین عملکرد را در بدن دارد، هم‌چنین در متابولیسم طبیعی پروتئین، چربی و کربوهیدرات در بدن نیز موثر است.

نحوه مصرف کروم 200 آپوویتال:

  • روزی 1 عدد قرص را به همراه آب کافی میل کنید.

هشدار مصرف مکمل کروم 200 آپوویتال:

  • در صورت ابتلا به بیماری و مصرف دارو، حتما با پزشک مشورت کنید.
  • خانم‌های باردار و شیرده، با مشورت پزشک مصرف کنند.

سخن پایانی

مکمل کروم برای کمک به تنظیم سطح گلوکز خون، کنترل قند خون، چربی سوزی و لاغری بسیار مؤثر هستند؛ از این رو افراد زیادی روزانه از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم تا برخی از بهترین مکمل های کرومیوم ایرانی و بهترین مکمل های کرومیوم خارجی موجود در بازار را معرفی کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله برای شما مفید و سودمند واقع شده باشد.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد