خرید محصولات برند درموسیس

معرفی 6 مدل از بهترین مکمل‌ های دوران بارداری و شیردهی

معرفی 6 مدل از بهترین مکمل‌ های دوران بارداری و شیردهی

بهترین مکمل‌ های دوران بارداری و شیردهی کدام هستند؟ بارداری و شیردهی جزو مراحل سخت و حساس خانوم‌ها است. در این دوران خانوم‌ها باید تغذیه خوبی داشته باشند تا بتوانند نیازهای خود و جنین را به طور کامل برطرف کنند. هر چقدر این مرحله به خوبی سپری شود، کودک سالم‌تر و قدرتمندتر خواهد بود. از طرفی اگر این مواد و ویتامین‌ها تامین نشود باعث بروز مشکلات جدی برای مادر و جنین خواهد شد. لذا با استفاده از مکمل‌های دوران بارداری و شیردهی می‌توانید به این مهم دست یابید. این مکمل‌ها سرشار از ویتامین‌های ضروری برای رشد جنین و حفظ سلامت مادر بوده و هیچ‌گونه عوارضی به همراه ندارند.

بهترین مکمل‌ های دوران بارداری و شیردهی

یکی از بهترین روش‌های تامین نیازهای دوران بارداری و شیردهی، استفاده از مکمل‌های دارویی است. این مکمل‌ها حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز برای رشد جنین و حفظ سلامت مادر هستند و هیچ‌گونه عوارضی را در پی نخواهند داشت. لذا با مصرف این مکمل‌ها می‌توانید این دوران سخت را به خوبی پشت سر بگذارید. به طور کلی بهترین مکمل‌های دوران بارداری و شیردهی عبارت‌اند از:

سافت ژل پریگمام ویتالی تون

پریگمام ویتالی تون ی

سافت ژل پرگمام از ترکیباتی همچون زینک، امگا 3، منیزیم، ید، مس، آهن، کروم و ویتامین‌های A، B1، B2، B6، B12، C،D3 و ویتامین E ساخته شده است. از این سافت ژل می‌توانید برای حفظ سلامت مادر، رشد و سلامت جنین، پیشگیری از تولد زودرس نوزاد و تامین نیازهای بانوان قبل از شروع بارداری استفاده کنید.

زمان و نحوه مصرف پریگمام ویتالی تون:

  • روزانه دو عدد از سافت ژل را همراه با غذا و مقدار کافی آب مصرف کنید.

ساشه شیرافزاری گیاهی لاکتودین دینه

شیرافزاری گیاهی لاکتودین دینه

این محصول گیاهی از ترکیباتی همچون لاکتودین، عصاره گالگا، عصاره مالت، اسانس رازیانه، اسانس زیره، وانیل و ساکارز تشکیل شده است. مصرف این ساشه هیچ‌ عوارضی جانبی ندارد و با مصرف آن می‌توانید به بهبود کیفیت شیر مادر، جلوگیری از پوکی استخوان، تداوم شیردهی و حفظ سلامت مادر و کودک کمک کنید.

زمان و نحوه مصرف ساشه گیاهی لاکتودین دینه:

در طی روز 3 بار از این ساشه را قبل از غذا مصرف کنید. هر بار می‌توانید 1 تا 2 ساشه را به صورت خشک، مخلوط در آب یا شیر استفاده نمایید.

قرص پرگناکر اورجینال ویتابیوتیکس

پرگناکر اورجینال ویتابیوتیکس

قرص پرگناگر فاقد هر گونه ژلاتین، گلوتن، نمک، رنگ مصنوعی و نگهدارنده است به همین دلیل هیچ عوارضی به همراه ندارد. با مصرف روزانه این قرص می‌توانید سلامت مادر و جنین را افزایش دهید و از خطرات دوران بارداری و تولد زودرس نوزاد جلوگیری کنید.

زمان و نحوه مصرف پرگناکر ویتابیوتیکس:

  • این قرص باید به صورت روزانه یک عدد و همراه با غذا و مقدار زیادی آب مصرف شود.

کپسول پریناتال یوروویتال

پریناتال مولتی ویتامین یوروویتال

این محصول از ترکیباتی همچون زینک، سلنیوم، کروم، منگنز، مس، منیزیم، آهن، ید، کلسیم، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ک و ویتامین‌های A، E و C ساخته شده است. با مصرف این کپسول می‌توانید به رشد و نموی طبیعی جنین کمک کنید و تمام مواد مورد نیاز برای دوران بارداری مادر را تامین کنید.

نحوه مصرف پریناتال:

  • روزانه یک عدد از این کپسول را همراه با غذا و مقدار کافی آب میل کنید.

قرص پرگنازون هلث اید

پرگنازون هلث اید

قرص پرگنازون ساخته کشور هلند بوده و یک محصول ایده‌آل برای بانوان شناخته می‌شود. با مصرف این قرص می‌توانید از کمبود مواد مغذی برای جنین جلوگیری کنید و تمام ویتامین‌های مورد نیاز برای دوران بارداری و شیردهی مادر را تامین نمایید.

زمان و نحوه مصرف پرگنازون:

روزانه یک عدد از این قرص را همراه با غذا مصرف کنید.

قرص اکتی ناتال ابیان دارو

اکتی ناتال ابیان دارو

قرص اکتی ناتال از ویتامین‌های A، C، E، B1 و ویتامین B2 تشکیل شده است. این قرص یک مکمل کامل بوده و به کمک آن می‌توانید نیازهای دوران بارداری مادر و جنین را فراهم کرده و به رشد و تکامل جنین کمک کنید.

زمان و نحوه مصرف اکتی ناتال:

  • روزانه یک عدد از این قرص را همراه با غذا و یک لیوان کامل آب مصرف کنید.

قرص فموبرا الحاوی

جمع بندی

دوران بارداری و شیردهی یکی از حساس‌ترین مراحلی است که خانوم‌ها در طول زندگی خود با آن رو‌به‌رو می‌شوند. سرنوشت جنین و همچنین سلامت مادر به تغذیه مناسب در این مرحله بستگی دارد. یعنی اگر بتوانید تمام ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز دوران بارداری و شیردهی را تامین کنید، کودکی سالم و با نشاط خواهید داشت. اما اگر این ویتامین‌ها به طور کامل تامین نشود، سلامت مادر و جنین به خطر می‌افتد. در این مقاله بهترین مکمل‌های دوران بارداری و شیردهی را به شما معرفی کردیم. با مصرف اصولی و درست این مکمل‌ها می‌توانید این دوره حساس را پشت سر بگذارید و سلامتی را به خود و کودکتان هدیه دهید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد