خرید محصولات برند درموسیس

بهترین مکملهای ال کارنیتین

بهترین مکملهای ال کارنیتین

بهترین مکملهای ال کارنیتین چه مکمل هایی هستند؟ ال کارنیتین شبیه به ویتامین‌ها به طور طبیعی در بدن، توسط کبد و کلیه‌ها تولید شده و به ماهیچه‌ها و سایر بافت‌ها منتقل می‌شود. وظیفه اصلی این ترکیب انتقال چربی‌ها به جایی بوده که تحت فرآیند اکسیداسیون قرار گیرند و برای تولید انرژی، سوزانده شوند.

تحقیقات نشان داده است که ال کارنیتین توانایی عضلات را برای کار فیزیکی افزایش داده، عملکرد قلب را بهبود می‌بخشد و ریکاوری را پس از تمرینات قدرتی شدید تسریع می‌کند. اما مشکل این‌جاست که بسیاری از افراد از کمبود این ماده رنج می‌برند و یا برای برای سوخت و ساز بیش‌تر بدن به مقدار زیادتری از آن نیاز دارند. در این صورت لازم است از مکمل‌های ال کارنیتین استفاده شود. در این مقاله با ما همراه شوید تا بهترین مکملهای ال کارنیتین را معرفی کنیم.

بهترین مکملهای ال کارنیتین

مصرف مکمل‌های ال کارنیتین ویژگی‌های خاص خود را دارد. این مکمل به صورت قرص، کپسول و شربت مایع موجود است. امروزه از این محصول علاوه بر استفاده برای جبران کمبود آن در بدن، برای کاهش وزن، چربی‌سوزی و افزایش استقامت عضلات در بین ورزشکاران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران بسیاری دارد. اگر ورزش را به طور حرفه‌ای شروع کرده‌اید و برای بهبود عملکرد عضلات و چربی‌سوزی به دنبال مکملی تخصصی هستید، از مصرف مکمل‌های ال کارنتین غافل نشوید. بهترین مکمل‌های ال کارنتین شامل موارد زیر هستند:

ویال خوراکی ال کارنیتین BSK

این مکمل ورزشی محصولی چربی‌سوز بوده که با استفاده از چربی‌های بدن، افزایش سوخت و ساز را در زمان تمرین افزایش داده و به کاهش وزن کمک می‌کند. ال‌کارنیتین در کنار بالا بردن سطح انرژی و متابولیسم بدن، در بهبود عملکرد قلب و عروق و کبد نقش به‌سزایی ایفا می‌کند. ویال خوراکی ال کارنیتین 1000 بنیان سلامت کسری، مکملی تخصصی برای ورزشکاران حرفه‌ای بوده که به توانایی انجام تمرینات ورزشی، بهبود استقامت و ترمیم بافت عضلانی ورزشکاران کمک شایانی می‌کند.

نحوه استفاده  ال کارنیتین 1000 بنیان سلامت کسری:

  • روزی 2 تا 4 گرم از این محصول را با فاصله زمانی 3 تا 4 ساعت، به همراه غذا مصرف کنید.
  • این مکمل را می‌توان به تنهایی و یا در نوشیدنی و غذای مایع حل و مصرف کرد.

کپسول ال کارنتین دوبیس

کپسول ال کارنتین 1000 میلی گرمی دوبیس

نحوه مصرف ال کارنتین 1000 میلی‌گرمی دوبیس:

  • 2 عدد کپسول در 2 وعده مصرف شود.

قرص ال کارنتین 1000 میلی گرم یوروویتال

قرص ال کارنتین 1000 میلی گرم یوروویتال

قرص ال کارنیتین 1000 میلی گرم یوروویتال میزان جذب بسیار بالایی در بدن دارد و می تواند دردهای عضلانی را تسکین بخشد و ریکاوری عضلات را با سرعت بیشتری انجام دهد. بعضی اوقات ممکن است بدن در شرایط استرس قرار بگیرد. در همچین مواقعی بدن نیاز بیشتری به ال کارنتین دارد، در چنین مواقعی باید مکمل حاوی این ماده مصرف شود. این مکمل یک چربی سوز بسیار موثر برای بدن است و نقش موثری در بهبود وضعیت جسمانی دارد.

نحوه مصرف  ال کارنیتین 1000 میلی گرم یوروویتال:

  • افراد بزرگسال باید روزانه یک قرص ال کارنیتین یوروویتال را با مقدار زیادی آب مصرف کنند.

قرص ال کارنیتین کارن

قرص ال کارنیتین کارن

قرص ال کارنیتین 500 میلی گرمی کارن ، یکی از مکمل‌های لاغری به شمار آمده که حاوی ال کارنیتین است. این فرمولاسیون ویژه قادر است که به افزایش سوخت‌وساز اسیدهای چرب اشباع کمک کند. این کپسول، می تواند در مدت زمان کوتاه روند چربی سوزی و همچنین کاهش بافت چربی در بدن را برای فرد ایجاد کند. این مکمل با انتقال اسید‌های چرب به داخل سلول‌ها به چربی‌سوزی هر چه بیشتر کمک خواهدکرد.

نحوه مصرف ال کارنیتین 500 میلی گرمی کارن

  • روزانه، 1 الی 2 عدد قرص، به همراه وعده غذایی مصرف شود.

ویال خوراکی ال کارنتین آلامو

ویال خوراکی ال کارنتین 2000 آلامو

نحوه مصرف  ال کارنتین 2000:

  • یک عدد ویال در روز مصرف شود.

حرف آخر

ال کارنیتین به عنوان ابزاری برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی بدن بوده که با کمک آن، کسانی که مایل به کاهش وزن هستند، می توانند به راحتی و بدون آسیب رساندن به سلامتی به هدف خود دست یابند. در این مقاله بهترین مکمل‌های ال کارنتین معرفی شد. با انتخاب و خرید این مکمل‌ها در کنار کاهش وزن و چربی‌سوزی، به سلامت و تقویت عضلات خود کمک کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد