خرید محصولات برند درموسیس

معرفی بهترین مکمل های آمینو اسید

معرفی بهترین مکمل های آمینو اسید

آمینو اسیدها به‌عنوان واحدهای سازنده پروتئین شناخته می‌شوند و نقش مهمی در ساخت عضلات بدن دارند. لذا افرادی که در ورزش‌های سنگین همچون بدنسازی فعالیت می‌کنند برای عضله‌سازی و افزایش حجم آن به آمینو اسید نیاز خواهند داشت. آمینو اسیدها انواع مختلفی دارند و طبیعتا تهیه آن‌ها به صورت طبیعی و با مواد غذایی سخت است. در چنین شرایطی می‌توانید از مکمل‌های آمینو اسید استفاده کنید. این مکمل‌ها هیچ‌گونه عوارضی نداشته و به شما کمک می‌کنند که بدنی مستحکم و با عضلات زیبا داشته باشید. 

بهترین مکمل های آمینو اسید

مکمل‌های آمینو اسید طرفداران بسیار زیادی نزد ورزشکاران دارند. چرا که آمینو اسید نقش ویژه ای در عضله‌سازی دارد و به زیباتر شدن بدن ورزشکاران کمک می‌کند. لذا با خرید بهترین مکمل‌های آمینو اسید و مصرف اصولی آن‌ها می‌توانید بدن حرفه‌ای و قدرتمندی داشته باشید. به طور کلی بهترین مکمل‌های آمینو اسید عبارت‌اند از:

قرص آمینو وی ژن استار

قرص آمینو وی 2000 ژن استار

در واقع با مصرف قرص آمینو وی 2000 ژن استار می‌توانید نیروی مورد نیاز برای فعالیت بدن را تامین کرده و زمان خستگی خود را به تاخیر بیندازید. قرص آمینو وی ژن استار با ترکیباتی همچون آرژنین، متیونین، گلیسین، سرین، والین، لوسین، گلوتامین، ایزولوسین، آلانین، سیستئین، هیستیدین و پروتئین وی بهترین مکمل برای افرادی است که در ورزش‌های سنگین فعالیت می‌کنند و قصد ساختن بدنی با عضلات قدرتمند دارند.

زمان و نحوه مصرف آمینو وی ژن استار:

  • 4 عدد قرص آمینو را قبل از تمرین و 4 عدد از قرص را نیم ساعت پس از تمرین همره با مقدار زیادی آب مصرف کنید.

پودر آمینو EAA ترک نوتریشن

قرص آمینو وی 2000 ژن استار

اگر جزو افرادی هستید که به ورزش‌های سنگین مانند بدنسازی علاقه ‌دارید و می‌خواهید علات قدرتمندی داشته باشید، استفاده از این مکمل فواید بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. پودر آمینو گلد کر لاین به شما کمک می‌کند استقامت بدنتان را هنگام تمرین بالا ببرید و با ریکاوری بدن بعد از تمرین، عضلاتی حرفه‌ای و زیبا بسازید.

زمان و نحوه مصرف آمینو EAA گلد کر لاین ترک نوتریشن:

2 پیمانه از این پودر را همراه با 300 میلی‌لیتر آب مخلوط کرده و مصرف نمایید. مصرف پور آمینو گلد کر لاین در روزهای تمرین و روزهای غیر تمرینی متفاوت بوده و به صورت زیر است:

  • روزهای تمرین: 2 پیمانه به صورت 30 دقیقه قبل از تمرین و 2 پیمانه بلافاصله بعد از تمرین مصرف شود.
  • روزهای غیر تمرینی: دو پیمانه بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب و دو پیمانه بین وعده‌های غذایی مصرف شود.

قرص آمینو اگ آلامو

آمینو اگ 6000 آلامو

قرص آمینو اگ 6000 آلامو از ترکیباتی همچون آلبومین تخم مرغ، کنسانتره پروتئین وی، مالتودکسترین، کراس کارملوز، سدیم استارچ گلیکولات، دی کلسیم فسفات، میکروکریستالین سلولز، پلی وینیل پیرولیدون، آیروزیل و منیزیم استئارات تشکیل شده است. لذا اگر می‌خواهید بدنی با عضلات زیبا داشته باشید، مصرف این مکمل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

زمان و نحوه مصرف مکمل آمینو اگ :

  • این قرص‌ها به صورت مکمل غذایی و در بین وعده‌های غذایی همراه با مقدار زیادی آب مصرف می‌شود. 6 عدد قرص را بین 2 یا 3 بار در روز مصرف کنید.

کپسول نچرال آمینو اس ان ان (سوپر نچرال نوتریشن)

کپسول نچرال آمینو اس ان ان

با مصرف کپسول نچرال آمینو اس ان ان می‌توانید قدرت بدنی خود را افزایش دهید و با قدرت و اشتیاق بیشتری تمرین کنید. این موضوع باعث می‌شود که رشد توده‌های عضلانی شما سرعت پیدا کند و بتوانید در مدت زمان کوتاهی به بدن ایده‌آل خود برسید. دقت داشته باشید که کپسول نچرال آمینو اس ان ان به راحتی جذب بدن می‌شود و اگر به صورت اصولی مصرف شود تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

نحوه مصرف کپسول نچرال آمینو سوپر نچرال نوتریشن:

  • روزانه 10 عدد از این قرص را در 5 وعده مختلف همراه با مقدار زیادی آب مصرف کنید.

پودر آمینوکور آلمکس

پودر آمینوکور آلمکس

به عبارتی پودر آمینوکور آلمکس با افزایش سطح انرژی بدن به شما کمک می‌کند که از ورزش کردن لذت ببرید و عضلات پرحجمی برای خود بسازید.

نحوه مصرف مکمل آمینوکور آلمکس:

  • یک اسکوپ از مکمل که معادل 10.5 گرم پودر است را همراه با 500 میلی‌لیتر آب مخلوط کرده و در زمان تمرین مصرف کنید. در روزهای غیر تمرین نیز این پودر را به‌صورت ناشتا مصرف کنید.

قرص آمینو بیف ژن استار

قرص آمینو بیف ژن استار

مصرف این قرص به شما کمک می‌کند که بدن قوی‌تری داشته باشید و به افزایش حجم عضلانی بدن خود کمک کنید. علاوه بر این اگر جزو افرادی هستید که به بدن کات شده و آماده علاقه‌ دارید، مصرف این مکمل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چرا که قرص آمینو بیف ژن استار به کات عضلات از جمله شکم کمک می‌کند.

نحوه مصرف آمینو بیف ژن استار:

  • در هر وعده غذایی یا بین وعده‌های غذایی 3 قرص آمینو بیف ژن استار را همراه با مقدار زیادی آب مصرف کنید تا سطح آمینو اسید بدنتان را افزایش دهد.

جمع بندی

همه افرادی که در ورزش‌های سنگین فعالیت می‌کنند به دنبال ساخت بدنی قدرتمند با عضله‌های زیبا هستند. این کار بدون تغذیه مناسب و جذب آمینو اسیدها امکان‌پذیر نخواهد بود. لذا تهیه بهترین مکمل‌های آمینو اسید و مصرف اصولی آن‌ها به شما کمک می‌کند که بدن آماده‌تری داشته باشید و تمرین‌های خود را با قدرت بیشتری انجام دهید. در این مقاله بهترین مکمل‌های آمینو اسید موجود در بازار را برای شما معرفی کردیم. با مراجعه به داروخانه می‌توانید مکمل‌های آمینو ذکر شده در مقاله و همچنین سایر مکمل‌های ورزشی را با قیمت مقرون‌به صرفه خریداری کنید.

قرص فولیکوژن اروند فارمد
بازخوردها
    ارتباط با کارشناسان داروخانه روشا
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد