خرید محصولات برند درموسیس

بهترین مکمل های ال آرژنین

بهترین مکمل های ال آرژنین

ال آرژنین یک اسید آمینه است که در بدن انسان از پروتئین‌های موجود در غذا تولید می‌شود. ال آرژنین در تمامی فرآیندهای فیزیولوژیکی بدن انسان نقش داشته و برای عملکرد طبیعی بدن مهم است. این اسید آمینه برای جلوگیری از توسعه بیماری‌های سیستم قلبی عروقی و عصبی استفاده می‌شود، قدرت بدنی را افزایش داده و به بدن برای مقاومت در برابر عوامل خارجی نامطلوب توانایی می‌بخشد.

در برخی موارد بدن این اسید آمینه مهم را تامین نکرده و باعث می‌شود فرد دچار مشکلات و اختلالاتی چون دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی، پیری زودرس و مختل شدن عملکرد مغز شود که در چنین مواردی نیاز است با مصرف مکمل‌ها به تامین نیاز بدن، کمک کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مکمل‌های ال آرژنین بپردازیم که خرید مکمل ال آرژنین را با خیال راحت انجام دهید.

معرفی بهترین مکمل‌های ال آرژنین

امروزه مکمل‌های غذایی ال آرژنین در بین افراد و به خصوص ورزشکارانی که وارد دنیای بدنسازی و تغذیه مناسب شده‌اند، بسیار محبوب شده است. شواهدی وجود دارد که ال آرژنین می‌تواند اکسیژن‌رسانی به ماهیچه‌ها را افزایش داده و تجمع اسید لاکتیک را کاهش دهد. این ماده دارای توانایی بهبود بسیاری از بیماری‌ها، از فشار خون بالا و استرس گرفته تا ناباروری، بیماری‌های عروق کرونر و دیابت نوع 2 است. در ادامه لیست و مشخصات بهترین مکمل‌های ال آرژنین آورده شده است:

قرص ال آرژنین یوروویتال

قرص ال آرژنین یوروویتال

علاوه بر این، با تحریک ترشح نیتریک اکساید، قطر رگ‌های خونی و بهبود خون‌رسانی به عضلات را افزایش داده و به حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می‌کند. این مکمل ال آرژنین نقش مهمی برای بدن آقایان در بهبود قوای جنسی و نعوظ نیز دارد.

نحوه استفاده ال آرژنین 1000 میلی‌گرم یورو ویتال:

  • روزی 1 عدد قرص برای بزرگسالان، به همراه آب میل شود. توصیه می‌شود همراه با غذا مصرف شود.

در صورت مصرف داروهای رقیق‌کننده خون، داروهای حاوی نیترات و داروهای درمان نقض در عملکرد نعوظ، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

ویال ال آرژینین BSK

ویال ال آرژینین 1000 بنیان سلامت کسری

ویال ال آرژینین 1000 بنیان سلامت کسری، یکی از مکمل‌های حرفه‌ای برای بدنسازی بوده که اسید آمینه مورد نیاز بدن را تامین کرده و در تولید پروتئین برای عضلات موثر است. هم‌چنین به افزایش قدرت و حجم عضلات کمک کرده و تاثیر زیادی در تولید هورمون رشد دارد. این مکمل علاوه بر اثربخشی بالا برای ورزشکاران، در تقویت سیستم ایمنی بدن، اتساع عروق و افزایش جریان خون موثر عمل کرده و نقش مهمی در دفع سموم بدن ایفا می‌کند. این مکمل دارای نقاط مثبت دیگری مثل ترمیم زخم و سوختگی و جلوگیری از عفونت است.

نحوه مصرف ال آرژینین 1000 بنیان سلامت کسری:

  • روزانه 1 تا 3 ویال همراه با غذا و یا طبق تجویز پزشک مصرف شود. این محلول را می‌توانید در نوشیدنی و یا غذای مایع حل کرده و میل کنید.

قرص ال آرژنین کارن

قرص ال آرژنین کارن

این قرص در تقویت سلامت قلب و عروق، تقویت سیستم ایمنی بدن و تسریع بهبود زخم‌ها نیز موثر بوده و نقش مهمی در کنترل و تنظیم سطح نمک در بدن ایفا می‌کند. با مصرف این قرص علاوه بر این موارد، به افزایش قوای جنسی خود نیز کمک خواهید کرد.

نحوه مصرف ال آرژنین کارن:

  • روزی 1 تا 4 عدد قرص همراه با یک لیوان آب و بین وعده‌های غذایی یا طبق تجویز پزشک مصرف شود.

قرص ال آرژنین 1000 ژن استار (ورقی)

قرص ال آرژنین 1000 ژن استار (ورقی)

ورزشکاران همیشه خستگی‌ناپذیر و پرانرژی نیستند، دوره‌های زمانی وجود دارد که آنها ضعف عضلانی و خستگی را حین ورزش و به صورت مکرر احساس می‌کنند. یکی از دغدغه‌های ورزشکاران استفاده از یک مکمل غذایی است که علاوه بر افزایش انرژی باعث استقامت و قدرت بیشتر در طول انجام تمرینات شود.

نحوه مصرف قرص ال آرژنین 1000 ژن استار:

  • بهتر است قبل از مصرف این محصول با پزشک و یا کارشناس تغذیه ورزشی خود مشورت کنید، اما به طور کلی می‌توانید روزی 3 عدد قرص همراه با هر وعده غذایی میل کنید.

ساشه ال_آرژنین یوهلث فارمد سلامت سینا

ساشه ال_آرژنین یوهلث فارمد سلامت سینا

ساشه ال_آرژنین یوهلث فارمد سلامت سینا به همراه ویتامین C و ویتامین D برای تقویت عضلات و تحریک ترشح هورمون رشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. ال- آرژنین نوعی اسید آمینه نیمه ضروری در بدن انسان به شمار می‌رود. این اسیدآمینه به بدن در ساخت پروتئین کمک می کند.این اسید آمینه برای تولید اکسید نیتریک، یک ترکیب شیمیایی برای انواع فرایندها و عملکردهای بدن، از جمله گشاد کردن رگ ها مورد نیاز می باشد.

نحوه مصرف ساشه ال_آرژنین یوهلث فارمد سلامت سینا:

  • محتوای یک عدد ساشه را مستقیما بر روی زبان بریزید تا به آرامی حل شود و سپس آن را ببلعید و یا محتوای یک ساشه را در یک لیوان آب حل نموده و میل کنید. یک تا سه عدد ساشه در روز و یا طبق تجویز پزشک مصرف کنید.

قرص کپسول آرژین پلاس ویواپاور

کپسول آرژین پلاس ویواپاور

نحوه مصرف آرژنین پلاس ویوا پاور:

  • روزی چهار عدد از این کپسول می توان استفاده کرد
  • می‌توانید 30 دقیقه قبل و بعد تمرینات ورزشی کپسول آرژین پلاس ویوا پاور را میل کنید

حرف آخر

ال آرژنین برای بسیاری از فرآیندهای متابولیک بدن ما حیاتی است، مثل: تحریک گردش خون و جلوگیری از نارسایی قلبی و انسداد شریان‌ها، خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، از بین برنده اختلال نعوظ در مردان، موثر در سیستم عصبی و به عنوان یک عضله‌ساز و مکملی قوی برای ماهیچه‌ها، در میان ورزشکاران نیز پرطرفدار است.

در این مقاله برای انتخاب و خرید آسان شما، بهترین مکمل‌های ال آرژنین معرفی شد. شما می‌توانید با مصرف این مکمل‌ها، اثربخشی آن را در بدن خود مشاهده کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها