خرید محصولات برند درموسیس

بهترین مکمل‌ های کراتین موجود در بازار

بهترین مکمل‌ های کراتین موجود در بازار

بهترین مکمل‌ های کراتین کدام هستند؟ کراتین جزو مواد مفید و تاثیرگذار بر رشد عضلات است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. این ماده شگفت‌انگیز به افزایش انرژی بدن در حین تمرین و همچنین رشد عضلات کمک می‌کند. به همین جهت ورزشکارانی که تمرین‌های سنگین انجام می‌دهند باید به فکر تامین کراتین مورد نیاز خود باشند. کراتین در انواع مواد غذایی همچون گوشت گاو، شیر، مرغ و… یافت می‌شود. اما اگر بخواهید کراتین مورد نیاز خود را از این طریق تامین کنید، هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. به جای این کار می‌توانید از مکمل‌های کراتین استفاده کنید. این مکمل‌ها هیچ گونه عوراضی نداشته و با افزایش استحکام و قدرت بدن، به داشتن عضلاتی زیبا و حرفه‌ای کمک می‌کنند. در این مقاله بهترین مکمل‌های کراتین مناسب برای ورزشکاران را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مکمل‌ های کراتین

مکمل‌های کراتین نقش مهمی در افزایش قدرت بدنی و رشد حجم عضلات بدن دارند. اما سوال این است که کدام مکمل برای ورزشکاران مناسب است؟ در این بخش بهترین مکملهای کراتین را برای شما معرفی می‌کنیم. با استفاده درست از این مکمل‌ها می‌توانید بدنی قدرتمند و سرشار از عضلات زیبا برای خود بسازید.

پودر کراتین کیو ان تی

پودر کراتین مونوهیدرات کیو ان تی

به همین جهت افراد کمتر از 18 سال نباید از آن استفاده کنند. با مصرف اصولی پودر کراتین مونوهیدرات کیو ان تی قدرت، انرژی و توان بدنی ورزشکاران را افزایش داده و کمک می‌کند که عضله‌های بهتری بسازید. پس اگر جزو افرادی هستید که به ورزش‌های سنگین همچون بدنسازی علاقه دارید و می‌خواهید سلامت عضلات خود را تامین کنید، بهتر است مصرف پودر کراتین مونوهیدرات کیو ان تی را در دستور کار خود قرار دهید.

زمان و نحوه مصرف کراتین مونوهیدرات کیو ان تی:

  • روزانه دو پیمانه از این پودر را با آب یا آب میوه مخلوط کرده و سپس میل نمایید.

پودر کراتین مایوجنیکس

پودر کراتین مایوجنیکس

پودر کراتین مایوجنیکس برای بیشتر شدن انرژی در بدن و افزایش حجم عضلات بسیار پر کاربرد است. مصرف این مکمل باعث می شود که کمتر احساس خستگی کنید و در نهایت قدرت بدنی شما بیشتر خواهد شد. برای افزایش سنتز پروتئین و گلیکوژن، استفاده از پودر کراتین مایوجنیکس توصیه می شود و این محصول سطح هورمون رشد در بدن پشتیبانی می کند. کراتین مایوجنیکس اسید لاکتیک را کاهش می دهد و آستانه بی هوازی بدن را بالا می برد.

زمان و نحوه مصرف پودر کراتین مایوجنیکس:

  • پودر کراتین مایوجنیکس به دو طریق بارگیری و نگه داری استفاده می شود
  • زمان بارگذاری به این صورت است که برای چهار روز اول، 4 وعده از این پودر را (بعد از صبحانه، بعد از ناهار، قبل از تمرین، بعد از تمرین) به اندازه یک سروینگ میل نمایید
  • در زمان نگهداری از روز چهارم به بعد، روزی دو وعده ( قبل و بعد تمرین) به اندازه یک سروینگ استفاده کنید

پودر کراتین آیرون مکس

پودر کراتین آیرون مکس

یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده مکمل های غذایی، برند آیرون مکس است که به دلیل خواص منحصر به فرد محصولاتش، محبوبیت خاصی در بین ورزشکاران دارد. این برند آلمانی از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و با ارائه مکمل های غذایی، محصولات مختلفی از جمله انرژی زا و محصولات رژیمی را تولید می کند. پودر کراتین آیرون مکس، یک مکمل محبوب بین همه ورزشکاران به خصوص بدنسازان است. اگر شما اهل ورزش بدنسازی هستید یا قصد انجام تمرینات سخت بدنسازی را دارید، مطمئناً در مورد مکمل های کراتین برای عضله سازی و شکل دادن به بدن شنیده اید. این مکمل آیرون مکس تاثیر بسیار خوبی بر زیبایی بدن و عضله سازی دارد.

زمان و نحوه مصرف پودر کراتین آیرون مکس:

  • در دوره بارگیری به مدت 5 روز، روزانه 4 پیمانه از این پودر را همراه صبحانه، ناهار، شام و قبل از خواب میل کنید. پس از دوره بارگیری، باید روزانه 2 پیمانه (10 گرم) از پودر را به همراه غذا یا بلافاصله پس از تمرین مصرف کنید.

پودر کراتین پی ان سی

پودر کراتین منوهیدرات پی ان سی

پودر کراتین منوهیدرات پی ان سی جزو محصولات مفید برای ورزشکاران است و عملکرد ورزشی آن‌ها را بهبود می‌بخشد. این پودر کراتین ساخت کشور ایران بوده و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است. پودر کراتین منوهیدرات پی ان سی برای افزایش حجم عضلات و همچنین افزایش انرژی بدن هنگام تمرین در نظر گرفته شده است. پس با خرید این محصول و استفاده اصولی از آن می‌توانید عضلاتی زیبا و حرفه‌ای برای خود بسازید.

زمان و نحوه مصرف کراتین  پی ان سی:

  • در دوره بارگیری (5 الی 7 روز) روزانه 20 گرم از این کراتین را در 4 وعده هنگام صبح، ظهر، نیم ساعت قبل تمرین و بلافاصله بعد از تمرین مصرف کنید. پس از اتمام دوره بارگیری نیز باید روزانه 5 گرم از این مکمل را نیم ساعت قبل از تمرین و همراه با مقدار زیادی آب میل کنید.

پودر کراتين 100% ترك 

کراتين 100% گلد کر لاین ترك نوتریشن

این مکمل دارای ترکیباتی همچون کراتین مونوهیدرات، ویتامین c و سدیم است، به همین جهت می‌توان انتظار تاثیر فوق‌العاده از این مکمل داشت. با مصرف این مکمل می‌توانید سلامت عضلات خود را حفظ کنید و عضلاتی قدرتمند بسازید. توجه داشته باشید که استفاده اصولی از پودر کراتین گلد کر لاین ترک نوتریشن باعث جلوگیری از خستگی هنگام تمرین شده و کارایی ورزشکاران را بهبود می‌بخشد.

نحوه مصرف کراتين 100% گلد کر لاین:

  • در هر بار مصرف یک پیمانه از این پودر را با 250 میلی لیتر آب یا آب میوه مخلوط کرده و سپس مصرف کنید. در روزهای تمرینی یک پیمانه قبل از تمرین و یک پیمانه بلافاصله پس از تمرین مصرف شود. در روزهای غیر تمرین نیز یک پیمانه بلافاصله پس از بیدار شدن و یک پیمانه قبل از خوابیدن مصرف شود.

پودر سی ام تری ترک نوتریشن

پودر گلد کر سی ام تری ترک نوتریشن

پودر گلد کر سی ام تری ترک نوتریشن یکی دیگر از بهترین مکمل‌های کراتین است که برای افزایش قدرت بدنی و حفظ سلامت عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. با مصرف این پودر کراتین می‌توانید استقامت بدنی خود را افزایش داده و از خستگی هنگام تمرین جلوگیری کنید. این فرآیند به شما کمک می‌کند که تمرینات خود را با انرژی بیشتری انجام دهید و زودتر به بدن ایده‌آل خود دست پیدا کنید. پودر گلد کر سی ام تری ترک نوتریشن توده‌های عضلانی ورزشکاران را تقویت کرده و به روند عضله‌یازی سرعت می‌بخشد. بنابراین طبیعی است که ورزشکاران از این مکمل استقبال کنند.

زمان و نحوه مصرف گلد کر سی ام تری ترک نوتریشن:

  • این پودر باید روزانه در دو وعده به اندازه نصف پیمانه و همراه با 300 میلی لیتر آب مصرف شد. در روزهای تمرین نصف پیمانه را بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب و نصف پیمانه را قبل یا بلافاصله بعد از تمرین مصرف کنید. در روزهای غیر تمرین نیز نصف پیمانه از این پودر را بعد از بیدار شدن از خواب و نصف پیمانه دوم را بین وعده‌های غذایی مصرف کنید.

پودر کراتین منوهیدرات پی ان سی

جمع بندی

کراتین جزو موادی است که به صورت طبیعی در بدن یافت می‌شود و نقش موثری در زیبایی و حجم عضلات دارد. اما این مقدار جوابگوی ورزش‌های سنگین نیست، لذا اگر قصد دارید که بدنی خوش فرم با عضلات زیبا بسازید لازم است که کراتین مورد نیاز بدنتان را تامین کنید. بهترین راه برای این کار استفاده از مکمل‌های کراتین است. این مکمل‌ها هیچ‌گونه عوارضی نداشته و به شما کمک می‌کنند که رشد عضلات خود را سرعت ببخشید. در این مقاله بهترین مکمل‌های کراتین موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. با مراجعه به داروخانه می‌توانید مکمل‌های کراتین و سایر مکمل‌های مورد نیاز برای رشد بدن خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد