خرید محصولات برند درموسیس

بهترین مکمل های گلوتامین موجود در بازار

بهترین مکمل های گلوتامین موجود در بازار

بهترین مکمل های گلوتامین موجود در بازار کدام هستند؟ گلوتامین یکی از بهترین و محبوب‌ترین مکمل‌های بدنسازی است که نقش زیادی در بازسازی عضلات و کم به حجم‌دهی آن‌ها دارد. ورزشکاران و بدنسازانی که به صورت سنگین کار می‌کنند باید حتما از مکمل گلوتامین استفاده کنند.

زمانی که شما عضله‌های خود را تحت فشار می‌گذارید بدن شما دچار کمبود آب شده و ممکن است دچار آسیب‌دیدگی شوید. در چنین شرایطی مصرف مکمل گلوتامین نه تنها به آب‌رسانی بدن کمک می‌کند بلکه از خستگی عضلات در حین تمرین جلوگیری کرده و تمرکز شما را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال داشتن عضلاتی پرحجم و زیبا هستید، مصرف مکمل گلوتامین بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به همین منظور در این مقاله بهترین مکمل‌های گلوتامین موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مکمل های گلوتامین کدامند؟

مکمل گلوتامین با خواص بی‌نظیری همچون کمک به رشد عضلات، افزایش حجم‌دهی، جلوگیری از خستگی در حین تمرین و بازسازی عضلات به عنوان یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی شناخته می‌شود. با مصرف اصولی این مکمل‌ها می‌توانید سیستم ایمنی خود را تقویت کرده و عضلاتی قدرتمند و پرحجم بسازید. به طور کلی بهترین مکمل‌های گلوتامین شامل موارد زیر هستند:

پودر گلوتامین یوروویتال

علاوه بر این با مصرف گلوتامین یوروویتال می‌توانید احساس خستگی هنگام تمرین را کاهش بدهید و در کنار تمرین حرفه‌ای به افزایش حجم عضلات خود کمک کنید.

نحوه مصرف گلوتامین یوروویتال:

  • در هر وعده یک پیمانه (5 گرم) گلوتامین را با 300 میلی لیتر آب یا آب میوه مخلوط کرده و مصرف کنید.

زمان مصرف پودر گلوتامین یورو ویتال:

  • یک وعده بعد از تمرین و یک وعده قبل از خواب

پودر گلوتامین کیو ان تی

گلوتامین 6000 کیو ان تی

اگر جزو افرادی هستید که فعالیت ورزشی سنگینی دارید، استفاده از این مکمل به شما کمک خواهد کرد که بعد از تمرین احساس خستگی نکنید و از ریزش عضلات جلوگیری کنید. این مکمل ورزشی با افزایش تولید هورمون رشد و بهبود عملکرد ورزشی به ورزشکاران کمک می‌کند که عضلاتی قدرتمند و بزرگ‌تر داشته باشند. پس اگر جزو ورزشکارانی هستید که به تمرین سنگین و عضله‌سازی علاقه دارید، گلوتامین 6000 کیو ان تی بهترین مکمل غذایی برای شما خواهد بود.

نحوه مصرف گلوتامین 6000 کیو ان تی:

  • روزانه 6 گرم از این گلوتامین را با آب یا آب میوه مخلوط کرده و میل کنید.

زمان مصرف گلوتامین 6000:

  • روزانه و بعد از تمرین

پودر گلوتامین ترک نوتریشن

پودر گلوتامین های اسپید گلدکر لاین ترک نوتریشن

این گلوتامین با هدف کمبود به ریکاوری عضلات و بهبود ماهیچه‌های ورزشکاران تولید شده است. لذا اگر جزو ورزشکاران علاقه‌مند به تمرین‌های سنگین هستید و می‌خواهید از ریزش عضلات خود جلوگیری کنید، بهتر است مصرف گلوتامین‌های اسپید گلدکر لاین را در دستور کار خود قرار دهید.

نحوه مصرف گلوتامین های اسپید گلدکر لاین:

  • 1.5 پیمانه از این مکمل را در 250 میلی‌لیتر آب مخلوط کرده و میل نمایید. دقت داشته باشید که روزانه 2 بار مصرف شود.

پودر گلوتامین ویوا پاور

گلوتامین ویوا پاور

با مصرف اصولی گلوتامین ویوا پاور می‌توانید سلامت عضلات خود را حفظ کنید و با ریکاوری ماهیچه‌ها به رشد توده‌های عضلانی کمک نمایید. دقت داشته باشید که این مکمل باید روزانه و در زمان مناسب مصرف شود.

نحوه مصرف گلوتامین ویوا پاور:

  • روزانه بین 1 تا 2 مرتبه از این مکمل را در 100 میلی لیتر آب یا آب میوه مخلوط کرده و میل کنید. می‌توانید این مکمل را قبل، در حین یا بعد از تمرین مصرف کنید.

پودر گلوتامین ژن استار

گلوتامین ژن استار

پودر گلوتامین ژن استار هیچ‌گونه عوارضی به همراه ندارد و اگر طبق دستورالعمل پزشک یا مربی مصرف شود به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید دردهای ناشی از تمرینات ورزشی را کاهش دهید و عضلاتی قدرتمند و پرحجم بسازید.

نحوه مصرف پودر گلوتامین:

  • یک پیمانه از این گلوتامین را با 200 میلی لیتر آب مخلوط کرده و سپس قبل یا بعد از تمرین میل کنید.

جمع بندی

گلوتامین یک نوع آمینو اسید که داخل عضلات بدن وجود دارد. زمانی که شما عضلات خود را تحت فشار می‌گذارید و خسته می‌کنید گلوتامین بدن کاهش یافته و منجر به آسیب‌دیدگی عضلات می‌شود. لذا اگر می‌خواهید بدنی سالم با عضلات قدرتمند داشته باشید باید از مکمل‌های گلوتامین استفاده کنید. مکمل‌های گلوتامین به شما کمک می‌کنند که دردهای ناشی از تمرین سنگین را کاهش دهید و با ریکاوری و بازسازی عضله‌ها شروع به ساختن عضلات پرحجم و قدرتمند کنید. در این مقاله بهترین مکمل‌های گلوتامین را به شما معرفی کردیم. مصرف این گلوتامین‌ها برای هر ورزشکاری که تمرین سنگین انجام می‌دهد ضروری است. بنابراین با مراجعه به داروخانه روشا می‌توانید بهترین مکمل‌های گلوتامین را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد