خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکمل‌ های کلاژن به پیشنهاد کارشناسان روشا

معرفی بهترین مکمل‌ های کلاژن به پیشنهاد کارشناسان روشا

اگر شما هم به سلامتی پوست خود اهمیت می‌دهید، مطمئنا تا به امروز اسم کلاژن را بارها شنیده‌اید. کلاژن پروتئینی است که در بافت‌های همبند یافت شده و ماده شگفت‌انگیزی است که پوست ما را الاستیک می‌کند. از نظر علمی، کلاژن در پوست، مو، ناخن، استخوان‌ها و ماهیچه‌های ما یافت می‌شود و به حفظ ساختار آن‌ها کمک می‌کند. تولید طبیعی کلاژن توسط بدن تا بیستمین سال زندگی ادامه دارد.

جالب اینجاست که تا سن 50 سالگی، تنها نیمی از ذخایر کلاژن طبیعی از ذخایر موجود در دوران نوجوانی باقی می‌ماند. با مصرف روزانه مکمل‌های غذایی کلاژن، ذخایر جوانی خود را افزایش نمی‌دهید، بلکه تولید کلاژن بدن را در حالت فعال نگه می‌دارید. مطالعات بالینی نشان می‌دهد که مصرف مکمل‌ کلاژن ، باعث آبرسانی پوست، کاهش بروز خطوط و چین و چروک و افزایش قابل توجه خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بهترین مکمل‌های کلاژن را معرفی کنیم.

بهترین مکمل‌ های کلاژن برای اینکه جوان‌تر شوید

با مصرف مکمل‌های غذایی کلاژن، کلاژن هیدرولیز شده وارد جریان خون می‌شود، به درم (جایی که کلاژن تولید می‌شود) منتقل شده و در آن‌جا به رشد خود ادامه می‌دهد. در نتیجه کاهش قابل توجهی در چین و چروک‌ها، رنگدانه‌ها و رنگ روشن‌تر ایجاد می‌کند. لیست بهترین مکمل‌های کلاژن برای تسریع در تصمیم‌گیری برای انتخاب، شامل موارد زیر است:

ساشه کلاژن بیوتی 5 در 1 کلاژینو

خرید پودر کلاژن بیوتی 5 در 1 کلاژینو

پودر کلاژن بیوتی 5 در 1 کلاژینو حاوی پپتید کلاژن، زینک، بیوتین، ویتامین C، هیالورونیک اسید بوده که در حفظ و بهبود سلامت پوست و پیشگیری از عمیق‌تر شدن چین و چروک‌های پوست تاثیر بهسزایی دارد. کلاژن و هیالورونیک اسید موجود در این مکمل به افزایش خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست کمک کرده و ویتامین C آن در تحریک ساخت کلاژن موثر است. از وجود بیوتین موجود در این مکمل نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، چرا که به بهبود سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند. زینک موجود در این مکمل برای جلوگیری از ریزش مو، کمک به حفظ سلامت پوست و سلامت مفاصل و استخوان‌ها و هم‌چنین ترمیم زخم‌ها و رفع آکنه کمک شایانی می‌کند. می‌توان گفت با مصرف این مکمل سلامتی کلی بدن خود را نیز تضمین کرده‌اید.

نحوه مصرف ساشه کلاژن بیوتی کلاژینو:

  • هر روز یک ساشه را داخل لیوان بریزید، سپس نوشیدنی مورد علاقه خود و یا آب را به آن اضافه کرده و به خوبی به هم بزنید تا کامل حل شود.

ساشه کلاژن کلاژینو

ساشه کلاژن کلاژینو

علاوه بر جلوگیری از پیری زودرس پوست، در حفظ سلامت مفاصل و غضروف‌ها، جلوگیری از شکنندگی ناخن‌ها و نازکی موها و هم‌چنین کنترل وزن و افزایش قدرت عضلانی ورزشکاران بسیار موثر عمل کرده است. مکمل کلاژن کلاژینو را با این همه ویژگی و نقاط مثبت، می‌توان مکملی کامل و مفید برای بدن معرفی کرد.

نحوه مصرف کلاژن کلاژینو:

  • مصرف 2 تا 3 عدد ساشه در روز مجاز است. جهت آبرسانی پوست به مدت 8 هفته و جهت حفظ سلامت مفاصل 12 هفته استفاده شود.

ساشه کلاژن گلد آدریان

ساشه کلاژن گلد آدریان

این مکمل به دلیل داشتن ویتامین C ساخت کلاژن را تسریع بخشیده و به از بین بردن تیرگی و لک پوست کمک می‌کند. اسید هیالورونیک موجود در این مکمل مسئول هیدراته کردن و آبرسانی پوست و بهبود زخم است. می‌توان گفت که هر فرد برای مراقبت از پوست خود به چنین مکملی نیاز خواهد داشت.

نحوه مصرف کلاژن گلد آدریان:

  • روزانه یک عدد ساشه مصرف شود. اثربخشی آن حداقل به مدت 4 تا 12 هفته است.

قرص کلاژن گلد آدریان

قرص کلاژن گلد

کلاژن هیدرولیز شده موجود در این قرص در لایه‌های عمیق‌تر پوست اثر گذاشته و فیزیولوژی و ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، از اندام‌های بدن، استخوان‌ها و عضلات محافظت کرده و به تقویت رشد مو و ناخن کمک می‌کند.

نحوه مصرف قرص کلاژن آدریان:

  • هر شب 3 عدد از این قرص را به همراه آب به مدت 4 الی 12 هفته مصرف کنید.

کپسول رویال بیوتی یوروویتال

خرید رویال بیوتی یوروویتال

رویال بیوتی یوروویتال حاوی ویتامین C، زینک، ویتامین E، ویتامین B6، ژل رویال و روغن گل مغربی بوده که هر کدام به طور جداگانه باعث افزایش اثربخشی این مکمل شده‌اند.

ویتامین C سبب سنتز بیشتر کلاژن برای پوست و رفع تیرگی و لک پوست شده، زینک به تقویت سیستم ایمنی و سلامت پوست، مو و ناخن کمک کرده، ویتامین E نقش آنتی اکسیدانی قوی برای حفاظت از پوست و مو را برعهده دارد، ویتامین B6 در درمان آکنه، التهاب و قرمزی پوست و هم‌چنین خون‌سازی و کاهش احساس ضعف و خستگی موثر است، ژل رویال مسئول تامین ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری بدن بوده و روغن مغربی به نرم و صاف شدن پوست، بهبود بافت کلی پوست و کمک به حفظ رطوبت پوست کمک شایانی می‌کند.

تمام این موارد کپسول رویال بیوتی یوروویتال را به یکی از بهترین و موثرترین مکمل‌های کلاژنی تبدیل کرده است.

نحوه مصرف رویال بیوتی یوروویتال :

  • برای بزرگسالان روانه 2 عدد کپسول با آب کافی مجاز است.

کپسول هیالورون سائور پلاس کلاژن و بیوتین یوروویتال

هیالورون سائور پلاس کلاژن و بیوتین یوروویتال

این کپسول در حفظ سلامت پوست و مو و تقویت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست موثر بوده و به جوانسازی پوست، پیشگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست کمک می‌کند. ویتامین C موجود در این مکمل کلاژنی، به تحریک کلاژن‌سازی در پوست کمک کرده و از بین برنده لک و تیرگی پوست است.

نحوه مصرف هیالورون سائور پلاس یوروویتال:

  • بزرگسالان روزی 1 عدد کپسول را به همراه آب و ترجیحا همراه با غذا مصرف کنند.

کپسول آلکوژن آلفا ویتامینز

آلکوژن آلفا ویتامینز

این مکمل کلاژنی در کنار این نقاط قوت، در حفظ سلامت مفاصل و غضروف‌ها و استخوان‌ها موثر بوده و دارای عنصری حیاتی در انعطاف‌پذیری و استحکام بدن است. ویتامین C موجود در این مکمل به جوانسازی پوست و رفع لک و تیرگی نیز کمک شایانی می‌کند. با تهیه این مکمل سلامتی و شادابی را به پوست خود هدیه خواهید کرد.

نحوه مصرف کپسول آلکوژن:

  • روزانه 2 عدد کپسول همراه با غذا میل شود.

حرف پایانی

کلاژن یک پروتئین رشته‌ای است که اساس بافت همبند را تشکیل داده و حدود یک سوم کل پروتئین‌های بدن ما را تشکیل می‌دهد. کلاژن یکی از اجزای کلیدی مفاصل، استخوان‌ها، تاندون‌ها، مو، پوست، ناخن‌ها و دندان ها بوده که از 20 سالگی به بعد تولید آن متوقف می‌شود. با مصرف مکمل‌های کلاژن می‌توانید تولید کلاژن بدن را در حالت فعال نگه دارید. در این مقاله لیست بهترین مکمل‌های کلاژن در اختیار شما قرار داده شد تا بتوانید با خرید و استفاده از این مکمل‌ها، به سلامت پوست و تقویت بدن خود کمک کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد